Jump to content

Martor Check Engine Aprins


aditzzza

Recommended Posts

Salut!!Cei care au mentionat ca detin golf 5 1,6 fsi sau au autovehicule cu aceeasi motorizare ,as vrea sa stiu daca ati rezolvat problema  cu martorul check engine ,din pacate am aceeasi problema sau chiar mai grava .Motorul are comportament  urat ,nu are putere ,pur si simplu se opreste motorul ,da rateuri ,raspunde  destul de intarziat  la accceleratie ,nu ruleaza rotund ,ba chiar cateodata ramane blocata la 3000rpm si nu mai trage .Cu toate ca folosesc benzina de calitate superioada ,martorul tot aprins este ,iar in ultimul timp se aprinde intermitent .

Link to post
Share on other sites
  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • corneltm

    8

  • xxnelu

    7

  • Cristian

    7

  • abuwz

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@corneltm Nu am inteles de ce ai postat la acest topic. Are vreo legatura cu clapeta de acceleratie? In alta ordine de idei, ai putea sa iei de la mecanicii de la VW codurile de eroare? Daca ne spui c

Posted Images

Salut,
A cedat sonda lambda la masina din semnatura (cea care are rol in amestecul de combustibil) mai exact nu-i mai merge circuitul de incalzire.

Caut sa cumpar una noua si va cer sfatul in acest sens:

http://www.epiesa.ro/sonda-lambda-skoda-fabia-combi-6y5-1-4-16v-vemo-v10-76-0075/15583/10829/articol-2716574/

Sonda de mai sus se potriveste?

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

Buna ziua,

La ultimul drum cu masina, Golf 6 1.2 TSI, a cedat o fisa de bujie si am mers cu masina vreo 150 km in trei pistoane si cu trei martori aprinsi in bord. Acasa am schimbat fisele de bujii, masina merge bine, dar ramane aprins in bord martorul check engine. Bujiile sunt noi, fisele noi. Stie cineva care ar putea fi problema? Multumesc.

Link to post
Share on other sites

Șterge eroarea/erorile și vezi dacă se stinge / nu mai apare

Link to post
Share on other sites

Benzina nearsă din cilindrul fără bujie a cam ajuns pe evacuare şi a contaminat sondele lambda. Cel mai probabil de asta a rămas check engine-ul aprins. Trebuie văzut ce erori ai.

Link to post
Share on other sites

Nu stiu sa sterg erorile, dar am facut un drum de vreo 15km cu masina si am vazut ca s-a stins. Multumesc tuturor pentru raspunsuri!

Link to post
Share on other sites

Ca să ştergi  erorile trebuie intrat cu un tester pe maşină. Dacă s-a stins înseamnă că ai scăpat uşor (s-a curăţat sonda lambda de combustibilul care o contaminase)

Link to post
Share on other sites

Am tester dar nu e original. E un VCDS cu care am depistat ca nu am scanteie in cilindrul 3. Se pot sterge erorile cu el?

 

Link to post
Share on other sites

Bineînţeles, asta dacă mai sunt stocate erorile. De cele mai multe ori chiar dacă se stinge becul erorile rămân stocate. Fă o scanare şi vezi care sunt codurile stocate, le ştergi (salvează-le în prealabil undeva pentru situaţia că reapar să ştii dacă sunt tot alea) şi vezi dacă reapar după ce mergi cu maşina.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
sopronoctavian

Salut,

Mi s-a aprins si mie martorul check engine si vreau niste pareri de la ce ar putea fi. Nu ma pricep mai deloc la masini si nu am tester. Pot spune doar parerea mea naiva si ce am observat zi de zi.

 

Am cumparat masina acum 2 luni, a fost adusa din Austria. Toate bune si frumoase. La un moment dat sesizez ca atunci cand motorul e pornit si masina sta pe loc (cand e la relanti?) se simte o vibratie in fata, la motor. Tineam piciorul pe frana si de asta simteam vibratia. Nu stiu exact momentul cand a inceput sa apara vibratia, nu imi amintesc daca atunci cand am cumparat-o se simtea (eram destul de entuziasmat si posibil sa nu fi observat asta). In fine, vibratia (sau tremurul) masinii cand e la relanti o simt si acum. Nu conteaza daca motorul e cald sau rece, se simte mereu cand e la relanti. Problema mi se pare ca s-a accentuat ieri, cand am mers la un drum mai lung (nu e primul drum lung, doar ca ieri s-a intamplat). Dupa 1h 30m de mers, am facut o pauza si cand m-am oprit mi s-a aprins becul check engine si mi-a aparut in bord "Check engine service now" (sau aproape textul asta). Am oprit motorul, am stat cam 5 minute si apoi am pornit din nou. Check engine s-a stins si am mai mers inca 1h 30m. Am ajuns la destinatie fara nici o problema. La intoarcere am prins o coada infernala si trebuia sa inaintez cate putin, apoi sa opresc, apoi sa inaintez iar - vreo 1 ora. Evident, cand stateam pe loc simteam acel tremurat. Mi s-a aprins becul check engine din nou, se aprindea si se stingea, apoi a ramas aprins. Tremuratul masinii il simteam din ce in ce mai puternic. La un moment dat mi s-a aprins si martorul EPC si in momentul ala masina tremura foarte foarte tare. M-am panicat, am bagat avariile, am tras pe dreapta si am oprit imediat motorul. Dupa o pauza de 15 minute, am pornit masina din nou. De data asta martorul de check engine nu s-a mai stins, cum facea de fiecare data, dar cel EPC s-a stins. Dimineata asta cand am pornit, la fel, check engine nu s-a mai stins.

Parerea mea e ca acel check engine tine de tremurat, dar nu inteleg de ce s-a aprins si EPC. Ala ma ingrijoreaza mai mult. Vreau sa o duc la service sa se uite la ea, dar as vrea sa am si cateva idei de ce ar putea avea inainte sa o duc. Tot am amanat sa ii rezolv tremuratul (era sesizabil, dar nu foarte tare), dar cand am vazut ieri in ce hal s-a apucat sa tremure, mi-am zis ca e timpul.

 

Link to post
Share on other sites

Fa o scanare și postează erorile

Link to post
Share on other sites
sopronoctavian

Am facut o scanare cu ELM 327 (asta am gasit ieftin si rapid, nu ma pricep) si mi-a aparut 1 singur cod de eroare - P0301 Cylinder 1 Misfire Detected.

 

Ce parere aveti? Asta poate fi cauza tremuratului? E ceva grav? De la ce poate aparea problema asta?

 As putea sa mai merg cu masina in starea asta sau trebuie cat mai repede in service? Si cam cat ma costa?

 

Mentionez ca in timpul cat am folosit dispozitivul, cam 5 minute cu motorul pornit a inceput sa clipeasca iar check engine (era deja aprins) si s-a aprins si EPC iar.

Am atasat si 2 poze cu rezultatele.

Multumesc!

1.jpg

2.jpg

Edited by sopronoctavian
Link to post
Share on other sites

Cauza misfire pe cilindru, poate sa fie multipla. Trebuie verificat, nu se poate spune exact de la ce este și cât costa, din pacate

Link to post
Share on other sites

incepe cu verificare bobina bujie la cilindrul 1. Problema ta e pe cilindrul 1. In afara de aprindere problema mai poate fi de la injectie, compresie slaba pe cilindrul 1.

de multe ori problema de aprindere

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
sopronoctavian

Salut!

Revin cu niște updateuri de la problemă. Am fost la 3 serviceuri până acum.

Primul mi-a schimbat bujiile, dar după 10 minute de mers (cand ma întorceam acasa), check engine a aparut din nou si masina tot tremura.

Al doilea mi-a spus că a verificat tot ce se putea verifica si de vină nu e partea mecanica, ci partea electronică, asa ca m-a trimis la cineva care știe asta, dar nu am mai fost, neinspirandu-mi incredere prea mare.

Al treilea a facut un test de compresie, iar cilindrul 1 (cel cu eroarea) nu ținea compresia. Mi-a spus că e din cauza chiulasei si ca trebuie schimbată. Costul pentru asta e 4000 ron. Mi-a propus sa schimb si distribuția tot acum si am acceptat. Încă 1000 ron.

In prezent am lăsat mașina la ei. 5000 ron e o sumă destul de mare pentru mine, dar nu mai știam altceva ce sa mai fac; tremuratul e insuportabil.

Revin cu update cand ma duc dupa mașină. Sper să rezolve, pentru ca oricât de mult as iubi masina asta (totul e ok înafară de problema asta care aparent nu mai are final) m-a cam dezamăgit.

Link to post
Share on other sites

chiulasa? de obicei e vorba de segmenti de compresie sau supape. 

in fine, probabil au descoperit ei ce si cum

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept