Jump to content

Pornire motor benzina - probleme pornire la cald


Mircea I.
 Share

Postare recomandată

salut. cand este motorul cald, la pornire se tureaza pana la 2000 de ture si isi revine imediat. pornirea este destul de normala, adica porneste usor. la tester nu apare nimik, ce ar putea fi?

Modificat de alinbum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut! Revin cu pornirea dificilă după ce maşina a stat în soare. Peste vara am luat o solutie de curatat motorul (de pus in rezervor), nu am mai pus benzina de 95 de Petrom, si nu a mai facut probleme, dar parca tot nu pornea ca inainte; am fost cu ea inclusiv in Italia unde a stat expusa in soare foarte intens - imediat dupa pornire acul turometrului cadea pe la 400rpm, aveam impresia ca se va opri, iar apoi isi revenea.

Eu fac revizia la reprezentanţă (intr-un judet invecinat) pentru că am încredere într-un prieten care lucrează acolo si imi este verificata cu mai multa rabdare.

Ieri am făcut revizia si mi s-a verificat si problema de mai sus; soluţia a fost înlocuirea supapei cu carbune activ de la rezervor. Deocamdată nu am cum să verific, dar sper ca la vară să fie în regulă. Salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. cand este motorul cald, la pornire se tureaza pana la 2000 de ture si isi revine imediat. pornirea este destul de normala, adica porneste usor. la tester nu apare nimik, ce ar putea fi?

Verifica traseul de vacuum, o posibil sa ai un furtun fisurat.

Eu am intalnit aceasta pbma si era fisurat furtunul de vacuum de la servofrana, se fisureaza la imbinarea cu mufa.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am avut si eu probleme aseara la pornire.

A pornit la prima cheie si m-am dus pana la benzinarie sa alimentez, drumu a durat vreo 5 minute, masina nu a apucat sa se incalzeasca.

Am pus benzina si cand sa plec nu mai pornea. Invartea, dar nu o lua si daca insistam imi aparea pe bord un mesaj pe care nu l-am putut descifra si avea icoana cu ulei.

Dupa multe chei a luat-o, iar dupa 2 secunde, motorul a inceput sa se tureze singur pe la 3000 de ture, fara sa tin piciorul pe acceleratie. Am oprit motorul si am dat iar cateva chei, dupa care a pornit usor.

Aveti idee ce ar putea fi? Bateria e noua, deci e exclus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am un golf 4 TDI si de ceva vreme masina imi pornea foarte greu cand era
motorul cald, in sensul ca tineam cam 6 secunde, poate si mai mult la
automat pana sa porneasca motorul. Nu am fost de acord cu resoftarea,
lasand asta ca ultima solutie. Am mers si am curatat electromotorul si
am schimbat platoul cu carbuni. Acum porneste si la cald si la rece fara
probleme. .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ajungea un singur post, trebuia sa scrii in 4 topic-uri? :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
canonpixmamp160

Salutare tuturor. Am avut si eu problema cu pornirea la cald. La rece pornea foarte bine,insa cum se incalzea motorul nu mai pornea. Daca o chinuiam pornea in 200-300 rpm apoi scotea fum pe toba si un puternic miros de benzina.Masina statea turata la 1400 rpm..in mers se auzea in zgomot metalic. S-a dovedit a fi senzorul de temperatura g62 .Va multumesc mult pentru posturi.Multa bafta.  Golf 4 1.6 16v azd.

Modificat de canonpixmamp160
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut !!!

 

 

Sunt posesorul unui Golf VI 1.4 16V 80 CP din 2009

 

Am avut urmatoarele probleme cu masina:

 

Dimineata in garaj pornea normal...

Ziua daca statea in soare 6 -7 ore si era foarte cald peste 20 de grade pornea foarte greu la a 2-3 cheie cu ambreiajul si acceleratia calcate la maxim, pornea parca motorul era inecat si de multe ori scadea turatia brusc si se oprea motorul, Daca statea cateva zile la umbra pornea normal fara probleme.Am fost la reprezentanta si cei de acolo mi-au zis ca trebuie curatata clapeta de acceleratie si schimbata Valva N80.

Pe tester nu dadea nicio eroare, in bord nu se aprindea niciun senzor, am inlocuit bujiile, am curatat clapeta de acceleratie si toti senzori de pe motor dar degeaba avea aceeas problema.

 

Am schimbat SENZORUL DE TEMPERATURA al motorului si am rezolvat problema ma costat 80 lei.

 

Acest senzor are rolul de a transmite informatii importante in calculatorul masini (senzorul dadea informatii eronate in calculatorul masini de exemplu: ca si cand motorul ar fi supraincalzit sau suprasolicitat ceea ce nu permitea pornirea masini in mod normal.

 

Rezolvarea problemei este inlocuirea SENZORULUI DE TEMPERATURA AL MOTORULUI.

 

Bafta !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se pricepeau mai bn cei care au facut diagnoza trebuia sa se uite si cat indica senzorul acela fiind o problema de pornire

 

n80 se poate curata sa inchida bine din nou

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut SergiuD

 

Valva N80 este in corpul acelei CANISTREi DE CARBON ACTIV (absorbant vapori benzina)

 

Valva N80 nu se poate curata deoarece CANISTRA DE CARBON ACTIV este capsulata, trebuie inlocuita cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze, nu stiam ca la tine e asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!! 

 

Am o bora 1.6 16v AUS.....De ceva timp,uneori,cand motorul este cald imi porneste putin mai greu sta la 300-400 de ture cateva secunde dupa care se ridica turatie la 1100-1200 si scade usor la 700-750.....daca o opresc porneste  perfect.....in aceasta seara dupa ce am mers vreo 45 de min cu masina,m-am oprit pentru 20 de min si dupa ce am vrut sa plec nu mai pornea.....am incercat de vreo 10 ori si dupa am incercat sa pornesc fara sa mai astept stingerea becurilor din bord si a pornit....mentionez ca bateria este noua,electromotorul este curatat si schimbate periile(carbunii),alternatorul incarca 13.8-14....nu da nici o eroare....masina trage bine si nici consumul nu este mare....cand am cumparat masina in urma cu un an am schimbat senzorul de temperatura g62 pentru ca imi arata in bord 90 si temperatura reala de 70 ,iar acum este buna 90 in bord si 90 temperatura reala..... nu stiu ce sa mai fac! am uitat sa precizez ca,clapeta este curatata si updatata

 

 

AJUTATI-MA VA ROG!

Modificat de mauca mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

N-am mai scris demult aici, dar față de anul trecut, n-am mai avut problema.

 

Totuși... deși a pornit de fiecare dată până acum. La prima cheie, când stă în soare, dă niște semne cum că ar vrea să se oprească (ca și când nu se turează suficient) - dar nu a mai murit niciodată motorul.

Modificat de deeJayOg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare,

--aceeasi problema cu pornirea la cald o am si eu incepand de anul asta...mi se intampla numai si numai cand sta in soare (indiferent daca e motorul cald sau nu)

--inainte de asta,cam prin iarna,mi-au dat eroare 3 senzori...apa,ulei si cel de la frana(imi dadea o eroare electrica);le-am rezolvat si totul ok ;apoi asta cu pornirea...ce mi-am zis,sigur e tot ceva din ce am schimbat(dar,de ce nu-mi da vreo eroare ?)

--iar la mecanic...tester...eroare la supapa EGR ;cam scumpa,ce-i drept...in jur de 500-600 de ron;

--merg cu ea asa...mai face probleme,dar nu am ce face...mecanicul mi-a zis ca daca nu sunt ecologist,pot merge cu mufa de la supapa scoasa...am si probat asta si,bineinteles,nu mai face nicio problema ;)

bafta tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

am si eu o problema daca poate sa ma ajute careva de vreo 2 saptamani a inceput sa imi faca probleme masina la pornire un passat 1.9 din 2000 nu stiu ce sa ii fac


am si eu o problema daca poate sa ma ajute careva de vreo 2 saptamani a inceput sa imi faca probleme masina la pornire un passat 1.9 din 2000 nu stiu ce sa ii fac. nu stiu ce are am fost la mai multi mecanici si unii mi-au zis k sunt injectoarele. altii pompa.altii k sunt bujiiile sau cablurile de la bujiii mama naibii k nu mai stiu ce sa cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Ceau am un golf 4 1.4 16 v din 2002 si cand o las in soare nu mai porneste ( mi se aprinde in bord esp si becu de la motor ) cand o las la umbra sau ii rece afara porneste la sfert de cheie ... mentionez ca am schimbat senzor ax cu cama si calculator motor si degeaba tot asa face . . . nu mai am idei instalatia electrica ii verificata cap coada nare nimica . . .imi cer scuze daca am postat aiurea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Verifica/schimba senzorul de temperatura motor G62 (Cu VCDS verifica functionarea corecta a senzorului de temperatura G62 iar daca nu ai acces la un VCDS dupa ce masina a stat un timp in soare si nu porneste scoate mufa senzorului de temperatura G62 si vezi daca porneste. Daca porneste este senzorul dus si se schimba).

