Jump to content

Ceasuri bord cazute


adriani1978
 Share

Postare recomandată

iti mai trebuie 2 fire puse la 85 si 88 ( sa zicem ca plus + pe 85 si minus - pe 88) din care, plusul pleaca din contact. Atunci cand o sa pui contactul, releul primeste curent si va decupla siguranta, adica va intrerupe mutand contactul din releu de pe pinul 87a pe 87, care nu are legatura electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa intai proba cu scoaterea sigurantei dupa punerea contactului, daca merge poti sa faci si montajul releului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti mai trebuie 2 fire puse la 85 si 88 ( sa zicem ca plus + pe 85 si minus - pe 88) din care, plusul pleaca din contact. Atunci cand o sa pui contactul, releul primeste curent si va decupla siguranta, adica va intrerupe mutand contactul din releu de pe pinul 87a pe 87, care nu are legatura electrica.

asa da mai merge.lam pus si functioneaza,la mecanica ma pricep dar cu electica nu le am.mersi de explicatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca iti functioneaza. app: cat te-a costat releul? ( eu inca nu am facut la amicul meu, ca e plecat in germania).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca iti functioneaza. app: cat te-a costat releul? ( eu inca nu am facut la amicul meu, ca e plecat in germania).

locuiesc in spania lam cumparat cu 5 euroi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o problema, nu am gasit nimik pe forum legat de asta, masina merge perfect nicio eroare stocata, in bord nu se mai aprind uni martori au inceput rand pe rand, prima data nu sa mai aprins becul de cehk engine apoi becu de teperatura, si becul de bec ars si unul pe care nul stiu in forma de triunchi, asta cand pun contactul, si poate mai sunt, cum se schimba becurile, cine ma poate ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot schimba si ledurile :D si daca tot le schimbi, iti faci bordul in ce culori vrei tu :))

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am zis ca nu sunt becuri de schimbat, o treaba relativ simpla, pentru smd-uri trebuie ceva cunostinte,indemanare si scula/scule. Nu e la indemana oricui sa schimbe led-urile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ce zici, de aceea ziceam ca se pot schimba chiar si astea! Bineinteles, nu de oricine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot arde smd-urile?? de exemplu ieri cand am pus contactul sa aprins indicatorul de apa, azi nu sa mai aprins :( sau sa fie contacte imperfecte si sa le rezolv cu putin aer cald :D

e cineva din craiova, slatina sau pitesti ?? care ma poate ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am aceasi problema,este cineva din Bucuresti? Un contact ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei din Bucuresti pot sa repar ceasurile de bord cu probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare: la octavia 1.9tdi, 2001, ceasurile cazute: daca scoti siguranta, ar trebui sa se ridice ceasurile, nu? practic, asta face si un releu; taie legatura de la siguranta, atunci cand pui contactul.

sau gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Atunci, cred ca e o problema mai mare: cand se ia siguranta, se ridica ceausurile dar apoi cad din nou.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Desi discutia e mai veche, e singura care ar avea legatura cu problema unui unchi al meu care are o Octavia 1 din 2002.

La el functioneaza acele, kilometrajul, tot, doar ca atunci cand aprinde pozitia nu i se mai ilumineaza ceasurile, luminile de la climatronic, de la geamurile electrice, etc. Practic toata partea de iluminat din bord nu functioneaza. Inainte i sa stingeau cand si cand, apoi i se aprindeau doar din cand in cand iar acum nu se mai aprind deloc.

La service in Buzau i s-a spus ca de vina ar fi un releu de pe alternator intrucat tensiunea generata de acesta este fluctuanta si din aceasta cauza nu i-ar functiona iluminatul. Sigurantele sunt ok (asa sustine el).

Cand mai ajung la Buzau, o sa incerc metoda cu siguranta 15 dar fiind simptome diferite, nu stiu daca are aceeasi problema cu cea discutata aici. Totusi, daca a mai patit cineva ceva de genul, il rog sa posteze rezolvarea. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e problema de la siguranta 15, din blocul de lumini de la pinul poziitiei pleaca 2 fire, unul pentru pozitii masina si unul pentru iluminatul interior, este posibil a acesta sa se fi intrerupt. Trebuie verificatdaca vine tensiune la ceasuri atunci cand aprinzi pozitiile, un electrician auto poate sa verifice asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!Am si eu o problema cu ceasul de bord.Am ramas fara baterie si am chemat pe cineva cu un redresor care a fost conectat invers (+ la - si _ la +) .Contactul nu a fost pus si toata treaba a durat 20 sec cand am observat ca in habitaclu miroase a ars.I-am spus sa scoata repede firele alea si apoi am deconectat cu totul bateria.Am adus o alta baterie si am pus contactul.....Mentionez ca am O1 cu computer de bord.Masina a pornit bine, totul functioneaza doar afisajul central dintre ceasuri este aprins portocaliu permanent.Inainte acolo imi arata ce usa e deschisa , consumul , temp exterioara stec.Acum este tot aprins portocaliu permanent dar daca ma uit bine se vad inca acele cifre si desene .Ma poate ajuta cineva cu un sfat?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il cel mai fericit caz, ai busit cluster-ul. Din ce ai scris tu, s-a stricat doar partea care gestioneaza BC - ul. Oricum, trebuie schimbat clusterul - dupa care trebuie facute adaptarile - deoarece in cluster se afla imobilizatorul.

P.S. - mare noroc ca nu ai ars si altceva.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare toturor. Am intalnit problema cu ceasurile de bord la un prieten. Nu mai functiona nimic. L-am scos si am refacut toate lipiturile cu un pistol de lipit. Nu a mai avut probleme de atunci, probabil era o lipitura rece pe placa. Merita sa incercati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se afla acest cluster?de unde il pot cumpara?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

cam cat ar costa reparatia ceasurilor de bord skoda octavia 1???

cam cat ar costa reparatia ceasurilor de bord de skoda octavia 1???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde de problema ... detaliaza !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salut! as vrea si eu o schema mai completa si mai detaliata cu legarea releului la siguranta 15.va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!