Jump to content

Ibiza noua 2003-2007


oana
 Share

Postare recomandată

Salut "alexdm"!

Eu tocmai am trecut de primii 1500km (perioada de rodaj) si pot sa-ti spun ca nu am intalnit "problema" asta. Turatia motorului la relanti intre 600-700 este intr-adevar prea mica, cel mai bine te duci in service sa vezi ce spun aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • X-Ecutor

    92

  • Cristian

    80

  • o3_cep

    32

  • grapi

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu va speriati fratilor ... cel putin la motorul de 1.2 turatia sta in relanti la 625-650 rpm (la cald).... iar in service mi s-a spus ca este absolut normal. Depinde ce masina ai avut inainte ca vii obisnuit cu 8-900 chiar 1000 rpm in relanti si cand vezi in cat sta asta te sperii... asa ca nu are rost sa va speriati .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine (cand motorul e deja cald) tot pe acolo sta la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uff...m-am mai linistit. Sper ca e totul in regula. Alex, zici ca si tie tot pe acolo iti sta? La pornire nu am urmarit, dar in trafic, cand temperatura este la 90 grade, sta aproximativ pe la 650-700 rpm. Abia am luat-o de 10 zile, mi-ar parea rau sa fie probleme chiar asa repede.

Grapi, tie la cat iti sta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... am verificat astazi cu functiile climatronicului ... turatia indicata e 600-660 rpm (dupa cum am precizat ... cu motorul cald)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Alexdm hai ca m-am ambalat degeaba si sa fiu sincer pana ieri nu m-am uitat exact sa vad cat sta la relanti atata timp cat motorul toarce bine, dar si la mine e in jur de 700 rpm la 90 de grade cu toate ca pare destul de sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc pentru raspunsuri. M-am linistit ca de, venind de pe Dacia cu 900 de ture...:salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ibiza sta acul cuminte la relanti? La fabii mai danseaza (1.4MPI)... mici salturi de sub 50 rot/min ( valoare masurata la ochi ). Se spune ca este by design ... sau o fi motor de curse, caci la acelea relanti-ul este orice altceva numai rotund nu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ibiza sta acul cuminte la relanti? La fabii mai danseaza (1.4MPI)... mici salturi de sub 50 rot/min ( valoare masurata la ochi ). Se spune ca este by design ... sau o fi motor de curse, caci la acelea relanti-ul este orice altceva numai rotund nu ...

Sta in pozitie de "drepti" la relanti si sper sa toarca in continuare asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se misca acul la relanti.

Daca se misca mai dezvoltam o alta paranoia. :D

Am rezolvat la service cu geamul, trebuia reglata macaraua - a trebuit desfacuta usa. Au fost foarte amabili si a durat cam o ora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Unde ai cautat pe net? In tara sau afara? Am dat de curiozitate o cautare pe mobile.de si am gasit 78 Ibiza dupa 2003 TDI 101cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Mi-am comandat un set de inele cromate pentru gurile de ventilatie la Metrotehnica (4 buc in jur de 1.7 mil lei cu TVA) si ma intereseaza daca se monteaza usor sau trebuie sa le montez in service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Mi-am comandat un set de inele cromate pentru gurile de ventilatie la Metrotehnica (4 buc in jur de 1.7 mil lei cu TVA) si ma intereseaza daca se monteaza usor sau trebuie sa le montez in service?

Nu e chiar simplu, in plus pierzi si garantia la instrumente, o imagine despre cat de complicat e, poti sa-ti faci de aici:

http://forum.vwforum.ro/forum/viewtopic.php?t=3077

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grapi, cand le aduci da-ne o poza cu ele te rog ca poate mai sunt amatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru amatorii de accesorii pentru Seat uite aici un link:http://www.seat.com/su/com/ibiza/site/choices/accessories/main.html

si cei de la Metrotehnica mi-au spus ca se cam pot comanda toate dupa coduri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin cu noi impresii dupa ultimul drum la munte: masinuta sta bine pe viraje; la viteza de 170 km/h pe Bucuresti-Ploiesti s-a comportat excelent si mai aveam pedala; franele sunt foarte bune. In concluzie cat mai multe iesiri in afara orasului ca parca m-am saturat de atata aglomeratie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu 2 intrebari, ca sa nu mai fac 2 threaduri separate :scratch:

1. Eu am condus doar masina cu 4 viteze - Dacia - pana acum. Ce as dori sa stiu este daca schimbarea din viteza a 4-a in a 5-a se face ca si la celelalte viteze, deci in plaja 2000-3000 RPM, sau viteza a 5-a este destinata doar mersului la drum intins etc. si in oras nu se prea foloseste...

2. Imi pacane ceva in spate dreapta, eu aud ca ar fi in interior si pare sa fie ceva de plastic. Osa o duc la service, doream sa stiu doar daca a maia vut cineva asa ceva si daca stie de unde e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!