Jump to content

Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente


vw intermediar
 Share

Go to solution Solved by Ionut_T,

Postare recomandată

PAi nu e obligatoriu sa ajunga partea hexagonala la chiulasa. Se strange la mana , dar nu ca un surub, mai finut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ajutorul lui Al Bundy :) , acum am bujii incandescente noi pe masina (ma rog, deocamdata 3 buc....). Am pus Beru GN 855, fabricate in Germania. Abia astept sa vina frigul sa vad cum se comporta acum, avand in vedere ca la -10 grade (acum o sapt si ceva) pornea la prima cheie...cu toate bujiile arse. Mergea o sec, doua neregulat....si dupa aia era ok. Eu banuiam ca e arsa vreo bujie....nu toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt la fel de bune ca Beru. Bosch sunt de asemenea, dar nu turcismele. Pentru bugete mai mici merg si alte marci, dar nu stii cat tin. Aici intervine cincinalul, dai investitie mare pe o marca buna si te tin si cat 2 seturi de alea proaste. Ale mele Beru OEM sunt in a 7-a iarna si sunt bune toate :sbine:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

dupa ce a inceput sa porneasca mai greu la rece,am hotarat sa verific bujiile prin demontare si verificare la baterie. toate bune si frumoase la primele 3 bujii, verificate, bune, montat la loc.ultima cea de langa filtrul de motorina,am scos-o foarte greu, cu mult spray degripant.era buna si asta, dar spre deosebire de celelalte 3 era foarte murdara incepand de unde se termina electrodul, pana la filet (partea pe care scrie marca era plina de calamina).care ar putea fi cauza acestei depuneri de calamina? desi toate bujiile sunt bune, motorul porneste balbait la rece si are o trepidatie la relanti. poate fi un injector?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Categoric. Injectoarele sunt cauza. Poate fi unul sau toate. La un motor din 2000 e normal. Majoritatea si din 2002-2003 fac asa la pornirea rece.

Calamina mai multa la bujia respectiva zic eu ca e din cauza ca, celelalte 3 au fost schimbate iar respectiva a ramas, fiind buna. Astfel a acumulat mai multa mizerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am turnat azi un aditiv de curatat injectoare profesional de la ecotec la 40 l motorina, in speranta ca poate scap macar de trepidatiile de la relanti.va tin la curent cu rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, a venit si randul bujiilor mele. iarna aceasta cand era frig si nu porneam masina dupa vreo 12 ore de stat, incercam s-o pornesc. invartea dar nu pornea pana se termina bateria, si atunci trebuia sa iau curent de la alcineva s-o pornesc. am fost sa verific bujiile , si aveam 2 arse , cele arse sunt Beru iar cele 2 bune sunt , Bosch, acum intrebarea mea este daca am procedat bine. am luat 2 Bosch sa le schimb pe cele arse, Trebuia sa iau 4 Noi ? Bosch sunt bune ca bujii ? astept opinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt bune si Bosch, cu conditia sa nu fie fabricate in Turcia sau mai stiu eu pe unde. Te sfatuiesc sa pui NGK sau Beru, si da, e indicat sa le schimbi pe toate 4 daca iti permite buzunarul. Ai avut bune alea doua bujii Bosch pentru ca acestea au fost schimbate ulterior, iar cele Beru probabil sunt cele originale cu care a venit masina din fabrica (parerea mea :) )

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum m-am uitat pe bujiile noi cumparate bosch, sunt fabricate in France (franta) , sunt ok ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pe masina Bosch - made in France, puse anul trecut la revizie si acum le schimb, mi-am luat NGK.

Poate e vorba si de "pasarici" aici :cool: dar mie mi se pare ca porneste mai prost decat cu vechile Beru ale masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am ajuns si eu astazi la capitolul buji,datorita faptului ca se balbaie diminetza si porneste cam greoi si scoate fum albastru la pornire ce miroase a motorina nearsa cu tot ca am schimbat filtrulu de motorina,am demontat bujile din 4 numai unu a fost ars dar mie mi se pare ca se incalzesc foarte incet,in 14 secunde numai.Am pus un video.astept pareri

Video buji

Modificat de lafamilia3003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu 2-3 saptamani mi s-a aprins becul de buji incandescente si a ramas aprins pe tot timpul deplasarii, am verificat becurile de frana, nu erau arse. Ziua urmatoare cand am pornit masina nu a mai ramas aprins dar a pornit greoi asa ca am cumparat 4 bujii incandescente NGK. Am fost la service pentru a le schimba si cand le-a verificat aveam 3 buji arse.

- durata de viata in jur de 90.000 km asa mi s-a spus.

- la ce interval se inlocuiesc? se inlocuiesc cand se ard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti,bujiile functioneaza pe toata durata mersului cu masina?daca bujiile sunt arse motorina va arde incomplet?daca un suport de la fise este crapat si nu mai face "click" are ceva? ms anticipat

Modificat de daddy2285
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile functioneaza :

preglow - la punerea contactului

glow - atunci cand dai la automat

afterglow - dupa ce motorul a pornit pana la 90 secunde.

Afterglow poate intyra in functiune si fara ca sa fi fost prezente celelalte 2 faze de dinainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

O intrebare am si eu, cu schmb bujiile la un ALH, ce cheie trebuie si unde sunt pozitionate, la service 40 ron mi se pare enorm pentru 4 "suruburi" :)

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi se pare deloc "enorm". Operatiunea in sine nu este atat de simpla cum pare. Daca nu ai experienta in ale mecanicii, ai toate sansele sa rupi vreo bujie si sa fii nevoit sa demontezi chiulasa si atunci sa vezi cheltuieli...

Asa ca sfatul meu ramane sa apelezi la cineva cu experienta. Daca totusi te "ard" mainile sa mesteresti, vezi ca s-au scris nenumarate randuri despre aceasta operatiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tubulara LUNGA de 10.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o mica problema cu bujiile pentru incalzirea antigelului (CGP), motor ALH din 2000, cele 2 relee J359, J360, cele 3 bujii, respectiv fisele si sigurantele sunt ok, problema e ca nu vor sa pornesca.

Pe firele ce vin de la ECU (T121/22 si T121/21), primesc curent aprox. 4v, atunci cand pun contactul si dupa ce pornesc motorul, e normal sa fie asa?

Firul ce vine de la siguranta 43 primeste si el curent atunci cand pun contactul, m-am uitat pe scheme si e normal.

Ce nu inteleg este cum poate sa cupleze relee, daca pe ambele contacte de la ele am tensiune?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ce recomandati Bosch sau Beru ? Diferenta de pret este de 5RON ... Beru fiind 50 fata de Bosch 45

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate detecta la scanare cu vag com ,daca bujiile sunt arse sau nu? Am 110k si sunt bujiile originale . Iarna asta am observat ca la - 4 grade incepe sa porneasca mai greu dimineata (numai la prima pornire ) fata de cum pornea ea . Dau cam 2-3 secunde la cheie pana o ia si motorul cateoadata se "balbaie "putin la prima tura . Ma gandesc sa nu fie cumva si senzorul de temperatura exterioara de vina pentru ca de la un timp afiseaza temperaturi cam prea fluctuante ca sa fie adevarate .Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Circoloco, cred ca Bosch sunt integral metalice spre deosebire de Beru care au ceramica. Sper sa nu ma insel. As merge pe Bosch daca e adevarata afirmatia de mai devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!