Jump to content

Pornire motor benzina - probleme pornire la cald


Mircea I.

Recommended Posts

FA o revizie la electromotor si schimba cele 2 bucse.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • deeJayOg

    18

  • alexanderdj

    14

  • SergiuD

    6

  • stickro

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Recomand un test la presiunea in rampa de injectie. Eu mi-am  confectionat singur testerul dintr-un manometru de aer la care i-am atasat un metru de furtun de benzina si l-am legat sus de capota

Posted Images

Am sa incerc! nu stiam de asta. Care e termenul pentru electrmotor in engleza?

Link to post
Share on other sites

Multumesc Al Bundy

Am gasit intre timp si acest topic pentru cine are curajul si indemanarea sa faca operatiunea asta singur 

 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

salut,

porneste de fiecare data la a treia cheie cand temperatura exterioara este peste 15 grade sau cand motorul este cald. Am masurat senzori de temperatura lichid racire si indica corect, am schimbat si senzorul de turatie g28 si pe tester nu este nici o eroare

as vrea sa verific senzorul pozitie ax cu came, dar nu stiu unde este si daca tb data jos distributia pt al schimba (daca este cazul)

are cineva o poza?

Link to post
Share on other sites

incerca sa schimbi si filtru de benzina........

Link to post
Share on other sites

Multumesc,

l-am schimbat si nu este nici o schimbare.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Recomand un test la presiunea in rampa de injectie.

Eu mi-am  confectionat singur testerul dintr-un manometru de aer la care i-am atasat un metru de furtun de benzina si l-am legat sus de capota ca sa nu ajunga benzina in el (poate influenteaza acul...), un T pentru distributia benzinei si coliere...

In exemplul meu sistemul de injectie functioneaza la 3 bari, cand pun contactul pompa baga 3,2, cand se opreste indica 2,8, iar cu motorul pornit baga 3,3 ca in poza. WP_20160611_19_49_18_Pro.jpgWP_20160611_19_49_49_Pro.jpg

Eu am masurat practic presiunea IN rampa de injectie, regulatorul de pe filtru doar decarteaza surplusul de presiune din circuitul de TUR adica circuitul DIRECT pompa-rampa. Se poate observa constructiv cum s-a realizat asta pentru cine are dubii, pe un filtru cu regulator detasabil.

Cine are regulatorul pe rampa trebuie sa intercaleze T-ul pe circuitul de TUR al benzinei, NU la iesirea din regulator, pe retur, cum zic unii. Regulatorul trebuie vazut ca un baraj lateral (in T) pe o apa curgatoare ce mentine nivelul constant pe cursul principal (TUR) iar surplusul il decarteaza intr-un canal secundar (RETUR), iar nivelul cababil sa il sustina se masoara oriunde inaintea lui pe cursul principal (TUR), nu dupa el pe canalul secundar de decartare a surplusului pompei numit RETUR.

Am exemplificat schematic cele 2 tipuri de alimentare a sistemelor de injectie multi-punct, cu galben e descris circuitul de TUR pe care se poate intercala manometrul printr-un T. Si cu verde e trasat circuitul de retur care ne ajuta sa diagnosticam sanatatea pompei de benzina astfel: daca acel circuit este intrerupt si pompa pusa in functiune putin, pe aici trebue sa avem jet de benzina, care ne arata ca pompa e capabila sa ridice presiunea peste cea a regulatorului asa cum este proiectat circuitul. 1.jpeg2.jpg

 

 

 

 

Edited by SergiuD
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Multumesc de ajutor.

Am verificat presiunea in rampa si pompa baga 4 bari, este buna.

Problema este la injectoare care nu mai etanjeaza, dupa oprirea motorului presiunea in rampa scade la 2 bari in aproximativ 30min.

Le-am curatat cu ultrasunete si se pare ca le-am stricat. O sa vad daca se pot reconditiona, daca nu altele noi.

Link to post
Share on other sites

Cum sa le strici daca le-ai curatat? Cum ti-ai dat tu seama ca le-ai stricat? Le-ai curatat la un specialist?

Edited by csm_1
Link to post
Share on other sites

La Bosch Service in Galati, nu mai inchid bine si scapa benzina. La o stationare mai mare de 25min picura benzina, pana se dezamorseaza rampa.

Link to post
Share on other sites

De unde stii ca picura?

E normal sa scada presiunea ;)

Link to post
Share on other sites

Simplu, scuze ca nu am explicat tot.

Cand dezamorsez rampa de la ventilul de cuplare manometru masina porneste fara probleme, pentru ca nu mai are benzina si nu mai picura. Saptamana viitoare o sa dau afara rampa si o sa ma uit la injectoare.

Link to post
Share on other sites

Asa e cel mai bine, doar cu ele scoase poti vedea daca picura.

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Salut, am citit majoritatea commenturilor de aici.

Am aceeasi problema, adica porneste greu la cald (dupa vreo 4-5 secunde de tinut la automat). La rece nu are nimic.

Am schimbat pana acum bujii, fise, o bobina si senzorul de temperatura CTS (G62). Problema nu s-a rezolvat. Ce as putea sa ii mai fac?

Passat 1.6 ALZ parca.

Multumesc anticipat.

Link to post
Share on other sites

Să mai verifici:

  • presiunea şi debitul de combustibil
  • regulatorul de presiune al combustibilului
  • senzorul de temperatură aer
  • canistra de vapori
  • senzorii de la arborele cotit şi arborele cu came
  • să nu ia aer fals pe undeva
  • injectoarele.
Link to post
Share on other sites

Pare o gramada de treaba :)), sper sa gasesc mecanicul care sa vrea sa faca toate astea. Oricum, iti multumesc din suflet pentru ajutor.

Si am citit ca si supapa EGR ar mai fi una dintre probleme

Edited by Furdu
Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

salut,

 

Am aceasi problema si eu cu masina mea, am schimbat senzorul de temperatura si bujiile, dar dupa o saptamana a revenit problema.

Cel mai probabil in cursul saptamanii am pronit masina doar dimineata si seara dupa munca si a fost mai rece afara, iar in weekend a reaparut problema cand am incercat sa o pornesc in timpul zilei.

Imi poti spune daca ai rezolvat poblema si cum?

Masina mea este un Golf 5 1.6i BSE din 2008.

 

multumesc!

Edited by lupo_bv
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Buna seara

Se pare că reînviem acest subiect.

La un motor 1.6 BSE problemele asemănătoare celor descrise mai sus.

La rece pornește fara nici o problema.

In sarcina nu se oprește niciodată fie că este rece sau cald motorul.

Dar în schimb la cald cate o data nu pornește oricât ai da la automat.

In schimb daca o lași 15 minute pornește la sfert de cheie.

Menționezcă atunci când nu pornește și dai la automat parcă ar da semne sa pornească atunci când lași cheia.

In momentul când nu pornește scoate un miros urat pe eșapament.nici a benzina nici vapori de benzina.mai repede oua clocite.

Făcut n diagnoze fara nici o eroare pe ecu.

Senzor temperatura funcționează ok.

Presiune pompa ok.

Deocamdată astea au fost acțiunile făcute.

Întrucât la diagnoza nu apare nimic diagnoza făcută chiar când nu pornea.

Are cineva idei în ce parte să mă îndrept?

Ce sa verific?

Întrucât am fost la cam toate service din oraș...mai puțin reprezenta... Ofer 500 Ron celui care mă ajută să o scot la capăt.

Merci mult.

 

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Salut, am acelasi motor cu aceleasi simptome. Ai gasit rezolvarea? Nu reusesc sa o rezolva si ma dispera problema :( Multumesc mult!

Edited by lupo_bv
quote postare anterioara
Link to post
Share on other sites

Salut

Bobina de inducție a fost crepata.

La cald se dilata creapatura și fura scânteie.

Sper sa fie de ajutor

 

Edited by marius11
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept