Jump to content

Probleme Turbina


energizer
 Share

Postare recomandată

Ceva uzura are, dar daca nu iti consuma ulei si face presiune buna o lasi in pace, 500ml. ulei nu e  mult pentru 8k. km.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei asa mult ai de la gazele de carter.., din capacul de la culbitori,  nu de la ungerea turbinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Mi a aparut si mie problema dezbatuta aici. La inceput cand treceam de 150 km/h se taia acceleratia, acum si la 80 km/h se comporta ca si cum s ar pune o parasuta in spate. Daca opresc motorul si il repornesc isi revine acceleratia. Am scos si senzorul de la debitmetru imediat dupa ce s a taiat fara sa opresc motorul dar nu si a revenit acceleratia decat dupa ce decat dupa am repornit masina. Care credeti ca e problema, debitmetru sau turbina? Modalitati de verificare sigure?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, adrotaru said:

Mi a aparut si mie problema dezbatuta aici

daca ai citit banuiesc ca ti ai dat seama ca e vorba de limp mode si ca trebuie sa cureti turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Touran 2009 2.0 140 cp turbina suiera dupa ce merge in frana de motor mai mult timp sa zic aprox 5 km , iar dupa ce accelerez si trec de 2500 turatii nu se mai aude acel suierat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin cu o chestie foarte ciudata, pe care nu o inteleg. Se da un diesel in 5 cil, commonrail, cu turbina cu geometrie fixa, cu wastegate si egr cu actuatoare pneumatice. Sper sa nu va suparati f tare ca nu e VAG, putem ipotetic sa zicem ca e asemanator cu ACV-ul ca schema de admisie :)

In primul rand are un usor lag sub 2000 de ture, insa egr-ul este destul de muci, abia am reusit sa il destepenesc oleaca

Insa, dupa un drum, indiferent cat de lung, daca il opresc, mai putin de o ora sa zic, dupa repornire, in scurt timp ia limp. Limp care se rezolva cu o repornire. Iar cat timp e in limp, senzatia este ca e mai zgomotos oleaca, si suiera turbina mai tare, insa pana la turatia de plafonare trage la fel de bine ca pana sa intre in limp (e drept, are si 160+ cp)

ELM-ul este pe drum, sa vad exact ce imi spune - insa pana atunci - banuiala mea este wastegate-ul - actuatorul probabil - nu stiu insa explicatia limpului doar dupa repornire...

edit: de ce nu am miscat de actuator sa vad cat de usor se misca - pentru ca trebuie demontate destul de multe sa ajung la el, si e un pic cam frig :)

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iustinpavelgolf5

salut!

Am luat un golf 5 si la primele drumuri in afara orasului am observat ca turbina intra pe la 2500 de ture...acolo are forta care se simte in scaun...mentionez ca masina trage si in turatii joase insa se simte la 2400-2500 in sus ...altfel...ma poate ajuta un coleg cu o diagnoza zilele astea?

multumesc si la cat mai multi kilometri veseli :)

ps.> intreb pentru ca din cate am citit...turbina ar trebui sa traga de la 1800-2000turatii...la mine nu se intampla decat dupa 2mii jumate

Modificat de iustinpavelgolf5
completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Zilele trecut am cumparat un skoda octavia vrs din 2009. Cand am fost cu masina in teste a mers bine iar cand am plecat cu ea dupa am incercat sa o accelerez peste 3000, se punea in cap, nu se mai accelera de loc decat daca retrogradam sau scoteam la liber dar daca incercam sa trec iarasi de 3000 acelasi lucru, in fiecare viteza tot la aceiasi turatie. Daca acceleram incet puteam sa merg si cu 200 de km pe ora. Am pus testerul pe ea si mi-a dat eroarea asta .


000665 - Unlicensed Version. Not all DTCs 
               P0299 - 000 - will be decoded. - Intermittent

Cineva vreo idee?

Modificat de slyminaiter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iustinpavelgolf5

Salut! 

Revin cu intrebarea! Pentru ca turbina trage de la 2400-2500..Ce anume trebuie verificat?

