Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Va salut baieti,am si eu o problema cu Egr-ul, se prelinge putin ulei prin cele doua gauri,am observat ca se intampla de obicei dupa o zi in trafic,porniri opriri dese,distante scurte,in schimb daca fac drumuri mai lungi mai merg si cu 4000 de ture stiu ca-i face bine :rolleyes: da nu tare mult timp asa ca saracu are deja 154.000, nu mai transpira ulei :blink: Voi ce ma sfatuiti? Are rost sa-l desfac?Cantitatea de ulei ce o pierd pe acolo este mica fata de ce am citit pe forum,nu mi s-a murdarit decat foarte putin.Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca merita oricum, mai ales ca ai ceva scurgeri pe-acolo. Cureti si stii c-ai curatat. Eu nu pierdeam ulei pe-acolo deloc si totusi era multa calamina inauntru si depuneri destul de consistente pe pereti. Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca merita oricum, mai ales ca ai ceva scurgeri pe-acolo. Cureti si stii c-ai curatat. Eu nu pierdeam ulei pe-acolo deloc si totusi era multa calamina inauntru si depuneri destul de consistente pe pereti. Bafta !

Mai eu miam desfintat EGR, miam scos furtunasu ala de sus si lam infundat... imi pare ca trage mia bine sincer , si cumnatamiu la passat de 131cp la fel la anulat , el mia dat ideea... si fuge de rupe , se poate strica ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauciucurile la demaraj,ca-l are mai bun daca nu mai intra gazele de evacuare pe admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa traga mai bine. Valva se inchide dupa 1500 - 1800 de rot/min. Cred ca e un fel de placebo la tine. Eu personal nu l-as anula la mine. Nici nu intentionez. Nu cred ca inginerii germani l-au pus acolo degeaba, si din cate am citit despre aceasta valva are efecte benefice asupra fiabiliatii si vietii motorului si nu numai. Acuma fiecare face ce vrea cu masina lui. Pareri pro si contra vor fi intotdeauna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai despre asta este vorba ca masina trage mai bine (in plaja de turatii mici adica sub 1800 ture). Rolul valvei este sa reduca din emisii, de accea au pus-o acolo ingineri germani. Eu nu l-am anulat numai pt ca anularea lui face mai mult rau mediului. Avand in vedere ca din cauza valvei o sa ai o gramada de mazga pe admisie nu stiu zau cum prelungeste viata motorului.

Dan

Modificat de Dan Fizesan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inginerul...ia mergi tu cu 2500rpm constant intr-a V-a si vezi cat e EGR duty cicle. El nu se inchide complet decat daca e in load serios sau peste 3000rpm.

Oricum...daca l-ar fi scos de tot intelegeam o mica diferenta, in turatii mari dar altfel cred ca e placebo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai inginerule,poi cum naiba mai lucreaza egr-ul mecanic,daca are scos furtunul de vacuum?ce sa mai inchida dupa 1800...ca e inchisa tot timpul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pana la urma risc sa stric ceva? presupun ca polueaza mai mult nu ? :D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma depinde de cati km faci cu masina,daca e masina pt. uz familial si nu de firma,nu afecteaza prea mult treaba asta.sa nu se inteleaga ca eu sau noi incurajam astfel de comportamente(anuularea EGR)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce anume nu intelegi din postul meu calin bm ? Nu m-am referit la masina lui.

Ajuta motorul sa se incalzeasca mai repede cand e rece, icalzind camera de ardere, apoi ajuta la mentinerea unei temperaturi mai scazute in timpul functionarii reducand detonatiile si scazand amploarea combustiei. N-am citat de nicaieri, doar am reprodus ceea ce am citit despre aceasta valva.

Am uitat sa spun si ca reduce emisiile, prelungind viata catalizatorului si a planetei :(

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate nu am inteles eu dar scriai "Nu cred sa traga mai bine" masina in contextul in care anulezi EGR.treaba e ca trage mai bine in vitezele1-2-3 la turatii mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inginerul, vezi ca afirmatiile tale "Ajuta motorul sa se incalzeasca mai repede" si "mentinerea unei temperaturi mai scazute" se cam bat cap in cap :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehh, nu stiu eu sa ma exprim cum trebuie. Il ajuta sa se incalzeasca la rece, si il ajuta sa-si metina o temperatura mai mica atunci cand e cald. Acum s-a inteles?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehh, ma fac ca nu inteleg si vorba lu ceauseasca : "dovada!" . Asadar daca atunci cand e motorul cald baga aer fiebinte de pe evacuare in admisie ,in loc de aer proaspat de afara,si asa ajuta la racirea lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca Inginerul se gandea la temperatura de ardere mai scazuta datorita aerului introdus in cilindri mai saracacios in oxigen datorita EGR...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care imi spune si mie care sunt simptomele unui EGR stricat?...inafara ca e plin de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci pana la urma risc sa stric ceva? presupun ca polueaza mai mult nu ? :blink:

Da! Si consumi mai mult carburant. Rolul EGR este pe de o parte a reduce poluatii(NOx), pe de alta de a reduce consumul atunci cand nu este necesar o putere mare (relanti, frana motor, etc).

@MIGUEL In prima faza in motor intra doar aer proaspat (mult oxigen) arderea este mai puternica, (cand dai cu ziarul peste gratarul cu mici,pompezi oxigen si se aprinde mai tare) rezultand temperaturi mari. Odata cu cresterea temperaturii in cilindrii, creste si cantitatea de NOx pe evcuare. Sonda Lambda simte acest lucru si prin ECU comanda (daca nu e nevoie de cuplu mare) deschiderea EGR care introduce gaze arse in admisie, scazanad cantitatea de oxigen care intra in motor, deci si a temperaturii din cilindrii. Prea multe gaze in admisie duc la o ardere incompleta (formare de monoxizi, in special de carbon), ceea ce iar nu e prea bine. Se comanda inchiderea EGR. In urma acestora valva oscileaza intre inchis/deschis asfel incat compozitia de gaze evacuate sa se incadreze intre cele doua limite.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

quote: pe de alta de a reduce consumul atunci cand nu este necesar o putere mare (relanti, frana motor, etc).

poi la frana de motor,consumul nu e 0?revenim la un topic aprig disputat si discutat,nu am verificat daca EGR lucreaza in frana de motor si daca da intre ce turatii,la relanti treaba sta dpdv al consumului neschimbata,adica cantitatea injectata ramane la fel cu sau fara EGR comandat.acuma daca ma contrazice careva,merg la masina si verific.

si inca una,au TDI-urile sonda lambda?unde e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am venit si eu de pe drum, am saltat capota, si am constatat un zgomot de la valva de langa busonul de ulei.

am scos capacul de la motor, si fix din ea vine un zgomot.ciclic-ritmic.

motoru cald, de pe drum!

ce ziceti?

p.s. e curata pe afara, nu pierde ulei, nu nimic.

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasit, postat!

multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hremus, sunt convins ca MIGUEL stie cum functioneaza egr ;)

Si sa stii ca la tdi-urile NOASTRE nu exista nicio sonda lambda!

osama, depinde de defectiune, ai putea avea acceleratie foarte lenesa in cazul in care EGR ramane deschis de exemplu.

EGR baga aer cald pe de o parte, insa pe de alta parte scade temperatura de ardere. Sunt doua fenomene OPUSE. Parerea mea e ca beneficiile EGR sunt mai mari decat dezavantajele. Altii sunt de alta parere. Presupun ca MIGUEL e unul dintre ei la fel ca multi altii ;)

Sunt zeci de pagini pe forumuri despre modalitati de anulare a EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi la repr. VW cu problema becul portocaliu aprins ( cel care seamana cu un motor ), la un prieten pe laptop cu VAG Com-ul a iesit valva EGR blocata pe deschis.

La reprezentanta mi-au spus dupa testul facut la motor ca e de fapt de la benzina - cica nu ar fi trebuit sa bag benzina de 100, e prima data cand m-i se intampla sa imi spuna cineva ca am bagat benzina prea buna in masina.

Sfatul lor sa termin ce am in rezervor si sa bag benzina de 95 ( am motor de 1.6 - anul 2000 ).

Parca nu imi vine sa cred, m-i l-au resetat dar m-au avertizat ca se ve aprinde din nou din moment ce am inca jumatate de rezervor de benzina de 100.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fi eroare de la sonda lambda,stii cumva ce denumire avea eroarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!