Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Salutari,

E normal ca un EGR schimbat acum 2 ani (OEM) sa pice iarasi dupa 2 ani? Pica asa repede astea originale? Kilometri putini spre foarte putini in tot acest timp.

Masina condusa de sotie in oras (VW Tiguan 2.0 tdi 2014 103kw, fara probleme vreodata, EGR si curea de distributie fiind cele mai notabile schimburi de pana acum), ce i drept, pe distante destul de scurte (5-10 min pana la serviciu). 

Se poate ca egr precedent sa nu fi fost original? Sau asa frecvent cade piesa asta (care nu e deloc ieftina).

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, EEXCALADE said:

OEM sau OE ?

 

Mi-a spus original. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa tina minim 100.000 km /5 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

 

Eroare EGR, motor 1.6 TDI CAYC, 7563 - Senzor 1 recirculare gaze, P046C 00 [096] semnal neplauzibil. Din discutii necesar inlocuire EGR, recomandat original.

Am cautat pe mai multe magazine online, 03L131512DQ. Cumparat original + accesorii atasez factura. La mine a fost necesar sa inlocuiesc si inel O de la turbo cod 3C0129646.

Cu rabdare si mult chin l-am schimbat in curte, o zi jumatate demontat si jumatate de zi montat si probe,  mi s-a cerut 800 ron manopera.

Spor !

 

 

 

 

20241024_073024.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demontarea nu ar fi un chin dacă mecanicii ar avea ce le trebuie (în cazul acesta, kitul de scule T10533 de la VW) și dacă ar vedea filmulețul următor (de la 00:40 la 01:00 e partea interesantă):

https://www.youtube.com/watch?v=GMp5LlN8kLo

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Mașina Golf 6 2.0TDI 110cp CBDC 2009

 

Pe 18.10 am inlocuit EGR-ul cu unul de la Valeo și bujia de pe cilindru 1.

 

Pe 24.10 s-a aprins martorul, pe 25.10 i-am făcut o scanare și am găsit 3 erori, pe care le-am șters după salvarea log-ului.

 

"Friday,25,October,2024,16:43:32:00007

VCDS Version: Release 18.9.0 Running on Windows 7 x86

www.Ross-Tech.com

Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb

Control Module Part Number: 03L 906 022 MC HW: 03L 906 022 G

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 3593

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 07210 995 11413

VCID: 72EB6CC96DAF26DAD3-8026

 

4 Faults Found:

 

001658 - Glow Plug Cylinder 4

P067A - 000 - Short to Ground - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 4

Reset counter: 255

Mileage: 243313 km

Time Indication: 0

Date: 2063.14.31

Time: 10:51:49

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 11.70 V

Temperature: 8.1°C

Bin. Bits: 00010000

Time: 2.52 s

Temperature: 9.0°C

 

001025 - EGR System

P0401 - 000 - Insufficient Flow - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 19

Reset counter: 255

Mileage: 243350 km

Time Indication: 0

Date: 2063.14.31

Time: 16:13:15

Freeze Frame:

RPM: 1909 /min

Speed: 52.0 km/h

Voltage: 14.14 V

Load: 14.9 %

Load: 100.0 %

Mass Air / Rev.: 285.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 440.0 mg/str

 

001652 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13)

P0674 - 000 - Electrical Fault

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 255

Mileage: 243327 km

Time Indication: 0

Date: 2063.14.31

 

Time: 10:36:24

Freeze Frame:

RPM: 184 /min

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 9.96 V

Temperature: 5.4°C

Bin. Bits: 01110000

Time: 2.52 s

Temperature: 5.4°C

 

008213 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1)

P2015 - 000 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 2

Reset counter: 255

Mileage: 243394 km

Time Indication: 0

Date: 2063.14.31

Time: 12:25:33

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Lambda: 11.8 %

Lambda: 3.2 %

Voltage: 0.380 V

Bin. Bits: 00010001

Readiness: 1 1 0 0 0"

 

Azi 28.10 s-a reaprins martorul in bord, am scanat și am găsit 2 erori, care se regăsesc și în scanarea de pe 25.10.

 

"Monday,28,October,2024,20:53:53:00007

VCDS Version: Release 18.9.0 Running on Windows 7 x86

www.Ross-Tech.com

Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb

Control Module Part Number: 03L 906 022 MC HW: 03L 906 022 G

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 3593

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 07210 995 11413

VCID: 72EB6CC96DAF26DAD3-8026

 

2 Faults Found:

 

001652 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13)

P0674 - 000 - Electrical Fault

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 255

Mileage: 243421 km

Time Indication: 0

Date: 2063.14.31

Time: 13:06:13

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 11.48 V

Temperature: 9.0°C

Bin. Bits: 00110000

Time: 2.52 s

Temperature: 9.9°C

 

001025 - EGR System

P0401 - 000 - Insufficient Flow - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11100000

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 15

Reset counter: 255

Mileage: 243423 km

Time Indication: 0

Date: 2063.14.31

Time: 13:15:37

Freeze Frame:

RPM: 1725 /min

Speed: 47.0 km/h

Voltage: 14.06 V

Load: 14.9 %

Load: 100.0 %

Mass Air / Rev.: 290.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 445.0 mg/str

Readiness: 1 1 0 0 0"

 

Înțeleg ca trebuie înlocuită și bujia de pe cilindru 4, dar de ce dă eroare pe EGR din nou? Ce ar mai putea fi defect și care să dea eroarea P0401? Mulțumesc pentru orice sugestie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 10/28/2024 at 9:48 PM, grp said:

Salutare!

