Jump to content

Probleme cu directia - inlocuire brate


stefison
 Share

Postare recomandată

Directia a fost facuta.

 

Azi mi-am facut timp si am inspectat bratul curbat de jos, stanga. L-am demontat si gresat pe toate partile. Burduful  pivotului nu era rupt, nu are joc,  dar ma gandesc sa-i bag ceva ulei cu o seringa daca tot va mai scartai.

 

Dupa operatiune scartaitul a scazut in intensitate dar nu a disparut complet. Ma gandesc:

-sa bag ulei/vaselina in burdufele pivotilor  bratelor de jos, cel curbat primu

-sa demontez si sa gresez si bratul cu telescop

 

Adica trei zile va trebui sa o bibilesc cate putin pana vad de unde scap de scartait...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti!lamuriti-ma si pe mine de marca ,original birth,brate suspensie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu acum vro 2 luni am schimbat cu RTS made in spain...capul de bara din dreapta e cam gata...bratul curbat de jos din stanga ...nush cum sa zic insa nu s-a prezentat ok cand a fost bagata ranga...

 

cum recomanda si un alt coleg, la fel recomand si eu...luati NUMAI ce e necesar...nu va luati dupa toti pamblicarii de mecanici care trag de bratele de sus si zic cum ca ar trebui schimbat tot chitul...

 

luati numai bratul care e dus, mie greu sa cred ca le aveti pe toate terminate...la mine a fost pus un kit OPTIMAl, cel mai praf....insa bratele de jos ar mai fi dus o vara....cu exceptia celui din stanga...

 

summer gandestete bine la ceea ce pui pe masina si anunta-ne si pe noi ce decizie finala ai luat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc de raspuns!sincer ma gandeam sa cumpar un set lemforder,de pe'' pieseauto.ro''!poate ma lamureste cineva,sau are informatii de seriozitatea baietilor  si a marfurilor vandute de ei! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nush ce sa zic de acel site..mi-ar fi teama mie unul...doar sa le iei direct..poate gasesti prin apropiere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unele chestii e bine sa le iei de la o persoana apropiata sau de incredere. Eu ma parleam sigur daca nu luam amortizoarele de la service-ul unde merg mereu. Nu am avut probleme cu schimbatul lor pe garantie. Plateam de 2 ori manopera si de 2 ori amortizoarele pana se rezolva cu garantia. Gandeste-te ca piesele luate si schimbate in acelasi service nu lasa loc de dubii sau indoieli. Nu vor avea pe cine sa dea vina in caz de garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor, dupa ce am schimbat discutile si franele pe spate(ATE), mecanicul meu a constatat ca ar fi un mic joc la "bucse brate bumerang"puntea fata.Asa s-a exprimat el. Intrebarea este daca se pot schimba doar bucsele sau sunt cu tot cu brate?Masina este un passat B5.5,an 2002,motor 1.8T20v

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bratele au bucse la un capat si pivoti la celalalt. De regula pivotii cad inaintea bucselor. Daca la tine au picat bucsele, nici pivotii nu mai au mult, asa ca eu le-as pune de noi. Strict la intrebare, bratele vin cu tot cu bucse, dar se pot schimba doar bucsele.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"bucse brate bumerang" exprimare de mecanic roman, a tot stiutor care are mai putina carte decat am avut eu vacanta. Se refera la bieletele antiruliu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi s-a parut ciudat, ''bumerang'', dar mecanicul ala n-a vorbit degeaba, asa  vorbesc ei, insa fac diferenta intre brate si bielete, posibil sa incerce sa-i bage la socoteala un brat de B6 care are brate de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pavy, sa nu intram intr o polemica. Nu ma intereseaza vocabularul lui,ci faptul ca odata ce las masina pe mana lui(si o tot are de peste 3 ani),o iau de la el "rezolvata".

