Jump to content

Antena Golf 4 - Totul despre ea si schimbarea ei


Shok
 Share

Postare recomandată

Eu am cumparat-o anul trecut din reprezentanta si am dat 25 lei pe ea.

Nu in toate cazurile piesele sunt f scumpe la reprezentanta, eu bujiile si bobinele OE spre exemplu le-am gasit mai ieftine decat in alte magazine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am cautat la reprezentanta dar imi aduceau doar chitul la pret triplu cam... asa ca i-am facut eu o garnitura pana una alta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum asta este.....

 

codul garniturii este 1j0 035 350 si costa pana in 25 lei la reprezentanta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • Administrator

Știți cam cât costă antena la reprezentanță pentru sistem cu navigație - Golf 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acceasi problema amplificator ul s a oxidat datorata trecerii timpului 50 lei antena mi a adus o un electrician de e un site de unde are el reduceri acolo plus 10 lei montatul iar acu prind oriunde oricand, nu e greu de demontat acu ca am vazut cred ca si eu pot face asta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa ne dai detalii, de pe ce site ti-a cumparat piesa si ce presupune montajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ai incercat careva sa dati toata plafoniera jos de pe g4 varinat ?? se mai aseaza exact cum era inainte??

 vreau sa o desfac ca sa iau barele jos de tot :)

 

nush daca am scris in sectiunea corecta ,deci iertare ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e plafon, nu  plafoniera.

nu stiu daca trebuie data jos de tot, nu merge sa desfaci doar spre margine cat sa ai acces la suruburi?

daca nu o fortezi si nu indoi cartonul se aseaza la fel.

te poti informa si de aici http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1312975

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Wolf_PoP

Stie cineva daca spicul de antena neorginal este mai prost (in sensul ca prinde semnal mai slab si eventual calitatea cauciucului acela de protectie) decat cel original? Nu stiu ce sa aleg intre unul din dezmembrari sau nou neoriginal.

Modificat de The_Wolf_PoP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spicul, adica "batul"? Am avut ambele (original si replica din targ), semnalul e la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca "spicul" e din pai, lemn sau orice material neconducator de electricitate... nu va merge. Daca e din orice metal... e ok, in definitiv... e o bucata de sarma otelita si nimic mai mult.

Modificat de Senty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Difera calitatea lui, materiale si aspect. Semnalul e la fel daca ai electronica din baza buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_Wolf_PoP

Nu stiu cum arata in realitate, insa din poze era la fel ca originala, deci aspectul ar fi acelasi. Acum materialele ar fi oarecum problematice daca ar fi mult mai proaste, actuala antena s-a "copt", iar acel cauciuc ce acopera mai bine de un sfert din ea, nu mai e, se vede metalul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

sunt de câteva zile posesorul unui VW Golf 4 Variant, anul 2004. La achizitionare am observat câteva mici probleme, si anume nu se aprindeau becurile pentru mers inapoi (fir rupt la mufa sondei), teva stropitorului lunetei era rupta, nu semnalizeaza in bord când deschid hayonul si lucrul cel mai suparator, este ca nu am receptie buna pe radio. Primele 2 probleme (becurile pentru mers inapoi si teva stropitorului), le-am rezolvat imreuna cu colegul Remus66, care a fost amabil sa ma ajute.

Pentru radio am facut o scanare cu Vag-com si imi arara urmatoarea eroare, eroare ce nu se sterge deloc:

1 Fault found,

00856 - Radio Antenna

011 - Open Circuit.

Mentionez ca radioul prinde posturi relativ putine si are receptia slaba (la unele posturi fâsâie destul de suparator), iar in afara Bucurestiului, sunt zone unde nu prinde nimic.

Pe masina se afla unitatea audio originala, a masinii, nu mai tin minte Delta sau Gamma, una din aceea mare, care ocupa tot spatiul dinte suportul de pahare si climatronic.

Am citit tot topicul insa aceasta eroare am gasit-o mentionata numai in câteva locuri si fara a fi urmata de vreo mentiune daca si cum a fost rezolvata.

De aceea vin si eu si intreb, la ce sa ma astept ca defectiune, ar putea sa fie numai firul intrerupt, sau ar putea fi ars amplificatorul din baza antenei ?

Oricum as dori ca zilele acestea sa o demontez, mi-am comandat si garnitura aceea ovala pentru inlocuire, insa as dori sa stiu cât se poate de precis ce ar trebui sa fac pentru verificare.

Colegul Remus66 ar fi dispus sa ma ajute si la aceasta operatiune, are si scule pentru electronica, insa la antena nu a umblat nici el niciodata.

