Jump to content

Ulei Pe La Joja


mihaidimache
 Share

Postare recomandată

sa inteleg ca nu exista nici o rezolvare pentru cei ce nu au rezistenta pe furtun sa-l incalzeasca? oare e mai bune sa-l scot din filtru de aer iarna?

mersi, o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ johnox poate ca se faca si mai mult condens daca incingi aerul in epurator nu stiu , si condensul ajunge in baia de ulei unde se afla sonda pompei de ulei si daca se faca dop de gheata si in sonda la minus 8 celsius? Eventual inlocuiesti si surubul de baia de ulei cu un incalzitor. DOAR ca ai rabdare sa astepti la fiecare pornire in timpul ierni sa se faca inventia ta aerul mai cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca nu exista nici o rezolvare pentru cei ce nu au rezistenta pe furtun sa-l incalzeasca? oare e mai bune sa-l scot din filtru de aer iarna?

mersi, o zi buna

Eu zic sa lasi acolo furtunul de la epurator ca in mers toate acele gaze care vin din carter o sa iti intre in masina si e destul de naspa.

Am mers eu fara el ceva sute de kilometri si masina se comporta exceptional fara el dar destul de naspa ca iti intra in masina acele gaze.

Deci nu iti recomand sa mergi fara el ca are rolul lui acolo iar acele gaze le recircula prin admisie.

Faza cu inghetatul e cu dus si intors.Am pe cineva care nu are si nu a avut nici o problema si merge cu ulei 10w40

Eu la masina mea am acea rezistenta si nu am avut absolut nici o problema dar vara am vrut sa o scot ca in timp acel furtun se coace si unul nou costa vreo 300 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ne arata BIRBA mai sus in poze pare f. interesant. Cred ca o sa fac acest lucru improvizand ceva. Asa o sa fie un traseu de rezerva prin care pot scapa gazele din carter fara sa faca presiune. ( Am patit sa-mi arunce si mie uleiul din masina dar numai odata in 6 ani de cand am masina - am rezistenta pe furtun si merge dar se pare ca degeaba-).

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citeam si eu despre problema asta si mi`am adus aminte de o mica problema de a mea mai veche, eu gasesc pe filtru ulei nu mult dar ajunge acolo mai ales pe marginile alea alea filtrului si nu pe hartia filtrului, masina nu scoate fum dar c`am haleste ulei si nu prea inteleg unde se duce, am bagat ulei MOTUL 10w40 cu un schimb inainte am bagat 5w40 tot MOTUL ca cica este fff bune(o porcarie de ulei) veneam de la Bucuresti intr`o seara si se aprinde becul la ulei, am tras in primul peco am luat un litru de ARAL 10w40 si mi`am vazut de drum masina consuma ulei, eu o mai si alerg si ma gandesc ca si asta e o cauza, ulei pe la epurator imi apare de mult dar acum am dat de topicul asta si am zis sa postez si eu. masina are 217000 km din 2001 1.6 16V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa apara ulei pe la filtrul de aer. In topicul asta nu este vorba de consum de ulei aparut in sute sau mii de Km. Este vorba de aruncarea violenta afara a intregului ulei din motor pe parcursul a 200m distanta parcursa de ex. din cauza infundarii iarna cu gheata a furtunului de aerisire a gazelor din carter.( care intra in filtrul de aer).

Consumul moderat de ulei care nu modifica mersul masinii eu zic ca se poate ignora.( nu ancraseaza bujiile, nu provoaca fum). Cica se intampla sa consume ulei de la semeringurile de la supape, de la segmenti sau neetanseitati. La mine in cartea masinii scrie ca daca consumul depaseste 1L/1000 ( una mie ) Km consultati serviceul. Mie nu imi consuma ulei in mod normal aproape deloc si am peste 200.000 Km, dar schimb vitezele la 2000-2500 ture. In concediu insa la mers constant cu 4000-4300 ture pe autostrada consuma si 0,5 L/1000 Km. Nu ma deranjeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Vreau sa imi montez si eu acea rezistenta pe furtunul epuratorului si vreau sa va intreb pe cei care o aveti sau care ati montat de unde se leaga, trebuie sa fie alimentata in permanenta, sau doar pentru o perioada, pina incalzeste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine este din fabrica si nu stiu unde duce, dar sigur functioneaza permanent, vara/iarna. Vara ii scot mufa de alimentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci inseamna ca nu ar fi foarte complicat de montat! un plus pe contact si masa pe caroserie banuiesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@george.o,montarea rezistentei nu o sa te scape de inghetarea furtunului/epuratorului.E gandit prost sistemul,rezistenta respectiva trebuia montata mai jos sau eventual in epuratorul de ulei.Sunt multi care au rezistenta functionala si au avut probleme cu ..uleiul..

