Jump to content

Ulei Pe La Joja


mihaidimache
 Share

Postare recomandată

E pompa de ulei dusa.E normal ca la situatii in care turatia e mica sa faca fata.Daca cresti turatia nu iti mai face fata si automat se aprinde becul cu specificatia ca presiunea de ulei este mica.Trebuia inainte de schimbarea uleiului sa bagi o solutie de curatat motorul in interior sa mai elimini o cauza,presupunerea ca undeva e infundat un orificiu si uleiul nu are un flux suficient sa poata circula bine la linie si la axa cu came.Sa lasi o serie de caroserie sa vedem ce pompa ai si ce cost are.Asta e sonda de presiune pe care ai schimbato?

post-64586-0-66320000-1329294236_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,aceasta se sonda pe care am schimbat-o.Solutie de curatat am pus acum un an inainte de schimbul de ulei.La schimbul de ieri nu am pus solutie.Seria de pe carosierie nu o stiu ca e in service.Pe talon la punctul D2 e scris 1JSCAXP01

iar la punctul E scrie WVWZZZ1JZ1W644657.

Asept orice sugestie.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

036 115 105 D pompa de ulei,pe original in jur de 180 euro,af.. SWAG 30 93 4323,TOPRAN 110 349(300 lei)

post-64586-0-84073600-1329297848_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai postat unde nu trebuia Paulorossi. Aici este topicul ulei pe la joja, or tu ai zis ca nu a iesit uleiul pe la joja. Ai alte defecte, posteaza in aria de pompa de ulei defecta sau cuzineti uzati sau lipsa presiune ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt informatie :icon_thumleft: o sa ma conformez.

In eventualitatea defectarii pompei, aceasta se mai poate repara?Exista kit de rerparatie pt ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se repara,se schimba doar semeringul care se ia dupa cote.Nu merge cu invarteli la pompa de ulei...sa stricat se caleaza motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... SWAG 30 93 4323,TOPRAN 110 349(300 lei)

Din motive financiare nu voi putea achizitiona una originala.

Din cele de mai sus pe care o recomanzi?Un link de unde se poate achizitiona ar fi util.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

swag sau febi...dar daca nu esti dispus la cheltuieli mari merge topran fara probleme.Te duci la magazin de piese auto,mai dai seria la verificat(oricum codul dat de mine e bun si identificat corect)sa nu existe dubii si vezi c oferta de pret iti fac.Mergi la mai multe magazine si vezi oferta ceea mai buna. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt informatii.

In urma unor verificari amanuntite mecanicii din service au descoperit ceva trasee infundate.Dupa ce s-au curatat au spus ca e ok si ca asta a fost defectul.Dupa cca 30 km s-a aprins iar becu.Ulterior nu s-a mai aprins indiferent de turatie.Ce concluzie sa trag?

Inainte sa schimb pompa doresc sa fac un test de presiune cu manometru pt diferite turatii in diferite regimuri(motor cald,motor rece).Daca cineva stie valorile de referinta il rog sa le posteze.

Referitor la pompa am gasit aici una cu acelasi cod sugerat de tine(a nu se considera reclama).Oare este compatibila cu a mea?

Modificat de Paulorossi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia este...si pretul e ok e identic cu cel indicat de mine,,aproape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

De valorile presiunii la diferite rotatii nu stii nimic?Un link?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda de presiune lucreaza la 0,3-0,6 bar,ce e sub nivelul asta se considera presiune mica si iti aprinde becul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paulorossi, ar fi trebuit sa incepi cu un test de presiune inainte de a mai circula cu masina si de a face orice demers. Orice service poate efectua aceste masuratori care dureaza 10 min. Asa cum au zis colegii, despre probleme legate de lipsa presiune ulei, similare cu a ta, se discuta in topic-uri dedicate, cum ar fi acesta: Problema martor presiune ulei.

Postul acesta din discutia amintita contine un fisier cu presiunea normala:

1.2 bar la ralanti si intre 2.5-4.5 bar la 2000 rpm.

Poti citi si ce a scris colegul tiefschwarz, initiatorul discutiei, despre intamplarea lui care pare similara cu a ta. intr-un final el a trebuit sa schimbe pompa de ulei.

