Jump to content

Martor Check Engine Aprins


aditzzza
 Share

Postare recomandată

Salutare.

Am si eu o problema cu masinuta mea :huh:. Sper sa postez in topicul corect.

Azi dimineata nu prea mai aveam benzina (range 30~km) si nevoit sa alimentez am oprit la MOL. Am alimentat acolo apoi dupa 1 km s-a aprins check engine si a inceput sa aiba missfire pe cyl 4 si inca o eroare P0300 (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16684/P0300/000768 )

E posibil sa fie de la benzina de la mol ? Ce ma sfatuiti sa fac? Sa mai merg asa pana consum ceva din ea si sa alimentez din alt Peco?

Seat Leon 2005 1.8 T

Modificat de Al3X_G4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este de la benzina de la MOL. Am alimentat multa vreme de la ei si nu am avut niciodata probleme, la un motor foarte pretentios la calitatea benzinei.

De accea cred ar putea fi de la faptul ca ai mers cu putina benzina (cauza `Fuel Supply faulty' din pagina postata de tine). Martorul e aprins sau clipeste? Motorul merge bine, la fel ca inainte de incident?

Daca e doar aprins trebuie sa stergi erorile in prima faza. Martorul ar trebui sa se stinga si sa nu se mai aprinda.

Daca clipeste, ar putea fi o bobina care nu mai functioneaza. In cazul acesta, motorul merge foarte prost.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost acuma si am alimentat cu Carrera 100 ... Degeaba . Martorul are 2 faze. Daca sta masina pe loc sta aprins, daca incep sa merg cu ea clipeste.

Merge foarte prost acuma... sunt ca niste rateuri se aude la toba cum "tuseste".

Cum pot verifica daca bobina e stricata? doar sa schimb intre ele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca motorul merge prost si clipeste martorul NU mai merge cu masina! Se poate defecta catalizatorul (vezi in manualul masinii).

Cel mai bine, pui o bobina buna in locul celei de pe cilindrul cu problema. Poti incerca si cum ai zis tu: schimbi bobinele intre ele, DAR NU IN TIMP CE MERGE MOTORUL. Deconectarea si scoaterea bobinelor se fac cu motorul oprit. Dupa schimb, pornesti motorul si eroarea de misfire ar trebui sa fie pe alt cilindru.

Ai 1M sau 1P? Motorul e 1.8t AUQ?

numai bine

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.La masina din semnatura am avut schimbata distributia acum cateva zile si din vorba in vorba am ajuns intr-o discutie despre sonda lambda.la masina din semnatura nu am in bord martorul check engine adica nu se aprinde nici cand pun contactul,ca bine stiu ca nu are voie sa se aprinda dar la mine nu exista.mecanicul mi-a spus ca e posibil sa fie scoasa mufa din bord.Voi ce credeti e posibil,cu motorul nu am avut probleme deloc gen sa nu traga sau altceva.Am mai avut-o pe tester dar nu mia iesit vreo eroare sau vreun circuit intrerupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca motorul merge prost si clipeste martorul NU mai merge cu masina! Se poate defecta catalizatorul (vezi in manualul masinii).

Cel mai bine, pui o bobina buna in locul celei de pe cilindrul cu problema. Poti incerca si cum ai zis tu: schimbi bobinele intre ele, DAR NU IN TIMP CE MERGE MOTORUL. Deconectarea si scoaterea bobinelor se fac cu motorul oprit. Dupa schimb, pornesti motorul si eroarea de misfire ar trebui sa fie pe alt cilindru.

Ai 1M sau 1P? Motorul e 1.8t AUQ?

numai bine

Motorul este AUQ.

Deja am inceput sa caut bobine. Imi recomandati ceva raport pret/calitate bun(poate si cineva care vinde)?

Ai dreptate cu catalizatorul, am observat niste sunete mai accentuate de sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult am vazut si un cod de piesa* 06C 905 115 L * . Dupa ce Schimb bobina trebuie sa resetez eroarea sau se stinge automat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu o sa resetezi o sa mai stea acolo vreo 100km. Dar nu ar trebui sa afecteze mersul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

buna ziua, am si eu o problema cu polo meu 1.2 azq 9n .am facut o scanare cu vag com si mi-a dat eroarea 16514 -adica sonda lambda .insa nu stiu care dintre ele e de vina pt ca am inteles ca sunt doua.m-ati putea ajuta cu niste informatii? nu vreau sa dau banii asa de-ageaba.multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este prima sonda.

16514/P0130/000304 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

Possible Causes

* Oxygen (Lambda) Sensor Heating Bank 1 Sensor 1 faulty

Possible Solutions

* Check Oxygen (Lambda) Sensor Heating Bank 1 Sensor 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos, deci este cea de inainte de catalizator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, inainte de catalizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna ziua la toata lumea, am un passat 2008, 2.0 CR 103kw/140 cai, am urmatoarea problema: Am pornit masina, senzorul de la motor a ramas aprins (robinetul galben), opresc motorul, repornesc.... la fel, ramanea aprins, merg cam 10 km... la fel, consult manualul....sun la Porsche Vest1, cica sa ies in afara sa o tin turata la 2700 ture cam 15 min, le zic la berbecii aia de la Pbv, domne nu e senzorul de la DPF, e semnul de la motor, aia... lasa domne ca merge asa si e de la DPF, ma rog.. ies pe autostrada ii dau cam 270 timp de 20 min.... nik, merg la ei, pun tester-ul pe ea si cica e dus senzorul de temperatura de la DPF, se rezolva dar nu il pun din prima, ei tb sa verifice toate cablurile din masina, sa demonteze bordul, calculatoarele..etc apoi daca e in regula totul abia atunci imi schimba senzorul...i-am raspuns mecanicului ca de ce nu scoate si canapeaua din spate si rotile, ca poate e putin praf si pe acolo....tampitii naibii de hoti, derbedei si incompetenti, am plecat si rezolv problema la Tess la Brasov cu jumatate de pret fata de PBV1 cu tot cu drum si dureaza putin, voi ce spuneti???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....., voi ce spuneti???

Ca ar trebui sa cauti mai atent si sa scrii in aria TDI...aici se discuta despre motoarele pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salutare,am un golf 4  1,6 16v AZD......am probleme  cu EGR...i-am  scos  mufa si  am mers asa cu el decat ca ia  crescut  consumul...azi a mai  aparut  o  problema....am  puso  pe  tester si a aparut urmatoarele cine ma poate  ajuta cu  un  sfat?si unde sunt pozitionate?

17848 supapa recirculare gaze evacuare N18circuit  intrerupt./17851 potentiometru recirculare gaze evacuare G12 semnal prea mic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut tuturor,detin de curand un VW Golf 5 1.6 FSI si astazi in timp ce mergeam cu masina a inceput dintr-o data sa se innece motorul si in acelasi timp a inceput sa clipeasca led-ul de la check engine,am mai mers putin asa cu ea si pe urma a ramas constant aprins led-ul.Am sesizat ca masina nu mai trage cum trebuie,cand sta la relantiv sta mai subturata decat de obicei si tremura foarte tare.Pana acum nu am mai avut motoare pe benzina ci doar diesel.Ma poate sfatuii cineva ce ar trebuii sa fac,care ar fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - poate sa fie pe linia de aprindere... in cele mai multe cazuri.

 

la scanare, se va vedea imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut baieti...am o bora...am o problema acuma porneste f greu...e pusa de doua zile la punct de mecanic deci nu esarita de la punct....da porneste greut...nu conteaza ca e cald motorul sau nu....si daca las la relanti de multe ori moare trebuie sa o tin turata....iar uneori marotul cu MOTORASUL CLIPESTE ...ma puteti ajuta??mecanicu a zis sa merg la reprezetanta sa o regleze distributiau cu ceas manometru parca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si vezi ce apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! 

Am un golf 5 1.6 fsi. De ceva timp imi sta aprins Check Engine-ul, uneori se stinge singur. Am pus tester-ul pe ea si mi-a rezultat aceasta eroare : g247 fuel pressure sensor. Am schimbat si benzina, a disparut martorul, dupa ceva vreme a aparut din nou. Cel mai rau este faptul ca nu mai trage, la rece( adica cativa km) merge perfect, dupa, ma chinui cu ea ca nu mai trage, are momenete. Da-ti-mi un sfat, sau daca stiti cui i s-a mai intamplat asa ceva.. 

Modificat de bizzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai departe, ce zice - implauzibil, defect electric, etc ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu mai am poza cu eroarea, doar atat stiu ca aparea si ca nu e permanenta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!