Jump to content

Ibiza noua 2003-2007


oana
 Share

Postare recomandată

Ehe ce de banii , mare investitia mai bine bag un tub.

Apropo trebuia sa iti pui modul de geam ,am si eu si e-xecutor si nu a facut absolut nici o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • X-Ecutor

    92

  • Cristian

    80

  • o3_cep

    32

  • grapi

    27

Top Posters In This Topic

Posted Images

nici eu nu am probleme cu inchiderea geamurilor din alarma.

si din obisnuinta acum las geamurile deschise prietenilor in masinile carora mai ma plimb:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu impresii dupa 1000 km, dintre care cam 800 parcursi la drum lung.

Despre motor pot sa va spun doar ca este foarte silentios, cel putin pana in 3000 ture (nu am depasit aceasta turatie in cei 1000 km) - viteza la 3000 ture este 105 km/h. Urmeaza faza a doua in care in urmatoarea mie de km nu o sa depasesc 4000 ture.

Consumul inregistrat - dupa ultimul plin (fara rezerva de data asta) am parcurs aproape 400km (doar la drum lung), o parte cu aerul pornit, restul fara, iar indicatorul de benzina este la jumatate - asta ar insemna un consum de 5.6l la 100 de km. Oricum, o sa pun benzina in seara asta si o sa aflu exact consumul real.

Mult mai impresionanta a fost stabilitatea masinii in viraje, in sensul ca ai impresia ca sta lipita pe sosea - o senzatie foarte tare.

In ceea ce priveste locurile din fata, ori nu am gasit eu o pozitie optima (desi am incercat mai multe combinatii), ori nu sunt profilate foarte bine; cert este ca am simtit o stare de inconfort dupa 250 km de mers in continuu - poate, cand ne intalnim, imi aratati cum v-ati reglat voi locul de la sofer.

Legat de faruri, am citit pe un topic mai vechi cum ca nu ar lumina suficient; mie mi se par ok, doar ca multe masini din sens opus imi faceau semn ca si cum as fi avut faza lunga - e posibil sa nu fie reglate cum trebuie? (reglajul electronic din interior era facut in asa fel incat sa lumineze cat de departe se poate - doar 2 persoane si ceva bagaje)

Cam atat pt moment

I'll be back

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu consumul real (facut cu plinul, fara rezerva): in ultimii 470 km, dintre care aproape 400 in afara orasului, la 3000 rpm, cand cu aer cand fara, iar restul de km in oras: 6.5% - masina are pana-n 1100 km (1000 si ceva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun consum ,a mea consuma 10 in oras si tot atat afara :P .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow, nu am mai intrat demult - ce de ibizari :rolleyes:

Sa le stapaniti sanatosi!

Mie imi face o chestie de cand merg doar cu aerul conditionat - picura apa de sub motor. M-am uitat ieri, teava metalica de la aer conditionat este uda - nu stiu daca iese lichid pe acolo sau e normal sa faca sa faca asa mult condens, cert este ca nu pierde lichid de racire, e doar apa dar nu stiu daca si la voi e asa. Cert e ca am putina apa in scut cand verific, dupa ce merg pe caldura si cu aerul pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal ,si la mine cand stau la semafor curge apa de sub masina .Stai linistit la orice masina se intampla acest fenomen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow, nu am mai intrat demult - ce de ibizari :)

Sa le stapaniti sanatosi!

Mie imi face o chestie de cand merg doar cu aerul conditionat - picura apa de sub motor. M-am uitat ieri, teava metalica de la aer conditionat este uda - nu stiu daca iese lichid pe acolo sau e normal sa faca sa faca asa mult condens, cert este ca nu pierde lichid de racire, e doar apa dar nu stiu daca si la voi e asa. Cert e ca am putina apa in scut cand verific, dupa ce merg pe caldura si cu aerul pornit.

<{POST_SNAPBACK}>

Este absolut normal la toate masinile cu AC se intampla asta. Condensul se transforma in lichid care este evacuat printr-o iesire speciala undeva sub scut in partea dreapta cum stai la volan. La cineva de pe forum chiar i se infundase teava respectiva si ii curgea apa in masina..... :rolleyes:

Modificat de X-Ecutor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa ma trec si eu pe lista.

Inca un ibizar, unde mai pui ca-i si galbena?

E noua, e frumoasa foc si e in rodaj, dar toarce tare bine.

Sa le stapanim sanatosi si mai ales sa ne bucuram de ele.

:rolleyes:

Have Fun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si eu sunt viitorul posesor de ibiza alba. Ce ar trebui sa stiu la ridicarea masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si eu sunt viitorul posesor de ibiza alba. Ce ar trebui sa stiu la ridicarea masinii

<{POST_SNAPBACK}>

Salut si bine ai venit pe forum! Citeste cu atentie topicul asta. Cand te duci sa ridici masina sa ai bani cu tine pt ca trebuie sa mai cumperi triunghi reflectorizant si un set de becuri. E obligatoriu cu triunghiul. Eu am venit cu el de acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru toti ibizarii noi: sa le stapaniti sanatosi!

am iesit astazi putin la drum lung (prima data dupa 1000 km) si am trecut de 3000 rpm - mai precis am mers mai mult timp cu 4000 rpm, viteza fiind de 140km/h - am fost foarte placut surprins sa constat ca zgomotul in interior era super ok, iar senzatia de "lipit pe sosea" era foarte accentuata, ca sa zic asa. Concluzia: o masina foarte "cool".

in alta ordine de idei, am vazut ca s-au mai "activat" ceva posesori de seaturi dupa intalnirea de sapt trecuta, + cei noi, asa ca la urmatoarea intalnire sper sa fie cel putin de 2 ori mai multe masini.

toate cele bune

Modificat de ishvian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si bine ai venit pe forum! Citeste cu atentie topicul asta. Cand te duci sa ridici masina sa ai bani cu tine pt ca trebuie sa mai cumperi triunghi reflectorizant si un set de becuri. E obligatoriu cu triunghiul. Eu am venit cu el de acasa.