Mai intai de toate curatati-va epuratoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

epuratorul este curat, de vreo 2 luni i-am schimbat garniturile si am ramas surprins sa vad ca nu era de loc mizerie in el cum am vazut in altele! deocamdata o sa o las asa deoarece este prima data cand imi face figura asta, daca mai face s-ar putea sa incerc cu rezistenta aia! prima oara m-am speriat pentru ca eu niciodata nu am avut probleme cu completarea de ulei la motor, pina am descoperit cauza! :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a aruncat uleiul doar o data in iarna trecuta, si asta desi am rezistenta functionala. Dopul de gheata a fost exact la intrarea in filtrul de aer unde este stutul metalic f. rece si acolo s-au condensat vaporii. Daca aveti cumva furtunul fisurat, sfatul este sa nu-l schimbati. In caz de dop de gheata fisura face sa nu se faca presiune in baie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stut metalic ?? totul e din plastic, iar furtunul e din cauciuc

asta vara am masurat si eu sa vad daca e continuitate pe rezistenta, si era ok, deci functioneaza si mai ales ca n-am avut probleme pana acum, desi merg zilnic cu masina, si merg cam putin, dar las mereu motorul sa se incalzeasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aruncati si mie azi sau ieri cateva picaturi pe la joja.Am remarcat joja uda si cateva pete mici de ulei pe carcasa distributiei.

Epuratorul este schimbat acum 2 ani si am montat epurator nou,rezistenta este functionala si merge ..faci hot-dog pe ea de ce caldura degaja :lol: .

Am omis sa mai scot furtunul din filtru de aer se merg 1 zi cu el scos.L-am scos azi si pana maine merg cu el asa,mai se elimina vaporii de apa de pe furtun si epurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun sfatul tau GABIVVX, trebuie sa scot si eu furtunul la epurator sa merg cu el asa o zi! problema ii la mine ca si fac drumuri scurte doar pina in oras si inapoi, de nu apuca sa se incalzeasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza.Exista un singur inconvenient la mersul cu furtunul scos,acum iarna cand merge aeroterma o sa se simta putin miros de gaze in interiorul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar astia care-si pun filtru de aer sport ce fac cu furtunul ala? Il prelungesc sub masina sa nu intre mirosul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic il monteaza sau prelungesc sa iasa undeva cat mai jos.Sunt pacatoase rau filtrele sport la astfel de motorizari.Daca nu sunt produse de firme celebre risti sa iti dea consumul si mersul masinii peste cap.Exista posibilitatea de a monta filtru sport care arata exact ca filtrul original al masinii.Eu am mers odata fara carcasa filtrului de aer si masina nu prindea mai mult de 60-70km/h. :lol:

post-64586-0-48670200-1356027900_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema' am ajuns cu masina in service din cauza unor scurgeri de ulei ce erau identificate pe cureaua de accesorii -dar avand o cantitate mare de ulei pe ele, joja nu sarise , era chiar bine inchisa in lacasul ei, iar pe capota nu se vedeau mai mult de 2 picaturi f mici de ulei. mecanicul mi.a spus ca am fisurat un capac de la joja pe unde pierde ulei. Doar ca pana sa ajung in service masina a pornit f greu ' si era gripat ' in sensul ca degaja un miros groaznic de benzina si vapori de benzina pe furtunul de sus de la motor (nu mai stiu cum se num dar se vb de el mai sus' era cineva care spunea ca i s.a spart - doar ca eu nu am tot furtunul ramane liber de la jumatate) dupa ce am curatat injectoarele a mers, ideea e urmatoarea , la ce capac se refera mecanicul? Stie cineva? Pt ca uleiul era mai jos si proaspat. Dupa schimbarea capacului ar trebui sa nu mai am probleme? Precizez ca masina mi.a consumat si mai multa benzina ca deobicei ' pt ca a trebuit pt a o reporni sa ii completez cu benzina, desi la 11l bagati am mers doar 75 km ' cand l.am intrebat pe mecanic dc am benzina in ulei mi.a zis ca nu , iar spuma alba nu am gasit.... Ar mai trebui sa verific ceva la ea? Din forum am inteles ca trebuie curatat epuratorul si ar trebui sa imi montez haeter pipe... Insa ce altceva as mai putea sa fac? Este nevoie sa schimb si uleiul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vad ca nimeni pe aici nu stie mai exact cum se leaga aceea siguranta care incalzeste furtunul de la epurator, chiar nu are nimeni idee unde se leaga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la masina din semnatura nu am acel furtun care evacueaza gazele din crater in filtru de aer,

de ce? nu am nici locul unde intra acel furtun....

Oare este modelul revizuit?

Intreb pt ca vad in poza si la multi altii pe aici ca se plang de acel heater pipe ce incalzeste traseul sa nu inghete iarna si sa faca dop...

post-89752-0-74970800-1361819863_thumb.j

Modificat de PHPCore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai deloc acel furtun?si daca te uiti in spatele motorului unde se afla planetarele nu ai epurator??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai deloc acel furtun?si daca te uiti in spatele motorului unde se afla planetarele nu ai epurator??

 

Ba da am, arata asa

Se pare ca i-au pus siguranta de incalziere direct pe el...nu mai e pe furtun

post-89752-0-27458300-1361831369_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai avut ceva probleme iarna gen ulei pe la joja??

daca totul a fost in regula fara probleme lasa-l in pace poate daca ar fi sa ii faci o curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!