Jump to content

Pornire motor benzina - probleme pornire la cald


Mircea I.

Recommended Posts

si cum si-au dat seama ca este aceasta supapa, ca la mine nu stiu care e problema exact, si de unde pleaca. Mai multe detalii poti sa imi dai?

P.S A nu se confunda cu pornirea cand motorul este cald.

Merci

Edited by nero210
Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...
  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • deeJayOg

    18

  • alexanderdj

    14

  • SergiuD

    6

  • stickro

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Recomand un test la presiunea in rampa de injectie. Eu mi-am  confectionat singur testerul dintr-un manometru de aer la care i-am atasat un metru de furtun de benzina si l-am legat sus de capota

Posted Images

Salut. Am si eu o problema grava cu pornirea, numai cand este cald afara. Nu porneste dekt daca calc pedala de acceleratie si knd porneste parca trage mai greu.. (insa asta se intampla rareori,dar atunci cand se intampla nu trage bine, si cateodata moare motorul la relantiu).daca scot capacul de la rezervor masina porneste fara nici un fel de probleme, la sfert de cheie as spune.si trage normal... Am fost la service-uri, am pus-o pe tester... nimeni nu stie nimic.. Un singur mecanic mi-a spus ca este posibil ca defectiunea sa fie din cauza ca am vid in rezervor sau ceva de genu. Stie cineva vreo solutie? Aveti idee de la ce sa fie ? Mentionez ca bendix-ul l`am schimbat de curand, electromotorul este ok,bateria noua.Va multumesc.

Link to post
Share on other sites

Pai daca sunt probleme numai cand este cald si observatia este corecta cauta ceva pe la senzorii de temperatura.Este un defect mai complex si este nevoie de o scanare zic eu.

Link to post
Share on other sites

Inca ceva.. Stie cineva ce rol are furtunasul de la capacul rezervorului? La mine atarna pe undeva pe la roata (am dat jos aparatoarele de noroi)... Aveti idee trebuie sa intre undeva ?

Ma refer la acela care este imediat cum deschizi capacul de la rezervor, putin mai jos de buson...Imi cer scuze daca sunt off topic dar ma gandesc ca poate o avea vreo mica legatura cu pornirea(stiu, stau prost cu mecanica). :banghead:

Edited by cybya
Link to post
Share on other sites

Pai atunci verifica si presiunea de combustibil si regulatorul de presiune la mecanicul care a avut ieea cu rezervorul.

Link to post
Share on other sites

e normal daca ti se opreste motorul (cand parcam cu spatele in garaj si un pic rampa ,de exemplu) la prima cheie sa caraie motorul ,chit ca ii las sa se stinga martorii,apas pedala de ambreiaj? porneste foarte chinuit,are un sunet ciudat, parca as da mai scurt la demaror sau abia s-ar alimenta.se ineaca cumva si acela e rezultatul la pornire?

Edited by jag
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

salutare...aceeasi problema o am si eu la golf-ul meu....poti te rog sa-mi spui cum ai remediat problema.......ce ai schimbat....cati bani....mersi frumos!

Link to post
Share on other sites

Salutare! Hai ca am patito si eu sa nu mai porneasca cand e cald decat ff greu. Din cate am citit pe aici ar fi un amarat de senzor de temperatura. Are cineva vreo schema, ceva, unde este acesta situat pe motor.

Numai bine!

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Mai vin si eu cu o intrebare, poate-poate mai citeste si postul asta. Senzorul acesta de temperatura este de fapt SENZOR TEMPERATURA EXTERIOARA? (pt ca asa l-am gasit pe saituri)!

Link to post
Share on other sites
volnick1986

Senzorul de temperatura exterioara este altceva fata de senzorul G62 de temperatura al motorului.

Ai aici 2 linkuri care te pot lamuri despre Senzorul G62 si senzorul de temperatura exterioara:

Senzorul pentru temperatura exterioară - 1J0 919 379 A

DIY - Schimbare Sonda (Senzor) Temperatura G62

Senzorul de temperatura exterioara nu intervine in pornirea motorului, el doar indica temperatura exterioara in bord, la BC, sau la Climatronic.

