Jump to content

Montare Instrument Cluster cu BC


oaspetele
 Share

Postare recomandată

Intrebare IC cu urmatorul cod 1U0 920 801 J ce IMO are? Trebuie schimbat sau are MFA la ceas?

Salut Remus, daca ai schimbat cumva IC-ul, zi-mi si mie cu ce anume, ce cod anume, ca am si eu acelasi cod la IC, si l-as up-grada. Este IMMO 3, ca al meu este din 2004, si lumea zice ca in acel an se trecuse deja la IMMO3. Sigur postarea ta e cam veche dar poate mai citesti pe aici, sper eu!

Poate-mi spune si mie cineva din lista urmatoare, din cele cu 1U0 920 8xx y, (din lista pentru Skoda) care au Maxi dot? Sau MFA in display-ul de la ceas.

Si o intrebare pentru specialisti, se poate folosi carcasa din plastic, de la un IC cu codul 1U0 920 8xx, adica Octavia, si sa schimbi numai continutul, adica ceasurile si folia din 2 bucati de la un IC cu codul 1J5 920 846 C, adica de la Golfuri? A facut cineva asta? Intreb asta pentru ca se gasesc mai usor borduri de golf4, dar nu se potrivesc la prindere in plansa de Octavia.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Burduri_VW.pdf

Burduri_VW.pdf

Modificat de Giurgescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Kam3l3on_Jetta I

Buna ziua colegi,am si eu o intrebare,eu am un passat din 99 cu computer de bord,as dori sa fac sa imi apara pe comuter si nr de KM ramasi cu benzina din rezervor,se poate face upgrade la computer,sau ceva de genu?Sau de ce as avea nevoie sa fac sa imi apara acest lucru?!

multumesc aticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

In primul rand buna la toti, e primul meu post. Am si eu o rugaminte daca imi puteti spune ce IMMO are IC cu codul 3B0 920 802 A, vreau sa schimb actualul IC cu unu cu BC si cred ca o sa reusesc datorita acestui frumos topic.Daca intampin greutati va mai stresez . Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e Immo 2 - mai mult ca sigur. In ce an e fabricat clusterul? Sigur ai sa reusesti sa il montezi, ca doar suntem atatia care am facut acest gen de swap.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar nu am din ce an e IC, nu stiu unde sa ma uit dupa an de fabricatie, codul IC-ului l-am luat cu vag com. Multumesc de raspuns si de incurajari. Apropo Florine din ca am citit parca tu ai avut IC-ul vechi cu codul identic ca al meu 3BO 920 802 A si ai pus 3BO 920 825 A (IMMO 2), deci trebuie sa caut un IC cu IMMO 2. O intrebare se adapteaza greu?

Modificat de huluba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe carcasa clusterului, ai cateva etichete. Pe una scrie si data fabricatiei. Oricum, clusterul e de B5, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce parere aveti: 1J0920840E este un IC immo2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate passaturile b5.5 sunt immo3 chiar daca cel de 2001 arata a immo 2. deci mare atentie la adaptare.

@draganuta: ala e immo 2,bordul

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Se poate monta computer bord, fara sa schimbi ceasurile?

Intreb asta, pentru ca tata are la passatul lui bord computer, fara maxidot sau minidot, ci este in afisajul de la ceas (in turometru)(masina este passat 1.6 ahl '97).

Bordul normal nu stie sa afiseze in ceas daca ii montezi maneta?

Modificat de Cata BOSS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a reusit, pana acum. transformare unui cluster fara BC, in unul cu BC. E vorba de soft si diferente fizice, intre cele doua clustere. Exista Passat-uri B5 (printre primele modele), care au odometer, in afisajul din partea stanga, dar la cele care nu au BC, nu poti creea aceasta functie, prin modificarea clusterului actual...deocamdata. Cine stie, poate in timp cineva va reusii.

