Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Gata, eu am rezolvat, poate mai ajută pe cineva ce își poate repara singur mașina... Adaug câteva poze cu EGR-ul vechi + factura cu codurile pieselor schimbate (CFFB, Golf 6). Pe mine m-a ajuns toată distracția - 3544 lei (reprezentanța din Craiova). 

Pe 5 mai s-a aprins ȘI checkul în bord, dar mașina se comporta normal și nu am mai așteptat, am mers cu ea așa doar drumul până la service (In martie se mai aprinsese spirala, am zis câteva postări mai sus) iar VAG DPF arăta High Press EGR Closing la 100%, deci, blocată pe deschis. Sunt curios acum, cu EGR nou, cum va face regenerarea. Înainte, cu piesa mecită dar fără check aprins (vedeam eroarea P0403 doar cu vcds), făcea regenerare între 550-600km, soft dieselgate (9978).

IMG_0605.JPG

IMG_0606.JPG

IMG_0607.JPG

IMG_0609.JPG

IMG_0610.JPG

IMG_0611.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Andrei Savin

Bună, 

  Am și eu nevoie de o informatie sigură.  Am cumparat o mașină cu un EGR, racitor de gaze, admisie SI DPF anulat. Ei au zis ca le-au anulat pentru ca întra apa in ulei pe la racitorul de gaze și admisie. Intr-un final am observat ca pierd antigel, după multe verificări problema era de la chiulasa. 

   Am refăcut tot motorul și am pus chiar inapoi egr, racitor gaze și admisie. Aceleași care erau pe mașină. Din fericire alea erau bune și au fost anulate degeaba.

  Acum după ce am pus înapoi Egr-ul, întrebarea mea este: Trebuie rescris iarăși softul sau pot merge cu el asa. Nu am nici un martor aparatu în bord, mașină trage bine. Afectează cu ceva dacă nu rescriu softul cu EGR ON atâta țimp cât nu am nici un martor aprins și mașină merge bine?. Astept un raspuns concret. 

    Mulțumesc!!!

 

Quote

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Daca vrei sa functioneze, avand in vedere ca le-ai montat, trebuie schimbat si softul. Recomand soft original,  nemodificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut,

Am un VW Passat B7 si imi apar aceste erori doar cand motorul este rece. Cand se incalzeste, daca opresc si repornesc motorul erorile dispar. Cateodata cand este cald afara nu imi apar.

A mai avut cineva problema asta? Am fost la un service si au pus un tester pe masina, au spus ca EGR-ul functioneaza.

 

2 Faults Found:
7563 - EGR Sensor 1 
          P046C 00 [237] - Implausible Signal
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Mileage: 353396 km
                    Date: 2023.05.10
                    Time: 12:57:06

                    Engine speed: 1868.75 /min
                    Normed load value: 75.3 %
                    Vehicle speed: 30 km/h
                    Coolant temperature: 76 °C
                    Intake air temperature: 20 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.908 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    EGR Solen.val.: actual value-ANG_EGRV[0]: -0.378 %
                    EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 %
                    High pressure EGR actuator: activation-PWM_HBR_EGRV[0]: -19.406 %
                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val-V_EGRV[0]: 0.693 V
                    EGR valve: offset closed-V_EGRV_BOL[0]: 0.703 V
                    EGR valve: offset open-V_EGRV_TOL[0]: 3.999 V
                    Actuator for high pressure EGR: status-LF_STATE_EGRV_DISP[0]: 14

7343 - EGR Sensor 2 
          P0407 00 [040] - Signal too Low
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 11
                    Mileage: 353358 km
                    Date: 2023.05.10
                    Time: 07:54:59

                    Engine speed: 960.25 /min
                    Normed load value: 51.0 %
                    Vehicle speed: 8 km/h
                    Coolant temperature: 58 °C
                    Intake air temperature: 15 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.908 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    EGR Solen.val.: actual value-ANG_EGRV[0]: -0.562 %
                    EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 %
                    High pressure EGR actuator: activation-PWM_HBR_EGRV[0]: -14.655 %
                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val-V_EGRV[0]: 0.684 V
                    EGR valve: offset closed-V_EGRV_BOL[0]: 0.698 V
                    EGR valve: offset open-V_EGRV_TOL[0]: 3.999 V
                    Actuator for high pressure EGR: status-LF_STATE_EGRV_DISP[0]: 70
 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

La Octavia-3 1.6TDI mi-a aparut martorul check engine. Dupa scanare am gasit ceva eroare pe EGR.

Ma ajutati si pe mine sa identific mai amanuntit eroarea urmatoare, cum pot sa o remediez? La care-ce valori trebuie sa fiu mai atent:

 

1 Fault Found:
19206 - EGR System
          P0401 00 [237] - Insufficient Flow
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 9
                    Mileage: 330597 km
                    Date: 2023.07.03
                    Time: 16:54:34

                    Engine RPM: 1932.00 /min
                    Normed load value: 47.5 %
                    Vehicle speed: 31 km/h
                    Coolant temperature: 37 °C
                    Intake air temperature: 45 °C
                    Ambient air pressure: 980 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.700 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    EGR valve 1: B1: mass current - specified value: 0.0 kg/h
                    Exhaust recirc.valve 1 bank 1: posit.feedback - Actual value: 0.00 %
                    EGR valve 2: B1: mass current - specified value: 46.6 kg/h
                    Exhaust recirc.valve 2 bank 1: posit.feedback - Actual value: 48.38 %
                    Exh.recircul.valve 1 bank 1: pos.feedback - Actual value: 88.67 %
                    Air mass at air mass meter 1: 83.4 kg/h
                    O2 sens. 1 bank 1 upstrm oxi cat: raw value: 2.7788

Readiness: 1 1 0 0 0

 

Multumesc anticipat.

Modificat de a_gora
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica, curata schimba valvele EGR.

 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@a_gora

La Acest cod de eroare P401 Issuficient flow!!!! Mai exact Codul este generat când se recirculă de către Egr o cantitate mai mică de gaze decât cea solicitată de ECU. Mai precis,există două situații: Fie ,prima, și cea mai puțin costisitoare, conducta și duza ce vine din chiulasă și intră în galeria de admisie sunt parțial sau total obturate de depuneri de carbon. Ori a doua variantă și cea costisitoare,răcitorul înfundat, de depuneri de carbon astfel gazele nu mai pot trece prin el. Țeava și duza se pot da jos relativ ușor și curăța. Dacă nu dispare eroarea,trebuie demontat Egr-ul.  La Egr recomand reconditionare totală! Adică curatare impecabilă totală, schimbare rulment,verificare pinion motor electric,verificare dantură roată intermediară, verificare ax clapetă direcționare gaze,supapă vaccumatică și cel mai important calibrare la valorile din fabrică.  Astea toate trebuie făcute, pentru că este destul de costisitoare manopera ca el sa fie dat jos. Recondiționarea durează o zi întreagă!!!!! Dar se merită, pentru că o să prelungească viața Egr-ului cu ani de zile!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru mihait72. La codul tău de eroare Egr P-046c. Este un cod generic de Egr care a fost scanat cu Tester multimarcă.  Codul tău de eroare este generat de ECU atunci când Egr-ul iese din plaja de tensiune a semnalului de răspuns. Dacă te uiți în descrierea erorii ai Egr-offsed closet-0,703 volți.  Asta înseamnă semnal prea slab!!! Când vine nou din fabrică are 1,040 volți.  Cu alte cuvinte este decalibrat!!!! El trebuie demontat și recondiționat complet (dacă e original) . Dacă nu este original,poți să-l arunci...... crede-mă am recondiționat peste 20 originale care merg și de doi ani pe mașini.  Aftermarket nu se merită, sunt făcute din materiale slab calitative!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.11.2022 at 16:05, Lavy a scris:

Buna ziua!

Detin un golf 6 din 2009 1.9 tdi 140 cp.Am avut mqrtorul bujii care palpaia intr-una si ulterior s-a aprins si check engine-ul.Am fost la service iar mecanicul dupa ce a pus laptopul a spus ca e blocata valva egr.Mi-a schimbat egr-ul cu unul nou insa am aceleasi erori.Mi-a spus sa ies de 2-3 ori cu masina pe autostrada si isi va reveni,ceea ce am si facut insa problema e aceiasi.Aveti ideie ce ar putea fii sau ma jecmaneste de bani doar pt ca sunt femeie si nu stiu?Mulțumesc pentru raspunsuri!

Aveți înfundată duza și conducta de gaze la intrarea în galeria de admisie!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tavis

 

Mersi mult.

 

Cred ca am rezolvat prin demontarea EGR-ului, racitorului. A cam fost infundat cu funingine. A inceput motorul sa traga mai bine si la turatii mai joase, de la 1300rpm. Consumul a scazut si el, am facut proba cu masina si la drum intins a scazut de la 6.5-7L% la undeva 4.5L%.

Operatiunea a durat vreo 5 ore cu demontatul, curatirea si asamblarea inapoi.

 

Multumesc pt idei, informatii.

O zi maxima tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Să demontezi și conducta de inox care iese din chiulasă (defapt prin chiulasă se face trecerea de la consucta racordată la ieșirea din Egr,traversează chiulasa) și vine legată în lateralul (dreapta) galeriei de admisie, imediat după clapeta de admisie.  E prinsă cu un colier. Se demontează și se curăță, se scoate și acea duză și se curăță (are o gaură în lateral orientată către motor) care la majoritatea se obturează.  trebuie curățate temeinic!!!! O treabă foarte bună si de viitor, dacă tot l-ai dat jos,era să schimbi rulmentul, să-l calibrezi, curățat temeinic și era garantat pentru ani de zile! Tot ai muncit să-l dai jos!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