Edited by volnick1986
Link to post
Share on other sites
ionel.d.2007

Senzorul de temperatura exterioara are legatura cu functionarea corecta a AC-ului (climatic,climatronic) si nu a motorului. Pentru functionarea corecta a motorului ECU foloseste datele primite de la senzorul de temperatura (G62) a antigelului (care este montat de regula pe chiulasa). Daca G62 nu functioneaza cum trebuie "induce in eroare" ECU care astfel "ia o decizie" gresita, ce are ca rezultat functionarea defectuoasa a motorului. :blah:

In timp ce editam, deja aveai raspuns. Nu il sterg pentru ca poate a apucat si altcineva sa-l citeasca.

Edited by ionel.d.2007
Link to post
Share on other sites
volnick1986

Corect ce zice ionel.d.2007, dar nu sunt de acord cu un lucru. Senzorul G62 nu este montat pe chiulasa ci pe flansa in care se prinde cu o siguranta. Senzorul trebuie sa vina cu un O ring in cutie.

:blah: Golfurile IV sau Passaturile B5, B5.5 cu Climatronic o sa vedeti ca au inca un senzor de soare pe bord. Am pus si o poza u el. Acesta este folosit de catre Climatronic pentru a sti cat de tare sa raceasca habitaclul in functie de soare.

Am pus si niste poze cu senzorul G62 si va dau si codul: 059 919 501A.

PS: Atentie! Pot fi cu 2 sau 4 Pini.

post-37459-1280066399_thumb.jpg

post-37459-1280066403_thumb.jpg

post-37459-1280066407_thumb.jpg

post-37459-1280066413_thumb.jpg

Edited by volnick1986
Link to post
Share on other sites

Salutare...am si eu o problema la masina mea care imi cam da batai de cap. Dimineata la rece porneste ok fara probleme se tureaza cum trebuie si revine la turatia normala de relanti. Cateodata la pornire cand dau la cheie nu o ia...dupa care pun dinou contactul si dau la cheie....invarte dar nici cum nu porneste....daca insist mai mult porneste dar foarte ciudat martorul de la baterie ramane aprins si masina se tureaza treptat pana la turatia de relanti si tremura toata. Cand turatia ajunge la relanti se stinge martorul de la baterie si merge turat cam pana la 1000 ture. Cateodata cand nu porneste de la prima cheie si face figurile prezentate anterior, scoate un fum alb si cu miros puternic de benzina. Specific ca am testat masina si nu da nici o eroare. In urma cu ceva timp a dat ceva erori una dintre ele se referea la MAP senzor (l-am schimbat) si una 01314 care din cate am aflat se referea la Engien Control Module. Va rog sa ma ajutati, orice sfat este bine venti.Va multumesc

Link to post
Share on other sites
Corect ce zice ionel.d.2007, dar nu sunt de acord cu un lucru. Senzorul G62 nu este montat pe chiulasa ci pe flansa in care se prinde cu o siguranta. Senzorul trebuie sa vina cu un O ring in cutie.

:D Golfurile IV sau Passaturile B5, B5.5 cu Climatronic o sa vedeti ca au inca un senzor de soare pe bord. Am pus si o poza u el. Acesta este folosit de catre Climatronic pentru a sti cat de tare sa raceasca habitaclul in functie de soare.

Am pus si niste poze cu senzorul G62 si va dau si codul: 059 919 501A.

PS: Atentie! Pot fi cu 2 sau 4 Pini.

ala nu e "ochiul"de la alarma/inchidere centralizata?

