Jump to content

Curatarea Turbinei - Motoare Tdi


WRC
 Share

Postare recomandată

va salut . din cate am inteles la service e lucrare de 400-500ron aproximativ . oricum , e destul de munca mai ales daca e intepenit vreo-un surub . asta e cea mai mare problema ( suruburile intepenite ) poti sa pierzi toata ziua incercand sa desfaci un surub . la mine , un singur surub de pe turbina mi-a dat batai de cap chiar si dupa ce am dat cu shprei special de desfacut si am lasat-o peste noapte . si nu cred ca cei de la service ar lucra asa cu grija cum am lucrat eu stiind ca e masina mea :icon_cool:

cu sfaturi pot sa ajut pe toata lumea ca nu mi-e greu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ASV-UL are vnt 15 dupa poze vad ca arata exact ca turbina de afn(am vazut-o la al meu cand am curatat-o)

ASV-ul are VNT17

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incorect. ASV are VNT15. Singura diferenta intre ASV si ALH, ambele Euro3 este la injectoare, turbina fiind aceeasi.

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blah: Mihaintz nu este si capul de pompa ? , parca asa am citit undeva pe forum alh are 10 iar asv 11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot de 10 are si asv capul de la pompa . eu din cate stiu , asv-ul are pistoanele mai rezistente decat alh-ul . + injectoare mai mari . asta am citit pe tdiforum

Modificat de nutzuXXL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Repet, SINGURA diferenta intre ALH si ASV este la injectoare; restul este identic. Asa cum a spus si marius, cap de pompa de 11 au doar cele echipate cu cutie automata. Restul au cap de 10.

Nu va amagiti cu gandul ca ASV-ul ar avea pistoane mai "tari" sau alte componente mai bune, motoarele sunt identice. Cei care au dus ALH-ul in 200-250 cai si mai bine pot confirma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci diferenta intre alh si asv este in injectoare turbina si pistoane.....

in cel mai bun caz pistoanele de asv sunt putin mai bune decat cele de alh dar nu se compara cu pistoanele de asz/arl.. care sunt forjate

post-4720-1271441526_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal astazi am reusit in sfirsit sa desfac si eu turbina totul a decurs ok am demontat-o mai repede decit ma asteptam de pe masina dar acum am intilnit o problema la dezasamblarea ei nu reusesc sa ajung la geometrie este foarte intepenita daca imi poate spune si mie cineva ce metoda a folosit...ms astept cu mare interes un raspuns rapid....

post-21025-1271519055_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incalzeste cu o lampa cu gaz si isi da drumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am dat cu shprey de desfacut suruburi si ciocanit putin cate putin in toate partile .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lafel si eu. Elf de slabit suruburi si wd40.

Sper ca teava aia de ulei din poza nu e de la masina ta.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Sharan a demontat cineva turbina ?...e dificil ?

se pare ca da, e foarte inaccesibil, se pare ca trebuie scoasa planetara din ce am citit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vrea sa iasa deloc si imi e frica sa bat mai tare k sa nu indoi ceva pe acolo am sa o las pina miine cu solutie pt degripat pe el si sper sa iasa iar teava din pacate este a mea dar am reusit sa o indrept fara sa o fisurez sau sa o sugrum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

maryx14 am curatat cu un prieten de pe forum(radural) 5 turbine pana acum si toate le-am desfacut lovind cu ciocanul intr-un "bolt" de cupru pe marginea lor. S-au desfacut foarte usor. Referitor la conducta, trebuia sa o desfaci de pe turbina inainte sa o scoti. Tineai contra cu o cheie polizata(ca sa intre ca e stramt) daca se desfacea si reductia. La turbina mea ma rupt-o cand am curatat-o prima data acu 2 ani, dar s-a rezolvat prin sudarea ei in argoon. Vezi sa nu o fi gatuit si sa nu mai treaca uleiul calumea prin ea.

De suruburi intepenite nici nu mai vorbesc, nu a fost o turbina sa nu intalnim macar unul: atat cele de pe corpul turbinei cat si cele 3 ce tin geometria variabila. :ceuameni:

:offtopic:P.S: are cineva un actuator de ASV,ALH ?

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cat de dificila este demontarea turbinei la sharan ?

ma refer la alte componente care trebuie inlaturate pentru a putea avea acces la ea, si daca se poate face acesta operatie pe deasupra, sau trebuie neaparat ridicata masina pe rampa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit in cele din urma sa o desfac dupa ce am lasat-o peste noapte am si montat-o intre timp dar diferenta nu este chiar cum ma asteptam doar se aude mai frumos cum fluiera:) asa k pt cei care vor sa o desfaca daca nu le da limp nu prea merita munca ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: Da, se numeste aflare in treaba. sorry pt :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut probleme cu turbina (am avut :D ), imi intra in limp mode pe la 3200 ture!

cu ajutorul colegilor radural, masinapoporului si cipos (tin sa le multumesc inca o data pentru promptitudine si profesionalism) am reusit sa scap....si sa ma :Driver: bucur din nou de masina!

am avut geometria blocata si actuatorul intepenit de tot! dupa curatarea turbinei si deblocarea (cat de cat) a actuatorului, tot imi intra in limp mode, fapt care a dus si la schimbarea actuatorului, pe care l-am comandat de la colegul nostru cipos!

de aseara am scapat de LIMP MODE!.:) si sper sa ma bucur ceva timp!

cei din IASI pot apela cu incredere la serviciile oferite de colegii nostri radural, masinapoporului si nu in ultimul rand la cipos!

multumesc inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum e la voi dar la mine dupa curatare nu se mai aude aproape deloc fluieratul . inainte se auzea putin fluieratul intre ~1600-2100rpm . in rest , totul e ok , trage f bine , nu se aud zgomote , dar nu fluiera :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine fluiera de cand am cumparat masina...am crezut ca asa e normal

dupa ce s-a auzit zgomotul acela>>>puffff....ca un furtun fisurat, a inceput sa zornaie ceva spre roata din dr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am schimbat si eu geometria variabila la colegul nostru Cipos, din cauza ca luam limp, iar cand nu luam limp aveam o pierdere importanta de putere in treptele superioare, dupa 2500 rpm. Geometria veche era intepenita, iar dupa schimbarea ei cu una noua, nu-mi mai recunosc masina, trage foarte bine. Toata operatiunea a durat 90 de minute,timp in care a intrat si un log in mers. Il recomand cu caldura pe Cipos. Rapid si profesionist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,am o problema destul de grava si din pacate nu mi se permite sa deschid un topic,care sa imi poata fi de folos(in acest fel nu inteleg utilitatea unui forum),asa ca sunt nevoit sa postez pe unde gasesc discutii apropiate de problema mea.

Se pare ca mi-a picat turbina(iese foarte mult fum alb pe esapament,chiar si ulei,turbina nu se mai cupleaza),am un golf 4 1.9 tdi 131cp,pd motor ASZ,v-as fi foarte recunoscator daca ma puteti ajuta sa aflu ce fel de turbina am(cod,serie) si care ar fi turbinile ce s-ar potrivi la acest motor,pentru ca vreau sa caut una second,iar pe cea de pe masina inca nu am dat-o jos.

Sincere multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GT 1749VA . asta e turbina ta . poti sa iei turbina si de pe alte modele . sa folosesti doar miezul de la turbina noua si galeria evacuare + melcul de la compresor de la turbina veche

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!