Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

  • 3 months later...

Avem sway-bar pe fata H&R de 26mm care tocmai a sosit si Twintercooler de la Forge care asteapta de vreo luna temperaturi mai bune pentru loguri si masuratori inainte si dupa ! Din pacate, amreiajul Sachs racing face probleme in sensul ca nu permite schimbarea foarte rapida a treptelor (e al 4-lea ambreiaj si nici asta nu merge bine). In consecinta am luat de pe ebay o volant OEM aproape noua (are 13km si a costat 200E in conditiile in care una noua e 800E) si voi pune inapoi placa de presiune si discul Sachs pe care le aveam inainte. Ambreiajul care e acum pe masina merge la Sachs in Germania entru expertiza !

Link către comentariu

tu ai mare ghinion cu ambreiajele astea :) cred ca tot ghinionului forumului s-a acumulat la tine. arde-le pe rug :))

Link către comentariu
  • 1 month later...

Update:

1) Ambreiajul a fost trimis la expertiza si se pare ca placa de presiune era slaba. In consecinta tocmai am primit unul nou pe garantie. Il sui pe masina saptamana viitoare

2) Am comandat franele spate de R32 si special pentru iesirea la Nurburgring voi pune placute Carbotech XP10 pe fata si XP8 pe spate

3) Twintercoolerul a fost montat si el saptamana trecuta si se pare ca face treaba serioasa. Am castigat atat putere/cuplu cat si raspuns mai bun in ture joase. Graficul dyno arata o crestere de 8CP in conditiile in care temperatura exterioara era cu 10 grade mai mare decat la prmul dyno :

- Dyno 1 > fara Forge twintercooler > temperatura exterioara 3 grade > 374.2CP/465.5Nm

- Dyno 2 > cu Forge twintercooler > temperatura exterioara 13 grade > 382CP/471.6Nm

4) Am inlocuit de asemenea valva ce regleaza presiunea din rampa cu un de RS4. Cea de GTI are limita la 130 bar, adica exact cat cere softul, motic pentru care masina facea in permanenta 125-127bar. Valva de RS4 suporta o presiune de 136bar iar acum presiunea ceruta este egala cu cea reala

post-73-1269027084_thumb.jpg

Link către comentariu

felicitari!!!FFF tare!poate cel mai complet tfsi de la noi din orice punct de vedere.de ce nu incerci un kit ambreiaj care face un picut de galagie dar poate nu ai probleme

Link către comentariu

Pai tocmai genul ala de ambreiaj care face un picut de galagie e cel in cauza !?!?

Link către comentariu

Pai are ditai ambreiajul, ce-i mai trebuie???

Fusco vreau si eu o valva din aia! Te sun maine ptr detalii!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Update :

- Ambreiajul SMF Sachs racing este din nou pe masina. Momentan este in rodaj dar pana acum pare a merge mai bine decat inainte

- Au sosit etrierii si port-etrierii de R32 din UK, vopsiti rosu cu vopsea termica speciala

- Am comandat si furtune metalice de frana fabricata de HEL (un producator mai putin cunoscut dar conform parerilor unor specialisti, cele mai bune de pe piata)

- Am rectificat discurile OEM de R32 care bateau atunci cand incingeam franele si le voi urca pe masina impreuna cu placutele DS2500

- Voi duce la rectificat si discurile Tarox F2000 larecomandarea celor de la Carbotech (chiar daca discurile au doar 2000km pe masina, Carbotech recomanda ca discul sa nu fie contaminat de nici o alta placuta diferita de a lor)

- Cu o saptamana inaintea plecarii la Nurburgring voi pune din nou pe masina discurile rectificate Tarox F2000 cu placutele Carbotech X10 pe fata si tot atunci voi instala si franele spate R32 cu discuri OEm si placute Carbotech XP8

- Placutele au fost puse la rodat intr-o masinarie speciala azi si miercuri vor fi puse la posta

Link către comentariu

Frumoasa masina plus modificarile aduse o face o super masina. Bafta la modificari.

Modificat de blordc
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Astazi au sosit si placutele de frana asa ca in acest moment am tot ce trebuie pentru sistemul de franare. Joi urca pe masina !

- Etrier + port-etrier R32 vopsite rosu cu vopsea termica speciala, lac si powdercoating

- Discuri frana : OEM R32 de 310mm care se pare ca sunt facute de Brembo ceea ce nu poatedecat sa ma bucure

- Placute frana : Carbotech XP10 (echivalent Ferodo DS3000+ dar cu bite si la rece) pe fata si Carbotech XP8 (echivalent Ferodo DS2500) pe spate

- Furtune metalice : HEL stainless steel numai pentru fata dintr-o bucata pana la etrier (inlocuiesc si conducta metalica de pe etrier

- Lichid de frana Motul RBF660

post-73-1271772021_thumb.jpg

Link către comentariu

Daca n-o sa dea lumea cu pietre in mine ca merg cu trenu prin oras ! :)

Link către comentariu

si fix pe masa te gasisei sa le pui pt poze ?:eek:)

de unde carbotech astea?

si tu pe fata ai 310? cu 4 pistonase? sau?

eu ti-am zis ....lasa glumele treci la PORSCHE BRAKES :( ai vazut daca mi-ai urmat sfatul cu jantele ce bine ai ajuns !! sau bine, de RS4 B5 :( noi avem norocul platformei comune cu the best in business...asa ca eu as profita de asta.

Link către comentariu
  • Administrator

Bogdane, cred ca zice de franele spate, ca pe fata are 345 parca

Fuscobalus, cum merge trainingul pentru N-ring?! ca masina vad ca devine competitiva, ramane soferu'...:eek:

Link către comentariu

Soferul merge pe Nring-ul vitual in stil de mare pilot, frane doar unde trebuie, fara lift-off inutil, trase foarte bune, este aproape descurajant pentru cei care vor sa joace alaturi. :(

Bravo man, asteptam Fuscomobilul cu frane scartaitoare. :eek:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!