Jump to content

Mi S-a Ars Un Claxon


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Nu stiu ce fel de taster sau ce soft (sau cum s-o fi numind :) ) a folosit, doar ca a scanat si a verificat tot, singurele chestii care au aparut cu rosu ca fiind probleme erau motoarele de la usi, probabil ca le-am fortat eu cand erau geamurile inghetate, in rest nimic.

Am sa desfac pe acolo sa vad ce gasesc si incerc sa scot si claxoanele sa vad care e treaba cu ele. sper sa fie doar releul ca am inteles ca e ieftin :D

Vezi si sigurantele. Iti poate face Pronet un test cu softul original, eu la el am fost cand am avut problema cu claxoanele. Nu imi mergea nici unul. A descoperit ca aveam o siguranta arsa si se ardea din cauza claxonului cu ton jos. Am ramas insa cu cel de inalte si in loc sa le schimb pe ambele asa cum mi-au zis la reprezentanta voi cumpara numai unul singur. Nu te arunca sa schimbi, vezi ce erori ai si sigurantele cum stau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigurantele nu sunt arse, le-am verificat si eu si le-a verificat si tipul asta cu un stilou electric (parca asa se cheama) si erau toate ok. Nu schimb oricum nimic pana nu vad clar care e problema. Am sa merg si la alt mecanic sa vad ce gaseste sau zice si el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu se aude releul.... atunci ori nu lucreaza, nu e alimentat sau nu primeste comanda.

Daca primea curent in mufa, automat functiona - daca nu erau arse goarnele.

deci, treaba e simpla.... verificat cu VCDS-ul si mers pe circuit ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

daca nu se aude releul.... atunci ori nu lucreaza, nu e alimentat sau nu primeste comanda.

Daca primea curent in mufa, automat functiona - daca nu erau arse goarnele.

deci, treaba e simpla.... verificat cu VCDS-ul si mers pe circuit ....

 

Sal. Florine

Ti-am trimis ieri un PM legat de o problema la masina mea legat de functionarea clacsonului dupa montarea noului volan de MKVI GTI .

Vad ca nu lai citit si cred ca acest lucru se intampla din cauza ca ai casuta plina ori ai blocat comvorbirile cu mine .

Astept raspuns la PM .

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e na ca te inseli... nici nu am blocat, nici nu e plina, nici nu l-am primit.... :lol:

 

Se mai intampla sa primesc mesajele dupa zile... asta-i tehnica... trimite iar.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK

Hai ca il pun aici :

 

Dupa cum stii de ceva vreme am montat la masina mea volanul de MKVI GTI dar am o problema la el care nu a stiut sa o remedieze electricianul ce mi-a montat IC-ul Color .
Problema este ca nu-mi functioneaza clacsonul desi cu volanul de MKV GTI ce-l aveam inaine acesta functiona foarte bine .
Cablul actual care vine de la spirala la airbag implicit comenzi are codul 5K0 971 584 A .
Ai idee ce trebuie da fac la acest cablu ca sa-mi functioneze clacsonul ?
Am si cablul vechi de pe volanul de MKV GTI dar ala are un fir in minus .
Asta e codul de la cablul de la volanul de MKV GTI 1K0 971 584 C .
Astept un raspuns in caz de va trebui modificat vre-ul fir la cablul actual .

Multumesc,
O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa functioneze, foloseste cablajul vechi, la care transferi (adaugi) - in aceeasi ordine - firele de la comenzile noi (de pe cablajul nou) in mufa galbena, care intra in spira

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mufa galbena(cea care intra in spirala) e la fel la ambele cabluri .

Ce cabluri sa  transfer ca nu inteleg .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles - asta era in cazul volanului cu comenzi de G6... care vine cu alta mufa la cablaj. La asta de GTI este ca la modelul vechi.

 

ai incercat si cu cablul vechi ?

 

ma uit pe seara, imi aduc aminte ca diferea un pin....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am incercat ca nu aveam cablul la mine cand am montat IC-ul

Dar o sa incerc maine .

Asta daca nu-mi dai tu o solutie intre timp .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Florine,

Azi am probat si celalalt cablu de la fostul volan de Golf MKV-GTI dar tot nu merge Clacsonul chiar daca comenzile functioneaza OK si cu el .

Acum o sa pun cate 2 poze cu fiecare cablu in parte si cu o mica descriere a alocarii pinilor :

Cablul de MKV-GTI 1K0 971 584 C

post-20331-0-72057200-1360240011_thumb.j post-20331-0-15302900-1360240019_thumb.j

la care pinii vin in felul urmator :

 

MUFA MARE GALBENA CARE INTRA IN SPIRALA:

Pin 1 - Liber

Pin 2 - Liber

Pin 3 - GALBEN - Airbag

Pin 4 - GALBEN - Airbag

Pin 5 - Liber

Pin 6 - Liber

Pin 7 - NEGRU - Papuc mare (cred ca este un fel de masa)

Pin 8 - Liber

Pin 9 - ROZ cu ALB - Pin 3 mufa calculator comenzi

Pin 10 - MARO - Pin 2 mufa calculator comenzi

Pin 11 - Liber

Pin 12 - Liber

 

MUFA MICA NEAGRA CALCULATOR COMENZI

Pin 1 - ALBASTRU - Papuc mare (cred ca este un el de masa)si se uneste cu firul NEGRU ce vine de la Pinul 7 din mufa galbena.

Pin 2 - MARON - Pin 10 mufa galbena

Pin 3 - ROZ cu ALB - Pin 9 mufa galbena

Pin 4 - NEGRU - Papuc L mic 1 care se leaga tot printr-un fir negru cu un alt Papuc L mic .