La Golf 6 1,6 TDI CAYC imi apare bobina intermitent si check engine, dupa un anumit timp dispar sau nu, depinde:)

7563 - EGR Sensor 1 
          P046C 00 [101] - Implausible Signal
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 149756 km
                    Date: 2127.14.31
                    Time: 05:52:31

                    Engine RPM: 1487.00 /min
                    Normed load value: 75.3 %
                    Vehicle speed: 41 km/h
                    Coolant temperature: 63  C
                    Intake air temperature: 11  C
                    Ambient air pressure: 990 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.231 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    EGR Solen.val.: actual value-ANG_EGRV[0]: -0.378 %
                    EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 %
                    High pressure EGR actuator: activation-PWM_HBR_EGRV[0]: -20.163 %
                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val-V_EGRV[0]: 0.693 V
                    EGR valve: offset closed-V_EGRV_BOL[0]: 0.703 V
                    EGR valve: offset open-V_EGRV_TOL[0]: 3.999 V
                    Actuator for high pressure EGR: status-LF_STATE_EGRV_DISP[0]: 14

7343 - EGR Sensor 2 
          P0407 00 [168] - Signal too Low
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 9
                    Mileage: 149763 km
                    Date: 2127.14.31
                    Time: 18:27:51

                    Engine RPM: 1276.25 /min
                    Normed load value: 0.0 %
                    Vehicle speed: 35 km/h
                    Coolant temperature: 64  C
                    Intake air temperature: 19  C
                    Ambient air pressure: 990 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.682 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    EGR Solen.val.: actual value-ANG_EGRV[0]: -0.751 %
                    EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 %
                    High pressure EGR actuator: activation-PWM_HBR_EGRV[0]: -19.537 %
                    High press EGR actuator: actual unconditioned volt val-V_EGRV[0]: 0.679 V
                    EGR valve: offset closed-V_EGRV_BOL[0]: 0.698 V
                    EGR valve: offset open-V_EGRV_TOL[0]: 3.999 V
                    Actuator for high pressure EGR: status-LF_STATE_EGRV_DISP[0]: 78

 

Se poate schimba doar partea electronica? Mai poate fi salvat sau trebuie nou , inclusiv racitor?

 

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba. Recomand egr original 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
laurentiu.nistor

Buna dimineața!

Zilele trecute m-am trezit cu spirala in bord si cu următoarea eroare pe EGR. Masina a intrat in limp mode si nu mai tragea. Dupa ce am oprit-o si am pornit-o, si-a revenit. Am mers cu ea normal, iar aseara a apărut iar aceeasi eroare.

Ce e de făcut? Se schimbă EGR-ul, se curata, sau sa fie vreun cablaj? Masina este 1.6 TDI CAYC.

Va multumesc!

IMG_1264.jpeg

Modificat de laurentiu.nistor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie egr nou ,OE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

laurentiu.nistor

Mulțumesc frumos pentru răspuns, Cătălin!

Ce producător recomanzi pentru OE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OE inseamna Original Equipment, cod original, nu conteaza producatorul din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Bună ziua,

 

Am și eu o problemă cu EGR-ul la Seat Leon 2010, motor 1.6 CAYC.

Inițial era doar eroarea la Sensor B, apoi a apărut și cea la Sensor A.

 

Trebuie înlocuit EGR-ul? Dacă trebuie, ce să aleg?

 

Am primit următoarea ofertă de preț:

-OE 2483
-Wahler 1403
-Pierburg 1075


Set garnituri,suruburi,coliere 183
Antigel si apa distilata 30 lei.
Manopera - Diagnoza - 130 lei
                 - Inlocuit supapa EGR - aprox 750 lei
                 - Calibrare supapa EGR - 60 lei.
Preturi cu TVA.

 

De la un prieten cu magazin de piese auto mi s-a sugerat să optez pentru Wahler.

 

Mulțumesc!

Screenshot_20240316_193525_OBDeleven.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar OE,.

celalalte le vei inlocui din nou peste 3-6 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar din ce cauză? Din ce am mai citit pe net, Wahler sau Pierburg sunt chiar producători de piese pentru Volkswagen și mașinile vin echipate cu EGR-uri făcute de ei.
Ce diferență e între OE și astea fără ștanța VW?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesele aftermarket sunt foarte proaste in ultimii ani, indiferent cat de premium e producatorul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
18 hours ago, VladyCu said:


Ce diferență e între OE și astea fără ștanța VW?

Standarde de calitate, pe care fabricantul este obligat de VW AG sa le respecte....si de  care nu ii pasa, daca vinde numai sub numele lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
croitoru ciprian

Buna ziua,am un touran de 1.9,105 CP,am schimbat decurînd EGR-ul si mio zis mecanicul că este anulat din soft,aș dori un sfat cum să îi dau drumul din nou.Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu poți face asta și nici mecanicul sau electricianul din service. Trebuie pus la loc softul original, pentru asta trebuie sa apelezi la cineva specializat care are sculele și cunoștințele necesare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!