Jump to content

Ceasuri bord cazute


adriani1978
 Share

Postare recomandată

Multumesc de raspuns Iulian. Caut pe la dezmembrari alte ceasuri. Sper sa gasesc unele la fel (am vazut multe de pe masini cu volan pe dreapta si nu stiu daca se potrivesc). Crezi ca problema cu buzzerul se trage tot de la aceasta problema?

 

Multumesc,


m-am uitat acum la codul lor : 1U1 919 034 J e cu immo 1 , masina e din 99 si cand a fost inmatriculata in RO au trecut-o 2000. deci tre sa caut pe masini din 98-99

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg si cele de Anglia , dar o sa ai mile si km pe folie - apoi se recodeaza

Sau poti pune folia de la ale tale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am explicat mai sus cum am rezolvat problema cand mi au cazut acele: am ridicat acele rezistente de pe pcb si de atunci nu mai am probleme.

 

Buzzerul si mie uneori merge uneori nu ..dar daca bine tin minte aceea e o problema cu un switch din usa uzat .. care afecteaza si lumina din habitaclu prin faptul ca nu se mai aprinde cand deschizi usa ..soferului..cazul meu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da - trebuie si un chip . Dar pot sa fie immo2

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, 1U1 919 034 J sunt immo1 - deci, asa cum ai spus si tu, o sa trebuiasca si alt cip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Davif cristian 833

Salut!!!!! Am patit si eu exact la fel......am scos siguranta 15 si merge....Intrebarea este:Are ceva daca nu montez releul ala ?????Las pur si simplu asa....daca stiti va rog sa imi rasp... Mersi...

Si daca trebuie montat releul cum il montez????ce e ala releu???scz ..nu le am deloc cu electrica.....mersi....

Si daca trebuie montat releul cum il montez????ce e ala releu???scz ..nu le am deloc cu electrica.....mersi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut.am o mare dilema stimati colegi!?trebuie sa schimb ceasurile (clusterul)din cauza ca displeiul din mijloc a dat ortul popii.va rog sa-mi spuneti de ce trebuie sa tin cont cind cumpar alt elemen cluster din desmembrari.stiu ca dupa schimbare trebuie adaptate.in ce consta adaptarea si daca se poate sa-mi spuneti pasii care trebuie facuti cu VAG-ul!multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adaptarea se face cu VCDS-ul, dupa ce citesti codul/codurile PIN. Te rog sa cauti un pic, ca am detaliat de multe ori cu ce se afla, cum se face, etc.

 

pentru un raspuns bun, trebuie sa stiu ce an este masina ta, ce cod au ceasurile actuale - daca ai o scanare, posteaza codul ceasurilor - de pe 17 instrumente

 

aici ai procedura pentru masinile cu immo 2 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_II_Immobilizer_Swapping_(Instrument_Cluster)

 

aici pentru immo 3 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_Immobilizer_Swapping_(Instrument_Cluster)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos de raspuns .revin cu datele necesare in momentul cind demontez ceasurile.masin este din noiembrie 2001,1.6 benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau fa o scanare, sa ma uit pe ea.... e foarte posibil ca masina sa fie immo3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mare problema.Detin o Skoda Octavia 1 2001 1.6 SR motor AVU.  In timp ce mergeam mi s-au aprins toate "becurile" (martorii) in bord a inceput sa tiuie tot, s-a oprit si a inceput sa iasa fum din zona "ceasurilor". Intre timp am inlocuit ceasurile (cu adaptarea cuvenita), am verificat si sigurantele , dar am urmatoarele probleme :

- EPC aprins

- Airbag aprins

- Check Engine aprins

- Nivel temperatura maxim (bec aprins + tiuitul aferent atunci cand o pornesc)

- Nu functioneaza : tempomat, recirculare aer interior, bec indicator proiectoare ceata (acesta sta aprins foarte putin chiar si cand proiectoarele nu sunt pornite)

- Cand pun siguranta nr. 5 face o "flama" si imi da un scurt la mufa albastra de la "ceasuri" (mufa care am gasit-o topita la ceasurile vechi).  

- Testerul nu se conecteaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi dadea un scurt in pinul 24 de la mufa albastra de la ceasuri ....(asta mi-a spus cel care a incercat sa o repare) si mi-a testat pe rand :

- sonda ulei

- sonda temperatura

- aer conditionat

- ambreiaj

- abs

- oglinzile (electrice)

Problema cu scurtul din mufa albastra a fost si inainte de a schimba ceasurile si vad ca persista...

Modificat de skodaocta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la pinul 24 in mufa albastra este terminal 31, masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu mufa scoasa din ceasuri ai + 12v pe pinul 24 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ceasurile conectate, daca pun siguranta cu numarul 5 imi arde ceasurile (un circuit care a provocat primul incident)...numai ca nu reusim sa ne dam seama de ce se produce asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si verifica cablajul de sub bord - e posibil deja sa fie afectata izolatia si sa iti faca scurt pe el, pana in ceasuri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tot sunat si nu vrea nimeni sa se ocupe de masina ca spun ca e mult de demontat...daca o duc la reprezentanta mai mult decat sigur imi spun ca trebuie schimbata instalatia electrica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca problema este intre tablou sigurante si ceasuri, ca sa lucrezi cum trebuie si sa poti reface tot, trebuie sa dai jos bordul, sa desfaci cablajul, sa identifici firele distruse, sa le elimini si sa refaci cablajul - daca nu e praf ... daca este tot afectat (ma indoiesc) atunci trebuie inlocuit.

 

depinde de cat de adanca este problema si daca se poate rezolva cu bordul pe masina sau nu....

 

ca idee... cateva poze de la un GTI caruia i-am refacut instalatia electrica....

 

1Gti2008ora14_zpsa70a7df0.jpg

 

1Gti2008ora14_zpsa70a7df0.jpg

 

1Gti2008ora147_zps90b1fc9f.jpg

 

... si dupa vreo 10 ore de munca, era gata ..

 

3Gtiora22_zps525c7517.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate eu nu mă pricep si in service mi-au zis sa o las 3 zile la o manopera de 70lei /h lucrata...

Modificat de skodaocta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa te rupa in service la bani.

MAi bine cauti pe cineva care lucreza in particular si are referinte bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!