Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Stiti cumva, daca se da galeria de adminisie jos, trebuie inlocuita garnitura spre blocul motor sau poate fi refolosita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti putin atent poate fi refolosita. Eu am refolosit-o fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu silicon sau merge si fara?

Atent in ce sens, ca stiu ca e din tabla sau ceva metal, oricum.

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca nu se poate da jos clapeta EGR decat daca dai jos toata galeria? :P Sau o dai jos din alt motiv.

La voi circula tija aia care inchide si deschide clapeta EGR, pe baza de vacuum? Ca la mine nu o vad niciodata ca s-ar misca, doar cu mana, si atunci, se opreste motorul.

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( poate pentru oprire e :(

NU trebuie data galeria jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca nu se poate da jos clapeta EGR decat daca dai jos toata galeria? :( Sau o dai jos din alt motiv.

La voi circula tija aia care inchide si deschide clapeta EGR, pe baza de vacuum? Ca la mine nu o vad niciodata ca s-ar misca, doar cu mana, si atunci, se opreste motorul.

Aceea nu este "clapeta" EGR... este intake manifold flap ; o clapeta de admisie, care este actionata doar la oprirea motorului...pentru o oprire usoara, fara trepidatii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la postul de mai sus,poti opri masina manual fara a umbla la cheie:apesi acea tija pana al capat si ai sa vezi surpriza...

cosmine,clapeta EGR-te referi cred ca tija de actionare a valvei EGR,ea nu se vede,e in sistemul EGR,pe ea cand o desfaci ai sa vezi o gramada de depunere de funingine.si nu trebuie data evacuarea jos ca sa dai EGR-ul jos,cine o da o face pt. a o curata de funingine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut si va felicit pentru nivelul cunostintelor / discutiilor.

Cum nu sunt tot atat de priceput in mecanica, incerc aici sa ma lamuresc in privinta unor chestii si va rog frumos sa ma luminati.

La masina din semnatura se intampla sa scoata ceva cam mult fum in acceleratii, am cercetat eu pe sub capota si am descoperit ca furtunul ala mai gros ce intra in galeria de admisie era fisurat destul de rau. S-a rectificat problema furtunului insa cu ocazia asta am aruncat o privire si in galeria de aer. Era plina de praf amestecat cu ulei. Deci, prima intrebare: e normal sa gasesc (atat) ulei in admisie aer ?

Apoi, daca tot am desfacut si curatat galeria, am incercat sa curat si vana EGR dar nu am stiut cum sa o desfac. Am curatat doar piesa aceea de fonta pe care sta "ciperca", era destul de afectat de calamina si funingine. Insa axul acela ce pare ca actioneaza EGR-ul tot nu lucreaza, la demontare l-am gasit pe inchis. E normal asa sau nu am curatat eu suficient de bine ? Imi puteti spune cum se curata aceasta vana EGR si cum pot verifica daca ea mai functioneaza ?

Va multumesc pentru rabdare si sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut si va felicit pentru nivelul cunostintelor / discutiilor.

...

Inainte sa ti se spuna sa folosesti search :lol: iti pot spune eu cite ceva:

- da, e normal cu uleiul. Ai putea considera o problema daca iti scade mult uleiul in baie;

- verificarea o faci cu o pompa de vacuum sau incerci sa tragi aer pe orificiul din capul ciupercii de EGR. Atunci se ridica acea tija de care vorbesti [si nu destul de usor];

- ciuperca nu se curata, se curata numai ce ai curatat si tu; oricum revine in acelasi stadiu destul de repede;

- tija EGR sta de obicei inchisa, incepe sa se deschida la motor cald si turatii relativ mici [in intervalul 800 - 2000].

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai pompa vacuum,romaneste poti incerca si cu furtunul din trusa de prim ajutor si cu o seringa mai mare atasata de ea si legata la valva EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am avut si eu o problema cu EGR la masinuta mea. M-am trezit cu o balta de ulei pe aparatoarea de jos a motorului care se scurgea din EGR. La testare in service mi sa spus ca ar fi bine sa-l schimb, dar nu garanteaza ca se va rezolva problema.(Ma rog, ei testeaza nu repara). Vreau sa va spun ca l-am demontat si l-am curatat. Avea supapa blocata din cauza depunerii de calamina. De atunci nu mai curge ulei pe acolo. Dupa aprox. 1000km am demontat furtunul gros de la EGR ca sa vad daca exista ulei inauntru. Exista citeva picaturi, nesemnificative.

Ma-i nou mi-am construit o interfata ptr Vag-com si am facut niste loguri din care am constatat ca MAF-ul din grupul 10 era mic in jur de 650-700, si la fel MAF(actual) de la grupul 3 era marisor 380. Drept urmare am umblat la ciclu de lucru a EGR-ului, scazind cantitatea de gaze recirculate (modificind din valoarea de 32768 in valoarea de 33639). Am facut un nou log la grupurile 3,10,11, pe care il atasezi aici sub format zip.

Va rog sa va dati cu parerea ca eu sint incepator in domeniu. Va multumesc si astept parerile voastre.

LOG_08_05_2007_16_50_3000rot_forum.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile raportate de maf difera in functie de puterea motorului,din log nu pare a fi mare diferenta intre ceea ce se cere si ceea ce raporteaza maf-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am avut si eu o problema cu EGR la masinuta mea. M-am trezit cu o balta de ulei pe aparatoarea de jos a motorului care se scurgea din EGR. La testare in service mi sa spus ca ar fi bine sa-l schimb, dar nu garanteaza ca se va rezolva problema.(Ma rog, ei testeaza nu repara). Vreau sa va spun ca l-am demontat si l-am curatat. Avea supapa blocata din cauza depunerii de calamina. De atunci nu mai curge ulei pe acolo. Dupa aprox. 1000km am demontat furtunul gros de la EGR ca sa vad daca exista ulei inauntru. Exista citeva picaturi, nesemnificative.

Ma-i nou mi-am construit o interfata ptr Vag-com si am facut niste loguri din care am constatat ca MAF-ul din grupul 10 era mic in jur de 650-700, si la fel MAF(actual) de la grupul 3 era marisor 380. Drept urmare am umblat la ciclu de lucru a EGR-ului, scazind cantitatea de gaze recirculate (modificind din valoarea de 32768 in valoarea de 33639). Am facut un nou log la grupurile 3,10,11, pe care il atasezi aici sub format zip.

Va rog sa va dati cu parerea ca eu sint incepator in domeniu. Va multumesc si astept parerile voastre.

Motor AXR cu puterea 101CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina una alta eu am anulat EGRul, singura constatare a fost ca s-a modificat zgomotul motorului, acum suna mai pitzigaiat .De tras trage identic iar consumul pare acelasi .

Oricum vreau sa observ in timp daca scade mizeria de la EGR .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
Pina una alta eu am anulat EGRul, singura constatare a fost ca s-a modificat zgomotul motorului, acum suna mai pitzigaiat .De tras trage identic iar consumul pare acelasi .

Oricum vreau sa observ in timp daca scade mizeria de la EGR .

Deci pitzigaitul e mai tare ca pana acuma? Motorul suna mai urat sau mai frumos? Eu sper sa-l pot lua jos cat de repede si sa acopar cu plumb sau ceva cele 2 gauri de care vorbeam. Alea cred ca sant in capetele de la axul care sustine clapeta EGR, si pe acolo iese mizerie.

Cele 2 suruburi de jos de pe EGR, care tin conducta aia subtire, sant cu imbusuri hexagonale, sau cu capete stelare?

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt imbus normal, oricum iti recomand sa nu astupi teava de la EGR, eu am facut o garnitura de azbest si am incercat sa o pun acolo dar pur si simplu nu am reusit decit sa stric filetul de la EGR, garnitura originala este foarte subtire iar azbestul este mai gros, daca pui garnitura de azbest (cu rol de anulare traseu EGR) nu mai poti strange suruburile. Se modifica unghiul si nu intra suruburile corect in gauri iar cind incepi sa strangi strici filetul. Vezi ca este o pozitie foarte idioata la Golf 4 poate la Passat vei reusi mai usor . Eu am scos furtunul vacumatic care vine la actuatorul de la EGR si am rezolvat problema. Acum nu mai circula gaze nearse pe acolo .

Oricum nu cred ca aceasta operatie are rolul de a anula pierderile de ulei care se vad pe linga EGR, oricum pierderile de ulei din ce am observat eu veneau pe linga furtun la EGR, deci cred ca acele coliere nu strang cum trebuie sau furtunul este uzat, am pus colierele usor altfel si o sa monitorizez pierderile de ulei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

La mine sigur uleiul iese prin cele 2 gauri laterale. Acolo e ceva ca si la carburatorul de Dacie, la clapeta de acceleratie, si prin capete iese afara una-alta. Am spalat tot cu diluant, si am urmarit zi de zi ce se intampla. Acolo e problema. Pe la coliere nu scapa nimic. Nu vreau nici eu sa anulez EGR-ul. Daca a fost pus acolo, inseamna ca are rolul lui, il las acolo. Numai sa-l fac sa nu "scuipe" atata, ca nu-i frumos :)

post-8441-1178783326_thumb.jpg

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta este mai in stanga fata de ce ai insemnat tu cu rosu, acea gaura insemnata nu ar trebui sa comunice cu interiorul, adica acolo este o presiune de peste 2 bar si nu cred ca a fost gandit EGR ul cu vreo supapa de suprapresiune .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sigur uleiul iese prin cele 2 gauri laterale. Acolo e ceva ca si la carburatorul de Dacie, la clapeta de acceleratie, si prin capete iese afara una-alta. Am spalat tot cu diluant, si am urmarit zi de zi ce se intampla. Acolo e problema. Pe la coliere nu scapa nimic. Nu vreau nici eu sa anulez EGR-ul. Daca a fost pus acolo, inseamna ca are rolul lui, il las acolo. Numai sa-l fac sa nu "scuipe" atata, ca nu-i frumos :P

Ai axa uzata, parerea mea.

Atasezi si un pdf, cert ca este un EGR varinta veche, dar ca sa intelegi functionarea.

Omg_Valvula_Egr.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam aceleasi probleme cu uleiul scurs pe la EGR le am si eu, ma gandesc sa demontez valva si sa o spal cu decarburol, dar nu trebuie spalat si intercolerul (parca asa se cheama) uleiul nu este posibil sa se fi scurs si acolo prin furtunul ala ros

cum se demonteaza ala ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt curatarea IC trebuie sa desfaci aparatoarea de noroi de pe partea dreapta si ai acces la IC, desfaci furtunele si scoti IC. Ai grija la aparatoarea IC-ului, la mine sa spart cind am tras sa scot ICul, are parca 2 suburi si niste cleme, oricum nu este complicat de scos dar trebuie avuta putina grija .

Oricum la mine mai mult de 7,5g ulei nu erau acolo :) dar eu am motor VE nu PD, la PD se poate sa gasesti mai mult ulei acolo. Oricum eu nu am simtit nici o imbunatatire dupa curatarea IC-ului, mai degraba frectie la picior de lemn .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici la mine la curatare nu a fost ceva spectaculos,dar sunt cazuri in care intercoolerul e f. imbacsit si o curatare a lui face mult la performantele masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
Ai axa uzata, parerea mea.

Atasezi si un pdf, cert ca este un EGR varinta veche, dar ca sa intelegi functionarea.

Mersi de documentatie. O sa am ce studia. Dar totusi de ce iese ulei pe-acolo prin gaurile alea, daca nu comunica cu exteriorul? Sant diametral opuse. O sa-mi fac vreme cat de curand sa desfac valva, sa vad ce se intampla acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de documentatie. O sa am ce studia. Dar totusi de ce iese ulei pe-acolo prin gaurile alea, daca nu comunica cu exteriorul? Sant diametral opuse. O sa-mi fac vreme cat de curand sa desfac valva, sa vad ce se intampla acolo.

Pai tocmai, axa este legatura intre ele, care fiind provabil uzata lasa sa treaca aburi de ulei dintr-o camera in alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gaurile pe care le-a incercuit Cosmin nu au nici o legatura cu clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!