Jump to content

Probleme cu directia - inlocuire brate


stefison
 Share

Postare recomandată

si la mine bate ceva pe fata. Se aude infundat, a inceput pe partea stanga dar acum face si pe dreapta. Se aude doar pe la denivelari nu la gropi. Am verificat si se pare ca pe stanga e o bieleta antirului (cea in forma de "c"), cred ca asa se cheama, dar pe dreapta pare totul ok. Mai am un zgomot de cand am luat masina, sub ea, prin dreptul picioarelor de la pasager, sub masina, se aude din cand in cand cate un trosc. In general la accelerari sau decelerari. Am suit masina pe elevator, am tras de cutie, de esapament, totul pare ok, dar sunetul tot exista. Daca alti colegi s-au confruntat cu probleme asemanatoare ii rog sa imi zica si mie ce cred ca se aude la mine.

La fel facea si la mine, s-a dovedit a fi bucsele de pe bratele mari cele inferior-posterior adica cele care nu au amortizoarele montate pe ele. Acum sa nu faceti prostia ca mine sa dati buzna la magazin si sa va cumparati alte bucse ca mai mult de 6 luni nu tin, deci concluzia altele (brate) noi Lemforder 350-450lei bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum din experienta va spun ca bucsele de la bratele passatului sunt mult mai rezistente decat partea cu pivotul de la brate. Cele mai slabe sunt cele 2 superioare la pivoti, fiint locul unde se termina socul de la gropi ,iar daca ati fost atenti la bratele superioare constatati ca cel lung (mai e cel scurt si indoit) e cel mai afectat , de aceea cedeaza primul si troncane mai ales in viraj pe denivelari. Partea nasoala e ca daca vrei sa le schimbi pe cele superioare de destul de anevoios fiind necesara coborarea flansei telescopului ca sa iasa suruburile bratelor. Ma rog, nu e dificil dar e ceva de munca. Daca imi permiteti sa va dau un sfat : la cumpararea de brate noi ,incercati sa bagati un strop de ulei in lacasul pivotului , acolo sub mansonul de protectie din cauciuc ,astfel le prelungiti viata .Si la capetele de bara la fel.

PS : nu e bagare in seama ,incerc sa ajut comunitatea, sper ca nu ma sanctioneaza moderatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cumpararea de brate noi ,incercati sa bagati un strop de ulei in lacasul pivotului , acolo sub mansonul de protectie din cauciuc ,astfel le prelungiti viata .Si la capetele de bara la fel.

Asa ma gandeam si eu. Sau vaselina. :)

Eu asa procedez si la rolele cumparate. Prima data decapsez rulmentii si "fac plinul" cu vaselina, abia apoi le montez pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo e flansa de amortizor :D

Si care ar fi procedura de inlocuire a flansei? Trebuie ceva scule "speciale"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie dat jos ansamblul arc-amotizor. Doar chei normale de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu la demontarea ansamblului arc-amortizor ma refeream ci la procedura de inlocuire a bucsei (flansei)din ansamblul arc-amortizor; trebuie cumva presa de arc?

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca e nevoie si de presa pentru arc. uita-te la poza de la postul #317. Flansa e exact sub surubul din partea superioara a amortizorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor..,

Revin si eu cu o problema stresanta.. si anume un troncanit la denivelari ale asfaltului, saptamana trecuta am schimbat bucsele de la bara stabilizatoare crezand ca voi rezolva problema acestui troncanit dar m-am inselat amarnic, dupa cate mi-am dat eu seama zielele astea , acest troncanit se aude atunci cand sunt denivelari si se simte exact sub podeaua de la sofer cam pe sub pe dale.. ce sa fie? M-a disperat suspensia acestei masini :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut vreo investigatie cu masina suspendata pe elevator. Sa nu fie pivotul la unul din bratele inferioare. Bucsele sunt ok ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am avut ocazia sa ii fac o investigatie pe elevator si cam pivotu ala il banuiesc si eu.. ms pt raspuns.. la care bucse te referi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsele acelorasi brate de ai caror pivoti vorbeam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In carti si nu numai se recomanda un control de rampa. De ce?

Pai simplu; daca ridici masina pe elevator toate jocurile vor fi anihilate de taria arcului adica vor fi anulate, de aceea se recomande controlul de rampa, canal pt ca masina sa stea pe rotile ei si abia atunci incepi examinarea jocurilor si iti vor fi aratate fara problema.

Torque la mine era de la bucsa bratului mare de jos ala fara amortizor cu bucsea mare cat pumnul, bratul se cheama tirant.

