Jump to content

Probleme cu directia - inlocuire brate


stefison
 Share

Postare recomandată

Pe elevator nu se prea observa jocul bratelor uzate...doar cu masina pe canal...am schimbat eu odata unul din bratele de sus si doar pe canal am reusit sa vad ca e uzat si bate!

Apropo a inceput si mie sa imi bata ceva la directie dupa iarna asta grea...cand se face mai cald ma voi uita sa vad ce dreq mai tre sa schimb pe acolo ^_^

Si caseta de directie se duce mai greu...dupa cateva kituri de brate schimbate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ti-a spus? :)

Tocmai am spus ca a mea caseta batea inca de la primul rand de brate. Si nu are nici burdufe rupte, nici n-a mers fara ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe elevator nu se prea observa jocul bratelor uzate...doar cu masina pe canal...am schimbat eu odata unul din bratele de sus si doar pe canal am reusit sa vad ca e uzat si bate!

Si caseta de directie se duce mai greu...dupa cateva kituri de brate schimbate...

Nu toate le vezi pe canal..... depinde de problema. Se diagnosticheaza si cu masina pe elevator si levierele pe brate.

Caseta - dupa noroc - unele curg, altele bat .....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ti-a spus? :)

Tocmai am spus ca a mea caseta batea inca de la primul rand de brate. Si nu are nici burdufe rupte, nici n-a mers fara ulei.

mi a spus un coleg de forum...:D...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu toate bratele le vezi pe canal daca sunt sau nu...nici nu am zis eu asa ceva.

Cele de sus la Passat B5.5 (2 la numar) Florin daca sti la care ma refer doar pe canal se pot verifica! Altfel nu ai nici o sansa...Eu am schimbat capatul de bara pana sa imi dau seama pe canal ca de fapt nu capatul era de vina!

Capetii de bara se pot verifica intradevar daca masina e pe elevator sau ridicata roata pe cric...

Oricum la modelul asta de Passat cand se duce ceva la directie e pb cu diagnosticare bratelor care sunt bune si care nu...Asa ca...Mare grija!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele de sus, eu l-am gasit ca fac figuri, cu masina in pozitia normala, pe sosea - pivotii lor erau dusi - cand faceam stanga-drapta de volan si tineam mana pe rotule, se simtea imediat jocul - deci nu am avut nevoie nici de canal, nici de elevator.

Eu pana acum - 145.000km, am schimbat doua brate superioare pe stanga si un cap de bara pe dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pana la urma am descoperit problema..bratele sunt ok dar bate caseta, nu curge deloc ulei din ea, doar bate foarte tare.

Mersi pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa o mai strangi un pic, vezi ca s-a scris cum se face. Strangi cu cheia de 19 (cred), dar cu grija maxim jumate de tura. Dupa aceea vezi daca revine volanul usor la viraj. Daca nu, mai desfaci, daca da, mai strangi un pic. De obicei toata lumea strange cam tare la inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru un Passat 3BG din 2001, motor de 1,6benzina ce marime are conul de la brat ? Unii zic ca 16mm iar altii ca 20mm, va rog lamuriti-ma, daca aveti acces la ceva program de verificat exact, va dau si seria de sasiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai cu seria...si te ajut...normal dupa an e con mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind B5.5, la bratul din fata (pe care se sprijina amortizorul) nu are con ci e cilindric pivotul, la cel din spate e con mic.

De 2 zile stau cu un B5.5 desfacut pentru ca magazinul mi-a adus de 2 ori tot brate de B5 (cel din fata cu con mic, cel din spate cu con mare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dai cu seria...si te ajut...normal dupa an e con mic.

Asta e: WVWZZZ3BZ1P134522

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe original codul de brat central 4D0 407 151 P ,Lemforder 13673 01,Trw JTC343

gasit dupa numarul OE: 4D0407151P

Coduri de consum: 6-806K

Parte montare: Axa fata dreapta

Parte montare: Axa fata stanga

Parte montare: partea de jos

Tip legatura: brat suspensie, Articol extins/Info extins 2: cu articulatie de sarcina/ghidare, cu bucsa de cauciuc, cu material de prindere, Dimensiune conus: 21 mm

Exact asta scoate dupa seria ta de caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
terminatoru

Despre firma de piese,brate marca QVP sau QWP ce puteti sa-mi spuneti,sunt bune sau mai bine merita reconditionate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Nici, nici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Si atunci , numai pe original?Citisem undeva in topic ca sunt mai ok cele reconditionate decat cele pe producator.Ca la ce drumuri avem e cam scump sa tot iei Lemforder.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Aia e poveste de romani.

Eu recomand cu draga inima Lemfoerder.

Daca esti killer de masini, nu mai merita sa detii masina.

Eu am Lemfoerder de ~ 80.000 de km si e tanc masina.