icon_share.png 42miticutza- sa nteleg ca recomandarea este sa schimb odata bucsele si totodata pivotii?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu intram in polemica stai linistit. Ca sfat general, si altii au lasat masina pe mana mecanicilor si tot "rezolvata" au luat-o dar cand au schimbat a doua distributie au gasit rola originala si mecanicul se jura pe tot ce avea el ca nu stie nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fabrica bratele ies cu tot cu bucse si pivoti, recomandarea fiind clar de a schimba bratul cu totul. Daca pavy are dreptate si mecanicul se refera la bielete antiruliu atunci nu este nici o problema in a schimba bucsele. La pretul bieletelor nu stiu daca se justifica manopera de schimbare. Ai poze cu bieleta si brat. Defectarea unei bielete (bucse cu joc) nu prezinta un risc asa de ridicat ca a unui brat. Pozele au iesit cam aiurea. Bieleta are cam o treime din marimea unui brat.

post-82361-0-63924200-1377893423_thumb.j

post-82361-0-19904900-1377893437_thumb.j

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-46288-0-77079300-1378233516_thumb.j

 

 

Astazi am reusit sa-mi echipez masina cu un set nou de brate Lemforder plus 4 telescoape Sachs. Investitia a fost destul de costisitoare dar merita. Masina e mult mai rigida acum si se mentine foarte bine la drum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zipp,

Spune-mi,te rog,cat ai dat pe setul de brate Lemfoerder,as fi si eu tentat sa-l schimb.

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

attachicon.gifbrate.jpg

 

 

Astazi am reusit sa-mi echipez masina cu un set nou de brate Lemforder plus 4 telescoape Sachs. Investitia a fost destul de costisitoare dar merita. Masina e mult mai rigida acum si se mentine foarte bine la drum.

 

foarte bine, ca ai luat Lemforder - nu vei regreta investitia.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de magazin. Pretul la Lemfoerder se invarte in jurul sumei de 2000 lei.

Eu am deja vreo 120.000 cu ele si masina e tanc ca-n prima zi.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu astazi capetele de bara.Cred ca nu mai schimb eu niciodata, unul nu sa putut desface si celalalt numai cu bielata de directie si ciocane pe el asa le-am putut desface, toata ziua am lucrat la ele cu un prieten de ne-au iesit peri albi.(Cosmin ce service recomanzi daca se poate aici, mi-ar trebui masina pe weekend si la pericei face numai cu programare pe sapt. vitoare.SCZ daca nu am postat bine)

Modificat de andreisss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishulake am dat 2060 setu si nu regret nici o clipa. Am urmat sfaturile colegilor nostrii Cosmin si Florin, dupa zeci de pagini in care toti au fost sfatuiti sa puna ceva bun pe masina, mai scump dar pe o durata indelungata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei... nu prea cunosc pe nimeni. Nu merg niciodata la Service.

In Zalau pe Sarmas stiu ca e un service bun. Nu stiu daca merge sau nu fara programare. Cum o iei spre Ortelec, imediat dupa Petrom faci dreapta.

Sau mai e un service chiar inainte sa urci pasarela la intrare in Zalau dinspre Jibou, pe stanga. Nu Nazareth in curba, ci chiar inainte sa urci pasarela.

Pe astia i-am vazut eu cum lucreaza. Altii nu stiu.

N-ai insistat in Pericei ca e urgenta, eventual sa fii pe ora 8 aici si sa te ia primul? Ei ti-ar rezolva si reglajul directiei si ai iesi cu toate gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult Cosmin, cred ca totusi m-oi duce la Pericei, dupa ce am schimbat capetele de bara mi sa aprins ESP ca sta volanul stramb, daca ii fac geometria trebuie lucrat cu Vag-com, sau nu se va mai aprinde?.Ms anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ESP-ul posibil sa fie aprins de la unul din senzorii ABS pe care probabil i-ai cam zadarat de la locul lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, cred ca n-am atins pe acolo , am lucrat cat se poate de fain am avut grija sa nu ating ceva pe acolo.

Modificat de andreisss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simpla bataie cu ciocanul genereaza vibratii care pot misca senzorii din locul lor sau ai umple de pilitura. Si voi ati dat mai cu mila, sa-i vedeti pe baieti in service cum dau cu ciocanul.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare si vezi ce eroare iti da. Sunt curios ca s eu am o astfel de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!