Jump to content

Probleme cu directia - inlocuire brate


stefison
 Share

Postare recomandată

Asa de curios, ce marca e amortizorul?

Amortizorul este marca Sachs.Acum parca bate mai tare si mai des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizorul este marca Sachs.Acum parca bate mai tare si mai des.

Aceeasi problema o am si eu la un audi a4 2002, care are aproximativ aceeasi suspensie, 99 %, la bratele superioare exista o mica diferenta, si la flansa de amortizor,schimbat tot nou, brate amortizoare, flanse amortizoare,, bucse bara, bielete directie,capete bara, si aceleasi zgomot infundate la gropi, ma gandesc ca e caseta, sau poate amortizoarele trebuie montate intr-un anumit fel cu acea flansa.........mister total.....nu mai inteleg dificila tare suspensia asta multilink.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o veste buna(sper eu)!Am scapat de bataia aia de pe fata!Probabil ca va intrebati cum am scapat de ea.Simplu!Am cumparat 2 amortizoare,2 arcuri,inca 2 flanse de amortizor,talere(cele superioare pe care sta arcul) si cauciucul ala care se aseaza pe talerul amortizorului.De vina era amortizorul de pe dreapta.Acum cu amortizoare noi,este alta viata!Uitam sa va zic:toate piesele ce le-am cumparat,sunt originale pentru vw&audi.O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca batea armotizorul drept??? Totusi de ce ai schimbat arcurile :Driver: ?

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,de vina era amortizorul.Arcurile le-am schimbat pentru ca erau montate pe amortizoare si mi-a fost sila sa le mai inlocuiesc cu ale mele tinand cont ca este o provocare foarte mare sa schimbi arcurile/amortizoarele.Amortizoarele au fost luate de la cineva care le pastra pentru masina lui,numai ca la el nu se potriveau.Ciudat este faptul ca acum mi se pare ca este ceva mai inalta si mai rigida.Rigiditatea cred ca este doar o parere,pentru ca amortizoarele mele era stil "pompa".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un Passat 1.6i motor ALZ din 2003. Stie cineva ce firma confectioneaza bratele cu care este echipata din fabrica aceasta masina? Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Masina vine din fabrica cu TRW sau Lemforder. A mea de exemplu a venit cu TRW si am decis sa continui pe TRW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu o problema..de ceva vreme....si nu stiu ce poate fii...daca motoru e pornit si misc de volan face ceva PAC PAC PAC PAC PAC..ca si cum ar lovit fier pe fier...si se simte in volan..si cand mergi!!si alta,cand mergi si ii dau tare..si schimb repede...si de multe alte ori...cand am schimbat viteza si ii dau gaz..bocane ceva pe sub masina......o sa fac un filmulet si poate o sal pot adapta..dar ce poate fii?un tampon c utie? e ca si cum ar bate fier pe fier...!!O sa vad un filmulet si cu bataia aia la volan si..cu aia cand schimbi si smunceste...si bubuie ceva!Multumesc...poate ati inteles ceva..da poate nu smile.gif)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa ai joc in vreo bieleta de directie sau la brate,partea din spate.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capetele de bara amandoua sunt noi....si cei doi pivoti superiori de pe stanga...dar cand misc de el se aude ceva pe acolo pe sub tulumba aceea de frana...!Ce poate fi?Si de mutle ori se simte ca o pocnitura in volan!chiar si pe drum drept!

Modificat de LuCy_Medias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caseta, ori s-a slabit unul din suruburile de prindere ale ei(chiar pe langa tulumba), ori ai probleme in caseta. Cand ai schimbat capetele de bara, le-ai schimbat voluntar sau ai facut si investigatie anterioara sa elimini din calcul si bieletele de directie. Poate chiar e o bieleta, pe stanga in acest caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit a venit si marea zi in care m-am facut cu setul de brate si cel de amortizoare. :)

kitul de brate Lemfoerder - 2000 lei.

4 amortizoare Sachs SuperTouring - 850 lei.

2 flanse la amortizor Lemfoerder - 74 lei.

Sper sa apuc saptamana viitoare sa le montez si o sa revin cu impresii. :)

hpim1238qyt.th.jpg hpim1239s.th.jpg hpim1242z.th.jpg hpim1243.th.jpg

hpim1244.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi vine sa lesin cand vad ce cadou a primit masina ta. Cred ca decat (vreodata) sa imi cumpar B6, mai bine o cumpar pe a ta......nu am intalnit,pana acum om care sa intretina masina mai mult ca tine :offtopic: . Spor la treaba !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

echiparea asa-zisa originala de pe vw passat este facuta, in ceea ce priveste bratele de suspensie, de catre Lemforder care este o marca ZF germana (pentru curiozitate va recomand www.zf.com). Volksman are dreptate si in ceea ce priveste costul acestor brate lemforder, la acelasi pret le-am gasit si eu.

Parerea mea e ca un set nou de brate (4+1+1 pe o roata fata) merita acesti bani.

Modificat de c o s m i n
Quote inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 flanse la amortizor Lemfoerder - 74 lei.