Pana la aceasta data, singura posibilitate e sa schimbi clusterul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In sfarsit am reusit sa montez noul cluster dar dupa ce am facut toate codarile si adaptarile merge bine tot in afara de afisarea temperaturii exterioare pe bord, imi apar numai niste liniute, mentionez ca este senzor de exterior pt. clima, pe pinul 26 de pe mufa verde din ceas este tras fir. Rog sa-mi dati ceva idei ce sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masoara cu un ohmetru daca ai o rezistenta intre masa si pinul respectiv din mufa. Sa nu fie ceva fir intrerupt sau contact imperfect in vreo mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se pare ca e intrerupt firul undeva, singura sansa e sa trag fir de la senzor la ceas.Am tras si firul acuma arata temperatura dar total eronat pe climatronic 4 grade si pe bord -13 grade

Modificat de huluba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de unde ai tras firul? Trage-l direct de la mufa senzorului (sub capacul care vine peste recipientul cu ulei pt servodirectie), ca sa fi sigur. Fa si tu proba cu un fir, prin afara masinii, ca sa nu te chinui. Il duci direct pana in mufa clusterului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar tocmai asta am facut, am tras fir din fata de la mufa senzor pana la ceas mufa verde pin 26, nu stiu de ce arata temperaturile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mi-a aratat s mie, si eu ma legasem de senzorul de temperatura exterioara. Deja ma gandeam ca senzoru meu de temperatura ext. e vinovat...

Rezolvarea? Simplu, +ul pentru temperatura exterioara o iei de la unul din pinii ce vin la climatronic (trebuie sa faci rost de pinout-ul de acolo). Daca nu ai climatroic, nu stiu ce variante mai ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am climatronic, dar nu stiu unde gasesc pinout la climatronic si pe ce fir sa il leg , in mod normal ajunge si la climatronic firul de la senzorul exterior din bara ca am desfacut clima si am depistat in mufa firul de la senzor. Unde se leaga firul de la ceas (pin 26) pe ce fir de la clima??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai, ca vad ca te grabesti http://www.passatplus.de/umbauten/climatro...in_3B/index.htm. :)

Pt B5 (cazul tau) e valabil tabelul din stanga. Pt B5.5 (dupa 2001) e valabil tabelul din dreapta.

Deci, pt Passat B5, firul de la senzorul G17 (temperatura exterioara) vine la climatronic, in mufa neagra cu 12 pini (T12) - pin-ul 8 - firul are culoare maro cu galben (cred..)-

La Passat B5,5 - comunica pe CAN.

Bun raspunsul ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt. raspuns. Toate sunt cum ar trebui, poate nu merge fiindca clusterul e de pe B5.5 si nu comunica ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e voie. Si eu am B5 si cluster de B5,5 minidot - totul comunica fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am un senzor de exterior si cand il montez pe ala separat pe pinul 26 de la ceas imi arata temperatura corecta, iar cand il leg direct pe senzorul de pe masina imi arata total eronat -13, -14 grade, pe climatronic imi arata temperatura buna de afara, interesant fenomen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci incearca sa sa vezi daca tot asa afiseaza BC-ul, cu climatronicul scos din mufe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa recapitulam, BC-ul imi arata la temperaturi --.- C, pinul 26 de pe mufa verde de la cluster nu are continuitate directa cu senzorul exterior, pinul 8 mufa neagra de la climatronic are continuitate directa cu senzorul exterior, daca trag fir direct de la pinul 26 cluster direct la senzor imi arata temperaturi total eronate afara sunt 12 grade si el imi arata -14 si influienteaza si temp afisata pe climatronic, daca scot mufa neagra cu senzorul exterior de pe climatronic imi afiseaza temperaturi corecte pe bord. Explicati-mi si mie ce fenomene se intampla, cineva care lucreaza in domeniu spunea sa scot borna de la baterie si sa astept 30minute dar nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu burna functioneaza cand ramane BC-ul blocat pe o anumita temperatura, ca sa nu astepti pana isi revine - am patit-o dupa ce am mers la o spalatorie si baietii au insistat cu jetul pe senzor.

Oare la tine e o chestie de codare a clusterului ? Ai codat clusterul nou cu codurile vechi - la Instruments si Can Gateway ? desi nu comunica valoarea de la senzorul de temperatura ext. pe CAN, in 2000....

Eu am AC - pe masina. Nu a fost nicio problema cu temp ext cand am montat clusterul cu minidot. Pana acum nu am mai intalnit problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!