P 0299-000-limita reglaj admisă  depasita in jos

Încerc sa postez și un photo

Screenshot_2018-12-11-16-00-46.png

Modificat de iustinpavelgolf5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, iustinpavelgolf5 said:

Ce anume trebuie verificat?

actuatorul turbo  si daca ii ajunge vaccum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu probleme cu turbina. Peste 3000 turatii intra in limp mode. Mi s-a aprins martorul cu bobina: check emission workshop. 

Unde imi recomandati in Bucuresti sa merg pentru o reconditionare? 

Am gasit mai multe site-uri care se ocupa de reconditionare. Majoritatea par ca vor sa te duci direct cu turbina la ei. As prefera un service serios care sa ma ajute cu un serviciu cap-coada. Desfacut turbina, reparat, montat la loc. 

Multumesc frumos!

Modificat de andreiweb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca miezul turbinei e intreg nu e nevoie de reconditionare,pt limp mode e suficient o curatare

totusi ar fi bine sa faci o scanare

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina trage pana in 3000 de ture, posibil sa fie suficienta o curatare. Totusi am nevoie de cineva care sa ma ajute cu diagnoza/demontare/curatare/reparare/montare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Masina din semnatura, 2.0 TDI, CFFB, 140 de cai. De regula circul cu un pic de muzica/radio pe fundal si nu aud sa spunem cele mai fine zgomote ale masinii. Recent, nu pornisem nimic in plus, clima era oprita. Si la o accelerare mai puternica, pana spre 3000 de rpm si chiar si peste, am auzit un tziuit subtire. In afara de sunetul turbinei nu puteam banui nimic si nici nu prea avea altceva ce sa imi genereze acel sunet. Intrebarea mea este ca ar trebui sa imi fac griji cu privire la turbo de acuma incolo ? Sa fie primele semne ? Masina trage ok, liniar. Nu plafoneaza. Nu mi s-au aprins beculete deloc, chiar daca ajung fregvent spre 3000 si chiar peste. Masina nu mi-a taiat gazu niciodata, nu am avut parte de limp mode-uri. La decelerari nu sunt alte sunete ciudate. Nu huruie, nu suiera deloc, in niciun fel si oricum as conduce-o. Are sens sa verific turbina ? Are sens sa fac loguri in mers ? Sau pur si simplu e un sunet normal, cel de tziuit la turatii mai ridicate si mi s-a parut doar mie ceva ciudat, intrucat s-a nimerit fix o data sa fie mai liniste in masina si sa si fiu atent sa aud ceva in plus ce m-a facut sa ciulesc urechile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
ionut.vidrighin

Salutare,

la auto din semnatura, ieri la o acceleratie putin mai brusca spre a urca o un deal, s-a auzit un fel de pocnitura si ulterior a continuat cu zgomot ca de esapament spart iar motorul abia mai tragea.
am crezut ca poate s-a crapat racordul flexibil pt ca zgomotul parea sa vina cam din zona aia.
azi insa, la o verificare mai atenta se pare ca e ceva la turbosuflanta. am parcus un drum de 60km cu maxim 80km si un zgomot de suflu constant ca si cum scapa aer.

pe la tubulatura de la turbina este ulei.

mai jos, un clip cu zgomotul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vezi ce a crapat ...posibil racord sau chiar intercoolerul si pierde presiunea. Putin ulei pe tubulatura de admisie si chiar in intercooler e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu te pricepi, servis. Clar pare o problema la tubulatura dintre turbina si admisia de aer in motor.

Macar daca faceai un film cu capota ridicata si altcineva accelera. Vedeai si tu, sau chiar si noi, unde e probmema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

Salut, am un astfel de filmulet

 

Azi o sa inspectez tubulatura si ulterior la service. 

Sa inteleg ca n-ar fi probleme serioase la turbosuflanta? 

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin

Salut,
revin cu un mic update
am verificat tuburile de la filtrul de aer si de la radiator si totul pare ok...
am pus si testerul si nu am nicio eroare...
 

 

în urmă cu 16 ore, liviu. a scris:

Pai vezi ce a crapat ...posibil racord sau chiar intercoolerul si pierde presiunea. Putin ulei pe tubulatura de admisie si chiar in intercooler e normal.

salut
ma refeream la racordul flexibil de pe traseul esapamentului, ce iese din catalizator sau filtru de particule
l-am verificat si nu e fisurat

Modificat de ionut.vidrighin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!