Jump to content

Probleme cu directia - inlocuire brate


stefison
 Share

Postare recomandată

nu o fi facut unghiul bine,asta e tot de la directie ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bun, deci, ambitios fiind, m-am apucat sa schimb kit-ul de brate. Totul a mers super pana am ajuns la boltul bratelor superioare si cel al capatului de bara.

Boltul capatului de bara arata cam asa: post-43466-0-73510100-1348470038_thumb.j

I-am dat o gaura de 5mm in mijloc sa pot pune dornul, sa nu alunece, si tot nu vrea. Am incalzit suportul boltului cu o bricheta timp de 2 minute, si in gaura facuta am bagat ceva lichid la -43°. Apa sfintita pe capu'....

Am zis ca revin la el dupa...

Boltul ce blocheaza pivotii bratelor superioare... pain in the ass.

M-am chinuit cu el o zi intreaga si nici nu s-a miscat. Am incercat sa-l rotesc si s-a rotunjit capul surubului. Am incercat sa-l scot folosind metoda asta:http://www.passatworld.com/forums/61-b5-information-base/233225-pinch-bolt-removal-made-easy-pics.html si mi s-a stricat filetul surubului. L-am ciocanit de mi-a venit acru si nimic.

Bolturile is tari ca naiba; am stricat 3 burghie (ce-i drept, ieftine) in boltul capatului de bara.

Azi ma duc sa cumpar un mini-arzator si vreo 10 rezerve. Wish me luck...

Aveti ceva idei despre cum ar trebui sa continui de aici? Daca nici cu flacara nu merge, m-am s.... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara si tu o presa, nu sunt asa scumpe si macar nu te mai chinui. Oricum iesi mult mai ieftin decat daca te-ai duce la service.

Modificat de ionutctn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine-stiuta problema cu surubul ala. :)

Scoate fuzeta cu tot cu bratele superioare, scoate firele din ea, du-te la un service si incalzeste fuzeta in zona aia cu un aparat de sudura oxi-acetilenic pana se face rosie. Abia atunci vei putea lovi cu un dorn si ciocan, bucata de surub din fuzeta.

Cred ca glumeai cu bricheta...

Been there, done that. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia asta o pot face si acasa, ca am tot ce imi trebuie.

Merci.

Cred ca glumeai cu bricheta...

Sadly... no :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca un pont: dupa ce ai facut asta si s-a racit fuzeta, vopseste-o din nou in zona aia ca va rugini, curata bine gaura pentru surub cu o bormasina si burghiu de 10, apoi unge bine surubul cu vaselina.

Eu dupa 4 ani de la o astfel de operatiune am fost nevoit sa umblu la surubul ala si zici ca l-am bagat ieri. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am patit la fel pina nu am luat un vecin cu autogenul si l-am inrosit nu a iesit ,l-am inrosit si sa rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa folosesc vaselina cu cupru. Am vazut mai multa lume folosind "copper paste" si e tare laudata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i nevoie, nu e temperatura inalta acolo. Orice vaselina face treaba. Numai sa fie din abundenta pe surub.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu asa si am incalzit cu o lampa cu butelii de alea mici de gaz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensia de pe partea stanga e total blocata. Am incalzit fuzeta 5 min cu arzatorul si suruburile nu se misca absolut deloc, ci doar se deformeaza.

Maine dau fuzeta jos si incerc ca le scot asa. Daca nu merge am sa cumpar alta.

Pe partea dreapta au iesit ambele surubuir de parca ar fi fost puse ieri.

Banuiesc ca treaba asta se datoreaza faptului ca partea stanga e supusa la mai multa sare si apa decat partea dreapta; si ca cineva a mai umblat la alea de pe dreapta inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 5 minute trebuia sa se sfarame si rugina dintre ele...

Eu n-am mai intalnit care sa nu iasa nici asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegii,imi troncane pe dreapta fata prin gropi mici.la drum drept e tanc.am schimbate capetele de bara.am ridicat-o pe elevator si mecanicul mi-a zis ca am un joc mic in pivotul de la bratul inferior pe care vine prins telescopul.mi se pare cam prea mare troncanitul pentru cat mi-a aratat mecanicul ca e jocul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai sa fii surprins ce mult conteaza un mic joc la o forta mare...

Schimba-l, nu vei scapa altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La a mea aveam un joc mic in pivotul bratului din spate-jos, si troncalea la fiecare gropita si santulet. Eu am ales sa le schimb pe toate.

Btw, trebuie sa schimb fuzeta stanga. E imposibil sa scot bolturile alea doua. Le-am incalzit de 3 ori in 2 zile si nici cum nu vor sa iasa. In plus, trebuie sa iau si un alt senzor ABS, cel de pe masina fiind si el sudat de fuzeta (ma rog, de garnitura de cupru).

Bad luck or what? :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu.... se intampla des, la Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@P o p i c a,scoate senzorul de sus din cablaj.Dai fuzeta jos se te mai chinui cu apa calda cu spray degripant sau cu detartrant,si poate reusesti sa-l salvezi.

..

post-64586-0-96483800-1348814833_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi, nu, nu se poate. Am invartit de el, cu greu, dar se invarte numai carcasa de plastic a senzorului, partea metalica ramane intepenita in fuzeta.

Pe interiorul fusetei se vede capatul senzorului, cu un cerc de rugina pe langa. Timp de 4 zile am dat cu degripant si degeaba.

Ma indoiesc ca-l pot scoate intact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos bolturile din fuzeta mea pana la urma, si am dat de o alta problema.

Capatul de bara stanga e blocat si el, sudat de rugina. Am invartit de el si a cedat bucsa de cauciuc. Acum butucul ala se invarte in gol.

Am sa incerc sa dau jos bara de directie stanga si sa desfac surubul ala pe banc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca are loc de hexagon in surubul capatului de bara, nu? Sa poti tine contra. Sau e rotunjit deja?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e rotunjit. Tin contra in bara de directie cu o cheie de 18, si cu o franceza invart de capatul de bara care se invarte in gol. Surubul capatului de bara care intra in bara de directie ramane nemiscat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!