Jump to content

Martor Check Engine Aprins


aditzzza

Recommended Posts

:P :D Daca problema era intr-adevar de la distributie, stau si ma intreb, cat timp ii trebuie "calcularetului" sa analizeze/compare niste semnale? ( spuneai ca problemele apar dupa un timp de mers cu masina). Daca este de la distributie, aruncam Vag-com -ul la gunoi pentru ca ne induce in eroare cu codurile lui (inclusiv manualele service) :D .

O explicatie a fenomenului ar putea fi: sa zicem ca motorul este rece, distributia sarita, avansul "corectat" de ECU ajuta totusi la pornire...dupa incalzirea motorului, "corectia" avansului nu mai este cea de la pornirea rece si iese in evidenta "problema distributiei" care duce la oprirea motorului. Pe scurt, cam asa vad lucrurile dar, nu inteleg cum da eroarea mentionata de tine (17961-P1553). :P

LE: Dupa un timp de stors creierii :P, ma gandeam, de ce nu a dat eroare de "amestec" dar, sonda lambda are nevoie de un timp pt. asta (trebuie sa se incalzeasca ceva mai mult) :) si in acest caz, nu-i ramane decat, sa vada un "amestec gresit" (nu spun bogat sau sarac pentru ca ne lipsesc niste date :( raportat la cantitatea de aer masurat. Sa fie oare asa?

Ar mai fi si o alta varianta: Poate ne lumineaza careva :P

PS: ai uitat sa pui "..." la felicitari, sau cum...?

Dar, deja am luat-o (toti) pe pustii si am ajuns tare :) cu discutia despre acest caz.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • corneltm

    8

  • Cristian

    7

  • abuwz

    7

  • xxnelu

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@corneltm Nu am inteles de ce ai postat la acest topic. Are vreo legatura cu clapeta de acceleratie? In alta ordine de idei, ai putea sa iei de la mecanicii de la VW codurile de eroare? Daca ne spui c

Posted Images

Postez si eu o problema a unui coleg cu Ibiza 1.4 MPI... Colegul spune ca la accelerari mai puternice ii "da in nas". Ieri a patit-o de 2 ori, si a doua oara i-a ramas "check engine" aprins. I-am scanat eu cu vag-com-ul si codulrile de eroare de la motor sunt:

Chassis Type: 6K - Seat Ibiza

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 6K0 906 032 AC

Component: ME7.5.10 4192

Coding: 00001

Shop #: WSC 06402

3 Faults Found:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

16688 - Cylinder 4 Misfire Detected

P0304 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

M-am uitat si in "Measuring blocks", dar mare lucru nu am gasit interesant, nestiind nici ce trebuie sa caut.

Ce am mai constatat impreuna cu el e ca pe plaja de turatii dintre 2500 - 4000 RPM (cu masina in parcare, nu in mers) motorul suna ciudat, de parca ar da in nas. Mi s-a parut a fi sunet de amestec incorect. El se si plange ca ii consuma mult, asa ca e posibil sa aiba amestecul bogat.

Astept parerile celor care se pricep ca sa stiu ce sa-i recomand sa faca in continuare ca sa rezolve problema.

PS. Acum ceva timp si-a schimbat plansa de bord (in urma unui mic accident in urma caruia s-a declansat airbag-ul) si are becul de airbag aprins in bord. Il poate ajuta cineva joi seara la intalnire sa-i reseteze eroarea? Eu nu m-am bagat la airbag, stiu ca anumite airbag-uri au unele probleme la scanarea cu vag-com si am preferat sa evit, mai ales ca am o versiune mai veche.

Link to post
Share on other sites

GEORGE eroarea cu "missfir detected' se trage de la bobina de inductie a pistoanelor 2 si 4 in cazul tau. Schimba bobinele de inductie ( 1 cu 2 si 3 cu 4) . Daca apoi da eroare pe 1 si 3 atunci ai nevoie de 2 bobine de inductie care nu-s prea iefitne ( 2mil 2 mil si ceva ) :lol:.

SAU posibil sa fie ceva contacte imperfecte la mufa dintre bobina de inductie si instalatia electrica. Foloseste un spray WD-40.

Link to post
Share on other sites

Ok, o sa vorbesc cu colegul meu sa incerce asta sau chiar sa il ajut eu sa faca chestia asta. Sunt curios ce se va intampla.

Link to post
Share on other sites

In plus...

Conform Ross-tech wiki:

16684/P0300 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

Possible Causes

Camshaft position sensor

Running out of fuel

Stuck EGR valve

Open EGR valve

16688/P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected - ( tot asa si pt. cilindrul 2)

Possible Causes:

Ignition system

Fuel injectors

Fuel pressure

Running out of fuel

EVAP canister purge valve

Evaporative emission system

Low compression

Base engine problems

Controle Module damaged

Special Notes :

This feature search for engine misfire in a specific cylinder. Most of the

time the cause for a misfire is a lack of combustion in a cylinder due to

absence of spark, poor fuel metering, or poor compression.

Spor la treaba! :)

Link to post
Share on other sites
Ok, o sa vorbesc cu colegul meu sa incerce asta sau chiar sa il ajut eu sa faca chestia asta. Sunt curios ce se va intampla.

Am scos capacul de la motor, dar n-am gasit bobinele de inductie... Fisele de bujii vin exact pe bujii, si de unde pleaca ar putea fi un delco, desi arata un pic ciudat. Ne-am lasat pagubasi, probabil o sa mearga pe la un service.

LE. Codul motorului este AUD, fabricatie 2002.

Edited by georgem
Link to post
Share on other sites

Bobina de inductie este insasi fisa bujii. Bobina este inclusa in fisa. Fisa trebuie sa aiba o mufa sa detasezi fisa de restul cablului.

Link to post
Share on other sites
  • 10 months later...

la mine martorul asta clipeste. am fost la un service si cica am o fisa dusa cic

Link to post
Share on other sites

La mine a fost la fel cu martorul motor care clipea si am pus Vag-com, am aflat ca bobina de la cil. 1 nu functiona, am schimbat-o (am shimbat si bujiile) si in rest toul este ok.Bobina este chiar in capatul bujiei, deci nua am vazut nici-un fel de fise separat.Bobina a costat 125 ron (Beru made in Germany) de la Meteor.Daca mai ai nevoie de alte raspunsuri cu placere.Succes.

Link to post
Share on other sites
La mine a fost la fel cu martorul motor care clipea si am pus Vag-com, am aflat ca bobina de la cil. 1 nu functiona, am schimbat-o (am shimbat si bujiile) si in rest toul este ok.Bobina este chiar in capatul bujiei, deci nua am vazut nici-un fel de fise separat.Bobina a costat 125 ron (Beru made in Germany) de la Meteor.Daca mai ai nevoie de alte raspunsuri cu placere.Succes.

merci. am schimbat fisa(beru) 50 lei si nu mai face.

deci bobina unde este? in care capat al bujiei? am motor Aus.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
andrei.toledo

Salut.Postez in cadrul acestui topic pentru a nu mai deschide altul.

Am un Seat Toledo din 2002 1.6 16v AZD 77kw.Cand am fost sa o cumpar propietarul mi-a spus ca bagase benzina de la o benzinarie mai proasta si ca ar fi amestecata cu apa din acea cauza aprinzandu-se Check Engine.Am fost cu el la un service si a schimbat filtrul de benzina dupa care s-a stins Check Engine.Peste cateva zile am mers cu masina la Reprezentanta Seat unde i-am facut o diagnoza in scopul cumpararii.

La diagnoza a iesit urmatoarea eroare :

16688 P0304 035

Cyl 4

Misfire recognized

No image in the Display

Sporadic fault

Aceasta este eroarea.Cei de la reprezentanta mi-au spus ca eroarea era ramasa de atunci de cand bagase benzina proasta si probabil masina a mers in 3 si nu am motiv de ingrijorare.

Dupa o luna a aparut o problema si anume : Cand accelerez mai brusc masina "da in nas" si nu accelereaza uniform insa cand calc pedala mai lent se duce.In rest masina merge bine.Singura chestie care ma deranjeaza este aceasta ezitare cand calc brusc pedala de acceleratie intr-o depasire spre exemplu.

A mai patit cineva asa?Ce este de vina?

Multumesc anticipat.

Edited by ToledoGl
Link to post
Share on other sites

bujiile cum sunt.... au fost schimbate vreodata?

Link to post
Share on other sites
andrei.toledo

Nu stiu.Eu cel putin nu le-am schimbat dar le voi schimba cat de curand.Revin cu rezultatul schimbarii bujiilor.

Link to post
Share on other sites
andrei.toledo

Am schimbat bujiile si intr-adevar asta era cauza.

Multumesc !