Un coleg de la serviciu mi-a spus sa anulez pur si simplu amplificatorul din baza cu un strap, insa ma intreb daca o fi bine sau nu.

Va rog dati-mi câteva indicatii de urmat pentru rezolvarea problemei.

Modificat de Oak65
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfa baza antenei si vezi sa nu fi intrat apa in amplificator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa desfac sâmbata baza antenei, (am facut ieri o simulare si am ajuns pâna la piulita bazei, usor, usor, fara sa rup vreun clips) si vreau sa te intreb cum imi dau seama daca intrat apa in baza ? Gasesc cumva in baza oxizii aceia asa sub forma de inflorituri, asa cum am vazut prin niste poze pe aici pe undeva ?

Apoi presupunând ca a intrat apa in baza, aceasta mai poate fi recuperata, eventual daca curat oxizii cu o periuta cu ceva, sau sigur baza s-a defectat in contact cu apa ?

In alta ordine de idei, daca conectez un voltmetru intre firul central al cablului de antena, ce intra in baza si masa, cu radioul pornit, trebuie sa am 12 volti ? Vreau in felul acesta sa verific daca baza se alimenteaza cu tensiune, e corect asa, sau voltmetrul trebuie sa-mi indice altceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt ca sa ai 12v trebuie sa mai ai un fir de alimentare / un amplificator de semnal.

cand desfaci baza verific garnitura daca este flexibila sau imbatranita. partea electronica o verifici vizual, daca a intrat apa vei vedea oxizii.

ca sa ajungi la electronica e un capac in fundul ei, de obicei suruburile (cruce) sunt acoperite cu un mastic - il razi si ai acces la ele.

 

ca sa demontezi antena tragi cu grija de ornamentul din capatul plafonului si apoi impingi usor plafonul in jos cu mana, cat sa bagi o cheie pe piulita. eu am desfacut si capacele de la stalpi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muale, incurci putin lucrurile, omul a scris mai sus ca are radioul original al masinii. Asta inseamna ca nu are nici un fel de fir suplimentar, alimentarea bazei facându-se din aparatul de radio, direct prin firul de antena, tocmai pentru a nu mai folosi un fir suplimentar, destul de lung din bord pâna sus la baza. Separatia semnalului de radiofrecventa, fata de tensiunea continua de 12 V, necesara bazei, se face printr-un condensator, undeva in interiorul radioului, altfel cei 12 V, s-ar "duce" si catre etajele de radiofrecventa din partea de radioreceptie a rdioului si asta nu este permis.

Ceea ce nici eu intr-adevaqr nu stiu exact este daca baza se alimenteaza chiar cu 12 volti sau cu o tensiune mai mica si chiar mi-as dori sa aflu acest lucru, poate colegul Al Bundy va fi amabil si ne va raspunde.

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baza se alimenteaza cu 12v.

 

Da, radio OEM alimenteaza singurel baza... prin intermediul antenei - numai in cazul in care il inlocuiesti cu o unitatea AM, atunci trebuie acel adaptor (numit impropriu amplificator) care se interpune pe firul antenei, pt a alimenta baza.

 

daca a intrat apa in ea, in timp a corodat cablajul... si sunt sanse mici sa scape cu o curatare. O inlocuiesti sau sari peste montaj.... caz in care piezi din calitatea receptiei

 

un diy de la Passat, poate te ajuta http://vwforum.ro/topic/61490-diy-demontarea-antenei-de-pe-pavilion/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate pozele nu mai sunt acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am instalat recent un asemenea "amplificator" pe traseul antenei la o unitate AM si nu am avut nici-o imbunatatire. Asa ca am desfacut acel modul, compus din ceva condensatoare mici de cativa nanofarazi si 2 rezistente de 820 ohmi parca. Amandoua rezistentele erau moarte, normal sa nu am alimentare pe antena. Le-am inlocuit si amplificatorul din baza antenei isi face treaba acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum imi dau si eu seama de ce am receptie proasta  mai ales in afara localitatii.....si eu am radioul original dar tot la baza cred ca e problema.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Incepand cu ziua de ieri sunt mandrul posesor al unei antene shark, "incropita" dupa metoda colegului DragosR http://vwforum.ro/topic/32441-un-golf-iv-special/?p=1806453 Asa am obtinut un look difert pentru masina dar am pastrat si antena OEM a masinii (de fapt doar electronica).

Inca nu am facut dumuri inafara orasului, insa receptia mi se pare la fel ca inainte, cu toate ca nu mai am spicul de 45cm pe plafon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!