Cu regret iti spun ca ai dat de pomana banii pe flanse, in rest buna treaba si o sa te convingi singur cand vei desface amortizorul alea nu mor. :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce se poate Boris. Sper sa ai dreptate. In cel mai rau caz le pot duce inapoi daca nu e cazul sa le schimb, insa eu am avut o mica bataie si inainte de-a incepe sa bata bratele si m-am gandit ca poate am vreunul bulit. Si decat sa umblu iar dupa piese cu masina desfacuta, am preferat sa le am "pe stoc". :angry:

In schimb pe spate, am vrut sa incep ieri sa le schimb si surpriza a fost mare: limitatoarele alea din capat (ce au si rol de protectie) sant varza. :biggrin:

Asa ca azi am luat altele noi (ceva universale) cu inca 55 de lei. Cele Sachs erau 55 lei/buc. si chiar nu vad rostul diferentei de bani. Sant doar niste protectii.

Maine voi incepe la montat.

imagine249.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele de pe masina ar trebui sa fie galbui la culoare si mai moi decat cele pe care le-ai pozat tu, eu asa le am (si eu cumparasem acele flanse si tot la magazin am ajuns cu ele) si am fost placut surprins sa fie intregi si sfatuit sa le las tot pe ele ca ar fi mai bune. :icon_thumright:

Sa imi zici daca merita sa le schimbi.

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ele functioneaza asa:

- partea de sus (cauciuc plin) actioneaza ca limitatoare daca e prea incarcata masina.

- partea de jos (ca o oala) protejeaza impotriva prafului. Deci nu vad de ce n-ar fi ok si astea. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa vezi ca sunt un pic diferite. :rolleyes: El nu are nicio miscare acolo, sta fix in platoul cu bratele superioare si platoul la randul lui in cele 3 suruburi mari de pe contra-aripa.

Ele stau presate in contra-aripa datorita acelor suruburi si atat.

picture019s.th.jpg picture020.th.jpg

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boris, cred ca s-a produs o confuzie.

Eu discutam de tampoanele amortizoarelor spate. Tu ai pus pozele pentru cele din fata. :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se pare... eu vorbeam de la inceput de tampoanele astea; hpim1244.th.jpg ca dai banii de pomana pe ele, cat cele de pe spate nu mai incapea indoiala c adaca erau rupte trebuia schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi sant putin offtopic aici cu schimbatul amortizoarelor, aseara le-am schimbat pe spate. Nu mi-a venit sa cred cat poate fi de simplu. E joaca de copil.

Amortizoarele vechi pe langa ca erau usor de impins cu o singura mana, unde le-am lasat acolo au ramas. Nici vorba sa se intinda inapoi. Daca le-am pus orizontal pe pamant se intindeau complet cam in 2 minute.

Tampoanele de cauciuc isi fac treaba cu brio. Potrivesc la mare arta. Sincer, nu-si justifica banii cele OEM, decat daca tineti neaparat sa fie OEM.

Impresii: parca nu mai circul prin Romania. Brusc orice denivelare e preluata fara s-o simt cu partea din spate si masina nu mai e barcuta. :D

Garda la sol nu s-a schimbat deloc.

Azi sper sa reusesc sa schimb pe o parte bratele si amortizorul fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati. Ieri dupa masa am schimbat bratele si amortizorul pe partea dreapta. NU MAI RECUNOSC MASINA. ;)

Partea dreapta era cea mai afectata. Cele mai afectate au fost bratul inferior fata si superior fata. Flansa din capatul amortizorului intr-adevar era ca noua, dar totusi am pus-o cea noua. O sa mai reziste si asta cat a rezistat cea veche. :P

Surubul-minune ce tine bratele superioare a iesit fara probleme. L-am lovit cu ciocanul si cu un dorn a iesit de parca l-as fi bagat saptamana trecuta. Ce nu-mi place e ca din toata punga de suruburi noi ce au venit cu bratele, cele 2 in discutie sant NEGRE. Era greu sa le puna si alea tot zincate? :)

O bulina neagra le dau celor de la VW ca nu poti scoate senzorul de ABS din fuzeta. N-au pus o mufa, ceva. Trebuie lucrat cu fuzeta in apropierea masinii, cat permite cablul, dupa ce-l scoti din toate clemele.

Evident ca le-am strans cu masina lasata. Am masurat vechiul cap de bara si totusi volanul sta mult in dreapta. Deci dupa ce voi schimba azi si partea stanga, trebuie sa reglez directia OBLIGATORIU.

Timpul de munca: aproximativ 5 ore pe o parte (2 oameni).

Daca imi permiteti sa va dau un sfat : la cumpararea de brate noi ,incercati sa bagati un strop de ulei in lacasul pivotului , acolo sub mansonul de protectie din cauciuc ,astfel le prelungiti viata .Si la capetele de bara la fel.

E un sfat aiurea si sincer nu-l recomand nimanui.

Am desfacut un cap de bara sa-l ung si avea vaselina mai multa decat ii trebuia. Insa cu burduful m-am chinuit 1 ORA sa-l pun inapoi si nici acum nu e bine. Pe deasupra m-am si taiat la mana.

Azi va trebui sa-l fac calumea.

PS: in sfarsit simt si eu ca merg cu o masina de talia Passat-ului. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O bulina neagra le dau celor de la VW ca nu poti scoate senzorul de ABS din fuzeta. N-au pus o mufa, ceva. Trebuie lucrat cu fuzeta in apropierea masinii, cat permite cablul, dupa ce-l scoti din toate clemele.

Puteai scoate mansonul de cauciuc din aripa interioara care conduce firele de la senzorul de placuta impreuna cu cel de la senzorul de ABS si acolo ai un conector care deconecteaza cei doi senzori astfel incat acestia sa ramana pe portfuzeta. Uite acolo.

Felicitari pentru operatiune si confortul binemeritat de care beneficiezi :icon_thumright:

Removing_and_installing_speed_sensor_on_front_axle.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!