 

Mașina Golf 6 2.0TDI 110cp CBDC 2009

 

001025 - EGR System

P0401 - 000 - Insufficient Flow - MIL ON

 

Poate mai folosește cuiva: la mine a fost racitorul de gaze înfundat, după schimbarea acestuia și curățarea tubulaturii, mașina funcționează normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
alexandru.f.dobre

Salutari. Incerc sa ajut un prieten, are o Skoda 2 FaceLift 1.6 TDI 105hp 🙃

Evident ceva probleme, masina ia limp mode, se aprinde rezistenta in bord. Masinii i-a fost schimbat DPF-ul cu unul nou OEM, iar turbina reconditionata. Masina persista cu probleme. Atasez urmatoarele doua erori. Am facut si ceva log in mers, insa la acest tip de masina nu sunt atat de abil si am facut doar ce am considerat ca ar fi de folos.

 

 

Citat:

VIN:    License Plate: MARIUS TURBO


                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 906 023 AG    HW: 03L 906 023 AG
  Component and/or Version: R4 1.6l TDI   H23 9979
           Software Coding: 00114016032400080000
            Work Shop Code: WSC 73430 031 00000
              ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AG 003014 (SK35)
                       ROD: EV_ECM16TDI02103L997557M.rod
                      VCID: 6BD572AB8285F9DED6-803E
1 Fault Found:

7286 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit 
          P2563 00 [167] - Implausible Signal
          MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 205731 km
                    Date: 2127.14.31
                    Time: 13:42:58

                    Engine speed: 781.25 /min
                    Normed load value: 10.2 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 94  C
                    Intake air temperature: 32  C
                    Ambient air pressure: 980 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.892 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Charge Pressure Actuator: acknowledgment-ANG_BPA[0]: 99.997 %
                    Charge Pressure Actuator: activation-ANG_SP_BPA[0]: 85.001 %
                    High press turbocharger actuator: activation-CTL_LIM_BPA[0]: 84.998 %
                    High press turbocharger actuator: actual uncond volt value-V_BPA[0]: 4.077 V
                    Turbocharger boost control: offset open-V_BPA_BOL[0]: 0.498 V
                    Turbocharger boost control: offset closed-V_BPA_TOL[0]: 3.501 V
                    High press turbocharger actuator: status-LF_STATE_BPA_DISP[0]: 77


Readiness: 0 0 0 0 1 
 

Citat:

VIN: TMBCT61Z3B2057496   License Plate: MARIUS EGR

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 906 023 AG    HW: 03L 906 023 AG
  Component and/or Version: R4 1.6l TDI   H23 9979
           Software Coding: 00114016032400080000
            Work Shop Code: WSC 73430 031 00000
              ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AG 003014 (SK35)
                       ROD: EV_ECM16TDI02103L997557M.rod
                      VCID: 6BD572AB8285F9DED6-803E
1 Fault Found:

7337 - EGR System 
          P0401 00 [039] - Insufficient Flow
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 205725 km
                    Date: 2127.14.31
                    Time: 13:31:12

                    Engine speed: 2119.00 /min
                    Normed load value: 9.8 %
                    Vehicle speed: 57 km/h
                    Coolant temperature: 92  C
                    Intake air temperature: 20  C
                    Ambient air pressure: 980 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.231 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Air mass: specified value-MAF_SP_MMV: 295.43 mg/stroke
                    Air mass: actual value (mg/stroke)-MAF_MES: 471.478 mg/stroke
                    EGR Solen.val.: actual value-ANG_EGRV[0]: 84.772 %
                    Throttle valve adapter: actual value-ANG_THR[0]: 95.868 %
                    Charge air pressure specified value-MAP_SP_MMV: 1105.46 hPa
                    Charge air pressure: actual value-MAP_MMV: 1133.90 hPa
                    Engine torque-TQI_SP: 25.88 Nm


Readiness: 0 0 0 0 1 

 

Log-MARIUS TURBO.txt Log-MARIUS EGR-TMBCT61Z3B2057496.txt LOG-01-IDE00021_&6.CSV Log-TMBCT61Z3B2057496.txt LOG-01-IDE00021_&6-Marius-4.CSV LOG-01-IDE00021_&4-Marius-3-.CSV Marius-2-LOG-01-IDE00190ENG100128_&5.CSV Log-MARIUS-TMBCT61Z3B2057496.txt Marius-LOG-01-IDE00025_&6.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica actuator turbo și cablaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru.f.dobre

Tocmai ce am scris ca turbina a fost recondiționată și erorile persistă. Este vacuumatică. Si am probat la mână atât vacuumul cat si actuatorul vacuumatic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este acționata vaccumatic, dar are monitorizare electronica a poziției. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexandru.f.dobre

Hmm... ok. Am sa incerc si asta. Masina maine pleaca la garantie turbo oricum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, aveti ceva recomandari de service-uri care sa curete egr? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!