Jump to content

Probleme cu directia - inlocuire brate


stefison
 Share

Postare recomandată

Prima data trebuie scanat. Eu am patit acelasi lucru cand am schimbat bratele. Unul din senzori a cedat din senin. Cand am terminat cu bratele, m-am trezit cu ditamai eroarea. A trebuit alt senzor.

Vibratiile nu le plac.

 

Cand schimbi bratele SI MAI ALES cand schimbi capetele de bara, se reface geometria OBLIGATORIU.

Pana atunci, trebuia sa masori capetele vechi si sa le strangi cele noi aproximativ la fel. Sa nu-ti rada jumate anvelopa in 50 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inainte sa apuce sa bata in fuzeta, sa scoata senzorii, oricum trebuie curatati...

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi reveni maine cu detalii, acuma seara m-am plimbat putin si nu mi-a mai aparut eroarea in bord, am citit undeva pe forum cand iti sta volanul stramb ti se aprind martorii de ABS si ESP din cauza senzorului de pe axul volanului.

Modificat de andreisss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact!ESP-ul culege informatii de la senzorul de acceleratie laterala,senzorii de ABS si senzorul pozitiei volanului.Nu are treaba ca bati cu ciocanul ca sa depresezi un brat.In cazul in care volanul nu sta catusi de cat drept,ESP-ul este dat peste cap.Fa unghiul de fuga si abia dupa aia cauta defectul,in cazul in care nu-si revine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am reusit sa-mi echipez masina cu un set nou de brate Lemforder plus 4 telescoape Sachs. Investitia a fost destul de costisitoare dar merita. Masina e mult mai rigida acum si se mentine foarte bine la drum.

Le-ai schimbat personal sau in service ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact!ESP-ul culege informatii de la senzorul de acceleratie laterala,senzorii de ABS si senzorul pozitiei volanului.Nu are treaba ca bati cu ciocanul ca sa depresezi un brat.In cazul in care volanul nu sta catusi de cat drept,ESP-ul este dat peste cap.Fa unghiul de fuga si abia dupa aia cauta defectul,in cazul in care nu-si revine!

 

Cosmin nu are nici o treaba ESP-ul aprins in bord cu faptul ca omu a schimbat capetele de bara si a dat geometria rotilor peste cap. Pur si simplu acum daca intra cu vag-comul pe abs pur si simplu ii va indica volanul cu cateva grade mai dreapta/stanga.

E un senzor de abs mai mult ca sigur, sau poate a fost doar o coincidenta si e ceva legat de panglica sau pompa de abs, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ESP-ul se aprinde daca mergi cu volanul stramb. Been there, done that! Am trecut prin asta si asa se manifesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am avut probleme dupa inlocuirea capetelor de bara. Si am umblat vreo luna fara sa-mi traga volanul intr-o parte.

Dar am avut eroare pe ABS si de vina a fost senzorul. L-am schimbat, resetat si totul a revenit la normal inainte sa fac geometria.

Deci la mine asa s-a intamplat. N-am intalnit cazul cu geometria dereglata asa grav, insa nu spun ca nu poate fi.


Scanarea spune tot. In cazul meu, mi-a spus clar ca e un senzor defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut geometria si nu imi mai apare nicio eroare in bord, intra eroare ABS si ESP dupa ce depaseam 60 km/h banuiesc din cauza volanului stramb, dupa refacerea geometrie nu-mi mai apare nimic.Mai am o problema: mi-i sa rupt burdufurile de la caseta de directie si le-am lipit cu ceva adeziv puternic.Oare o sa cedeze sau o sa mearga asa?

Modificat de andreisss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa se intample asa. Senzorul G85 a fost calibrat cu volanul drept... acum, cand citeste informatiile de la ceilalti senzori, dar vedea volanul rotit... nu mai stie cum sa lucreze... el vede ca masina vireaza, dar restul senzorilor ii zic ca nu.

 

daca ai remediat problema, era normal sa se stinga senzorii.

 

legat de burduf -  o sa vina sezonul rece si o sa cedeze, avand in vede ca cele doua materiale vor lucra diferit.... si in ceva timp, iti poti strica caseta, din cauza asta.... asa ca, fa un efort si schimba-le.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am sa schimb burdufurile cand o sa cedeze, pana atunci am sa verific periodic sa vad daca nu o cedat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU lasa asa burdufurile de la caseta de directie!

Schimba-le si prinde-le cu coliere serioase. Vorbeste un patit :(

 

Sunt mult mai ieftine decat reparatia casetei...

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand deja au cedat.... e tarziu. Deja cremalierele au luat praf, au piscaturi pe ele, o sa ciupesca in timp simeringurile.... si papa caseta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le schimb, dar nu am pozitie sa desfac surubul de la burduf din interior.Un DYI ar fi fain sa fie pe forum sau poate n-am vz eu sau sa-mi zica un coleg cum se desfac colierele din interior.Ms

Modificat de andreisss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42micutza schimbul a fost facut in service(brate,capete bara,telescoape si bilete) dupa care au facut din nou si geometria, lucru evident dupa schimbarea tuturor pieselor. Pentru 250 lei toata manopera inclusiv directie eu zic ca merita, plus ca daca as fi facut eu personal nu as fi avut timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca merita, ma intreb la ce au facut rabat...daca setul t-i l-au adus cei din service si-au mai pus ei ceva acolo, altfel bate la ochi 250 cu tot cu geometrie. Dar nu nu de asta am intrebat, ci pentru ca vreau sa-i fac atenti pe cei care schima cu forte proprii bratele, si anume ca trebuie sa stie ca acestea se strang in pozitie de lucru. Altfel bucsele de cauciuc vor fi tensionate permanent si vor crapa in cel mult 20kkm. Nu am citit topicul de la capat, daca s-a mai discutat imi cer scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut,am si eu o nelamurire,am un passat 98 luna 10,vreau sa schimb articulatia pe fata si am gasit pe net la 4tuning tot kitul de articulatie fata firma atec germania cu garantie 2 ani mi le trimite din suceava la bucuresti la pretul de 7milioane vechi,mi se pare cam mic pretul fata de preturile din bucuresti sau de pe alte siteuri daca stie cineva daca sunt bune sau nu la calitate ma refer sa nu ma tina 6luni si dupa aia sa inceapa sa bata,daca a mai luat cineva piese atec si stie il rog sa ma ajute cu un sfat multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai noroc o sa te tina 6 luni. Mai bine ii faci o diagnosticare corespunzatoare directiei si schimbi numa ce trebuie cu lemforder. Asta ar fi sfatulu unui patit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru sfat eu am de schimbat bieletele antiruliu,si 2 brate unul costa 2,2mil,altul 1,5mil si cu tot cu manopera si un burduf de planetara ma duce la 745 leila autolider cartier 23august linia lu246 ratb care stie oamenii sunt cam scumpi si ma gindeam decit sa le dau lor aproape 8 mil,mai bine luam tot kitul si il schimbam cu banii astia 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa te legi fara sa te doara. Fa-ti o diagnosticare in alta parte si cumpara-ti sungur bratele defecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi a spus un coleg de munca care este si mecanic ca e cam dubios ca tot kitul sa coste doar 7 mil lei iar alt prieten care lucreaza la porsche pipera gama vw,ca nu a auzit in viata lui de firma asta atec germania,oricum asa am sa fac ii mai fac o constatare mai amanuntita si le iau ori de la autokarma ori mai caut  ca la autolider in cartierul 23 august se cam arunca oamenii la pret pentru bieletele antiruliu+un brat mai important+un alt brat si un burduf de planetara cu manopera miau cerut aproape 8 milioane...oricum multumesc pentru sfat  la urma urmei si eu tot de aceeasi parere sunt   putin dai putin face   calitatea costa dar tine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pretul ala nu iti pun lemforder. Bieletele antiruliu sunt vreo 150 amandoua, un brat inferior e vreo 350-400 iar un brat superior e in jur de 200, totul pe lemforder. Calitatea costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tot intreb, voi cei ce cautati chilipiruri de-astea, set de brate la pret de set de planetare... la ce va mai cumparati Passat-uri?

Luati-va Logan, aveti 2 brate si 3 bucse, toate va costa 500 de lei si dormiti linistiti.

 

S-a mai spus de atatea ori care sunt marcile de brate bune, dar tot se mai gaseste cate unul curios daca n-a rasarit peste noapte vreun producator-minune sa scoata piese de titan la pret de plastilina.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sa nu fie in mers ca e de rau. 

post-72374-0-07741600-1383413606_thumb.j

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!