Jump to content

Curatarea Turbinei - Motoare Tdi


WRC
 Share

Postare recomandată

@ sfedu

Iti recomand sa iei legatura cu colegul cipos. Ii gasesti nr. de tel. in profil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[quote name= Referitor la conducta, trebuia sa o desfaci de pe turbina inainte sa o scoti. Tineai contra cu o cheie polizata(ca sa intre ca e stramt) daca se desfacea si reductia. .

salut masinapoporului,spune-mi te rog ce diametru are cheia pentru reductie ca atunci cand am inlocuit turbina ,in momentul cand am strans piulita de la conducta de ulei mi s-a slabit dar fiind prins cu montajul am lasat-o asa si acum as vrea sa rezolv si problema asta dar nu am acces la o rampa inainte sa ma uit ,asa ca as vrea sa fiu pregatit cu tot ce imi trebuie,multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna,

La ultima revizie facuta la ProMotor mi-au zis ca, citez "turbina e pe duca ,e prea zgomotoasa la relanti"

Stiti pe cineva din Timisoara care poate sa o testeze/ curate. Parca n-as vrea sa dau 500 de euro pe una noua

inainte de a sti sigur ca nu se mai poate face nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

17

am desfacut conducta de ulei de la turbo si am strans aceasta reductie dar cheia folosita nu este 17 si 22 (asta pentru ca altii sa nu aiba ceva surprize) este posibil sa fie ambele dimensiuni dar la motorul meu ATD aceasta s-a potrivit.

Modificat de liviui
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai precizeaza daca e turul sau returul.... ca pe tur ai 17 si pe retur (spre bloc)e 22...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, greseala mea pentru ca am pierdut din vedere faptul ca sunt intr-adevar 2 reductii ,eu am avut probleme la cea care intra in blocul motor,scuze.

Modificat de liviui
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut la toti!

am si eu probleme cu turbina de la masina mea! nu imi intra turbina de la 1700 -1800 de rotati cat ar trebuit doar de pe la 2000 si parca am pierdere de putere pe langa toate astea si suna diferit!! fum nu scote mai deloc..... acum as dori si eu niste sfaturi de la cunoscatori ce sa imi iau...turbina second hand, reconditionata sau sa o reconditionez pe a mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am curatat si eu turbina in Iasi la userii Radu_ral si masinapoporului. Impresii: Lucrat cu pricepere la desfacut/asamblat, stiind bine ce, pe unde, cum trebuie scos/pus la loc, scule garla, curatat amanuntit. Din pacate trebuie sa schimb si actuatorul intrucat nu a putut fi deblocat nici neam, prin urmare am comandat deja unul nou de la cipos. Ii recomand pe cei 2 tuturor din zona Moldovei care au probleme cu turbina! Pretul dupa parerea mea e convenabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am un prieten care are un passat tdi de 1,9,din 2002,iar de vreo doua zile,a inceput sa scoata un fum albastrui si inecacios,trepideaza,nu mai are nici o putere,are exact simptomele unei masini care merge in 3 cilindri.La scanare nu a iesit decit senzoru de temperatura a lichidului de racire.Dar nu cred ca de la acest senzor face asa.Abia areusit sa mearga 4km in 10 minute.Ce inseamna limp mode?adica cum imi dau seama daca masina a intrat in LM?sa fie turbina?De ce nu mia dat eroare la tester ca ar fi turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e dus schimba senzorul de temperatura si fa um log in mers, sa vedem cum merge turbo , debimetrul, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze dar cum se face log in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Arunca un ochi aici: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=69486

P.S: vezi daca nu are cumva sarita tubulatura de la intercooler. Merge cumva si in suturi masina? Incerca sa scoti mufa senzorului de pe traseul intercoolerului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa curatare turbo,turbina fluiera m-ai tare;de tras traga fara probleme;asa trebuie sa faca dupa curatare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina poate sa fluiere si daca ai fisurata galeria de tobe.

Verifica pe dedesubt in dreptul catalizatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos mufa de la debimetru si merge ca inainte masina...ce poate fi?pot merge asa cu ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles,schimb debimetru,dar am facut azi un log in mers,pentru turbina si la group C unde am pus val 011,dupa ce lam salvat lasfirsit,mia aparut,ca groupc not running,dupa ce am forjato,la 4500,cu viteza a 3-a,mia aparut si eroarea17965,charge pressure control,possiteve deviation,legat de turbina,ceea ce inaintede log nu era...scuze moderatorilor caam fost un pic oftopic.Asta ce inseamna?curat turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca ai luat un limp. Verifica geometria variabila dar si valva solenoid N75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o foarte mare problema daca ma poate ajuta cineva .

Am un polo 1,4 tdi are 163,000 de km cand e motorul cald si masina incarcata si trag de ea dintr-o data raman fara turbina .

Daca opresc motorul in timpul mersului si il porenesc iar, merge dar daca tot trag de ea tot asa face cedeaza .

Am curatat EGR-ul si nimic tot la fel face .

Va rog mult de tot dati-mi si mie un sfat .

Modificat de MicSiRau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil te confrunti si tu cu limp mode . e posibil sa fie actuatorul de la turbina , dar oricum ai nevoie de un log pentru a vedea mai multe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma voi duce azi sa fac un log dar cine stie sa il descifreze ?? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!