Jump to content

Montare Volan Multifunctional


WNS
 Share

Postare recomandată

O intrebare pentru posesorii  care au facut si diagnoza pe 16 - Steering wheel: fara a avea tras fir de la radio si ecu spre releu 452, se poate vedea in measuring blocks 001 si 002 functionarea comenzilor? Recent am pus in casa pe masa piesele, am conectat releul 452 la spira si mai departe la comenzi volan. Nu am conectat nici maneta CC, nici ECU si nici radioul. Am intrat pe modul in vcds si la measuring blocks nu se schimbau valorile cand apasam comenzile pe volan. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ds, trebuie sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Vă salut, cu ajutorul dumneavoastra am reușit montarea tempomatului și a volanului multifuncțional, perfect tot. O singură problemă, nu reușesc conectarea navigație Mfd1 la comenzile specifice, deși în vag îmi apar funcționale la acționare, mă puteți ajuta? Vă rog frumos, mulțumesc. P.s. Am citit toată discutia și nu am rezolvat problema, modulul 451 am montat.

Modificat de Sam Uncle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

451.....dar mfd ul e pt 451 sau 452?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici e bai, atașez 2 fotografii 

IMG-20210206-WA0003.jpg

IMG-20210207-WA0007.jpg

 

Acesta este softul.ul

IMG-20210210-WA0001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar e o problema.  Modul can, nu e suportat de vw501....ci doar de vw503...care s-a montat numai pe passat. In traducere, ceasuri cu 3b0 920 xx9.

In acest caz, trebuie manipulat eeprom si flash, ca sa le poti face full funcționale pe Golf 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai exact de atat, cum?

Poate vrei sa zici....traducerea....

Alte ceasuri, de passat, cod ce ti-am dat  mai sus, modificare, adaptate, dupa care trecut la modul pe can, tras firele de can la modul..

Sau mai usor, un alt mfd, compatibil 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea aceasta am înțeles.o oarecum, ce nu am înțeles, după ce fac modificările cu ceasurile, înspre sistemul mfd duc doar firele can sau mai trebuie și altceva? Mulțumesc frumos pentru răspunsurile de până acum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duci fire de can de la modul la ceas si la mfd

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Salut! 
Am încercat sa îmi schimb volanul la golful meu 4, am volan simplu in 4 spițe dar nu îmi place, imi aluneca din mâna și sa făcut urat cu spume , am intrat pe olx, mi-am luat volan cu comenzi ca tot l-am găsit ieftin, băiatul mi-a trimis și un modul 452, m-am interesat de comenzi dar golful fiind din 99 fără pilot, acceleratie electrică, etc..voiam doar sa imi meargă claxonul si lumineze comenzile, atât! Ce modificări trebuie sa fac un pic mai explicit va rog! 

Ps: ceva electrician mi-a spus ca pot modifica mufele din spira volanului sa se potrivească la cel cu comenzi, gen mufa volanului e cu 3 fire iar de pe spira sunt 2.  1 fir pt airbag și altul pt claxon iar 1 fir cel “cred ca are treaba cu comenzile sa rămână in aer. Aștept păreri 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie montat modulul conform schemei electrice si o sa mearga.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, krk94official said:

Salut! 
Am încercat sa îmi schimb volanul la golful meu 4, am volan simplu in 4 spițe dar nu îmi place, imi aluneca din mâna și sa făcut urat cu spume , am intrat pe olx, mi-am luat volan cu comenzi ca tot l-am găsit ieftin, băiatul mi-a trimis și un modul 452, m-am interesat de comenzi dar golful fiind din 99 fără pilot, acceleratie electrică, etc..voiam doar sa imi meargă claxonul si lumineze comenzile, atât! Ce modificări trebuie sa fac un pic mai explicit va rog! 

Ps: ceva electrician mi-a spus ca pot modifica mufele din spira volanului sa se potrivească la cel cu comenzi, gen mufa volanului e cu 3 fire iar de pe spira sunt 2.  1 fir pt airbag și altul pt claxon iar 1 fir cel “cred ca are treaba cu comenzile sa rămână in aer. Aștept păreri 

Nu. Poti taia cablajul de la volan multifuncțional ca sa faci claxon sa mearga, airbag are aceeasi mufa. 

 

Ai aici ce ai de facut, e pt Passat dar e similar. Este un retrofit care necesita ceva îndemânare,  cunostinte de electrica, scule...etc. Deci,  daca nu intrunesti aceate condiții, te sfatuiesc sa apelezi la cineva care se pricepe 

 

https://www.passatworld.com/threads/diy-write-up-complete-guide-to-multi-function-steering-wheel-install.349457/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!