Jump to content

Curatarea Turbinei - Motoare Tdi


WRC
 Share

Postare recomandată

Depinde cat te tine, nu ce ti-au zis ei, daca te tine inca 100mii, e bine.....

De dublul banilor luai una noua de la cipos

Pentru banii astia au zis ca duc turbina in Ungaria la o firma specializata si ca dupa curatare ar mai tine in jur de 100mii km.(eu fac max. 10000 intrun an,deci nu ar mai trebui sa am treaba cu turbina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

amn si eu o nelamruire , trebuie schimbate garniturile cand punem turbina la loc dupa curatare ? vreau sa ma apuc sa o curat in viitorul apropiat si sa stiu la ce sa ma astept . ( motoru 1.9tdi ASV)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ESTE OBLIGATORIU ,DAR DACA VREI POTI SA O SCHIMBI.DACA DAI JOS TURBINA CU GALERIA DE EVACUARE ACOLO GARNITURA ESTE DIN METAL[CUPRU],DACA MOTORUL ESTE TRANSVERSAL CEL MAI BINE O DAI CU GALERIE CU TOT .DACA ESTE LONGITUDINAL DAI NUMAI TURBINA SI ATENTIE CAND O MONTEZI LA LOC. SUCCES'''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , mersi , deci nu trebuie sa cumpar garnituri sau alte chestii . pot sa le pun pe cele vechi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw recomanda schimbarea lor, tu faci cum crezi, daca te risti ca o mai desfaci o data pt 50ron pt ca nush unde curge ulei :D. Cea de al egr iar ma indoiesc ca o mai pui tu la loc, asta daca mai ai ce ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , imi poti spune exact ce garnituri trebuie schimbate ? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-am zis, vw recomanda toate pe care le desfaci pana sa ajungi la turbo. Eu am schimbat tot ,in afara de cea de la galeria de evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut, detin un seat leon 2001 1.9tdi 110 cai+chip am si eu o problema imi intra in limp mode la viteza foarte mare prima oara mi a intrat la 200km si acum imi intra pe la 170,180km,am pus o pe tester si mi a dat ceva de genul ca este persiune prea mare in turbina,cel care mi a pus o pe tester mi a zis ca trebuie sa ii curat actuatorul,asa sa fie sau trebuie curatata turbina cu totul?Turatii masina a primit din plin imi face numai cu treapta 5 inainte nu imi facea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai desfa actuatorul si vezi daca el face probleme sau chiar geometria trebuie "curatata"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poti spune si mie cum se desface?

Modificat de C o s m i n
quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti un service sau un mecanic unde imi pot curata turbina si egr ul in buzau?

Modificat de cosminionutn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu in anii precedenti,ca in mers sa intre in limp mode,dar acum cu frigurile astea de vreo trei zile am observat,prima data ca motorul este mai zgomotos (ca diesel-urile mai vechi),toate astea la pornire la rece,si ca nu trage,ca si cand ar fi in limp mode.Dupa vreo 10 minute isi da drumul.Stie cineva sa intuieasca care ar fi problema pana ma duc la mecanic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat costa o curatare de turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt Florin si sunt nou pe forum, Am un A6 di 2001, 1.9 TDi , 85 Kw si am si eu o pb. Cateodata am motorul nu mai are putere. parca se blocheaa acceleratia undeva la 1800 turatii, si chiar dc am acceleratia la maxim nu ma trage deloc, schimb viteza si tot acelasi lucru. Si cand se intampla acest lucru parca consuma mai mult. Ieri mm fot la o diagnoza si mi s-a zis ca am senzorul de temperatura la motorina stricat si turbina trebuie curatata. Insa ce am mai observat. Cand ma intorceam acasa ieri, motorul mergea destul de bine, avea putere , dar dintr-o data la o intersectie o iesit o masina in calea mea si a trebuit sa incetinesc. Dupa ce am incetinit am observat ca motorul iar nu mai are putere. Ce legatura poate sa existe intre frana si putere??

A mai patit cineva acest lucru??

Va rog mult sa ma ajute cineva dc a mai patit asa ceva.

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul ridicat poate sa fie din cauza senzorului de temepratura, lipsa de putere, turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti-o fi infundat partial filtrul ceramic de pe traseul de evacuare (asazisul "catalizator")? Eu am patit, asta. Cel de la care am luat masina conducea cam subturat, ca sa nu consme si nu stia de ce nu mai trage. A pus si turbo nou, desi ala vechi e in stare buna, l-am pastrat. Problema s-a rezolvat prin demontarea respectivului filtru. Preferabil sa pui altul in loc, ca sa poluezi mai putin. Eu inca nu am pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt Bogdan .Am un Seat Toledo 1996 1.9 TDI 1z 90 CP. am si eu o problema: cand sunt in treapta a 3 a si ajung la 3000- 3500 turatii/min motorul trage dar in socuri ca si cum iau picioru de pe acceleratie si accelerez iar . Cred ca e de la turbina sau cum s-a mai spus poate de la catalizator.Cand am cumparat-o acum vreo 12k km nu facea asa. Cand merg normal nici nu sesisez ca am aceasta problema.Daca ma poate ajuta cineva cu o idee ii multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat problema.

150 km de jaruiala mers constant la 3000 rot/min si nu imi mai recunosc masina.

este mult mai nervoasa se infige mult mai bine.

Mai mult ca sigur avea funingine pe la turbina pe la catalizator dupa mersu babeste din iarna asta.

Oricum sunt fericit ca s-a rezolvat problema si daca mai are cineva simptome ca mine poate asta e o solutie : un pic de forja nu strica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

varianta cu "jaruiala" merge...

stiu pe cineva cu o skoda TDI.

i-a aplicat de curand un tratament de genu acesta, iar rezultatele au fost uimitoare... inainte masina era lesinata rau de tot, acum e clar mai sprintena.

el si-a verificat uleiul si apoi a facut pe autostrada in tr5 vreo 30km cu turatie intre 3800 si 4000rpm

atentie, supa forje asa sustinute sa nu opriti imediat ce ajungeti la destinatie motorul...lasati-l macar un minut, doua la relanti sa se raceasca turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal

cine ma poate ajuta cu curatarea turbinei cat mai aproape de bistrita?

am un audi a4 1.9tdi 110 cai 1996 cod motor afn

am facut loguri in mers si imi intra in limp mode dupa 3500 ture si cine a citit logurile a zis ca e prea mare presiunea in turbina

se mai aude si un suierat dar mai tare cand las acceleratia

cateodata trage doar numai dupa 2000 ture si pana ajung la 2000 ture nu i se vede spatele din fum negru , iar dupa 2000 trage si nu mai scoate fum

ms anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , daca gasesti sa imi spui si mie si eu caut in bistrita .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, mie mi s-a intamplat in perioada rece in mod repetat sa se auda f. tare motorul la accelerare si parca nu tragea motorul eram intr-a 3 a si parca nu mai pleca cum pleca inainte, atunci simteam cel mai bine zvagneala aceea . Nu stiu daca e de la furtul de la EGR acela gros sau de la turbina, masina are 162350 km doi ani facuti in romania vreo 45000 km, nu am umblat deloc la ele decat o diagnoza la EGR si o curatare la furtunul de la EGR acuma vreo saptamana cat am putut fara sa dau furtunul jos dar nu cred ca e o solutie eficienta.( masina e din semnatura )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am citit topicul a 2-a oara,prima data acum 3luni din curiozitate si pentru a cunoaste cat de cat aceasta parte a motorului iar acum pentru ca sambata ma pun pe treaba .Mi-am luat wd40 ,smirghel de 1000 si scule ,rabdare ,curaj am :ceuameni:..daca mai e nevoie de ceva si mie mi-a scapat va rog sa-mi spuneti.Am limp mode in 2500 si pe VAG imi da presiune prea mare in turbo.Am sa revin cu pareri si rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cu turbo desfacut a fost destul de tare imbaxit ca geometria se misca destul de greu si cu mana. l-am curatat bine si urmeaza sa-l montez ce parere aveti mai trebuie sa insist? ideea e ca acuma misca ff usor

post-65119-1269782650_thumb.jpg

post-65119-1269782663_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!