Jump to content

Curatarea Turbinei - Motoare Tdi


WRC
 Share

Postare recomandată

in cel mai rau caz sa fie n75 electrovalva de comanda.... dar cred ca nu a curatat-o cum trebuie

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ganea_lau82

SI UNDE IMI RECOMANZI SA O CURAT.SUNT DIN BRASOV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt curatat sau schimbat geometrie noua ma puteti contacta pe mine 0740983295

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema , m-am plans ca fasaie si ca imi pierde presiune, am cautat tubulatura , am schimbat garnituri ... etc , ieri m-am enervat am fost la service am dat turbina jos si se vede urma de funingine pe ea , dupa am luat turbina in mana si m-am dus in constanta la service de turbine (tocmai ce isi adusese din germania o masinarie care puneai turbina ca pe masina si o calibra.. verifica nu's) si el a zis ca nu e de la turbina .. ci de la garnituri , eu prost m-am luat dupa el s am pus turbina la loc cu garniturile noi , dar degeaba(am mai platit si 3 milioane manopera aiurea). Eu am facut o poza turbinei sa imi spuneti pe unde scapa presiune , eu ce vad e pe langa tija de la actuator, se poate face ceva ? Rog pe domnu Cipos sau cine mai stie sa ma ajute. Joc in ax am f putin in limite normale.

post-9179-1242882415_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

naspa problema ... are joc mare maneta de la geometrie? solutie .......sa faci o bucse care sa intre peste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pff .... complicat? cam cat m-ar costa la voi care faceti asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici macar nu se stie daca se poate face..... esti primu cu asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu Cipos la telefon , si mi-a spus ca trebuie schimbat miezul.........nici un an nu am de cand am dat 500e . si nemernicu ala care a facut turbina a zis ca masina merge ok, ca nu stie ce vreau eu mai mult de la masina.. cum pot sa am tocmai eu ghinionu asta, si este exact cum m-a intrebat Cipos ,,Masina nu trage in turatii mici ? " si asa este , deabia pe la 3000 simti zvacnirea aia misto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina era noua??? sau era reconstruita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ganea_lau82

salut.esti din brasov? cat mar costa sa cureti turbina si tija aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este reconstruita... cea originala a crapat, s-a rupt axul

Modificat de osama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Stai linistit ca si la mine se vede fum pe acolo si nu fasaie nimic. trage f bine de la 1800-1900rpm si baga 2200mbari, cat i se cere :icon_thumright:

post-34985-1242933927_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut log ... si mi sa spus ca pierde presiune , uite o sa ii mai fac un log diseara dupa ce i-am schimbat toate garniturile sa vedem, la mine nu e un fasait, un fel de tiuit.... nu e ca cel de furtun spart.

Modificat de osama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat si eu turbina la masina. Nu am putut desface piulitele de fixare turbo pe galeria de evacuare, asa ca am dat-o jos totul (galerie admisie, galerie evacuare, egr cooler). Turbina avea putine depuneri de calamina, si problema era ca agatau vanele usor undeva pe la jumatatea cursei, si nu corecta cum trebuie presiunea, dar nu lua limp inca. Am facut planarea la geometrie, am montat totul inapoi si acum apare problema. Se aude un sunet ciudat la partea de intrare a aerului in compresorul turbinei, un bel de barait. Am pornit masina fara furtunul de la filtrul de aer la turbo montat si cu mana am simtit ca turbina nu trage aerul cursiv, ci parca are un fel de intreruperi, de unde si baraitul ala care mai e amplificat de carcasa filtrului de aer si tubulatura aferenta. Nu cred ca acest lucru este normal, asa ca va intreb pe voi, care va pricepeti, care ar putea fi cele mai posibile cauze ale acestei manifestari !? Turbina nu are joc in ax, nu consuma ulei. Maine sau poimaine o voi da jos din nou, asa ca daca aveti ceva pareri, nu ezitati sa le scrieti aici.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatoru se misca in timp ce oscileaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ai curatat turbina ai astupat cu ceva gaura pe unde intra uleiul la axul turbinei? Te intreb pentru ca stiu pe cineva care a patit ceva asemanator. Cand a demontat turbina sa o curete nu a astupat gaura respectiva si au intrat ceva impuritati pe acolo. Rezultatul: axul turbinei nu se mai rotea uniform, ci avea din cand in cand "agatari" care o infranau din rotatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost astupata gaura pe unde intra uleiul, ca la desfacere am rupt turul de la ulei si l-am lasat acolo pana am cumparat alta conducta. Actuatorul se misca normal. Atasez si loguri facute inainte si dupa curatare.

inainte.xls

dupa.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

La mai multi am vazut ca au rupt turul de ulei la axul tirbinei, asa usor se rupe? Ce precautii trebuie sa iau?