<{POST_SNAPBACK}>

Triunghiul reflectorizant si trusa medicala costa in jur de 1,8 mil la PoRo. Cei de la seat nu te obliga sa le cumperi - doar te sfatuiesc.

Eu am luat un triunghi de la un prieten (l-a luat din targ cu 150 mii sau ceva de genul asta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Setul de becuri este cel folosit si la solenza. Eu am acum solenza si daca o dau nu vreau sa o da cu triunghi si becuri.

Dealer OK dar pana nu vine masina nu spun cine este poate se schimba daca isi vede numele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot a venit vorba de ce mai trebuie cand iti iei masina cea noua si cea frumoasa de pe poarta dealer-ului iaca o intrebare pentru cunoscatori : Care e treaba cu taxa de drum?

Ma refer aici doar atunci cand ai numere rosii si autorizatie provizorie (mai ales ca alte acte n-am - adica n-am carte de indentitate, talon etc, acestea urmeaza sa apara)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si iata si primele date despre rodajul masinii :

Am facut pana acum cam 650 km, dintre care 500 au fost pana la mare si inapoi. N-am stat cu ea cum scrie pe aici sub 3000 de ture dar am incercat sa nu depasesc de prea multe ori 3500. Pe afara din oras am tot jonglat cu viteza intre 80km/h si 115km/h (adica cam 3500 ture).

N-am intalnit probleme, e super, sunt foarte incantat. Mai trebuie sa astept sa scada consumul ca pe acesti 650 mi-a luat cam 8.8 (insa cand am pus prima oara benzina mi-a apasat ala pe butonul verde de la rezervor,dupa ce a pus benzina, acum cand am facut din nou plinul nu am mai apasat)

Am sa mai calculez eu ... :lol:

Franele sunt acum sunt ceva mai prompte, adica pedala s-a mai relaxat e mai moale si mai eficace, dar parca mai trebuie sa se lase.

Eu am luat-o cu Fresc pe ea, si a venit cu jante de 15 si cu cauciucuri 195/55, iar masina are garda inalta, mult mai inalta decat una model 2004 cu jante din otel, foarte apropiata de a unei solenza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot a venit vorba de ce mai trebuie cand iti iei masina cea noua si cea frumoasa de pe poarta dealer-ului iaca o intrebare pentru cunoscatori : Care e treaba cu taxa de drum?

Ma refer aici doar atunci cand ai numere rosii si autorizatie provizorie (mai ales ca alte acte n-am - adica n-am carte de indentitate, talon etc, acestea urmeaza sa apara)

<{POST_SNAPBACK}>

Taxa de drum se plateste dupa ce iei numerele definitive - pentru numere rosii nu iti trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva cu ibiza noua si cu pachetul Fresc pe ea care sa fi incercat jucaria cu climatronicul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ciclul scartaie franele...

Cateodata imi scartaie, am sub 10.000 de km, am intrebat la Porsche daca e vreo problema cu placutele - mi s-a zis ca la nr. asta de km nu au cum sa fie tocite si ca probabil intra mizerie la disc si de aia face asa.E drept ca nu scartaie intotdeauna...dar mi-a zis ca nu are rost sa mi le curete, pentru ca o sa platesc si o sa scartaie in continuare oricum.

Oricum in septembrie o duc la revizia de un an, am aproape 10.000...stiti cam cat costa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ciclul scartaie franele...

Cateodata imi scartaie, am sub 10.000 de km, am intrebat la Porsche daca e vreo problema cu placutele - mi s-a zis ca la nr. asta de km nu au cum sa fie tocite si ca probabil intra mizerie la disc si de aia face asa.E drept ca nu scartaie intotdeauna...dar mi-a zis ca nu are rost sa mi le curete, pentru ca o sa platesc si o sa scartaie in continuare oricum.

Oricum in septembrie o duc la revizia de un an, am aproape 10.000...stiti cam cat costa ?

<{POST_SNAPBACK}>

In legatura cu franele: daca tii masina afara si observi ca scartaitul se produce mai ales dimineata cand pleci de acasa, franeaza consecutiv sa le curati (cel mai urat fac de la apa). Ai sa observi ca dupa cateva franari nu mai ai probleme.

Cu revizia, nu stiu exact dar o sa te coste in jur de 6 milioane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te deranjeaza asa tare ,vezi ca se gaseste curatitor pt frane la spray.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu consumul la drum lung - scurt si la obiect

aprox. 400km din care autostrada 150 km/h constant, restul varfuri de 150 km/h, aerul pornit tot timpul, cand pe viteza 1, cand pe viteza 2, 2 persoane + ceva bagaje, masina are 2200 km - consum 8.2%

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai scos un consum excelent pentru motorul de 1,4. La mine, la un an si 3 luni si 20.000 de km cu medie de viteza de 110 km/h (asta inseamna ca am mers si cu 150-160) am scos 9,5 pe 700 de km intr-o singura zi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa nea x-ecutoare ca stiu eu cum ai mers cei 700 km :banghead: :offtopic: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!