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Astazi in mers a inceput sa tremure motorul si nu mai fuge decat 140, dar cu greu. Nu am spalat motorul dar m-am trezit cu aceasta eroare:

Address 01: Engine Labels: None

Part No SW: 03C 906 056 H HW: Hardware No

Component: MED 9.5.10 G00 5634

Coding: 0000071

Shop #: WSC 10184

2 Faults Found:

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

16688 - Cylinder 4: Misfire Detected

P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

Readiness: 0000 0000

Din cate am studiat eu pare a fi bobila de la cilindrul 4. Vrea sa inversez cu o alta bobina dar nu stiu cum sunt numerotate, din care parte.

Alte erori nu mai am. Cei care ati schimbat bobine de inductie poate ma puteti ajuta sa-mi spuneti de unde pot cumpara mai ieftin o bobina. Codul ei il gasec pe ea, gresesc?

Multumesc!

Link to post
Share on other sites

salut,

la mine (motor AZD) cilindrul 4 este primul din stanga cum te uiti la motor din fata masinii sau mai bine zis cel de langa vasul de expansinue al lichidului de racire. Nu ai specificat pentru ce masina/motor este scanarea. Pentru bobina iti recomand sa mergi la un dealer vw autorizat (pb, midocar etc.). Pt AZD a costat 160lei.

numai bine.

Link to post
Share on other sites

numerotarea cilindrilor incepe cu nr 1 de la distributie.

verificati si bobinele.

Link to post
Share on other sites

ok, atunci editez. era vorba de 1.8T.

Link to post
Share on other sites

Am verificat daca intr-adevar este de la bobina de inductie prin inversarea cu cea de la pistonul 3. Bujia avea scanteie cu cealalta bobina de la pistonul 3.

Azi mi-a venit noua bobina (BERU) pentru care am platit numai 130 de RON si pe care am montat-o rapid pentru ca eram curios daca de acolo vine problema mea. Am sters erorile si nu mai apar. Motorul trage super, la fel ca inainte, iar martorul in bord nu s-a mai aprins. Cam atat... :) ...sunt fericit!

Edited by ady.red
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Zilele trecute am facut un drum pana la mare , dupa 350km se aprinde in bord martorul"check engine".

Trag pe dreapta deschid capota numik , un prieten imi spune ca poate fi de la benzina ,

Ajung la destinatie ma uit la cablaje si nimik , tot am pornit dar ramanea aprins .

Nu am mai mers 2 zile cu masina si cand pornesc becul de"check engine" se stinge .

In drum spre casa tot dupa 350 km aproximativ se aprinde iarasi , dupa ce la plecare de la mare avand jumatate de rezervor am facut plinul .

O cunostinta de la services imi spune ca este sonda lambda, dar imi este greu sa cred ca odata defecta nu ar fi trebuit sa se stinga martorul din bord , dar de la benzina ...nu stiu ce sa spun caci am amestecat-o .

Ce poate fi ?

Ce ma sfatuiti?

Multumesc

Link to post
Share on other sites
Zilele trecute am facut un drum pana la mare , dupa 350km se aprinde in bord martorul"check engine".

Ce ma sfatuiti?

Multumesc

1. Sa faci o diagnoza; martotul se poate aprinde din mai multe cauze.

2. Sa renunti la scrierea tip mIRC - vezi regulamentul.

Link to post
Share on other sites

Am fost la la un prieten cu masina care are VAG si a scanat-o si a apartut eroare senzor temperatuta G83 sau ceva de genul dar 83 este sigur .

De la acel senzor sa apara ChecK engine aprins??

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

am si eu cateva erori la un golf v in urma carora sta aprins martorul check engine.testul a fost facut la bosch car service husi.erorile sunt urmatoarele:1...P0112:"SENZOR TEMPERATURA AER ADMISIE SEMNAL PREA JOS"...2...P1558:"MOTOR POZITIONARE CLAPETA ACCELERATIE DEFECT IN CIRCUITUL ELECTRIC"...3...P0122:"SENZOR POZITIE CLAPETA ACCELERATIE SEMNAL PREA JOS"...as vrea sa stiu ce piese ar trebui schimbate si cam cat ar costa. ciudat e ca atunci cand am facut revizia am schimbat si bujiile iar eroarea a disparut pt cateva sapt 2 3...astept raspunsuri. multumiri anticipate. :P

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Salutare....Am un Golf V din 2006 cu 50.000 km si am intalnit urm problema.

La pornire dupa un timp mai indelugat de neutilizare ( cateva zile) masina incepe sa tremure anormal de tare si in acest timp mi se aprinde intermitent martorul Check Engine pe bord. Tremura de parca s-ar infunda.

Daca apas pe acceleratie isi revine din tremurat si dupa un timp imi dispare si martorul de pe bord.

Aveti idee de la ce ar putea fi?

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept