Jump to content

Ceasuri bord cazute


adriani1978
 Share

Postare recomandată

Daca testerul nu vede nici macar ecu, e o problema ori de alimentare, ori e linia K in scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am o problema cu masina, Skoda octavia I 1.9tdi asv. Nu mai apare afisajul digital al ceasurilor de bord...si masina nu vrea sa porneasca. Cand pun contactul se aprinde decat indicatorul de baterie. Motorul da sa porneasca dar se opreste imediat. Pe clima apare afisajul dar pe bord nimic. Farurile, semnalizare, stergatoare, plafoniera functioneaza. Testerul nu vede masina...probabil nu primeste alimentare la mufa. Aveti idee ce ar putea fi? Multumesc!

 

daca ai verificat sigurantele, alimentarile clusterului, etc... si totul este ok, incearca cu alte ceasuri.

 

daca altele merg, atunci se desfac ceasurile care le ai si se verifica - in functie de defectul lor, se poate spune daca mai merita reparata sau mai bine se opteaza pentru inlocuirea cu altele SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu. Eu sper sa nu fie ars calculatorul masinii. Daca se ardea calculatorul nu mai merg nici ceasurile? O alta cauza cred ca ar putea sa fie oxidarea contactelor prin bord din cauza condensului...:-?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am citit am probat, scot siguranta 15 urca acele sus, o pun la loc iar pica, e clar..releul e al ei :) . Dar ca sa nu mor prost, ce anume s a stricat totusi.. ansamblul cu ceasuri sau ceva pana la el? asa ca sa am si eu habar .

Va multumesc pentru sfaturile bune..v as da cate o bere dar nu stiu daca in urmatoarele doua luni este vreo intalnire in buc  ! :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clusterul e defect  cred ca procesorul pica .. eu am cautat contacte imperf si n am gasit..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare aditionala..ca tot am eu ce am cu ceasul din bord, oare faptul ca mi sare indicatorul ceas pe cel de consum cand pornesc masina indiferent ca e trip 1 sau 2 ..e tot o problema ce tine de cluster?  Un an de zile a fost oke , aveam pus pe ceas ..dadeam cheie ..ceasul ramanea..acu de feicare data mi sare pe urmatoarea..asta dupa ce a pornit un pic rau intr o dimineata ca s a balbait n am lasat sa dispara siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, tot de la cluster e problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mine cu masina din semnatura,am fost la un coleg de pe forum din Militari si mi-a anulat quartul,nu au mai facut probleme ceasurile.insa,  Acum am problema cu contactul electric,l-am cumparat si il schimb oricum,mai nou am problema cu imobilizatorul,.dupa ce schimb contactul vad ce o mai fi.Din ce citesc de pe forum,cam toate au problema lipiturilor reci din ceasuri.

 

Am vrut sa-ti corectez textul, dar m-am lasat pagubas... pe viitor incearca sa scrii Romaneste, sau o sa sterg tot, indiferent de continut . Te rog !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i bai,e drept am scris dintr-o imbucatura!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,asa a zis,insa operatia era aceasi cu releul,discutat mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am inteles ca se poate repara clusterul ..fara a mai pune acel releu .. fiind vorba de o proasta proiectare ..cu un letcon etc..nu stiu insa exact unde e buba..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai citit topicul si tu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am reparat prin ridicarea a 3 rezistente ce erau infierbantate de un tranzistor..cred, de pe cealalta parte a placii, le am pus picioruse ..si acu totul e oke ! :) nu mai pica acele . Multumesc lui terrabyt pentru idee. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate pozele care le am facut s au dus :( .. insa in cazul meu unde scoaterea acelei sigurante aducea acele sus , resistentele cu pricina se vad usor dedesubt la   vitezometru ..pe partea cealalta fiind un tranzistor mare negru cu o parte metalica ce se incalzeste si implicit le afecteaza.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare,am o skoda octavia din 2007 1.9 alh si nu imi merg flash-urile,de ce oare? faza scurta si lunga merge,dar cand trag spre mine sa de-a flash nu merge,am fost odata pe niste drumuri aiurea cu gropi etc si a mers cat a mers apoi iar nu a mai mers,care ar putea fi cauza? ce pareri aveti de 1.9 alh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha...da,dar e ciudat ca merg ambele faze..in fine cn draq stie ce e pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza lunga este spre fata, in timp ce flash-ul este spre spate ( spre sofer). Deci difera circuitul de comanda, chiar daca becurile, etc sunt aceleasi ca la faza lunga.. Pentru inceput fa o proba cu alta maneta.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa ma duc la un electrician sa o de-a jos sa se uite pe acolo si am sa iau una de la dezmembrari sa incercam...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Acum vreo 2 ani am avut si eu problema la Octavia cu ceasurile din bord (se opreau dintr-o data in mers si isi mai revenea din cand in cand). Am citit acest forum si am reusit sa rezolv problema prin anularea sigurantei 15 cu un releu. A mers bine pana acum cateva luni cand a inceput iarasi sa cada. Am crezut ca e de la releu si l-am inlocuit, dar fara success. Am verificat si toate legaturile si se pare ca e totul in regula. Am zis sa incerc sa scot siguranta 15 de tot atunci cand pica ceasurile (astfel trecand peste vreo posibila problema a releului montat de mine), dar tot nu a mers. E posibil sa se mai fi stricat si altceva? Merita sa incerc cu schimabrea integratului Philips PCF8576CT? Am mai observat tot in ultima perioada ca nu mai functioneaza acel buzzer care te anunta ca ai uitat farurile pornite. Switch-ul din usa iese din discutie pentru ca lumina din habitaclu se aprinde la deschiderea usii soferului in timp ce buzzerul nu functioneaza daca las pozitiile pornite (m-am gandit la vreun contact imperfect in computerul de confort si i-am refacut lipiturile dar problema persista).

Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuire ceasuri , te putem ajuta cu adaptare pe masina - daca nu te descurci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!