Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Va rog frumos sa ma corectati daca am gresit pe undeva (nimeni nu e perfect :somnmare: ).

Da ai gresit pt ca faci niste presupuneri fara sa le fi verificat in practica.

Mai precis , cantitatea de motorina injectata la relanti este aceeasi si inainte si dupa blocarea EGR, la mine fiind de 4,8-5 , fiind direct proportionala cu presiunea dictata de MAP si temperatura aerului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea am avut cum sa verific pt ca la mine EGR-ul este anulat din Olanda (de unde am luat masina) si nici nu am fost curios sa il reconectez. Nici eu nu sustin faptul ca se consuma mai mult carburant insa ceea ce am spus a fost o incercare de a explica de ce unii considera ca, cu EGR anulat le consuma mai mult la relanti. Oricum capitolul EGR din punctul meu de vedere e unul inchis :somnmare:; discutii despre functionarea lui, avantaje si dezavantaje , vor fi mereu si interminabile.

Pe tema EGR-ului sunt doua conceptii mari si late : 1 conceptia ca si cu si fara e cam la fel(poate mai bine fara) impartasita de mine, de tine si de cei ce s-au convins pe barba lor si 2 conceptia ca daca asa au facut masina nemtii inseamna ca stiu ei de ce au facut asa (oamenii care impartasesc aceasta idee u o sa aiba pace pana nu repara egr-ul sau il inlocuiesc :angry: ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(oamenii care impartasesc aceasta idee u o sa aiba pace pana nu repara egr-ul sau il inlocuiesc :offtopic: ).
Printre ei ma numar si eu. :somnmare: Trebuie rezolvata cumva, ca-mi murdareste tot ce are in jur.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am descoperit o chestie....egr poate sa planga cu ulei si pe la furtunul de la admisie...am mutat clema care tine furtunu chiar pe muchia EGR-ului...si nu mai curge ulei :beerchug:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce chestie cu EGR-ul, am schimbat si eu pe Passat acum o luna, (a fost 680 + 50 manopera - inclusiv curatarea la sange a galeriei) numai ca sa scap de sursa aia de ulei si mizerie in compartimentul motor, intrucat sunt absolut convins ca in 10-15K kilometri iar va incepe sa planga. Nu uitati, e o membrana de cauciuc pe care se exercita presiune si care vine in contact cu uleiul de pe ventilatia carterului - mai repede sau mai tarziu are sa cedeze din nou - de asta si-au dat seama si inginerii de la VW si la modelele din 2004 incoace (corectati-ma daca gresesc) plasticul de acopera motorul acopera complet si EGR-ul, chair si pe lateral, ca sa mai ascunda din problema. :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat Cat poti sa pui niste poze? Sa vad care dracu-i clema aia. :rolleyes:

echo, capacul acopera si EGR-ul nu doar la modelele din 2004. Si la mine acopera de tot, si este din 2000. Depinde de motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de poza, da'... care-i clema? ;)

Si o alta intrebare: cum se deface surubul ala de jos? Ca e foarte greu accesibil.

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De abia acum m-am prins ca designul e foarte diferit la EGR de pe modelele mai noi in comparatie cu modelele vechi. La motorul meu (presupun ca si la "fratii" lui, e imposibil sa ai ulei de la CCV care curge pe la EGR). Am vazut o discutie legata de consum si cum afecteaza EGR consumul. Parerea mea e ca EGR cel putin ajuta motorul sa se incalzeasca mai repede iarna. In felul asta reduce in mod evident consumul si, ceea ce presupun ca toti sunt de acord, NOx in felul in care a explicat Barracuda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Stealth Mai sa stii ca aceeasi parere o aveam si eu de EGR: adica datorita intrarii de gaze calde in cilindrii se incalzeste mai reped motorul, insa e complet invers din ce am inteles de la xxleus si ce am mai citit. Gazele arse recirculate nu ard iar datorita acestui fapt temeratura in motor nu urcaprea repede :argue:. Nox apare la temperaturi mari de ardere, iar prin procedeul sus amintit emisia de Nox e tinuta cat mai jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si pe mine m-ar interesa eventual un tutorial... Ca ma enerveaza uleiul sa-mi murdareasca constat totu p-acolo.

Eu am capac d-ala care nu acopera EGR-ul si am vazut la masinile mai noi dupa 2004 ca intr-adevar acopera si EGR-ul si mie se mai inspirtat. Asta e.

De schimbat sincer nu-l schimb pentru ca nu ma deranjeaza atata de rau sa dau atatia bani. Acum daca afecteaza motorul in mod negativ il voi schimba dar din ce-am citit p-aci... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io sincer, abia astept sa-l dau jos sa vad ce se intampla acolo, dar ma sperie surubul ala de sub el, ca n-am acces sa-l defac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu, EGRul este fixat cu 3 suruburi imbus in plan orizontal si 2 in plan vertical (de jos in sus). Totul se face foarte usor daca se desfac la inceput cel din plan vertical (de pe tubulatura ce vine de la galeria de evacuare se vor scoate si cele 2 piulite de jos); dupa indepartarea tubului de legatura la evacuare, se scot cele 3 suruburi, se desface colierul si gata. :)

Se verifica daca se inchide complet clapeta si daca tija cu arc culiseaza (mai greu deoarece cu motorul pornit exista deja o anumita presiune care ajuta membrana ("ciuperca") sa permita accesul gazelor arse.

Eu mi-am desfacut EGRul deoarece se aud zomote periodic din membrana gen "conserva". Nu am gasit funingine, mai mult ulei. Deoacmdata dupa 4 zile inca nu curge iar ulei dar zgomotul persista si cu motorul rece si cu motorul cald. Daca scot futunasul de vacuum de la electrovalva nu mai am zgomote si masina este mult mai vioaie. La service mi-au spus ca trebuie sa cumpar alt EGR si alta electrovalva - cand i-am intrebat daca imi garanteaza ca astfel se rezolva problema, mi-au raspuns ca ei nu pot sti daca nu mai sunt si alte defecte. Asa daca imi schimb pe rand toate piesele pana se remediaza problema o pot face si eu acasa, nu trebuie sa merg la service. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi fost frumos dc ai fi facut si niste foto ...in weekend ma apuc si eu de treaba ,sper sa nu fac ceva aiurea.Cum se curata EGR-ul dupa ce am reusit sa il desfacem???

Modificat de dorobantun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am incercat sa-l dau jos, dar nicicum n-am reusi sa gasesc o scula care sa-mi incapa la cele 2 suruburi de pe tubulatura ce vine de la galeria de evacuare, si n-am reusit sa fac nimic. Dar daca tot am umblat pe-acolo, am spalat tot cu diluant, si am lasat capacul de plastic nepus, sa umblu asa sa vad pe unde curge. Si am descoperit. Sub ciuperca, sant 2 gauri cam de 5mm diametral opuse, prin care curge acel ulei de manjeste tot pe-acolo. Iese putin, dar in timp face treaba murdara. Daca a desfacut cineva, il rog sa explice mai pe indelete ce scule a folosit si eventual sa ne arate, ca io m-am zapacit de cap si tot n-am reusit cu capete stelare sa le bag acolo.

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tot cu imbusuri am rezolvat problema,dar ,parerea mea este ca vaporii de ulei ies pe langa orificiile alea mici si tot nu ai ce-i face.l-am curatat de 1 an si se cunoaste,nu-mi mai apare atat de mult ulei in zona EGR.dupa testul ITP o sa il suprim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba am ce sa-i fac. Infund alea 2 gauri cu plumb ca la carburatoarele de Dacie :huh: , sau ceva in genul, ori ma mai gandesc la altceva. Dar vreau sa vad si pe dinauntru ce e acolo, sa nu fac si vreo boacana. Nu gasesc pe nicaieri poze cu unul defacut, sa-mi fac o idee despre ce e inauntru, in cele 2 gauri. Are ceva garnituri care se rup cand il desfaci? Cum l-ai curatat? Vorbesti de imbusuri dinalea cotite, in forma de L?

Uite despre ce gauri vorbesc:

post-8441-1177304444_thumb.jpg

post-8441-1177304450_thumb.jpg

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt f. bune pozele,la mine nu mai iese ulei prin gaurile respective,iese pe langa axul acelei tije care e comandata la pornirea si oprirea motorului.cat despre garnituri,ele nu se rup.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si io o intrebare: Conform logului atasat, este o problema de functionare a EGR-ului [masina este cea din semnatura, motor AVF]?

Stiu ca dupa un interval de timp, mers in gol cu motorul cald, EGR-ul nu mai functioneaza [se vede asta incepind cu linia 153 daca se deschide cu Excel], dar vad ca se mareste valoare "MAF actual" peste limitele indicate de VAG-COM. de asemenea am vazut si o fluctuatie, ce-i drept nu mare, a relanti-ului. Inca nu imi este clar daca e o problema minora de MAF sau este din EGR sau daca este o problema sau nu.

Apreciez orice sugestie, sfat, etc...

edit: Oricum as vrea sa curat EGR-ul. Puteti sa-mi da-ti un sfat unde as putea merge in Bucuresti si ati fost multumiti? Multumesc mult.

LOG_01_001_003_xxx.zip

Modificat de claudiup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. Nu are stocat nici un cod de eroare?

Nope. Singura senzatie a mea, e ca are plecarea de pe loc mai zmucita, ca si cum ai merge pe ceva denivelat. Dar asta am rezolvat-o odata cu schimbarea motorinei...

Oricum, la mine se aude EGR-ul ca o supapa, destul de tare.

Tu spui ca din log masina merge ok? Eu oricum as vrea sa-l curat, dar inca nu stiu unde :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am acest zgomot de membrana dar se pare ca este totusi o pierdere de vacuum, pe tester totul este OK.

curatarea EGR nu a rezolvat nimic - dupa 10 zile pe gaura dinspre motor a reaparut uleiul. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope. Singura senzatie a mea, e ca are plecarea de pe loc mai zmucita, ca si cum ai merge pe ceva denivelat. Dar asta am rezolvat-o odata cu schimbarea motorinei...

Oricum, la mine se aude EGR-ul ca o supapa, destul de tare.

Tu spui ca din log masina merge ok? Eu oricum as vrea sa-l curat, dar inca nu stiu unde :icon_thumright:

Ti s-a parut ca am facut aceasta afirmatie? :blink: Este nevoie sa-ti explic "rostul" acelui OK, sau te-ai prins, pana la urma :P .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti s-a parut ca am facut aceasta afirmatie? :blink: Este nevoie sa-ti explic "rostul" acelui OK, sau te-ai prins, pana la urma :P .

Daca ai putea explica mai clar cred ca ar fi mai bine :icon_thumright:

Incercam sa detectez un punct de plecare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!