Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

eu inainte cand stateam cu masina la relanti.. simteam un miros de gaz.. motorina nearsa sau ceva de genu ... daca ma duceam prin spatele masinii..... de cand iam scos furtunasu de sus de la EGR nu se mai simte acel miros (furtunasul lam infundat la capat). Sa fie de la sonda aia de Vacum ? sau de la EGR acel miros?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate simteai miros a sulf,mirosul nu dispare numai daca catalizatorul si-a iesit din uz...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatarea valvei a tinut la mine abia 2 luni :icon_thumright: . Acuma iarasi curge ulei prin cele 2 orificii de compensare. O sa ma enervez si o anulez complet. In acest caz furtunasul de la valva ramane in aer iar cel de plastic care vine cu vacuum, trebuie infundat cu ceva, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat ieri o bilutza pe furtunasul de vacuum, dar sincer nu vad diferenta. Nu e nici mai nervos nici mai puturos motorul. :icon_thumright:

La rece poate chiar mai puturos. Asta sa insemne oare ca EGR-ul e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

curge ulei sau e plins ca cica e mare diferenta intre cele doua simtome? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu curge :banghead: , se prelinge fff putin, dar in timp se observa ca murdareste in jurul EGR-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa-l anulez si eu. Nu merge. Apare eroare in bord. Am sters eroarea cu vag-com si-am pus furtunasul la loc. N-a mai aparut. Insa de trepidat tot trepideaza daca o forjez. Daca dau drumul la aer conditonat nu mai trepideaza. Are legatura EGR cu compresorul de AC ? Se modifica pozitia valvei functie de aerul conditionat ?

Acum stau si ma intreb. Se poate sa fie defecta valva din moment ce pe vag-com e totul ok si se vede si cu ochiul liber ca lucreaza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HI HI HI, EGR nu are nici o legatura, se pare ca la tine e alta problema.

Problema este cantitatea de motorina injectata la relanti, incearca sa modifici aceasta valoare, cred ca ti-am mai spus asta odata sau daca nu iti spun acum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca are dreptate Bogdan G, verifica ce cantitate de motorina e injectata la relanti, cand dai drumul la clima aceasta creste automat si din cauza asta nu mai trepideaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiam ca este crescuta :(. Totusi turatia de relanti ramane constanta in jurul a 920 rot/min. Valoarea cantitatii injectate la relanti n-o cunosc exact dar sa zicem ca ar fi 0,8 L/h. Pana la ce valoare s-o cresc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la e consumu nu cantitatea de benzina injectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi mai exact unde intru si ce schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca nu citesti ? Am spus doar mai sus ca am vizitat si nici acolo nu s-a rezolvat. Oricum topicul asta e deschis mai demult, deci nu va relevanta. Eu te-am intrebat ceva si tu-mi raspunzi cu altceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

QUOTE "Valoarea cantitatii injectate la relanti n-o cunosc exact dar sa zicem ca ar fi 0,8 L/h. Pana la ce valoare s-o cresc ?"

quote "la e consumu nu cantitatea de benzina injectata"

cantitatea injectata nu se masoara in l/h si la tdi e motorina ,nu benzina,de ce scrieti daca sunteti nesiguri de afirmatiile voastre?sunt furumisti care o i-au de buna treaba asta si patesc apoi ca si voi,dau raspunsuri la posturi total anapoda...ati amestecat toti termenii :)

motorina injectata e relevanta pt. buna fct. a motorului,se masoara in mg/s,valorile ar fi intre 3,0-9,0 mg/s,ca sa scapi de trepidatii poti mari valoarea(la PD nu merge) dar se poate mari turatia la relanti cu 50 unitati,daca nici asa nu scapi de trepidatii,verifici tampoanele la motor si eventual ambreajul cu elementele componente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun caline. Eu chiar n-aveam de unde sa stiu asta din moment ce nu m-am familiarizat inca cu vag-com. Am zis ca daca dau drumul la aer conditionat nu mai trepideaza. La fel daca a mers aerul mult timp si il opresc iar nu mai trepideaza. Deci exclus problema cu volant/ambreiaj.

Deci zici tu sa maresc turatia de la 920 la 970 rot/min ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu turatia, cauta cu vag-com in measuring blocks , injection quantity, apare in mai multe grupuri. In functie de motor iti apar si valorile normale.

Bineinteles, motorul trebuie sa fie cald si toti consumatorii opriti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, multumesc o sa fac si chestia asta mai ales ca e reversibila. Va tin la curent cu rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt a modifica cantitatea de motorina injectata la relanti urmeaza instructiunile de mai jos.

[select]

[01-Engine]

[meas.Blocks-08]

[Group 001]

- campul 2 Injected quantity: 2.2 - 9.0 mg/H

notati valoarea masurata.

Pentru realizarea acestei adaptari trebuie sa folositi un cod pentru a va loga.

Codul este 12233.

[select]

[01 - Engine]

[Login - 11]

introduceti codul 12233 pentru a activa adaptarile speciale

[Do It!]

[Adaptation - 10]

introduceti valoarea numarului canalului ales:

canalul 1 : cantitatea de motorina injectata la ralanti.

valoarea de baza este 2.5 - 9 mg/h

daca aveti probleme cu trepidatiile la redusul vitezei cresteti aceasta valoare la 3 - 4 mg/h

daca doriti un raspuns mai bun al pedalei acceleratiei scadeti putin valoarea

[Test]

Observati cum se modifica mersul motorului si daca sunteti multumiti

[save]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am salvat postul. Mersi. Astept sa vina din germanica colegul care are laptop si interfata si pun in practica. Va tin la curent cu rezultatele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a desfacut cineva capsula de la egr??? se poate separa de valva pt a schimba bucsea din interior???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am desfacut si curatat EGR-ul, l-am montat inapoi si am vrut sa vad cum functioneaza...

Pornit motorul, dar fara furtunul acela de cauciuc din fata EGR-lui, pe unde m-am si uitat sa vad cum deschide supapa

Am observat ca nu ramane deschisa permanent la relanti, ci se tot inchide si deschide la un interval de 1,5-2 secunde

Asa trebuie sa faca??? :blink:

Mentionez ca motorul era rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte normal adi. Asta pana se incalzeste motorul, dupa care la relanti se va deschide cam 0,5-0,8 cm :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, atunci stau linistit :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Datele problemei:

- Motor 1.9 TDi non-PD, 81kw, ASV

- masina: 2002 Seat Leon

- turbo + valva EGR curatate de vreo cateva luni

- motorul functiuneaza bine, fara erori la scanare, masina trage foarte bine pana in 200km/h (pe bord)

- EGR dezactivat de maniera ce se vede in poze

- motivul anularii EGR-ului: avea pierderi de ulei; se prelingea in zona celor 2 orificii de compensare sub ciuperca

Constatare recenta:

- dupa aprox 100km regim mixt cu EGR dezactivat, am observat aceeasi umezire cu ulei in zona de sub ciuperca, ca si cu EGR on

Pareri?

post-4211-1188904264_thumb.jpg

post-4211-1188904293_thumb.jpg

post-4211-1188904325_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!