Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Din cate stiu masuratorile au fost facute cu Nadir in masina (+100 kg) si evident instalatia audio care cantareste si ea (+100 kg).

Link către comentariu

Evacuarea pare a fi suficienta. Graficele de boost, presiune in rampa, timing...arata perfect. Nadir are 130Kg, muzica 100-120Kg !

Link către comentariu

Felicitari! Cred ca 99% din oamenii care nu sunt pasionati sunt de parere ca esti nebun...sa investesti atata munca si atatia bani in masina. Masina era oricum unica in tara dupa upgradeurile de sunet, deci esti pe drumul cel bun.

ps. si inca ceva. Asta e masina de tinut. ORice ti-ai lua dupa, asta va ramane demo-car :)

Link către comentariu

Cred ca oricine investeste pentru pasiunea lui fara sa tina cont de suma. Totusi eu sunt curios cati bani ai bagat in masina pana acum? Cred ca nu ai tinut socoteala.

Link către comentariu

Impresionante cifrele fusco, felicitari! :)

Totusi eu sunt curios cati bani ai bagat in masina pana acum?

Nu mai puneti intrebari d-astea, deprimati omul :D

Link către comentariu

bine frate! d-abia astept sa vad cum merge..si sa vad comparatia fata de un GTI ed30 cu soft "chiochips" ( :D ) din asta :) si S3 .

curand e gata...ma bucur.

un proiect complet !

daca faci masuratorile singur, timpii sigur vor scadea...

Link către comentariu

In loc de "G T I" ai putea sa-i spui "O M G" la numerele astea. :coffee_lol:

Impresionant. Bravo dude.

Link către comentariu
bine frate! d-abia astept sa vad cum merge..si sa vad comparatia fata de un GTI ed30 cu soft "chiochips" ( :D ) din asta :) si S3 .

curand e gata...ma bucur.

un proiect complet !

daca faci masuratorile singur, timpii sigur vor scadea...

Bogdan ai gresit producatorul.

Nu sunt "Chio", sunt "Lay's" si sunt extra iuti :-) Cu Paprika.

Sorry de offtopic, but couldn't help it :-)))

post-8096-1227117911_thumb.jpg

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

ieri pt prima oara am vazut live, cu ochii mei, cat de mari sunt pierderile din transmisie.

pai eu estimez 350 cai la masina mea, la el se vede fisa dyno pusa de Adrian,

eu si cu fusco suntem egali ca si greutate, si am ramas :lol: cand vedeam ca sta lipit de mine abia ma departam de el.

oricum il felicit pentru ca are primull GTI din Romania de peste 300 BHP! si primul cu setipul asta.

nu este usor si necesita multa rabdare, pasiune, devotament si nu in ultimul rand efort financiar.

iar nu uitati timpi pe care i-a scos desi sunt ffff mici comparativ cu ce era inainte mai eram si eu in masina 130 kg + cele inca pe atat kg din muzica lui.

sincer chiar este o placere sa mergi cu masina lui.

l.e. urmatorul soft pe care il fac lui fusco este sa ma dau eu jos din masina =))

si iar scad timpi

Link către comentariu

pai daca e pe din astea...sa-l usuram....eu ii iau muzica :)

adevarul ca ma bucur enorm ca masina a iesit asa cum isi dorea...si cum sincer nu cred ca visa cand a luat-o! atat din punct de vedere al muzicii si al puterii si stabilitatii...repet..un proiect complet dus la capat!!

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Felicitari fusco, abia astept sa vad si eu cum trage jucaria :blink: .

Astept impresii cu diferentialu :) , sa vad si eu in ce mai "investesc" in viitor :icon_thumright: .

Modificat de MaryS
Link către comentariu
  • Administrator

Bravo boss...!!!

Incet-incet ajungi unde-ti doreai... tare-s curios cum trage acum cu noile modificari si mai ales cu viitorul LSD-ul

Naisss!!!

