Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

garnitura are rolul sa nu pierzi aer si ulei pe acolo...pentru linistea ta o poti schimba...costa doar 15 ron dar astepti 4 zile dupa ea...

garnitura aia e fix 3,5 ron

daca sigur pe acolo se prelinge o schimbi in 5' si ai rezolvat

aceeasi problema am avut-o si eu

acum e perfectly clean

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si al meu e plin de ulei dar nu imi pot da seama peunde scapa, se gasesc garnituri de cumparat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe original stiu ca e 15 ron.... ati gasit pe undeva dimensiunea aia????? ma intereseaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Sal. am si eu o problema..tot cu egr..cand e clima pornita si motorul incins bine are un zgomot ciudat rau(ca de broasca). Am fost azi la un mecanic si mi-a zis ca tre sa schimb egr-ul ca e membrana sparta. se poate schimba doar membrana sau tre curatat doar....sau chiar tre sa cumpar un egr??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie egr sau poate electrovalva...... verifica cu gura si vezi daca tine vacum capsula

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am rezolvat problema cu egr-ul : cu putin spay WD-40 bagat pe supapa si pe furtunul care intra in supapa... nu mai face nici un zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Zgomotul (ca de broasca) scos de EGR la turatii mici sau cind este pornita clima are doua cauze si anume:

1. Electrovalva care comanda EGR defecta; La motoarele AVB 101 CP codul este 1J0906627

2. Membrana de cauciuc sparta.

Atunci cind pe la EGR sunt pierderi de ulei se recomanda schimbarea.

Curatirea EGR este un fel de "boala lunga moarte sigura"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

" Egr-ul se demonteaza relativ usor". absolut corect. Dar de montat la loc e mai greu. Acum cateva zile impreuna cu un prieten am schimbat valva EGR la masina mea. Am inebunit pur si simplu pana am pus tot la loc asa cum era. Mentionez ca nici unul din noi nu e vreun mare specialist in domeniul mecanicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se simte intre 1800 - 2500 turatii ca si cum s-ar intrerupe alimentarea cu combustibil adica motorul face ca si cum ar fi subturat. Cel mai rau se simte cand bag viteza a treia. Am vb cu cineva si a spus ca e de la EGR. Am incercat sa ii scot furtunul de la EGR si parca nu mai face asa rau. Intrebarea este: furtunul il las asa liber sau trebuie sa il astup cu ceva? Aceiasi treaba si cu stutul de la EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul il obturezi cu un surub de 6. Stutul nu e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am acest zgomot de membrana dar se pare ca este totusi o pierdere de vacuum, pe tester totul este OK.

curatarea EGR nu a rezolvat nimic - dupa 10 zile pe gaura dinspre motor a reaparut uleiul. :icon_thumright:

cand tragi aer pe furtunasu ala negru la EGR ar trebui sa deschida nu?

la golfu meu l-am dat jos am curatat mizeria da cand trag aer prin furtnasu ala nu deschide e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred c a reusesti cu gura sa faci depresiunea necesara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu esti fumator cu plamini obositi merge, am tras de curind de unul cu 300k km la activ :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare!am si eu o intrebare:

se poate ca motorul sa nu mai pornesca din cauza ca EGR-ul nu functioneaza?

va intreb chestia asta pentru ca eram in mers cand am simtit o decelerare, dupa care am tras pe dreapta si am oprit motorul. am astptat cateva sec si am incercat sa il repornesc dar nu am reusit. la scanarea cu vagcomul (codurile p3105,p1549,p1441) zice de EGR. cand dau sa pornesc motorul se zguduie tot se chinuie dar degeaba, nu vrea de loc.

ve rog sfatuiti-ma si pe mine cum sa fac sa porneasca va rog.

multumesc!

Modificat de lomax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe egr este un actuator de plastic, vezi sa nu fi ramas blocata acea clapeta care este actionata de actuator, cat despre erori si pierdera de putere .... eroarile au mai reaparut? daca da ia la verificat sigurantele din lateralul bordului(cele mari) daca vrei poti sa ma suni cand esti la masina k sa-ti explic ce tre sa verifici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa caut actuatorul ala. sper sa il gasesc ca nu prea ma pricep la chestii din astea.deci sa inteleg ca se poate ca motorul sa nu porneasca din cauza asta?

mersi!

P.S.: ti-am trimis un pm astept nr tau de tel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat. era de la pompa de injectie toata problema.

sper totusi sa nu fie si vreun injector implicat.

ms pt nr oricum cipos l-am memorat in caz ca mai am nevoie:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme cu EGR, cand motorul era rece se auzea un tacanit de la EGR pana ajungea la temp de 90Grade. Am fost la skoda la reprezetanta si s-a constat ca, o clapeta era blocata de calamina care se afla acolo. S-a curatat si totul a revent la normal. Totul a costat 75Ron si a durat 45 min.

si eu am acel clancanit la pornirea si variatii de turatii la relanti. nu prea inteleg ce rol are acel egr. sa imi influenteze asta consumul?(ca am sesizat si un consum mai mare de cand cu clancanitul acela) o poza, schita are cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut.poate ca o sa fiu off topic,dar vreau sa se clarifice o problema.de fiecare data cand avem o problema,explicam cu lux de amanunte simptome,cand apar defectele,motorizare etc dar dupa ce reusim sa remediem defectul ne rezumam la fraza"am rezolvat,era de la cutare componenta".toti care belim ochii in acest forum incercam sa invatam cate ceva din defecte-remedierile lor si cum s-a procedat.expresia "de la pompa de injectie e toata problema" se intalneste in toate serviceurile,dar noi asteptam sa vedem si cum s-a intervenit la respectiva pompa de injectie incat acum merge.rog intelegere,altfel o sa ajungem numai sa citim ,ca fapt divers,cand i se strica cuiva masina si sa batem bucurosi din palme cand o repara,platind cu sutele de euro.rog moderatorii sa mute sau sa stearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ce-mi puteti spune dupa reducerea din vag-com/anularea EGR despre consumul de combustibil (in special urban) cat si despre viteza de atingere a temperaturii de regim a motorului comparativ cu situatia standard ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca marest valoarea din Vag-com va creste consumul, daca scazi va scadea consumul dar insa sar putea sa ai niste tripidati in ralanti. Depinde de starea motorului. Acest consum sesizezi doar in oras in afara EGR este activ mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la valoarea standard = 32768 te referi?

si mie mi se pare ca creste consumul cu pana la 1l % in oras daca introduc valoarea maxima (la mine e 33638)

in jos nu am incercat sa modific

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am "umblat" si eu la egr, adica l-am scos din functiune prin indepartarea furtunului care intra in partea superioara.

concluzii:

>>> nu s-a aprins nici un martor in bord

>>> nu are nici un efect sesizabil asupra functionarii motorului, ruleaza la fel de bine si la relanti si in sarcina (a se citi LA FEL DE BINE si NU MAI BINE, dar nici mai rau :offtopic: )

>>> consumul este acelasi ca inainte

>>> singura "chestie" in plus este faptul ca temperatura apei la motor creste mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fa cativa km cu el asa si povesteste-ne daca nu se aprinde engine workshop in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!