Jump to content

Pornire motor benzina - probleme pornire la cald


Mircea I.

Recommended Posts

alexanderdj

Si acum ce se intampla? Nu-ti iei banii inapoi pe piesele pe care le-ai schimbat aiurea?

Eu tot sunt de parere ca e de la vreun senzor. Ori e asta de temperatura al motorului, ori cel de impulsuri poate nu mai lucreaza bine si are momente foarte scurte cand intra in greva.

Totusi ar fi trebuit sa ai o eroare stocata...

Ma rog, daca tie ti s-a parut mai ok sa dai 1000 de euro in loc de 50, asta e acuma. Incearca sa le duci injectoarele sa se spele cu ele pe cap si sa-ti dea banii inapoi.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 147
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • deeJayOg

    18

  • alexanderdj

    14

  • SergiuD

    6

  • stickro

    6

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Recomand un test la presiunea in rampa de injectie. Eu mi-am  confectionat singur testerul dintr-un manometru de aer la care i-am atasat un metru de furtun de benzina si l-am legat sus de capota

Posted Images

Mașina e la ei deocamdată...aștept să verifice să vadă CE ARE DE FAPT.

Mi-au zis că injectoarele mele sunt totuși defecte (că doar nu ziceau da dom-le le-ai schimbat degeaba hai să-ți dăm banii înapoi :) ) - pierd presiune. A rămas că le mai duc odată la ei pt. re-verificare.

În primă fază au zis ceva gen: "posibil să fie și noile injectoare defecte..." dar că reverifică. Am termen de predare până vinerea asta. Mi-au dat de la ei un Golf 6 între timp să am mobilitate până atunci.

Deocamdată aștept să văd ce descoperă ei la mașină. Am auzit atâtea păreri cu problema asta de la toată lumea (senzor, injectoare, bujii, bendix, distribuție, releu...etc...) că mi-am făcut capul calendar și tot țeapă am cu banii acum... nu știu ce se va întâmpla încă. Aștept să mă sune.

Link to post
Share on other sites
alexanderdj

Punem pariu pe 50 de lei ca pana vineri rezolva problema care probabil nu e asa scump de rezolvat si tie o sa-ti zica, ca au fost si injectoarele noi defecte si ca ti-au pus altele? :D

Macar sa scapi de problema...

Link to post
Share on other sites

Măcar de aș scăpa odată de balamuc ,da :) Stau ca pe ghimpi acum. O să postez imediat ce știu ceva concret.

Link to post
Share on other sites
mihalis_20

a ta se tureaza singura la 2000 si scoate fum cand o pornesti la cald??? ai rezolvat ceva¿

Link to post
Share on other sites

Se turează foarte greu chiar și când pleacă în cele din urmă. Am pățit odată și cu fum; m-am gândit că e din cauză că se tot îneacă de la atâtea chei. Mașina e încă la PBN. Nu au rezolvat încă.

Link to post
Share on other sites
alexanderdj

Tocmai intrasem aici ca sa te intreb ce-a iesit pana la urma. As vrea sa zic ca sunt surprins sa vad ca inca nu ti-au rezolvat problema, dar cred ca asteapta raspuns de la Vw ca sa le zica cum sa-ti repare masina. E aiurea sa nu-i dea de cap la un motor aspirat cu 8valve si management electronic al motorului. Motoarele astea stiu singure sa spuna unde le doare, nu inteleg ce le e asa de greu sa interpreteze niste erori si respectiv valori date de catre motor.

Cu 1000 de euro pe care i-ai dat pana acum, iti luai un motor de la dezmembrari, ti-l luai si 16V sau Fsi ca sa ai niste caluti in plus, luai si Ecu de la motorul respectiv, plateai manopera la service si cred ca mai ramaneai si cu bani de un plin de benzina ca sa alergi noul motoras. Poate ca exagerez si n-ai scapa asa ieftin, insa e posibil sa te descurci in banii astia. In plus mai ramaneai si cu motorul asta sa-l dezmembrezi si sa mai iei niste banuti de pe urma lui...

Sa-l cheme si ei pe Scooby Doo cu echipa misterelor ca sa elucideze acest mister. :))

Stai ca acum am observat ceva in ultimul tau post. Tie iti porneste greu, se invarte motorul in gol si se balbaie pana porneste? Nu se tureaza pana unde ar trebui si si eventual iti mai si tremura masina la anumita turatie? Turometrul iti merge? Iti clipeste becul de la ulei cumva?

Edited by alexanderdj
Link to post
Share on other sites

De tremurat n-a tremurat deloc niciodată. Turometrul urca până pe la 700 și apoi cobora, deși părea ca a pornit...e ca și când nu primea benzină. Similar cu Daciile vechi când uitai să tragi șocul iarna.

Nu clipeste nimic în bord :(

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

UPDATE - dupa 3 saptamâni, cei de la PBN mi-au zis că nu se manifestă problema. Am fost de două ori, în zile diferite să mă conving. Așa a fost... nimic :(

Azi mă duc să iau mașina. Ramâne să încerc să filmez defectul (dacă se mai întâmplă și să le duc filmul - urmând să demareze discuții cu VW-ul)

Asta e...deocamdată pornește. Are o mică ezitare am văzut, dar pornește....

Link to post
Share on other sites

Imi pare rau de tine deeJayOg ! sa ne arati si noua..poate incerci ceva..sa-ti iei bani inapoi..