Link către comentariu

Gata fiule trotineta? :)

Sunt curios ce mai gasesti sa pui pe ea. Poate un claxon cu trompeta. :P

Bafta mare!

Link către comentariu

Nope, daca tot facem treaba, sa facem calumea...horn de tren cu sensibilitate 120db si amplificator pe lampi de 1W !

Link către comentariu
Felicitari fusco, abia astept sa vad si eu cum trage jucaria ;) .

Astept impresii cu diferentialu :) , sa vad si eu in ce mai "investesc" in viitor :D .

tu ce stai mah ascuns? ia vezi ca ai un update maaaare de facut pe topicul tau !! ai ramas in urma cu furnizarea de informatii !

hai fusco cat e soare pe la Ploiesti..ca am ceva pt tine :)

Link către comentariu

Furnizez cand o sa fie gata si la exterior si la motor :D , pana atunci secret :blink: .

Fusco te asteptam pe la Ploiesti ca sunt persoane doritoare sa iti "cunoasca" masina :D .

btw scuze de offtopic

Link către comentariu
  • Administrator

lasati baieti dyno facute cu vag-com pentru ca sunt doua probleme aici

1) nu e corect deloc (rog pe nadir sa spuna despre dyno facut la un TDI 101CP de el la intalnirea de la Danes unde rezultatul a fost 141CP , iar masina nu era tunata inca!!! Iar dupa tuning (facut la mine) chiar ma intreba omul cat ar da acum pe testul lui nadir .. 170-180CP ?! )

2) fusco esti de invidiat la ce ai ajuns si numai cu pasiune mult timp si bani se poate ajunge la ce ai tu acum pe masina . Am o veste buna pentru tine (si cei din sudul tarii). Este deja comandat un dyno MAHA la un distribuitor de-al meu si la sfarsit de decembrie 2008 se va monta in gropa ce-l asteapta :blink: si dupa teste pe cateva masini TCM in ianuarie ii dam dumul pentru clienti. O sa ai placerea sa-ti testezi masina pe cel mai bun dyno de la noi din tara in acest moment si un dyno apreciat de orice chiptuner (daca gresesc rog pe adrian@superchips sa ma cotrazica legat de aceasta marca de dyno)

3) tot pentru baietii ce-si fac dyno din vag-com, stiti ca se poate face fisier atat pe TDI cat si pe TFSI care are asustat doar acea valoare de Nm afisata in VAG-COM dar masina sa fie 100% la setarile de fabrica legat de presiune turbo, avans , injection quantity etc. Sa va vad atunci cu un GTI aproape stock ce va da 700Nm pe VAG-COM .. cum o sa catalogati asta ?

Link către comentariu

deci ce sa intelegem domnu' Voinea, ca DYNO-urile cu vag-com sunt "un pic exagerate"?

OFF TOPIC - Pai mie atunci de ce mi-ai facut dino cu vag com ?

Ce sa inteleg din asta?

Link către comentariu
  • Administrator

Ti-am facut pentrtu ca mi-ai cerut dar este bun doar sa scoata forma curbei nu si valorile reale (si prin forma chiar e bine ca vezi daca are o "burta" cuplul motor sau daca ai ceva ezitari la rpm mare)

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

hai sa nu poluam topicul omului

eu m-am lamurit cu nm`ul afisat de vagcom au fost masini care cu soft superchips am facut dyno in timp ce era pe dyno si a fost cu 3 cai diferenta mai mult dar au fost si masini la care arata balarii

sa trecem pestea asta si sa va spun ca cel mai relevante sunt acceleratiile vezi cat tiimp faci de la x la y in aceeasi treapta conditii meteo similare si atunci vezi progres

de asta fusco a pus foart emulti timpi cu diferite setup`uri pe masina lui ca masina a progresat mult in ultimile 4 luni

il las pe anorgazmix sa va zica ce orgasm a avut aseara in masina lui fusco aaa sa nu uita mai era o treapta!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!