Osama, intercoolerul nu e fisurat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

drilling engineer

Azi imi curatai si eu turbina. Mi se aprinsese robinetul cu mesajul emision workshop si lua niste limp moode de nu ma vedeam. in orice caz cam grea operatia de facut acasa decat daca ai scule de tot felul si rabdare. Apropo inainte aveam un consum la forja pe drumul pe care tocmai l-am facut de 8.2l/100km iar acum 6.7 dupa curatire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am intercoolerul spart, .... am verificat tot . Singura funingine care am gasit-o este cea care am puso in poza. Eu am crezut ca e o garnitura ceva , dar nu e asa. Numai ghinion am :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Funinginea e de la evacuare ,care nu are nici o legaura cu pierderea de presiune de pe admisie, unde nu are cum sa existe fum, doar gaze de carter maxim. Si sa fim seriosi ,cata cantitate de gaz poate sa iasa pe langa acel ax?

PS: Nici o explicatie,precaurie la acea teava de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, eu am vorbit cu Cipos la telefon , si m-a intrebat ,,Nu iti trage la turatii mici ? " , ,,Ti se aude un fel de tiuit?" , zic Da asa face , nu ai ce sa ii faci , trebuie sa ii schimbi miezul . Nu am ce sa ii fac, il schimbasem mergea perfect , dupa pe autostrada soarelui , mi-a crapat un tachete si mi-a aruncat pe evacuare ceva metalic si mi-a descentrat axul , si m-am intors cu turbina la cel care mi-am facut-o . Nu am ce sa zic mi-a facuto moca , aici a fost domn , nu mi-a mai cerut nici un ban , da cred ca a facut'o cu multe ,,injuraturi" ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca si la mine se vede fum pe acolo si nu fasaie nimic. trage f bine de la 1800-1900rpm si baga 2200mbari, cat i se cere ;)

post-34985-1242933927_thumb.jpg

"Marius" daca sti spune-mi si mie ,tija aia care misca vanele si este legata de actuatorul sau cum ii zice cand trebuie sa se miste "culiseze"ca la mine cred ca este blocata am incercat sa o misc pe liber dar nu se misca.Si inca ceva daca electrovalva nu functioneaza ce se intampla?ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Cu motorul oprit,ar trebui sa o poti misca dar trebuie sa depui ceva forta pentru ca este o capsula vacumatica.O pozitie mai buna de a misca actuatorul e sa sui masina pe o rampa/elevator,dai scutul jos si ai acces mai usor la turbo si actuator,dupa care apesi "tragand" pe capatul tijei si ii faci cateva ture.O alta metoda pentru a vedea daca actuatorul(capsula vacumatica functioneaza) ar fi sa urmaresti unde duce furtunul ce iese din capsula,il scoti si incerci sa faci vid cu gura.E greu oricum dar merge ,asta daca nu sunt blocate rau vanele.Dar vad ca tu ai "electrovalva" si deci cade metoda cu vacuum pe furtun.

Daca electrovalva nu ar functiona ar trebui sa iti apara ceva pe vag-com banuiesc.Oricum trebuie facut un log in mers pentru a vedea exact unde e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Vezi aici

Electrovalva N75 nu stiu cum se strica,ce anume face. Daca nu mai da semnal de vacuum la capsula de pe turbo, nu trebuie sa-ti faci griji ca nu se va suprasolicita turbina, dar nici nu va trage bine, si probabil va da "negative deviation" pe vag-com.

Daca da vacuum tot timpul iei pozitive deviation si limp mode, dar motorul va trage bine pana la limp si turbina va intra in zona de surge destul de des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!