Link to post
Share on other sites

Sper să reușesc să prind repede. A ramas cu cei de la PBN, că odată ce am film, pot face un ticket la VW in Germania cu problema și film, și vor trimite de acolo un specialist să se ocupe de bubă. Deocamdată aștept să prind filmul.

Link to post
Share on other sites
alexanderdj

Nu ma gandeam ca chiar n-or sa reuseasca nimic. Cine stie, poate totusi s-a rezolvat problema. Daca ar fi verificat ei toate componentele alimentarii cu benzina si aprinderea ca la carte, eu cred ca ar fi trebuit sa gaseasca ceva. Sau poate vreun update de soft...

Link to post
Share on other sites

Ce porcărie! A mea a făcut de două ori la fel la pornirea în soare (80 mii). Dacă se dovedeşte că măscăricii ăia ţi-au schimbat injectoarele degeaba (adică nu chiar degeaba, pentru o mie de euro), adio încredere în „reprezentanţă”. Nu mai spun că nu e normal să-ţi pice motorul la 50mii, dar ...îţi iei maşină nouă, ţii la ea „ca la ochii din cap”, zici „hai să merg la reprezentanţă că acolo băieţii cunosc mai bine problema” şi nici nu iese bine din garanţie că te şi jecmănesc la drumul mare. Păi n-ar fi mai bine să-mi iau o asiatică cu vreo şapte ani garanţie? Mă p... pe emblema lor!

Link to post
Share on other sites

senzor temperatura... primul care trebuie schimbat in situatia asta... nu ca as fi vreun specialist in reparatii de motoare dar si a mea avut simptome similare si s-au rezolvat dupa inlocuire :)

Link to post
Share on other sites

Testat/verificat/discutat...aparent nu e de la ăla :( - am avut 5 încercări zilele astea. A pornit perfect de fiecare dată :banghead:

Link to post
Share on other sites
alexanderdj

Nu mai fii suparat ca porneste perfect. Ti-am zis, probabil ca s-a rezolvat. Apropo, de fiecare data cand pornesti masina, incearca te rog sa fii atent daca-ti bate soarele direct pe capota. Daca soarele bate in capota si apare iar problema, sigur e senzorul ala de care am tot discutat. Probabil ca stiu si la reprezentanta destul de bine simptomele si nu le-a dat cum trebuia ca sa inlocuiasca senzorul respectiv...

Link to post
Share on other sites

90% din cazuri direct pe capotă bate. Tot nimic...am încercat și azi de două ori. Poate am scăpat naibii măcar. Dacă mai face, o să revin cu detalii. Merci pentru ajutor.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
firestorm1312

Eu cred ca ti-au schimbat senzorul si nu ti-au mai zis. Un senzor de temperatura pe motor este pana in 50 ron, iar la cat ai dat tu, ai platit si senzorul fara sa stii. Nu puteau sa mai recunoasca ca te-au pus sa schimbi injectoarele fara sa aiba defectiune. Si eu am aceeasi problema cu senzorul respectiv, inca nu l-am schimbat ca nu se manifesta mereu defectiunea si uit. Am pus testerul pe masina si nu da nici-o eroare.

Link to post
Share on other sites

Salut ! Am tot cautat pe forum si nu am gasit exact ce am patit eu.Am un G4 1.6 16v AUS.Dimineata porneste la prima cheie dupa care face cateva mici trepidatii si gata.Problema e cand motorul e cald.Dau cheie , motorul sta turat la 200 de rotatii si tre sa tin inca cheia pana ajunge,cu greu, la 400 de rotatii(daca nu tin cheia motorul se opreste) si apoi urca greu pana la 800 si sare direct la 1200,moment in care se stinge becul de la baterie si scoate putin fum negru.Tin sa mentionez ca atunci cand porneste asa greu se aude, la accelerare de la turatie mica, un zgomot metalic.

Link to post
Share on other sites
firestorm1312

Nu stiu ce sa zic de problema pornirii, sunt multe variabile-senzori( ax cu came, turatie, temperatura motor), clapeta aceleratie( foarte probabil). Nu sunt mecanic. Referitor la zgomotul metalic, iti impartasesc din experienta traita de mine. La masina din semnatura, a inceput sa se auda ,la pornire, in treptele 1 si 2 cand urcam in turatie sau faceam frana de motor, un sunet de parca s-ar fi turat un motor diesel sau unul cu evacuare tuning.Acest sunet se auzea numai cand era motorul in sarcina, daca il turam cand era pe liber, totul era normal. Am inceput sa imi fac griji si sa ma gandesc ce poate fi. Pana la urma am ajuns la mecanic (nu mai suportam sa merg asa) si s-a descoperit ca era o problema minora. Palnia de la galeria de admisie a aerului ( se afla prinsa de grila pe partea stanga), era slabita din suruburi si intra in vibratie cu, caroseria. S-a rezolvat cu o surubelnita in stea.

Link to post
Share on other sites

salut, la mine cand pornesc masina dimineata parca merge intrerupt cateva secunde si tremura motorul, iarna n-am nici un tremurat doar vara. am schimbat pana acum bujii, senzor temperatura, bobina, fise si degeaba face la fel. vreo parere?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

salut,am un g3 gti 2.0 ,dimineata porneste foarte greu(parca in doua pistoane)dupa 20-30 secunde isi revine la normal merge rotund,dar pana sa-si revina scoate si fum pe toba(parca benzina nearsa)ce poate sa fie?

Link to post
Share on other sites

am skimbat senzorul de temperatura si merge ok acum,porneste bine si nu mai scoate fum,multumesc mult baieti pentru ajutor

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept