Jump to content

Telescoape / Arcuri


calin13
 Share

Postare recomandată

care stii cat costa telescoapele capota+haion? asa un pret estimativ ca vreau sa le schimb si sa stiu la cam cat sa ma astept ( nu mai tin delok).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adikje intreaba la wolksman (foloseste functia search) si cand afli da`mi un PM :) sunt si eu interesat de scor.

on topic.

Am discutat azi la service si am primit o oferta de preturi si niste pareri amicale si utile. Boge: fratele lui Sachs, sunt aproape unul si acelasi lucru (dupa spusele lor). Kayaba: cel mai mare producator din domeniu(echipeaza toyota, honda, hyundai etc), cam scumpe dar merita. Monroe: din experienta lor nu au putut sa`mi zica nimic, nu prea au folosit asa ca au ridicat din umeri. Sachs fratele mai scump al lui Boge, aceeasi calitate. (votul lor a fost Sachs 1 - Boge 1- Kayaba 1 :ceuameni: )

Boge: Fata ulei-Spate Gaz 205/buc- 220/buc

Kayaba: 230 - 230

Monroe: 225 - 225

Sachs: Gaz-gaz 300 - 245

Asadar am optat pentru amortizoare BOGE. Apoi rulmenti sarcina Boge 60/buc, Bielete anti-ruliu Febi 60/buc, bucse bara stabilizatoare 25/buc (pe original)

Marturisesc faptul ca alegerea mea a fost influentata de baietii din service, cu precizarea ca Sachs am zis nu pentru ca mi s-au terminat 2 amortizoare pe spate montate de 2 ani(DA, in mare parte din cauza ca a am schimbat DOAR spatele).

in plus ma va mai costa 80 lei directia si manopera. :banghead:

Modificat de GabiAB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Draga precene @GabiAB, exact cu ne destanui si tu ... ''Sachs am zis nu pentru ca mi s-au terminat 2 amortizoare pe spate montate de 2 ani(DA, in mare parte din cauza ca a am schimbat DOAR spatele).'' - ori de cate ori vei schimba doar spatele sau doar fata, intr-un timp destul de scurt (2 ani te-au tinut bine) te vor lasa si celelalte + CELE NOI montate!!! Se tot zice ca se schimba in pereche, dar daca si partea opusa - fata sau spatele- sunt obosite, schimba-le pe toate odata, altfel nu o sa rezolvi nimic, problema o sa reapara...si mai repede de 2 ani!!!

Pe opelu' meu, sunt montate de cativa ani si sunt OK!!! Mai ales ca prin Martie acc. precenu' la care o ajuns masina o accidentat-o bine si telescoapele sunt OK!

Pt. Sachs tot respectul din partea mea!!!

@zebrocksky - nu toate telescoapele pe gaz facE fass-fass.

@Moog - sa inteleg ca tu ai KYB pe masina de le-ai ''catalogat'' asa? Nu stiu cum circuli tu cu masina, nu stiu in ce conditii de drum, dar eu iti spun ca in primele 8 luni de cand mi-am montat Sachs pe masina, am bagat zilnic Alba - Sibiu - Alba = peste 100.000km!!! ...si nu-mi place sa stau in curu' nimanui si nici daca e teren accidentat cand merg la pesti sau iarba verde, nu mi-e mila de telescoape..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe cand postai tu Danu masina a intrat in operatie (toate patru le schimb 4xBoge). le-am lasat la baieti un suc si i`am rugat sa fie grijulii :D

o sa revin in weekend cu un feedback despre comportamentul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut KYB-gaz pe vechea masina.

Urmeaza si pe asta dar trebuie sa-mi revin cu banii.

Sachs si Monroe sint foarte uzuale pe piata romaneasca deoarece sint relativ ieftine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTOPIC:

DanuAl,multumesc pentru informatie.....dar ce frumos se auzeau...fasssss-fasssssss :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

of:esti terorist cu fass fass-ul tau....

daca vrei sa mai faca asa mananca niste fasole (sa nu te superi pe mine)

on:si eu doresc sa iau un set complet de amortizoare + arcuri

am gasit pe okazii amortiz orig la 155 lei buc fata si 550 complet

nu stiu daca alea pe spate sunt tot orig., nu am primit raspuns inca

si arcuri la 100 buc fata si 175 buc spate

o parere de la specialisti?

Tocmai ce mi-am schimbat placute+ discuri + rulment dreapta fata si mai urmeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu tot respectul, cand zici originale (noi) zi 155EUR si doar pe Fata! uite AICI magazin online de piese originale. la asta adauga 30eur transportul. poate sunt SH si atunci am inteles eu gresit. :blink:

In alta ordine de idei acum am adus masina. am dat 30 de minute ture prin oras si la cald va pot spune asa:

+cel mai evident lucru->masina e mai inalta.

+la accelerare nu se mai lasa pe spate si la franare logic efectul invers.

+in viraje nu pot sa ma exprim inca, am circulat in limite legale, trafic si pietoni.

+la repriza 2-3 la iesire din viraj din nou imbunatatiri mari mari (inainte rupea aderenta pe roata interioara si intra CT :) )

+la denivlarile usoare ale asfaltului nu mai leagana.

-e rigida! :P :lol:

Cam atat pot spune la cald. feedback-ul in afara orasului se amana pentru saptamana viitoare.

Drumuri bune! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mare problema ...

Am un Golf IV / AZD / benzina din anul 2002 Special Edition cu suspensii sport rigide FK Automotive (fata G21 si spate G23)

trebuie sa schimb amortizoare fata plus accesorii (bucse, bielete, etc)

problema este in felul urmator : bara stabilizatoare nu este stock (21 sa 23 mm), ci de 27 mmm si nu gasesc un model de kit de amortizoare fata si nici macar niste caracteristici la amortizoarele pe care le am acum pentru a gasi ceva asemanator.

Cu totul m-ar duce vreo 10.000.000 dar ca sa pun ceva stock pe masina ar trebui sa schimb inclusiv capete bara si tot ce tine de directie (plus ca in afara de amortizoare nu am probleme) si este prea costisitor.

Va multumesc.

ps : am si baia de ulei sparta :D

Modificat de iohann F.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mare problema ...

Am un Golf IV / AZD / benzina din anul 2002 Special Edition cu suspensii sport rigide FK Automotive (fata G21 si spate G23)

trebuie sa schimb amortizoare fata plus accesorii (bucse, bielete, etc)

problema este in felul urmator : bara stabilizatoare nu este stock (21 sa 23 mm), ci de 27 mmm si nu gasesc un model de kit de amortizoare fata si nici macar niste caracteristici la amortizoarele pe care le am acum pentru a gasi ceva asemanator.

Cu totul m-ar duce vreo 10.000.000 dar ca sa pun ceva stock pe masina ar trebui sa schimb inclusiv capete bara si tot ce tine de directie (plus ca in afara de amortizoare nu am probleme) si este prea costisitor.

Va multumesc.

ps : am si baia de ulei sparta :)

Cu baia de ulei te pot ajuta eu ca am una de G4 1.4 (cred ca sunt la fel), este lipita insa nu are nici o problema

@GABYAB...am luat telescoapele de la dez. cu 150Roni toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sudat baia de ulei ... cu amortizoarele am problema ca nu gasesc asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ma sfatuiti sa iau pina la urma ... Kayaba sau Sachs

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu votez Kayaba, mi-am ps si-s multumit. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SSorin...ne poti ajuta si cu un pret?Curiozitatea asta...omoara pisica:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am postat si eu pe pagina anterioara, asadar repet:

golf 4 1,9 tdi prfeturi service Alba Iulia:

Boge: Fata ulei-Spate Gaz 205/buc- 220/buc

Kayaba: 230 - 230

Monroe: 225 - 225

Sachs: Gaz-gaz 300 - 245

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De care KYB ca sint mai multe de la Excel la Ultra SR ? Iar preturile sar tare...

Si un magazin daca se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SSorin...ne poti ajuta si cu un pret?Curiozitatea asta...omoara pisica:P

Nu mai stiu pretul, am luat multe piese atunci si nu mai stiu care / cat a costat.

Eu am ales varianta pe ulei. Am considerat ca la drumurile noastre "minunate" cele pe gaz

sunt prea rigide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! De azi dimineata tot citesc pe acest subiect. Am fost si am analizat si jos mai bine masina. La mine nu bate, nu troncane nimic, is schimbate toate bucsele care aveau baiuri, inclusiv acele flanse cu rulmentu din capatul amortizorului. Problema ii ca si mie imi pare ca sunt duse telescoapele. La mine cand o apas cu mana se lasa destul de usor, revine si trece un pic de punctul de la care a plecat, dupa care coboara si mai trece f putin sub punctul neutru sa ii zicem si abia apoi se opreste. La franare si accelerare imi pare ca se lasa cam mult in fata, respectiv in spate masina si in curbe se inclina un pic. Sa trebuiasca totusi schimbate telescoapele sau sunt doar ceva mai moi asa de felul lor? Mentionez ca golful lu taicamiu (1.4 16 v 2001) ii mult mai rigid si nu se balangane asa de tare ca al meu. Bun, adevarul ii ca nu are nici un an la noi in tara si al meu are vreo 3 ani. Din ce s-a mai discutat pe forum am vazut ca acele teste de amortizoare nu ar fi foarte concludente. Astept sugestii din partea voastra.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat si eu de preturi pt telescoape: 140 pt spate si 160 fata. Total 600RON= KYB Excel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut am si eu o problema...am un golf 4 si de cv timp masina s-a lasat tare de fata...si la denivelari se lasa f tare de fata!am fost la mecanic si mi-a spus k telescoapele sunt in stare buna,arcurile nu prea cedeaza asa usor,si urmeaza sa imi puna niste bucse sa imi ridice masina,ca apoi sa vada cum se comporta!eu zic k o sa faca la fel nu?faptul k se balanseaza asa tare ar fi din cauza telescoapelor ma gandesc...sa nu stie mecanicul?va rog sa imi dati sfaturi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@messe: te gandesti bine, daca masina se balanseaza asa rau, inseamna ca telescoapele nu mai sunt bune, si masina sta numai pe arcuri...

Numai asa se poate explica de ce balanseaza si se lasa tare de fata!

Poti sa te duci sa faci si un test de telescoape. O sa iti spuna baietii de acolo ce eficienta mai au (daca mai au).

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am si eu o problema la un Bora Variant. Se aude pe dreapta spate un zgomot ca un cloncanit metalic atunci cand trec peste denivelari sau gropi. Am fost in mai multe service-uri si nu au gasit "buba"(ca tot e la moda cuvantul). Am avut puntea pe spate indoita chiar in partea dr sp in urma unei lovituri puternice in roata, a luat coltul unei borduri cu viteza. Puntea am inlocuit-o si am schimbat si amortizoarele, dar tot se aude. Aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca bileltete antiruliu sau chiar un arc rupt (vb de partea din spate!) !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sunt si eu posesor de golf 4 si vreau sa-i pun inaltatoare pentru ca fiind prea joasa imi atinge mereu la racordul flexibil de la esapament....drumurile din romania de...vreau sa stiu daca a pus cineva si cam cat ar costa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. 100 lei cu tot cu montaj pe fata de 2cm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!