 

 

Cablul de MKVI-GTI 5K0 971 584 A

post-20331-0-47807800-1360241335_thumb.j post-20331-0-94957200-1360241339_thumb.j

la care pinii vin in felul urmator :

 

 

MUFA MARE GALBENA CARE INTRA IN SPIRALA:

Pin 1 - Liber

Pin 2 - Liber

Pin 3 - GALBEN - Airbag

Pin 4 - GALBEN - Airbag

Pin 5 - Liber

Pin 6 - Liber

Pin 7 - NEGRU - Papuc L mare (cred ca este un fel de masa)

Pin 8 - NEGRU - Pin 5 mufa calculator comenzi 

Pin 9 - NEGRU - Pin 3 mufa calculator comenzi

Pin 10 - NEGRU - Pin 2 mufa calculator comenzi

PIn 11 - Liber

Pin 12 - Liber

 

MUFA MICA NEAGRA CALCULATOR COMENZI

Pin 1 - NEGRU - Papuc L mic 1 care se uneste prin cablu negru cu Papuc L mic 2 iar acesta se uneste prin alt cablu nrgru cu Papuc                              L mare si se uneste cu cablul ce vine de la Punul 7 din mufa galbena 

Pin 2 - NEGRU - Pin 10 mufa mare

Pin 3 - NEGRU - Pin 9 mufa mare

Pin 4 - NEGRU - Papuc rotund (nu se conecteazacu nimic, cred ca este pentru padele)

Pin 5 - NEGRU - Pin 8 mufa mare

 

Cam asa sunt alocati pinii de la cele doua cabluri .

Acum te rog sa-mi zici si mie ce ar trebui sa modific la unul dintre cele doua cabluri ca sa poate sa-mi functioneze clacsonul .

Astept raspuns.

O zi buna.

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pin-ul rotund (verifica daca ai masa pe el) se conecteaza la o masa, pe cadrul din jurul airbag-ului - verifica si ai sa gasesti unde trebuie - daca ai - daca nu , pune-l asa pe cadru si claxoneaza - cu airbagul dat jos de pe masina

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai papucul ala are forma rotunda iar toate locurile in care se pin papuci pe rama de la airbag sunt lati ca pentru un papuc normal de la orice fel de inx=stalatie elctrica .

Plus ca acel papuc este si izolat ceea ce ma duce cu gandul ca nu a fost pus nicaieri .

Cum fac sa clacsonez fara sa pun airbag-ul la loc ?

Uitete si in poza sa vezi cum arata acesti Papuci .

post-20331-0-49389300-1360243592_thumb.j

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu cum arata.... ideea este ca el se conecteaza intr-o tija mica... e izolat sa nu se atinga in lateral.

 

apesi rama de metal pe spatele airbag-ului....

 

verifica daca ai masa pe pin-ul rotund si pune-mi poza de sus, cu spatele airbag-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In jurul airbagului gasesti o sarma de 2-3mm diametru si un capat e in afara, acolo bagi papucul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc, am uitat cum arata.

 

dupa aia probeaza claxonul si posteaza sau suna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Care e sarma din cele 2 incercuite de mine in poza :

post-20331-0-23339900-1360247074_thumb.j

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat.

Intradevar trebuia bagat acel cablu in sarma de pe margine.

Multumesc de ajutor .

O seara buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK

Hai ca il pun aici :

 

Dupa cum stii de ceva vreme am montat la masina mea volanul de MKVI GTI dar am o problema la el care nu a stiut sa o remedieze electricianul ce mi-a montat IC-ul Color .

Problema este ca nu-mi functioneaza clacsonul desi cu volanul de MKV GTI ce-l aveam inaine acesta functiona foarte bine .

 

Cu placere !

 

Impusca-l pe electrician.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

eu am schimbat azi claxonul cu pricina (LOW) cu unul de audi de la un coleg de pe forum, sh ce are o forma putin diferita si are chiar un locaj de drenaj as zice eu adica de a da apa afara, dar e si putin altfel pozitionat decat cel de vw. dar marea noastra problema nu pare a fi goarna in sine ca am observat cu stupoare acum cand l-am deconectat sa il pun pe cel nou ca in mufa aveam apa. si nu condens ci apa sanatoasa. si nu am facut nici o baie cu masina in vreo piscina. din deductie as vedea ca apa poate ajunge acolo de pe carenajul de la motor ca are un gol deasupra, altfel nu imi explic. dar al meu claxon functiona in continuare asa gajait cum era el ca un taur ragusit.

 

acum sa vedem cat tine acesta, in conditiile date.

 

mufa de conectare este identica, am facut proba, functioneaza.

 

la nevoie va pot da codul daca vreti sa incercati.

 

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asta e cauza decesului, la majoritatea claxoanelor - apa si mizeria care inta in el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Am o problema ciudata la claxon. S-a schimbat sunetul claxonului, se aude mai incet, mai fara vlaga. Daca apas de mai multe ori pe volan cate o data de aude bine, ca inainte. Ce parere aveti? Ce ar putea sa fie si ce as putea sa verific inainte sa ma duc la service? Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claxonul!!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu e de la contacte, ci asa cum ti-a zis - de la claxon - da-l jos si aplica-i cateva lovituri... de obicei isi mai revin - se umplu de apa, mizerie, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau cauta deja altul.

Vezi daca e cel low sau high. Cand il dau jos ii faci o proba celui ce ramane.

Eu am rezolvat doar prin schimbarea goarnei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!