Deci chiar merita.

Zilele trecute am montat Febi si Delphi pe un Passat. Sincer, la mana mi s-au parut mult mai slabe decat Lemfoerder (deja se miscau pivotii destul de lejer in ele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminatoru

Aham,am inteles,80.000 km e fffff mult,urmeaza sa ma conving si eu sa vad ce si cum,adevarul e ca aici in SM sunt destul de rele drumurile si nu stiu ce marca au fost cele de pe masina mea dar am sa vad cu Lemfoerder cum e,ms pt sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Loemforder - cele mai bune - Cosmin stie ce vorbeste, stai linistit....

altfel TRW... si in cel mai rau caz Meyle HD - restul.... la noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
kitdirectie

si eu am tot lemforder pe masina schimbate in germania acum 4 ani si am cam 100.000 de atunci si sunt super multumit...am schimbat si simeringurile din interiorul casetei acum 5 luni ca incepuse sa-mi piarda ulei...am umblat cam 1 luna sa gasesc un kit de simeringuri pentru reparat caseta de directie si l-am gasit pana la urma in romania desi eu cautasem mai mult pe afara, este unul care vinde destul de ieftin , eu am dat 110 lei pe al meu si de atunci am cam 30.000 km si nu am mai avut probleme, mi-au rezolvat si pierderile de ulei si jocul/bataia pe care o simteam in volan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Am o intrebare, urmeaza sa schimb bratele superioare la masina pentru ca bucsele sunt crapate si presupun ca si pivoti nu sunt in stare prea buna. Voi vedea starea lor cand le demontez..Bratele sunt originale, nu s-au umblat la ele.

Astazi am facut niste verificari pentru a vedea ce sa schimb si ce nu. Vreau sa stiu daca ii un semn ca trebuie schimbat si capul de bara. Cand pun mana pe el fiind pe pozitie si rotesc fata-spate la capat de cursa se aude o bataie metalica in locul articulatiei pivotului. Am facut si un desen pentru a se intelege mai usor.Unde este marcat cu rosu se aude. Presupun ca sunt pe duca si capetele de bara.Este asta un semn ca trebuie sa le inlocuiesc? Toata treaba asta am facut-o cu masina suspendata.

De la un timp am ceva batai destul de puternice pe partea dreapta motiv pentru care vreau sa inlocuiesc aceste piese.

post-17118-0-18398100-1338503796_thumb.j

Modificat de Cosmin_TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce spui tu nu e un semn de uzura. Asa fac si cele noi daca incerci sa le misti in directia mentionata.

Daca insa, se misca prea usor, e un semn de uzura. In functie de drumuri, stilul de mers si km facuti, la 8 ani deja nu cred ca sunt in cea mai buna stare.

In plus, daca acele capete de bara "cad" la eliberarea din fuzeta, ia in calcul sa schimbi si bieletele (pivotul ce se insurubeaza in caseta si face legatura intre capatul de bara si caseta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc C O S M I N, am luat in calcul si varianta inlocuiri bieletelor de directie. M-am jucat ieri cu un cap de bara de la un opel corsa ce il aveam prin garaj in stare buna si la el nu se aude acea bataie ca cap de cursa plus ca se mica si mai greu... Am meu se misca foarte usor. Alte jocuri nu pare sa aiba.Din acest motiv am crezut ca e semn de uzura . Mi-am pus in cap sa dau bratele superioare jos pentru a vedea starea lor mai exact a pivotilor si ma gandesc ca odata dat jos amortizorul cu arc cu tot se vad mai usor eventualele jocuri la restul articulatilor.Mi-e tare groaza de surubul ce prinde pivoti celor 2 brate superioare. Am sa caut codul pentru al cumpara separat in cazul in care nu vine la brate pentru ca e probabilitatea destul de mare sa se rupa la demontare. Masina merge de 5 ani pe drumurile patriei si de 2 ani vara cu jante pe 17 deci cred ca e cazul sa mai schimb si eu ceva pe la directie. Voi reveni cu impresi dupa ce ma apuc de desfacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se misca foarte usor pivotii din capetele de bara, sansele sa bata sunt foarte mari. Degeaba le compari cu cele de Opel, sunt modele diferite, comportamente diferite. Nu sunt foarte scumpe, schimba-le.

Surubul ala intr-adevar e "belestemul" mecanicilor. Nici nu te gandi ca o sa-l scoti in stare buna. Sa fii bucuros daca iese fara sa-l tai.

Deci iti trebuie altul.

Eu pe ala il scot dupa ce demontez de pe masina tot ansamblul arc/amortizor/brate superioare/fuzeta. Si si-asa e foarte greu.

Apoi curat atat locul pivotilor cat si cel al suruburilor cu burghiu de 10, urmat de introducerea suruburilor unse foarte bine cu vaselina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!