Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Buna ziua, recent am recondiționat turbina la mașina (skoda O2) de atunci a apărut acest sunet care se aude in momentul când este turata si in sarcina la fel se aude. Vreo idee sau cineva sa ma poata ajuta? Mulțumesc! 
 

https://youtu.be/hJDEleQPkN0

Modificat de Vullpee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O turbina reconditionata bine nu trebuie sa se auda asa. Nu e corect lucrata. Ai garantie la ea minim 1 an. Mergi peste ei ca nu e ce trebuie, ating paletii de carcasa, e descentrata...

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, calin.g said:

O turbina reconditionata bine nu trebuie sa se auda asa. Nu e corect lucrata. Ai garantie la ea minim 1 an. Mergi peste ei ca nu e ce trebuie, ating paletii de carcasa, e descentrata...

Da, sunt programat joi sa vadă despre ce este vorba, merci!

52 minutes ago, yeeeeman said:

De curiozitate, unde ai făcut-o?

La un service care la rândul lor colaborează cu o

firma ce fac recondiționări la turbine. 

Modificat de Vullpee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și aia de la service înainte de a îți dă înapoi mașina nu i-au făcut teste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat mașina ok din service dar la câteva zile a început sa facă acel sunet. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un Passat 2.0 bkp, am cumpărat o cu eroare p0234 (overboost). Am recondiționat turbina prin acelasi service la care mai facusem asta in urma cu 3 ani la Golf bkd, fara probleme.

Passatul a mers bine după reconditionare, nu mai lua limp, am testat si retestat.

Problema este ca minunea a tinut doar 2-3 săptămâni (circa 200-300 km) pana a inceput din nou sa intre in limp mode la viteze mari, pana acolo trage normal.

Ce i drept cei 200-300 km au fost drumuri scurte in oras, cum e posibil sa se fi blocat geometria din nou atât de repede ? Mai pot fi si alte cauze ? Si cu Golful mergeam drumuri scurte dar 2 ani cat l am tinut nu mi a mai luat limp niciodata dupa recondiționare.

 

A, si dupa primul limp am mers la service, si acolo bineînțeles ca nu mai intra in limp, ba chiar ne am uitat impreuna pe valori, in mers, si geometria corecta foarte bine. Dupa o săptămână... Iar limp. Acum intra de fiecare data cand accelerez mai puternic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai corect ar fi sa-ti remedieze problema pe garantie. ( pare ca reconditionarea nu a fost facuta cum trebuie )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ar fi corect, insa nu mai sunt in relații bune cu ei, inca de cand am fost prima data au încercat sa dea vina pe injectoare, egr (prostii) si as vrea sa caut alt service. Oricum turbina nu au facut o ei, au trimis o undeva in București.

 

Menționez ca am avansul -0.17 si cantitate injectata cam mare undeva la 6.5 (consum instant 0.7 la 90 grade cu masina in N), urmează sa schimb distribuția si se vor corecta (sper), nu stiu daca aceste lucruri pot sa fi avut vreo influență catre problema cu turbina. Mașină nu scoate fum.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu vesti nu tocmai bune. Actuaturul de la turbo nu mai tine compresia si de aici toata instalatia de vacuum are de suferit. Cred ca de ceva timp este asa nu mi-am dat seama. Solutii: la modelul meu nu se poate schimba doar actuatorul? Ramane doar varianta inlocuirii turbinei?

 Si altceva...mecanicul zice ca daca nu ma deranjeaza mult pot circula mult si bine asa doar ca si simptome

    -consum marit 1.0l pe loc si undeva la 8%/km in mers

   -merge destul de ok la rece dupa ce se incalzeste parca imbatraneste

      -pedala frana uneori slabita

Ce se poate intampla la masina daca mai circul asa ce defect major poate aparea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

40 minutes ago, dac_ian said:

la modelul meu nu se poate schimba doar actuatorul?

Ba da se poate înlocui doar actuatorul. Îţi recomand să mergi la o firmă specializată care să pună un diagnostic (trebuie să te mai aştepţi şi la alte probleme, de exemplu ca geometria să necesite curăţare dacă s-a mers mult cu membrana de la actuator spartă), să execute reparaţia, să facă reglajele necesare şi să-ţi dea garanţie la lucrare.  Poate că ţi se pare o cale mai costisitoare, dar de fapt este cea mai ieftină pentru că majoritatea care şi le-au înlocuit singuri sau cine ştie la ce mecanic de cartier au avut numai bătăi de cap şi până la urmă fie nu au rezolvat problema fie au ajuns tot la o firmă specializată. Nu te încurca cu jumătăţi de măsură adică să dai jos turbina la un mecanic apoi să trimiţi turbina spre recondiţionare şamd.

47 minutes ago, dac_ian said:

mecanicul zice ca daca nu ma deranjeaza mult pot circula mult si bine asa

Schimbă mecanicul

48 minutes ago, dac_ian said:

-pedala frana uneori slabita

Până la remedierea problemei înfundă furtunaşul care merge la actuatorul turbinei ca să nu mai piardă vacuum pe acolo

50 minutes ago, dac_ian said:

Ce se poate intampla la masina daca mai circul asa ce defect major poate aparea?

