Jump to content

Mi S-a Ars Un Claxon


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

mda, inainte de revizie cu 3 zile sa dea un prost peste mine cand dau sa claxonez.... la mine nu mai facea nimic noroc cu bordura de m-am urcat pe ea, toate bune si frumoase revin cu telefon la service domne s-a ars si claxonul, butonul de la frana de parcare face fite, ala a inteles.

duc masina in service :P o las la 11.00 imi zice la 13.00 veniti s-o luati, ma duc ca "omu" la 17.00 am zis ca poate au uitat ceva, masina era in acelas loc unde o lasasem, ma ia un baetas de parculet si-mi explica cu claxoanele, nu se schimba pe garantie pt ca " exploatare neadegvata a masini " si am inceput scandalul, masina 27k limuzina, si eu fac offroad cu ea? nu pot reproduce cuvintele de atunci dar stiu ca am ajuns la manager si am tipat la el, ca atare nu m-a costat nimic claxoanele masina a ramas peste noapte acolo, am primit cadou un jetta 24 ore sau pana se remediaza problema.

MADE IN ROMANIA? sau ce sa inteleg...

Regards

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi s-a ars si mie un claxon (goarna dreapta) dupa un an si 3 luni, cam repede as putea spune. :banghead:

Rezolvat pe garantie la PBN.

:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cred ca am intrat si eu in clubul celor cu un claxon ars. De 2 zile masina suna tare subtire. Stie careva care este siguranta pentru claxon? Am verificat atat in carte, dar si pe niste schite cu dispunerea sigurantelor. Se parte ca exista niste neconcordante intre ce e trecut in carte cu ce ar trebui sa fie in realitate (in carte de ex. imi spune ca ar fi F 5 din caseta de sigurante de pe motor, dar in realitate siguranta aia face total altceva decat asta - mentionez ca la motor am panou sigurante high box).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi-a cazut tot ala de joase. macar am ajuns la 83.000km... adika si-a trait traiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am patit si asta cu claxonul

s-au dus amandoua. Pentru ca la passat model nou sunt 2 bucati. daca ai garantie ti le schimba fara probleme GRATIS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mai aveam masina in garantie ma duceam la reprezentanta. cum nu mai este in garantie o sa vad ce pot face. ma gandeam insa sa nu fie vorba numai deo amarata de siguranta. oricum, sper ca azi sa aflu care e treaba - e ars claxonul sau nu. va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii noi - am rezolvat problema claxonului. Nu era ars ci numai avea ceva oxidat pe acolo (cred ca luase apa). Au dat cu spray de contacte si gata - am bass din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Si la mine dupa dezghet s-a dus ala de joase. Deodata a inceput sa sune a soprana. O sa incerc sa-l schimb pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

O sa va povestesc o intamplare astfel incat sa nu patiti la fel ca mine.

De la o seama de vreme masina claxona singura ...mai ales la viraje...se uita lumea dupa mine ca la circ.

Du pa spusele mai multor mecanici era din cauza spirei de airbag volan. Se pare ca e o problema comuna la passat B6. Am comandat-o, 240 ron, m-am dus sa o montez. Am stat langa mester ca data viitoare sa pot face si eu operatiunea. Mi-a montat noua spira si surpriza: masina claxona in continuare. Desfacem din nou volanul si problema era foarte simpla..iesise un papuc de la swich-ul claxonului si firul atarna peste celalalt. Tot deranjul asta a costat vreo 340 ron (spira, manopera) si cred ca l-as fi rezolvat singur in 5 minute daca nu ma luam dupa altii.

Numai bine

PS: Am uitat sa va spun ca inainte sa o repar, m-am uitat in cartea ei sa caut siguranta de claxon astfel incat sa nu mai fac recital pe strada.. Am gasit-o...era in panoul de sub capota ..siguranta F5. Am scos-o insa claxona masina claxona in continuare nestingherita. Atunci singura solutie temporara pe care am putut-o gasi a fost sa scot mufele de la ambele claxoane (se gasesc in spatele grilelor cu proiectoarele -stanga si dreapta)

Modificat de mariovenera
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Mi-a murit si mie claxonul (varianta aia cu muschi) si l-am schimbat in garantie. Problema este ca (daca tin eu bine minte) inainte de eveniment claxonul (ma rog, claxoanele :)!) mergea si cind era motorul oprit. Dupa ce a murit ala "puternic", am observat ca ala "anemicul" mergea numai cu motorul pornit. Acum dupa ce s-a intors masina din service (nu am fost eu cu ea, ca e masina de serviciu) am vazut ca nici ala "puternicul" nu mai merge cu motorul oprit. M-a lasat pe mine memoria si e normala situatia asta sau au facut aia ceva aiurea in service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai,cred ca te-a lasat memoria :salut: ,claxonul merge doar cu motorul pornit adica doar pe contact.

Modificat de TVS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:P asta e, inseamna ca am si eu nevoie de o revizie, chiar daca am iesit de ceva timp din garantie! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinguinuldestepa

Schimat si eu cel de joase. S-a ars dupa 2 ani. Am gasit numai pe original la Autogrup - 170 lei+montaj vreo 15-20 lei. Macar am garantie 2 ani la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa citesc aici nici nu stiam ca B6 are 2 claxoane.