Pentru a nu termina motorul, uite-te ce scrie in cartea masinii cand se aprinde becul rosu de ulei, insotit de 3 beep-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten cu un g4 AXP 2001, a avut anul trecut problema cu lipsa de ulei...am ajuns la epurator si l-am curatat, nu l-a schimbat(era dezastru ce era in el). Astazi m-a sunat ca iar a avut problema. M-am uitat prin etka, i-am dat codul epuratorului. Intrebare: a aflat cineva de unde este alimentata rezistenta aceea pe furtunul de la epurator? vrem sa facem un retrofit la epurator, poate asa scapa de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine a venit din fabrica cu acea rezistenta, fiind axp 06.2002

iar firele se duc undeva in bord cu restul senzorilor din acea zona... deci numai o schema ceva din elsa poate sa zica de unde e alimentata siguranta,

pentru ca nu este alimentata cand afara sunt peste 5 grade celsius

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea sunt legende ca nu este alimentata cand afara sunt peste 5 grade. Pune mana pe rezistenta (nu siguranta) vara, sa vezi ca frige. Vara eu ii scot mufa. Cand pui contactul, se alimenteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut prieteni.

Am citit si celellate topic-uri.

Ieri am masura presiunea cu manometru la rece.La relanti a fost 2 bar iar pe masura ce acceleram a crescut spre 3 bar,ulei Castrol 10w40 recent schimbat.Sper ca totul sa fie ok.Daca mai sunt probleme o sa postez in topicul Problema martor presiune ulei.

Multumesc tutror pt rabdare si pt sfaturi.

PS:masina din semnatura are si ea rezistenta,am verificat si chiar am masurat valoarea ei,parca 14 ohm.

Modificat de Paulorossi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ocazia asta vedem si cat consuma rezistenta de incalzire. I=U:R. La tensiunea de 14V in mers, iasa o putere P=U x I de 14W. Nu este mult, cat un bec de frigider.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
cristi_eftimie

revin si eu cu o problema legata de joja de ulei,mai exact de suportul jojei,

cand am dat azi capacul de la motor jos am vazut ca este rupt chiar de la imbinarea cu blocul motor

ce se intampla daca merg cu ea asa?

am incercat sa scot partea care a mai ramas prinsa de bloc ca sa incerc sa o lipesc dar nu am reusit

post-56207-0-98101700-1334260092_thumb.jpost-56207-0-15795700-1334260070_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se intampla nimic, numai ca trebuie neaparat sa astupi acea gaura.. ca altfel la turatii mari poate sare uleiul :)

oricum plasticul acela a intrat prin fortare, deci ori gasesti alt suport cu joja completa, ori astupi si nu mai verifici uleiul niciodata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am avut acceasi problema ....vezi ca esti un furtun negru ce intra in lateralul filtrului de aer .... el preia surplusu de presiune din baia de ulei la mine dupa ce la desfundat pe ala n am mai avut vreobleme ..... tot asa scuipa ulei mult pe la joja

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acel furtun care zici tu este furtunul de la epirutaror si nu ti-a curatat doar furtunu ca nu avea cum ti-a curatat si carterul care nu preia surplusu de presiune ci ia gazele le filtreaza de ulei si duce gazele din nou in filtru sa le arda din nou motorul. ce vedeai tu daciile cu un furtun sub masina care ieseau gaze despre asta e vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu o problema am gasit ulei sarit la pistonu 1 si 2. Astept cateva pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici este topicul de ulei sarit pe la joja care de obicei apare doar iarna cand se infunda cu gheata furtunul de recuperat gaze din carter.

Ce inseamna ulei sarit la pistonul 1 si 2? Ai gasit ulei in lacasul bujiilor? Curata-l. Este dusa etansarea la capacul chiulasei. Nu cred ca strica cu ceva, uleiul este izolator electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

am sa dau si eu o solutie, (sa nu sariti pe mine).. e ceva pur teoretic, si care sper sa mearga. nu cer nimanui sa faca asta, doar sa se gandeasca:

am avut un seat cordoba si avea in acest furtun o mana de sarme ingramadite acolo. nu am avut asa probleme nici la -18grade iarna trecuta,

din primavara am un golf4 cu motor AZD si m-am crucit ce am citit aici.imi e teama sincer de ce o sa pot pati la iarna, mai ales ca nu am heater pe acel "hose".

deci, rezolvarea problemei consta in incalzirea traseului epurator - filtru aer. [mai am o dilema MARE: am in tabloul de sigurante numita siguranta nr. 34 de 10A si conform schemei autodata este cea cu incalzirea furtunelului care la mine NU exista acea rezistenta de incalzire ...nu inteleg ....]

deci. ma gandeam eu, daca s-ar achizitiona una bucata husa incalzita pt. scaune de aprox. 50 lei, se desface nichelina (e destul de lunga) si (cu epuratorul desfacut) se introduce frumusel atat prin tot epuratorul cat si prin furtunel pana in carcasa filtrului de aer, si acolo legandu-se fix la sig. nr 34, ....credeti voi ca nu ar fi o solutie mai eleganta ?

nu aruncati cu pietre.. just thinkin`.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!