Ideea este ca daca schimbi doar bucsea nu rezista mai mult de 6 luni, iti zic din experienta se recomanda inlocuirea bratului cu totul si de preferat Lemforder, un pic mai scump fata de producator dar, net superior ca timp de utilizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Ideea este ca daca schimbi doar bucsea nu rezista mai mult de 6 luni,"-De ce transformati totul in timp si nu in km?Unul poate face in 6 luni 200km si altul poate face in 6 luni 40.000km.Cand cumperi bucsa,o poti lua in functie de fabricant,adica daca vrei TRW cumperi TRW,..............Nu te obliga nimeni sa iei ieftineala!Nu toti dispun de bani ca sa dea 500ron pe un brat "bun",asa ca mai trebuie incercat sa te mai si "carpesti" pentru ca astea-s timpurile!O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat 2 bucse de alea mari de la bratele inferioare dn spate cu 100 ron bucata, Lemforder, dar nu am mai apucat sa le schimb si nici nu o sa le schimb. Le luasem aiurea din cauza unei diagnoze de mecanici prosti si acum am ramas cu ele. Cand o-i avea probleme cu ele o sa schimb bratul complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ma refeream la unul care chiar are nevoie de masina, in adevaratul sens al cuvantului, nu de ea ca bibelou.

Si exact asa am facut si eu am incercat sa ma carpesc cumparand bucse de producator, deci am schimbat doar bucsa nu tot btatul si mai mult de 6 luni nu a tinut, pe luna nu fac mai mult de 1000km si chiar daca stau in Buc. si arata cum arata, crede-ma ca nu sar cu masina toate liniile de tramvai si nici nu fac treseu de offroad cu ea. Pe langa asta mai vb cu baietii de la magazinul lui Alex (Volksparts) si ei imi spuneau ca, au fost oameni care mai intai au cumparat bucse de producator dupa care de origine si intr-un final au ajuns sa cumpere brat de origine cu totul, exact ca scotianul, a mai strans din dinti si a cumparat ceva bun si mai scump un pic, asta ziceam eu. Eu tocmai ce am pus pe un amic sa imi caute bucse poliuretanice, care sunt mai dure, sincer nu am idee cat or sa tine si ele pt ca nu la pun pe toate, doar pe cele de la tirant ( http://www.xtremesuspension.ro/ ).

PS: Pai uite tocmai ce ziceam; eu am dat 60lei pe o bucse de producator si tu ai dat 100lei pe una ce se echipeaza masina in fabrica ( Lemforder ). Deci?

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si flansa de la amortizor si tot am bataia aia pe fata!Acumsunt sigur ca de vina este amortizorul,pentru ca alte jocuri nu am!Dar inainte sa-l schimb si pe asta cred ca o sa verific si suruburile de prindere a casetei de directie.M-a exasperat masina asta cu chitibusurile astea a ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa de curios, ce marca e amortizorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere faptul ca in cateva luni cred ca trebuie sa schimb si eu ceva pe la brate, vin si eu cu o intrebare. Ce merita sa punem pe masina> Lemforder sau TRW. Am inteles ca amandoua au fost puse de VW pe Passat. Un brat inferior Lemforder costa 300 lei la Porsche iar unul TRW este 290 lei la Volksparts.

Merita sa pun brate "originale" sau sa pun ceva mai ieftin, avand in vedere ca eu merg cam 10.000 km pe an.

Deci spre care marci sa ma indrept? Astept opiniile voastre, eventual bazate pe experientele anterioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Cel mai bine sa mergi pe Lemforder, dar nu cred ca e atat de ieftin la reprezentanta. E cel putin 300 un brat inferior TRW, nu mai spun de lemforder care e mai scump. Eu am primit o oferta de la packard pentru bratul inferior cel cu bucla 320 TRW si 390 Lemforder

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere faptul ca originalele duc cam dublu cat meyle, mapco, febi si alte ciudatenii, castigul va fi in confortul indelungat dat de faptul ca nu stai de 2 ori cu masina pe bara si nu platesti 2 manopere. Eu optez doar pentru Lemforder. Cred totusi ca e similar cu TRW si invers. Cat despre preturi, alea sunt preturile, fara TVA, la reprezentanta. Cum de are Porsche cu 300 ron ?

post-15891-1251019320_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Totusi parca e cam mult 170 euro si 200 cel pe care sta amortizorul chiar si pentru reprezentanta. Am fost acum 2 zile la reprezentanta Scorpion sa intreb de tamponul de motor si stanga e 360 si ceva, in timp ce la alt magazin tot pe original e 315. Deci nu

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai la o firma mare din tara de distrbutie piese auto de unde se aprovizioneaza cele mai multe magazine de piese era mai mereu un pachet de reparatie brate fata plus nush ce pe spate(va spun maine ca nu mai tin minte)la vreo 12 milioane

si cercei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care saptamana trecuta a fost la Porsche si si-a cumparat doua brate inferioare Lemfoder, pt Passat B5, iar pretul a fost de 300 lei per bucata cu tot cu TVA. Masina a avut pe ea TRW, din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

In cazul asta pretul este mai bun decat la magazinele de piese :rolleyes: . Ma interesez si eu ca-i curioasa treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca au ceva reduceri......Oricum mai verific si daca e ceva o sa postez raspunsul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!