- Daca nu e din senzorul de temperatura motor G62 verifica supapa N80 (care actioneaza canistra carbon) sa nu fie blocata pe deschis, supapa EGR, injectoarele.... .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit ce are ii releu de la pompa de benzina .... am fost la reprezentanta VW . . .. senzori is ok toti . . .. cei mai naspa ca nu gasesc decat pe original  la 250 de roni . . . unde am intrebat in timisoara numa pe original ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

s-ar putea sa fie pompa obosita, am mai auzit de simptomul acesta cand masina sta in soare, dar nu am auzit sa fie de la releu, asa ca ai grija

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am aceeasi problema cu pornirea la cald. Stiti cumva unde se afla senzorul de temperatura la AKL si cum poate fi diagnosticat / masurat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am gasit ce are ii releu de la pompa de benzina .... am fost la reprezentanta VW . . .. senzori is ok toti . . .. cei mai naspa ca nu gasesc decat pe original  la 250 de roni . . . unde am intrebat in timisoara numa pe original ....

si cum au facut constatarea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu trimite curent catre pompa la punerea contactului atunci este releul defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Aceeasi problema ca si colegi mei de mai sus cand este foarte cald afara peste 25 de grade nu vrea sa mai porneasca am citit pe aici pe forum am mers la un mecanic i-am spus ce cred eu mi-a verificat cu vag-com-ul aparea 2 erori " misfire cylinder 1 and 4 " mi-a verificat pompa de benzina e ok mi-a schimbat el acolo fisele parca intre ele sa vada daca se muta eroarea si nu sa mutat mi-a schimbat 2 injectoare si senzorul de temperatura si 1 saptamana nu am mai avut probleme acum intr-o zi a facut din nou la a 3-a cheie a pornit :| credeam ca am scapat de problema asta

 

View My Video

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua, am citit cat de cat postarile anterioare legate de tema topicului si nu am gasit la nimeni problema asemanatoare cu a mea. Eram la mare si seara cand sa ne intoarcem spre locul unde eram cazati, masina nu porneste. Pompa de benzina amorsa cand deschideam usa soferului si cand puneam contactul, electromotorul invartea ca de obicei, baterie buna. Bun intitial am crezut ca nu imi mai recunoaste cheia pentru ca imi clipea martorul in bord. Pana la urma a pornit la sfert de cheie. La 5 metri de casa unde am fost cazati s-a oprit iarasi. Am tot dat la cheie si nimic. Fiind intuneric, la un moment dat am observat ca doar martorul bateriei si cel de ABS isi cam pierdeau din "tarie". Apoi am inceput sa umblu finut cu contactul si am observat ca de acolo era problema. Am desfacut contactul si am verificat partea electrica a contactului. Am scos toti contactii de acolo si am observat ca unul din ei era mai "afumat". Mentionez ca nu era nimic topit pe acolo sau ceva de genul. I-am curatat pe toti cu smirghel, am uns totul si am montat contactul. Am dat la cheie si a pornit la "sfert".

Imi cer scuze daca v-am obosit cu postarea mea dar am incercat sa detaliez putin simptomele si cauza.

Masina mea, VW BORA, benzina,1.6 8 VALVE,tip motor AKL, an fabricatie '99.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Va salut, si mie imi porneste greu, motor 1.4 AXP. In majoritatea cazurilor, rareori o ia la sfert. Si observ ca acum cand s-a ingalzit porneste parca mai greoi decat pornea iarna. De fiecare data se aude un carait metalic in momentul pornirii. Am inteles ca ar fi electromotorul. Ce ar trebui facut, se poate repara sau se schimba complet? Exista oare posibilitatea sa scap doar cu ungerea bendixului?

 

 

 

Modificat de csm_1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!