Jump to content

Cum instalam cruise control


Xtream_Spirit
 Share

Postare recomandată

Pt ca are punte direct in cablaj, nu in maneta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede ca nu are un pin , dar poate legatura este facuta prin pinul 7 si unificarea intre ele esta facuta la maneta. Eu as incerca continuitatea cablurilor cu polimetrul( ai scris ca ai facut dar nu ai zis cum). 
4 si 7 unite, conectezi la un cablu de la polimetru dupa care cu celalalt cablu de la polimetru atingi alt cablu de la maneta dupa care , activand vreun buton , on/of sau celalalt din capul manetei , ar trebui sa piue polimetrul. 
Nu stiu sa ti zic ordinea dar le localizezi tu. 
Asi identifici daca vreun buton nu merge!!! Salutari si spor la treaba!!!

Modificat de filipbogdtds
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce e ala polimetru ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, filipbogdtds a scris:

Se vede ca nu are un pin , dar poate legatura este facuta prin pinul 7 si unificarea intre ele esta facuta la maneta. Eu as incerca continuitatea cablurilor cu polimetrul( ai scris ca ai facut dar nu ai zis cum). 
4 si 7 unite, conectezi la un cablu de la polimetru dupa care cu celalalt cablu de la polimetru atingi alt cablu de la maneta dupa care , activand vreun buton , on/of sau celalalt din capul manetei , ar trebui sa piue polimetrul. 
Nu stiu sa ti zic ordinea dar le localizezi tu. 
Asi identifici daca vreun buton nu merge!!! Salutari si spor la treaba!!!

am facut exact cum ai scris tu, si se pare ca toate merg...dar cum am scris mai sus pe 4 si 5 am continuitate si daca nu apas pe nimic (cand e pe on)

problema apare cand vreau sa maresc viteza apansand pe "+": o data ce apas, masina se accelereaza fara limita  ... in measuring blocks ramane blocat , dar daca verific cu multimetru e ok, am continuitate doar cand apas pe +

Modificat de Alex037
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi dupa cum descrii chestia pare a fi din respectivul buton , o fi ca ramana ceva intepenit? Eu as incerca cu o “picatura” de spray 3in1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut, mi-am montat si eu CC pe passatul meu, b5.5. Am urmarit toti pasii cum trebuie, am activat din VCDS, am testat acolo si imi merge comanda ON/OFF si se aprinde si in bord cand dau pe ON, dar problema e ca nu imi merge, viteza nu se mentine, nici nu merge sa o cresc. Cele 4 cabluri le-am legat la ECU, direct la el si celalt la Releu. Bun, am o presimtire asa, gen, la ECU aveam deja cabluri trase ( nu erau clemele goale) si eu le-am legat la ele conform schemei, ma intreb oare, trebuie sa le leg la releu, gen sa treaca prin el si dupa sa se duca in ECU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar un fir se leaga la releu, restul de 5 buc merg la ECU.

 

cc passat.jpg

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu legi la niciun releu. Ai 4 fire care merg in mufa alba, intermediara, T15, din cutia ECU....si unul la siguranta nr 5, din panou sigurante.

Activezi pe 01 Engine, login 11463...si atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n

Deci, sunt 6 fire, alea 2 negre cu alb le-am unit si le-am legat la ECU la pin 14, celalte 3 le-am legat tot la ECU la 44, 45, 46 si ultimult fir l-am legat la T10e, mufa aia intermediara portocalie. Sa scot firile de la ECU si sa le leg la mufa intermediara T15a, cea alba?

 

Modificat de Manuel N.
Atentie la quote! Se sanctioneaza folosirea nejustificata!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E acelasi lucru daca le-ai legat la ecu sau in acea mufa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce cauze ar putea sa fie de nu imi merge? Sa fie problema la butoanele SET la si RES?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica comutatorul de la pedala de ambreiaj si cel de la pedala de frana daca unul din ele nu inchide circuitul CC-ul nu functioneaza, nu se poate seta viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pedala de ambreiaj nu am comutator, poate sa fie din cauza asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In blocurile de masura, pe 01 engine, campurile 006, 022, de verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-e greu sa cred ca nu exista comutator la ambreiaj, ecu gestioneaza turatia motorului in functie de acest comutator.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista asa ceva.

 

Toate VAG urille (si alte marci) au switch ambreiaj.

Daca nu-l are...si nici mufa, atunci posibil ca masina sa fie de fabrica echipata cu transmisie automata...si transformata in timp, in manuala.

Da-mi seria sasiu si iti verific cand am timp.

Si in acest caz se poate rezolva, se instalează switchul, se trage cablaj la ecu, se codeaza ecu in manual si se rezolva.

Deci....oricare dintre situate...se rezolva 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca aveti dreptate, masina cred ca a fost automata si s-a pus cutie manuala pe ea, pe display de la bord am PRND432, eu am crezut ca a fost pus display de automata pe manuala. WVWZZZ3BZ3E022466

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acum trebuie sa pun la pedala de ambreiaj comutator, da?

Am o bora, am vazut ca are comutator, oare se potriveste? are 2 fire am vazut

 

Modificat de Florin24FLX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit, am montat acel comutator, am legat firul cu pinul 1 la pinul 66 la ecu si pinul 2 de la comutator la pinul 3 de la comutatorul de la pedala de frana si tot nu merge. Trebuie sa mai activez ceva? CC este activat de ieri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, F l o r i n a scris:

In blocurile de masura, pe 01 engine, campurile 006, 022, de verificat

Verifica ce ti-a zis Florin aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, Florin24FLX said:

Cred ca aveti dreptate, masina cred ca a fost automata si s-a pus cutie manuala pe ea, pe display de la bord am PRND432, eu am crezut ca a fost pus display de automata pe manuala. WVWZZZ3BZ3E022466

Acum schimbi codarea la ECU motor, din automata in manuala.

Abia dupa aceea, dacă totul este in regula, va merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am tester, nu prea imi convine sa dau de fiecare data cate 50 de lei :( ca sa testez mereu. Un ajutor pentru codare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara tester ???

No, acum asta cu imi convine...nu-mi convine, nu este o problema de discutat pe aria tehnica 

Scanare sa vedem ce pn are calc tau de motor si care este codarea actuala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!