Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Mersi pentru pareri. Deocamdata nu am erori, ma gandeam daca pot sa previn cumva problemele.

 

Scuze pentru postarea initiala, intr-un topic gresit. Inca ma familiarizez cu site-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, 

Dețin un VW Golf 6 2.0 TDI 2009 110 cp CBDC. 

Matorul spirala licare și mașina nu mai are putere. S-a întâmplat de 2 ori pana acum la interval de o săptămână, tras pe dreapta și repornit mașina, totul revine la normal. Am scanat azi și apare intermitent pe EGR (vezi poza). Trebuie schimbat sau curățat? Dacă trebuie schimbat ce sa cumpăr OE sau Valeo? Cam ce preturi sunt? Mulțumesc. 

_20210225_181122.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba EGR. se monteaza doar EGR OEM si garniturile aferente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, Al Bundy said:

Se schimba EGR. se monteaza doar EGR OEM si garniturile aferente.

Ok. Cand spui "se schimba EGR" te referi doar la supapa? cea din poza?

Multumesc.

supapaEGR.PNG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, 

Acum câteva zile mi s-a aprins martorul Check Engine, fără nici un simptom, mașina funcționează normal. Cod eroare P0401 ( foto 1 și 2 Atașat). Am șters eroarea și a doua zi a apărut iar ( Foto 3). Va rog sa îmi dați un sfat, poate fi EGR-ul defect și trebuie schimbat? Încă nu am ajuns la service. 
Motor 2.0 TDI CFFB. 
Mulțumesc. 

 

B4D47399-BE3C-49C6-9D9E-E4FA9900DE38.jpeg

47E6F4A7-0DE4-43CE-AE95-E76726618472.jpeg

C94CE784-8910-4296-940D-2C7D1C9524D8.jpeg

Modificat de Vlad Lazar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, egr ul este problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, de cateva zile am urmatoare eroare, martorul check engine ba se stinge ba se aprinde, masina functioneaza normal. Care ar putea fi problema ? Multumesc anticipat!

Citat:

1 cod a gasit:
9871 - Circuit supapa pentru rãcire EGR 
          P2425 00 [172] - circuit întrerupt
          MIL aprins - intermitent - Confirmat - Testat de la stergere de memorie

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, are sora mea un Seat Ibiza ST 6J 1.2 TDI (2012) care de 2-3 saptamani a inceput sa faca figuri: intra in "limp mode", adica isi pierde din putere. Dupa repornire, merge ok timp de cateva secunde / minute si iar intra in limp mode. Fara martori in bord. A fost cu masina la service pentru constatare si teoretic trebuie schimbat EGR-ul. A cerut preturi de la cateva service-uri si a primit oferte intre 1900 - 2700 lei.

 

Intrebarea ar fi daca e musai OE si daca e adevarat ca VEMO / PIERBURG sunt cei care fac OEM pentru acest model?

 

Orice informatie ne-ar fi utila. Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurul garantat este cel OEM. Mai departe, la noroc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oferta concreta a fost "Piese + manopera 2500 lei pentru OE (original Skoda) sau 1900 lei pentru OEM (producator VEMO sau PIERBURG)".

 

Inteleg ca "singurul garantat este cel OEM" inseamna sa nu fie "QWP" sau "MAGNETTI MARELLI", dar "VEMO" ar merge?

 

Mersi!

 

 

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce a vrut sa spuna Florin este ca singurul care ofera incredere este OE, nici o alta piesa, OEM sau AM, nu rezista in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate că hitachi oferă garanție lungă și au fost montate fără probleme pe cayc. Garanția se acordă cu montaj în service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, m-am ales cu aceste 2 coduri eroare, la B8 1.6tdi 2017... Din ce am citit pe aici am inteles ca unii au rezolvat problema prin schimbarea EGR+Racitor..altii prin schimbare/curatare/anulare DPF... pareri? Le sterg din VCDS si reapar dupa 500-1000 km impreuna cu MIL. Regenererarile se fac constant la 250-350 km.

 

 

19226 - Particulate Trap Bank 1
          P2002 00 [232] - Efficiency Below Threshold
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

19206 - EGR System
          P0401 00 [096] - Insufficient Flow
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Modificat de andutzel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ceau, sunt posesorul unui VW Tiguan 2.0 TDI 125kw si pe diagnoza imi apare urmatoarea eroare. Ma ajutati va rog cu ceva sfaturi, ce ar fi de facut? Tin sa precizez ca nu am avut si nu am nici un martor aprins in bord, respectiv, masina se comporta normal. Multumesc!

BC9FFDD3-FF7C-4B7B-B715-A8D057AA2159.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Șterge eroarea si vezi daca mai apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se ajunge la schimbare EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

Mi a aparut check engine in bord a6c7 2.0tdi.

Am pus tester si mi a aparut eroare P040500 EGR Senzor A Circuit Low,eroare ce n a putut fi stearsa iar dupa cateva zeci de km s a reaprins check engine in bord.

Ce ar fi va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. 

 

Februarie 2020 schimbat EGR la A3 2010 1.6 tdi CAYC , am pus marca Erling. Zilele trecut a aparut spirala , mers prost, limitare turatii, .. Diagnoza a dat P0403 EGR Malfunction, astazi la atelier l au demontant pe cel vechi, calamina inauntra, plus curgea antigel pe la acel brat care deschide valva. Dupa nici 10000 km, a cazut EGR ul.

 

E drept, multe drumuri scurte, gen 20-25 min, prin natura jobului. multe porniri si opriri. Are cineva un sfat, un EGR OE ar trebui sa fie mai rasarit in conditiile incare exploatarea va vi preponderent urbana? DPF 46 G incarcare, sunt in dubiu daca masina mai merita invetii sau nu..

 

Merci. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc EEXCALADE. Daca as stii ca tine atat, chiar si in conditii de exploatarea  urbana in proportie de 80% , voi comanda OE. Restul sunt ... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Am si eu urmatoarea eroare la valva egr! Am cautat pe internet inainte de a face orice fel de topic pe aici,dar nu m-a lamurit prea mult sa zic asa, fiind multe in engleza etc.

Mi s-a aprins martorul check engine si cand pun contactul primesc eroarea "Emissions garage!" 

Multumesc frumos! 

 

Citat:

005269 - Switch-Over Valve for EGR Cooler (N345)

P1495 - 000 - OPEN OR SHORT to ground - Intermittent

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut1999

mutat aici pentru că este clară problema. Cauza este de natură electrică la electrovalva care comandă actuatorul de la răcitorul EGR, adică poate fi o problemă de cablaj (fire, mufă electrovalvă), electrovalva în sine sau ECU. Verificările încep de la cablaj (prima dată verifică starea mufei şi dă cu spray de contacte pe contactele acesteia, apoi verifică vizual traseul firelor). Eroarea fiind intermitentă este mai greu de diagnosticat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!