Jump to content

Mi S-a Ars Un Claxon


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Da, unele isi mai revin.... altele nu. Incercarea moarte n-are....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare, am patit si eu acelasi lucru, mi s-au ars claxoanele, banuiesc ca datorita amplasarii lor care mi se pare cam proasta, avand in vedere ca am si sistem de spalare a farurilor si toata apa se scurge direct pe claxoane.

am rezolvat toata operatiunea cu 30 ron !!!

pentru cei din Bucuresti este foarte simplu: eu am mers la autovit, am gasit niste claxoane gen type -r sau ceva care m-au costat 20 de ron si am mai dat 10 ron la olmar parca se numeste, un magazi specializat pe echipamente audio (sunt destule pe acolo)

operatiunea a fost destul de simpla, pe langa mufa originala a claxonului, mi-au montat "papuci" daca am retinut bine, ca sa pot monta cam orice fel de claxon.

va recomand cu toata satisfactia acest gen de operatiune, eu unul sunt f multumit!!!

mentionez ca am facut aceasta operatiune vara trecuta si vb unei reclame "coafura rezista" (in cazul de fata claxoanele merg f bine, mai ales ca Bucurestiul este un oras in care chiar daca esti calm tot folosesti claxonul sa atentionezi soferitele care folosesc toate oglinzile doar pentru a se machia)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

ce parere aveti de claxoanele Bosh vs Klaxon ambele bitonale, sunt in dilema nu stiu ce sa aleg ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ma poate ajuta cineva sa curat claxonul ca sa nu cumpar degeaba alatul. Contra cost, normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce curata la un claxon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sus sunt alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci fa ce scrie mai sus.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In practica, mai se poate prelungii perioada de viata a claxonului, incercand sa-l cureti..... de asfalt.

Totusi, tot la alt claxon o sa ajungi, in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Totusi am mers la Pronet pentru o diagnoza si s-a uitat si la claxon. A vazut ca era o siguranta arsa, si a inlucuit-o, dar s-a ars la apasarea claxonului. Atunci a scos unul dintre claxoane,a pus iarasi o siguranta buna si, surpriza, claxonul ramas conectat a inceput sa se auda.

Al doilea e probabil stricat, l-am lasat afara ca sa il inlocuiesc. Dar uite ca a reusit sa vada cauza si sa nu cumpar 2 degeaba din moment ce doar unul era stricat.

Asa ca Pronet e stapanul claxoanelor. :)

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rar se strica amandoua deodata..... ala defect, ai incercat sa-l bubui de cateva ori, sa vezi daca nu-si revine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, o sa incerc maine. Ai vorbit serios cand ai zis sa il dau de asfalt? Am crezut ca glumesti. ;)

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa-l pocnesti bine, de mai multe ori..... oricum, nu mai ai ce pierde....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

Si eu am probleme cu claxonul... De vreo 2 sapatamani nu mai merge deloc, sigurantele sunt toate in regula. Nu stiu daca are legatura, dar tot din in perioada aia nu mai mergea nici becul de marsarier. Atunci m-am uitat la sigurante si nimic, dupa cateva zile nu mai mergea claxonul, ma gandeam poate am pus gresit vreo siguranta, dar am verificat dupa o schema si cred ca e in regula. Becul l-am schimbat cu cel de ceata si merge, deci e de la bec (desi nu arata ars deloc).

Masina are acum cam 2 ani jumate si aproape 60 mii km, deci garantia a zburat. Ce variante simple as avea sa verific ce are claxonul, claxoanele (ca am aflat de pe forum ca sunt 2) :) ? S unde sunt pozitionate ca nu le-am vazut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claxoanele sunt amplasate in spateel proiectoarelor. Cel mai usor desfaci pe acolo - sau daac ai rampa, dat scutul jos si acces la ele. Verifica intai siguranta din compartimentul motor - sa nu fie arsa. Apoi daca este OK, desfa claxoanele si vezi daca a intrat apa la ele. Am intalnit claxoane care au putut fi salvate - nu stiu pentru cata vreme, dar si claxoane arse - apa intra in ele si se duc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de remedierea/repararea claxonului, ce presupune asta? Al meu, cel low este foarte gajait/ragusit.

L-am desfacut, l-am curatat de praf, nu avea pic de apa, i-am dat 2-3 stropi de wd40, gandindu-ma ca are ceva vreo membrana cu vreo depunere, dupa montare acelasi efect. Merg cu el de atunci si inca functioneaza dar tonalitatea e deranjanta.

Poate imi vindeti un pont/idee, pana gasesc sa il inlocuiesc.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cu el un pic de asfalt, de vreo 2-3 ori, cu partea unde este surubul de prindere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cristi, ai dreptate, azi am desfacut si am lovit usor de asfalt, ce e drept e mai putin ragusit dar inca rage un pic infundat. adica am mai redus din disconfortul sunetului dar tot nu e cum facea la inceput.

multam oricum de sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curiozitate la b6 sunt acelasi tip de claxoane ca la b5 sau la octavia 1? mai exact daca merg puse de la alta masina daca tot din grupul w face parte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, sincer, nu stiu cum sunt cele de modelele specificate de tine, cert este ca nu se potrivesc toate din gama vag. Poate depinde de an, nu stiu. Chiar am avut o experienta neplacuta cu un asa zis coleg de forum care voia sa imi vanda dar nu se potriveau mufele si trebuiau taiati conectorii si inlocuiti. Cert este ca nu poti pune oricare iti pica in mana. Eu am codul postat in aria cumparari, daca te intereseaza. Acela este codul pentru cel low. Pt cel high este -1 sau +1 in coada codului, nu mai retin exact acum.

Modificat de DonzDonz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mi-e nu-mi merge claxonul de vreo luna doua, e nasol stiu, mai ales in Bucuresti :)

Ideea e ca sigurantele sunt bune toate si aseara am pus-o pe tester si nu a iesit nimic. Tipul care a pus-o pe tester zicea ca ajuge curent la claxon dar cel mai probabil este releul. Cica daca era claxonul ars trebuia sa se auda releul cand apesi pe volan, dar nu se aude nimic. Am sa incerc sa ajung singur la releu, am inteles ca nu e foarte greu.

Ce as putea sa mai fac? Nu vreau sa cumpar ceva ce n-am nevoie, a si cam cat costa un claxon (adica ambele) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in prima faza fa-i o proba cu un alt releu. La relee ajungi foarte usor - scoti acel torpedou micut din stanga soferului si o sa vezi releele. Pe tester nu aparea nici o eroare? Ciudat. Ce tester a folosit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu test pe care il poti face este sa inversezi claxoanele intre ele. Low in locul celui high, si pe rand claxonezi si vezi ce se intampla. Asa am testat eu si am tras concluzie ca am probleme la cel low. Toate fara nici o eroare sau mesaj pe bc.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe BC nu iti va apare niciodata ca s-a dus un claxon, ci numai la scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce fel de taster sau ce soft (sau cum s-o fi numind :) ) a folosit, doar ca a scanat si a verificat tot, singurele chestii care au aparut cu rosu ca fiind probleme erau motoarele de la usi, probabil ca le-am fortat eu cand erau geamurile inghetate, in rest nimic.

Am sa desfac pe acolo sa vad ce gasesc si incerc sa scot si claxoanele sa vad care e treaba cu ele. sper sa fie doar releul ca am inteles ca e ieftin :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU prea se duce releul. Si afirmatia aluia ca ajunge curent la claxon dar ca e releul dus nu tine. Schimba persoana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!