Că ECU nu mai are posibilitatea să regleze presiunea în turbină este clar, acum depinde şi de alţi factori cum ar fi dacă geometria a rămas blocată într-o anumită poziţie. În funcţie de astea poţi avea perioade  lungi cu suprapresiune sau subpresiune ceea ce afectează motorul şi unele subansambluri ale acestuia (tubulatură, intercooler, etc.). Atât subpresiunea cât şi suprapresiunea sunt dăunătoare pentru motor că altfel nu se mai agitau ăia să pună un sistem de reglare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi cu masina la o firma de reconditionat turbine. Fac ei diagnosticul și daca e nevoie iti schimba acturatorul. Dacă iti umbla la miezul turbinei și la geometrie, vezi ca trebuie sa ti-o echilibreze pe banc si sa ti-o regleze la parametrii. 

Iti da garanție pe reparatie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e urmatoarea...credeti ca masina ar putea face un drum de 2000km in conditiile astea. Sunt in Barcelona si nu gasesc pe nimeni bun in turbine. Peste tot imi pun manopera 200e plus turbina noua sau recontitionata 350~700e. Daca anulez/astup furtunasul vacuum de intrare in actuator masina o sa faca vacuum normal iar EGR si restul vor functiona normal? Care ar fi functionalitatea turbinei fara furtunul de vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

37 minutes ago, dac_ian said:

Daca anulez/astup furtunasul vacuum de intrare in actuator masina o sa faca vacuum normal iar EGR si restul vor functiona normal?

Da

37 minutes ago, dac_ian said:

Care ar fi functionalitatea turbinei fara furtunul de vacuum

Fără un log în mers nu ai cum să ştii. În principiu dacă nu ia limp mode presiunea se încadrează cât de cât în limite. Dar te paşte tot timpul riscul ăsta de a intra în limp mode, nu este tocmai plăcut să intre motorul în limitare când te afli într-o depăşire de exemplu.

Dacă te hotărăşti să faci drumul încearcă să o menajezi, fără suprasolicitări.

Când ajungi  în ţară mai aproape de Bistriţa ai la Tg. Mureş un service ok pe turbine

http://www.turboservicemures.ro/reconditionari-turbosuflante/

 

 

@dac_ian

Am mutat aici ultimele postări pentru că discuţia s-a centrat pe problema turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log in mers o sa incerc maine. Totusi am la renti si la 4000rtm pe loc...

20201121_212009.jpg

20201121_212003.jpg

Modificat de dac_ian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te aventura cu masina asa 2000km. Vezi ca poți sa o dai pe a ta + diferența de bani și iei alta reconditionata cu garanție. (asa este in Bucuresti la niste firme care repara turbine). Ți-o montează ei pe mașina. 

In Bucuresti ai robnec in cartierul Militari Autogara Pacii, dacă ai drum. Foarte buni oamenii. Au si stand de echilibrat turbo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In relanti sau turata pe loc,nu au nici o relevanta datele legate de turbina. Nu o mai tura pe loc la 4000 ptr ca nu este benefic ptr motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uzezi cuzineti, vilbrochen, segmenti și cămăși aiurea, pe loc stand daca turezi la 4000rpm.Asta vrea sa spună colegul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, 

 

Este vorba despre golf 5, 2.0, 140 cp, BKD. 

Am înlocuit conducta de la răcitor ul de gaze (era rupta in partea flexibila și intrau rău noxele în mașină). După această operație în drum spre casa am forțat-o un pic fiind grăbit. Accelerării mai bruște, schimbat între 3-4000. În mod normal schimb 2500 - 3500. A apărut un zgomot mai degrabă fass decât fluierat, care este prezent și constant la accelerare mai agresiva. La accelerare normală nu apare. Fâsâitul NU crește proporțional cu turația, NU apare la turație in gol, doar in sarcină și este de tipul on-off, la accelerare - decelerare. 

Pe parcursul operației de înlocuire conducta răcitor am observat ulei la intrarea furtunului în Intercooler și am mișcat de furtun. Acesta are joc mic dar este prins. Posibil sa-I fi mișcat poziția sa fâsâie pe acolo? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apare și în gol acest fluierat la apăsarea brusca și completa a accelerației. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur a crapat vreun furtun la turbo sau a aruncat afara ceva pe la tubulatura turbo.verifica tubulatura de la turbina si pana la galeria de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai langa motor si roaga pe cineva sa o accelereze sa vezi exact pe unde fasaie. Posibil sa vezi si ceva urme de ulei in locul cu pricina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut, turbina mea da semne de oboseala 

Este cod 038253019N 

Motor ATD 

Ce semnificație are ultima litera? 

Am găsit altele ci terminație 16L, sau alte litere, care ar fi compatibile? 

Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima litera este in indicativ care reprezinta o caracteristica specifica a piesei si  are o importanta majora de cele mai multe ori. Eu zic ca sigur va diferi ceva fizic la turbina. Daca ai posibilitatea de a o returna in caz ca nu se potriveste,merita sa incerci. De ce nu o reconditionezi pe a ta?

Modificat de cosminwon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar fi una din diferențe, dacă știti altceva "concret", mi-ar fi de folos. 

Screenshot_20201230_124553_com.brave.browser.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!