Link to post
Share on other sites
volnick1986

:vaidecapulmeu: Nu.

post-37459-1280744921_thumb.jpg

Edited by volnick1986
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Salutare.Mi-a aparut o anomalie la pornire cald-rece!La prima cheie se opreste(incearca sa-l mentina turat dar scade turatia pana se opeste,totul se petrece in cateva secunde).La a doua cheie se mentine relantiul,nu se mai oreste dar relantiul este neregulat,variaza uzor,motorul tremura!Dupa ce merg un timp totul revine la normal,relantiu regulat,tremurat foarte usor!Pentru tremurat,relantiu instabil suspectez injectoarele!Miroase a benzina(nu foarte rau).In treptele inferioare a inceput sa dea in nas).In rest,trage de "rupe pamantul"!Deci la prima cheie porneste dar se opreste imediat,la a doua totul este ok(in sensul ca nu se mai opreste)?!Mult Motorul este Digifant!

Link to post
Share on other sites
  • 9 months later...

readuc la viata un pic topicul cu o problema.La un golf exact ca al meu(AZD) prima pornire e brici.Dupa ce merge mai "nervos" vreo 20km si face o pauza de 20-30de min,umatoarea pornire e cam "zbuciumata".Nu mai porneste ca dimineata.Adica,porneste la prima cheie dar mentinuta un pic mai lung,timp in care si motorul se cam zbate(se simte ca si cum ar avea tampoanele din elastic).Nu are nici o eroare,toate reviziile tinute din scurt si cu piese fara compromisuri.Compresia 13 la toate.Castrol 5w40,fara consum de ulei,et,etc.

Nu e mare chestie dar e cam deranjanta problema,in ideea sa nu se amplifice.

Ceva idei de investigat?

Link to post
Share on other sites

bujii ? vreo bobina de inductie cu probleme ?

Link to post
Share on other sites

bujiile are deja cunoscutele bkur6et10 de vreo 30k km,fara depuneri.Ce e drept bobinele sunt ceva de genul 4 de 5 feluri.Adica nici una pereche.Poate apare dupa incalzire problema de la bobine?

Link to post
Share on other sites

Nu porneaste decit la a 4..7 a cheie atat la cald cat si la rece, uneori o ia la sfert dar daca o las o 1-2 nu o mai ia decat ff greu. Am schimbat senzorul G62 si nimic, pe tester nici o eroare. Am curatat clapeta de acceleratie, si senzorii, am verificat bujiile, incarcarea, bateria si electromotorul, toate sunt ok'.

Porneste foate greu, dupa ce porneste daca o opresc imediat si ii dau din nou cheie o ia la sfert. Atunci cand porneste greu la a-4..7-a cheie, porneste foarte balbaitaita, dau s-o accclerez insa nu se accelereza, incerc din nou si o ajut cu pedala de accelerati si insfarsit o ia. :( .

In bord nu se aprinde nimic. Dupa ce porneste simt un puternic miros de benzina nearsa. Nu consuma ulei, isi tine relantiul ceva mai jos la cald undeva la 700-720trm, in mers nicio problema motorul trage bine, nu se balbaie. Masina am plimbat-o deja pe la vreo 3 service-uri, am pus-o pe tester nicio eroare. :( Ce ar putea fi ? Rog pe cei care s-au mai lovit de problema aceasta sa posteze, orice sugestie e bine venita.

:(

Multumesc in avans!

Edited by roland1
Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Injectoare infundate, bujii proaste sau neschimbate de mult timp. Pompa de benzina dar in cazul ei nu ai mai avea putere, sau poate si regulatorul de presiune. Filtru de benzina infundat sau neschibat de mult timp. Mai multe nu mai stiu sa-ti spun.

Link to post
Share on other sites

cu injectoare a inceput colegul Aerofan,cu ele as incepe si eu.Poate "pisa"(scuzati expresia) si din cauza asta se acumuleaza prea mult carburant,detoneaza mai greu la inceput iar surplusul e impins pe esapament.Daca zici ca se simte bine mirosul,presupun ca te'ai uitat dupa scurgeri pe in zona filtrului pt inceput si apoi pe traseu pana la rampa de injectoare.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept