Jump to content

Martor Check Engine Aprins


aditzzza

Recommended Posts

pianistu, e posibil sa fie de vina vreo fisa (a se citi fisha), dar ca sa fii sigur ce are masinuta ta fa o scanare cu Vag-com-ul si sigur vei afla ce are. Uite aici este o lista cu cei care te pot ajuta cu o scanare.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • corneltm

    8

  • Cristian

    7

  • abuwz

    7

  • xxnelu

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@corneltm Nu am inteles de ce ai postat la acest topic. Are vreo legatura cu clapeta de acceleratie? In alta ordine de idei, ai putea sa iei de la mecanicii de la VW codurile de eroare? Daca ne spui c

Posted Images

Am o problema, vineri in timp ce ma plimbam prin Brasov m-i s-a aprins in bord martorul Check Engine, as vrea sa stiu daca vreun coleg de prin Brasov ma poate ajuta cu o scanare, multumesc anticipat!

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
marius1982.11

Acum 2 zile mi s-a aprins INSP sub afisajul nr de km al masinii (nu am afisaj BC).Cand am schimbat ultima data uleiul de motor imi resetasera INSP acela de la butoanele acela 2 de pe bord, dear INSP imi aparuse atunci cand mi s-a blocat stergatorul de parbriz(problema rezolvata intretimp). Deci acea eroare era de la stergator.

Stie cineva cu ce frecventa apare service INSP pt schimbul de ulei??Masina merge ok, totusi as scana-o.

Eventul sa imi dea cineva un PM daca are un vag-com in TM, contracost.

Scuze,am gresit postul.Totusi, stie cineva?

Edited by marius1982.11
Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

Dau sus cu acest topic! Am si eu urmatoarea problema: martor check engine aprins, la tester dau 3 erori la sonda lambda printre care si una de circuit deschis(posibil ceva electric, zic eu). In plus, doar dimineata la prima pornire dupa aprox 30 sec oscileaza relantiul f. tare si daca plec de pe loc masina nu se accelereaza liniar. A mai patit cineva asta? Astept parerile voastre! Multumesc!

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Buna seara, am urmarit citeva pareri despre martor aprins la bord, am si eu acesta problema am fost la service, a pus laptopul pe masina si a aparut eroarea 16750, nu mai sunt sigur, dupa care mi s-a spus ca ar fi de la benzina si ar trebui curatat un solenoid ca s-a depus de la benzina oarece lucruri, mi-a fost stearsa eroarea de la bord si dupa o saptamina a reaparut din nou martorul la bord si ramine asa in functionare cu masina.

Link to post
Share on other sites

16750 se refera la senzorul de axa cu came... nu are treaba cu benzina... posibil sa fie bulit sau probleme pe fire.... sau poate murdar

Link to post
Share on other sites

Salut!Am un Golf 4 cu motor de 1,4-16v la care mi s-a aprins martorul check engine!Am pus Vag-ul pe ea si imi da ca fiind defecta sonda lambda.Ca si coduri de erori,am avut urmatoarele:17526 si 16525,erori care incrimineaza sonda lambda. Din contextul asta" Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit " cum imi dau seama care sonda (dintre cele 2) este defecta?Sunt total derutat ptr. ca nu stiu pe care sa o schimb!Va multumesc!

Link to post
Share on other sites

Este vorba despre sonda lambda dupa katalizator (S2).post-10189-1257852617_thumb.png post-10189-1257852623_thumb.png :drunken:

Link to post
Share on other sites

Am reusit sa deslusesc misterul!Pentru ceilalti care nu stiu,o zic aici ca sa stie si sa nu mai pateasca ce am patit eu! S1-este sonda lambda din-naintea catalezatorului si S2 -este sonda de dupa catalizator!Eu mi-am dat seama scotand mufa la S1 si dupa aia am facut legatura! Multumesc ionel pentru indicatii!

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

salut miam facut si eu o scanare la un test la masina din semnatura pentru ca mi-au apartut niste simtome neplacute/se aprinde epc si acel dreptunghi galben de la motor/ simtome ar fi:nu trage cum trebui, moare motorul in mers daca o scot din viteza si are oscilatii la relantiu.am citit pe aici si am crezut ca e de vina egr.L-am dat jos l-am curatat cu sprey am schimbat filtru de benzina,si am dat cu sprey si la clapeta unde se afla si filtru de aer.dar tot asa.la tester mi-a dat urmatorele:COD EROARE "17566 SENZOR PRESIUNE GALERIE ADMISIE -SEMANL NEPLAUSIBIL COD EROARE :17950 SERVOMOTOR -POTENTIOMETRU CLAPETA ACCEL.-SEMNAL NEPLAUSIBIL. COD EROARE :17851 SENZOR VENTIL SISTEM RECIRCULARE GAZE EVACUARE SEMNAL PREA MIC SI COD EROARE 17848 VENTIL RECRIC.GAZE EVACUARE FUNCTIE DEFECTA.astea dupa ce am dat egr jos is lam curatat.la service lea resetat si nu am mai aparut .a doua zi dim cand am pornit masina in primi 10 metri a reapartu epc si dreptunghiul galben.am mers iar la tester si era doar cv doar clapeta admisie.ce e de facut.?nu stiti?nu v-ati batut de aceste probleme?ast niste pareri...ms

Link to post
Share on other sites

Ai curatat clapeta de acceleratie cum trebuie, adica data jos, curatata si pusa la loc, apoi adaptare?