Ideea e ca la mine, dintr-o data, nu se mai aude nimic, nici ala de inalte, nici ala de joase.....daca aziceti ca are asa ceva.

Ma gandesc ca o fi vreo siguranta arsa...poate sa-mi spuna si mie cineva unde e siguranta ptr clacson(in manualul de intretinere nu prea scrie)?

Sau alte cauze?

Sa nu raspundeti ca sa merg la service...ca asta stiu fara sa intreb pe forum...

Multumesc

Modificat de D@ny
dublu post
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! Se pare ca am ramas si eu fara claxonul bass. Stie cineva cat costa si ce marca sunt cele originale? Presupun ca nu sunt sigurante pentru fiecare claxon in parte!?

Modificat de Cristi_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Claxonul pe original (3C0 951 221 low tone horn) este undeva la 200 RON. Nu exista sigurante pentru fiecare claxon in parte. Sfatul meu este sa-l dai jos de pe masina, ii dai cu spray de contacte si mai mult ca sigur ca va porni. Eu sunt deja la a doua interventie cu al meu - l-am demontat, curatat si merge ca nou.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de sfat, dar nu ma prea pricep si nici nu am scule. Daca poti sa ma ajuti (vad ca esti di Buc), fac cinste ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demontezi grila proiectoarelor de pe partea soferului (cu o surubelnita in cruce, de dimensiune medie - are oricine in casa) si o scoti cu grija sa nu se sparga (este un plastic destul de casant). Acum vei observa cele 2 claxoane - au niste mufe/papuci - le desfaci cu grija, le stergi cu o carpa mai aspra si le dai cu spray WD-40 (are la supermarket si este bine sa nu-ti lipseasca din casa). Faci operatiunea inversa si gata.

Daca s-au ars nu-i obligatoriu sa le inlocuiesti cu claxoane de le dealer - gasesti la orice magazin de piese auto (sau la targul Vitan) claxoane cu goarna pe doua tonuri) la preturi modice. Sunt destul de bune, eu am avut pe o masina 3 ani, fara probleme (pana am vandut masina...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explicatie completa oferita de Victor, insa mai doresc sa adaug cateva informatii utile privind inlocuirea/ curatarea claxonului:

- claxoanele nu sunt pozitionate in acelasi loc amandoua - cel de bas este in spatele grilei proiector dreapta, iar cel de inalte este pozitionat in spatele grilei proiector stanga;

- nu este suficient sa desfaci numai grila proiector - trebuie sa desfaci si parte din scutul motor - nu poti sa scoti claxonul pe fanta care se deschide dupa inlaturarea grilei proiector - vorbesc din proprie experienta;

- referitor la pretul claxonului, recomand inlocuirea celui ars cu unul aftermarket (pretul unuia OEM este peste 200 RON) si nu cred ca merita - daca era vb de un element de siguranta al masinii era altceva, dar asa, mai bine cauti la dezmembrari sau cum a spus colegul Victor in targ la Vitan.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb si eu de curiozitate : de cu sunt doua ? au tonuri diferite ? cand functioneaza unaul si cnad celelalt ?

Chiar nu inteleg modul de functionare , unul de joase , unul de inalte .... vad ca @pronet are destul de multa "experienta" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D@ny,

m-am uitat in Elsa sa vad ce date ofera despre claxoane - nu-mi arata decat ca sunt doua, si unde sunt pozitionate ele (The treble tone horn -H2- and the bass tone horn -H7- are fitted on the left/right of the radiator respectively). Parerea mea este ca functioneaza simultan. Nu stiu care e logica sa fie doua, dar daca asa le-a pus fabricantul, poate a avut un motiv (s-ar putea ca de unul sa fie legata alarma - care la fel se poate seta cum sa sune - mai multe tonuri). Cat despre montare/ demontare, atasez pozele scoase din Elsa:

post-21426-1251191517_thumb.jpg

post-21426-1251191525_thumb.jpg

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri colegi. Acum, imi permit sa-i raspund lui D@ny: sunt doua claxoane (unul cu bass si unul cu inalte) pentru ca cele doua in combinatie, se aud mai bine decat daca ar fi unul singur, sau doua cu aceeeasi tonalitate. O explicatie mai inginereasca nu am :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam toate masinile moderne au doua claxoane - unul are ton inalt si celalalt bas. Probabil ca s-au facut studii si s-a ajuns la concluzia ca asa se aud cel mai bine si ca se incadreaza intr-un anumit numar de decibeli. Ele suna in acelasi timp. Daca-ti place cum suna iti poti pune si numai bas, ori doar inalte... :) In urma cu cativa ani era la moda sa pui pe masina goarne care functionau cu un compresor de aer si cand sunai sarea vopseaua de pe capota... Dar cum aceste masini nu prea primeau ITP-ul moda s-a stins...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema claxonului. Multumesc pe aceasta cale, colegului Pronet, care a avut rabdarea si amabilitatea unui adevarat prieten forumist si m-a ajutat sa redau glasul masinii mele, dar si celorlalti colegi care mi-au raspuns la intrebari. Claxonul a fost demontat, batut la propriu, dat cu spray si montat la loc. Acum merge ca nou ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!