Edited by cristian
Link to post
Share on other sites

nu am dato jos.doar am desfacut capacul de la filtru de aer si am dat cu sprai acolo si o acceleram.

Link to post
Share on other sites

Cred ca glumesti... clapeta de acceleratie e mult mai murdara in spate, in partea dinspre motor. In plus, nu se curata cu motorul pornit. Nu-mi dau seama daca ai facut si adaptarea cu Vag-COM, probabil ca nu. Incearca sa faci curatarea asa cum trebuie si apoi adaptarea cu Vag-Com, sunt sigur ca nu vei mai avea nici o eroare dupa.

Edited by cristian
Link to post
Share on other sites

Si in cazul asta , stii unde s-a dus toata mizeria, nu? VAi de ei segmenti si cilindri.

Link to post
Share on other sites

Nu mai conteaza. Ma gandesc daca unii isi dau seama de diferenta dintre o Dacie si o masina cu un motor mai nou.

Link to post
Share on other sites

o sa incerc sa desfac.....nu am citit prea multe despre treaba asta .are ceva daca o misti cu mana?se adapteaza dupa?merge si varianda cu scosul bornei de pe bateri?

Link to post
Share on other sites

ome_Raz, trebuie sa o dai jos si sa o cureti cum trebuie. Apoi o pui la loc si sa faci adaptarea cu Vag-Com, conform procedurii de mai jos:

http://wiki.ross-tech.com/index.php/Thrott...nment_%28TBA%29

Ai grija cand o montezi ca garnitura sa calce cum trebuie si sa pui mufa la loc. Adaptarea se face cu contactul pus, fara a atinge pedala de acceleratie, doar cu motorul cald.

Edited by cristian
Link to post
Share on other sites

sambata am facut un drum in care am fortat un pic masina , prin asta intelegand o portiune de 15-20 km , cu acceleratia la blana .

a doua zi cand am plecat cu masina , am observat ca s-a aprins Check Engine in bord, iar masina are o trepidatie la ralanti.

astazi de dimineata cand am plecat , martorul respectiv nu s-a mai aprins , am fost la cineva la un test cu vag com si a gasit stocata eroarea astea 16500/P0116/000278 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal .

a sters eroarea, dar trepidatia a ramas .

ce-i de facut ? schimb senzorul asta ?

Link to post
Share on other sites

Vezi daca mai apare eroarea acum, dupa ce ai mai mers cu masina. Daca a reaparut, schimba senzorul.

Link to post
Share on other sites

martorul respectiv nu s-a mai aprins , i-am mai facut o scanare, fara erori.

a ramas in schimb trepidatia .

mecanicul la care am fost a inceput: sonda lambda, injectoare, bujii(astea au fost schimbate saptamana trecuta) , fise etc.

daca m-as lua dupa el ......

Link to post
Share on other sites

Sonda lambda (de fapt sondele) ar fi generat o eroare. Bujiile in schimb poate ar fi o idee buna sa le schimbi, nu costa prea mult. E posibil sa fie asta problema, daca nu le-ai schimbat de ceva timp.

Link to post
Share on other sites

au fost schimbate bujiile.

o sa incerc si sa alimentez cu un carburant mai bun , sa vedem daca are efect

Link to post
Share on other sites
au fost schimbate bujiile.

o sa incerc si sa alimentez cu un carburant mai bun , sa vedem daca are efect

Vezi ca mai crapa portelanul ala de la bujii si iti da scanteia aiurea!Identifica prima data sa vezi ce cilindru intrerupe,prin scoaterea fiselor pe rand!Era sa uit!Dupa ce ai identificat cilindrul care nu merge schimba-i prima data bujia si daca tot nu merge,schimba-i bobina cu alta de la alt cilindru sa vezi daca se "muta" defectul!

Link to post
Share on other sites

Daca ar avea intreruperi pe un cilindru ar avea erori de genul "Missfire on cylinder x". Cum nu are, nu e cazul lui. In plus, la motorul masinii lui nu exista fise, exista bobine de inductie in capul fiecarei bujii.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept