Jump to content

Probleme DPF


KopiluTDI
 Share

Postare recomandată

post gresit: rog un moderator sa stearga postul!!

Modificat de vulevu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 559
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KopiluTDI

    47

  • DORU_14

    35

  • BLiTZ

    33

  • spyddy

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ andrei4x4: din pacate NU se mai poate face regenerarea DPF-ului daca incarcarea lui depaseste 90%. Nici controlat, nici spontan. Exista un mare pericol de incendiu. Temperatura in DPF va fi foarte mare. Singura sansa de a-l regenera este sa-l dai jos, suflat pana-i scade incarcarea sub 90% si apoi efectuata o regenerare controlata. Totusi, un demontat/montat de catalizator+DPF (sunt corp comun amandoua) de pe masina nu ar trebui sa dureze decat cel mult o zi!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata distractia cu DPF-ul de care va vorbeam a durat 2 zile si 155 de km facuti de ei cu masina. Nu inteleg cei 155 de km din moment ce stiuau ca nu se poate curata decat manual. Asadar nu stiu daca mai are rost sa va zic parerea mea despre "PROFESIONISTII" de la COMPEXIT Cluj, care apropo e castigatorul celui mai bun service din tara anul trecut. Eu zic ca SKODA mama ar trebui sa-si faca temele putin mai bine in tara asta. Se pare ca si-o cer sa mergem la service-uri din afara tarii, sau sa ne lasam de cumparat SKODA. E VAI DE EI!!!!

SANATATE!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei, n-ai citit deloc cu aten

post-2063-1179336731_thumb.jpg

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult, BLiTZ!!!! Raman dator!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BLiTZ: De curiozitate, la ce procentaj de colmatare a filtrului se aprinde martorul in bord?

@KopiluTDI: De acord, in a 4-a la 2100 turatii (tinuta constant cu ajutorul tempomatului) am realizat si eu cea mai rapida regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut bigmarry,

La 27 % se aprinde martorul de bord pentru DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit din "mirificul" service COMPEXIT Cluj, unde dupa 3 ore investigatii si-au dat seama ca nu pot face nimic azi, si ca e nevoie ca masina sa ramana 2 zile la ei pentru a demonta acel filtru si a-l curata. Explicatia a fost ca lo o colmatare de peste 90 % nu se mai poate face nimic nici macar iesind la drum cu masina si testerul conectat la ea. Aici in Cluj nimeni nu prea stie mare lucru despre aceasta problema a DPF-ului, nu au mai avut niciodata o asemenea problema. Se pare ca nu sunt multe modele de Octavia cu acest motor in oras (ziceau undeva in jur de 10 masini). Asa ca au sunat la Bucuresti ;) Si se pare ca pt 2 L Diesel 140 CP nu exista nici un update soft DPF. Surpriza a venit insa cand le-am cerut sa-mi dea o masina de schimb pt a ma putea deplasa din moment ce masina mea urma sa ramana la ei pana miercuri. Mi-au cerut 10 euro pe zi pentru o Fabia, desi nu a fost dorinta mea ca eu sa plec cu o alta masina decat a mea ;) Cand am auzit asa ceva am cerut si eu sa vb cu cineva din conducere, deoarece nu mi se pare normal ca o masina aflata in GARANTIE si cu doar 9.000 de km sa se afle in service a 4 oara. Problema nu e suma de bani, care e modica, dar tocmai din acest motiv ar fi trebuit sa-si trateze clientii cu putin mai mult respect, din moment ce ei invata pe masina mea sa repare asemenea probleme. Plus ca toate defectiunile vin din fabrica. Dar raspunsul domnului director a fost sa ma bucur ca ei au aceasta oferta, pt ca nu mai exista nicaieri in Skoda implementat acest sistem (de a mi se oferi o masina la 10 euro pe zi) si ca in Bucuresti as fi fost foarte diferit tratat ("trimis la plimbare").

De ce sa mai platesc inca 10 euro pe zi cand deja platesc peste 1000 pe luna rata, tocmai pt a avea o masina de care sa ma folosesc, dar pe care ei nu au fost si nu sunt in stare sa mi-o ofere???

Asa ca doar un clinet multumit nu ma pot numi in acest moment, si o sa am grija ca toata lumea sa stie de "atentia acordata clientilor" de catre COMPEXIT CLUJ.

COMPEXIT CLUJ e localizat vizavi de TOYOTA CLUJ (treceti si pe aici inainte de a va achizitiona o masina).

Sunt curios ce zic cei din CEHIA de modul de a a trata si rezolva problemele clientilor de aici.

Plus ca problema DPF-ului e mai veche de 6 LUNI DE ZILE.

Mi se pare aberanta aceasta atitudine. Ei cu ce sunt vinovati ca skoda face o masina care se defecteaza? Nu cred ca atunci cand ti-au vandut masina stiau ca tu vei veni in service cu ea de 4 ori in 9000 km si au zis lasa mah ca ii tragem noi o teapa si la fraieru asta. Eu nu cred ca asa gandeste un om care incearca tie sa iti ofere un serviciu. Imi pare rau sa vad o astfel de judecata care personal mi se pare exagerata. Daca ar refuza sa ti-o repare sau daca ar gresi ei cu ceva si ti-ar strica ei masina as intelege dar din moment ce nu ei fabrica masina direct ci doar introduc o comanda intr-un sistem informatic nu vad ce ar putea face ei ca sa nu ti se strice tie masina. Sa fim constienti ca masinile sunt consumabile si este mai mult decat firesc sa se intample astfel de lucruri. Asta este doar parerea mea si desi nu prea scriu prea mult pe acest forum am considerat ca trebuie spuse si acest lucru.

P.S. Inteleg ca esti suparat dar nu cred ca este necesar un astfel de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oGu-le,

Ei sunt cei care reprezinta SKODA in aceasta tara (fara presedinte). In momentul in care mi-au vandut masina se stia de cateva de cateva luni bune de aceasta problema a DPF-ului, asa ca nu vad sensu in a ii apara. Exagerat mi se pare si din partea lor si din partea SKODEI sa nu vii cu o rezolvare la problema asta de peste un an de zile, si nu faptul ca cer sa mi se repare o masina noua aflata in garantie. Iar lipsa de respect vine in momentul in care imi mai si cer bani pt un jaf de masina cat timp a mea este la ei pentru documentare si studiu a problemei. Adica eu ii sponsorizez pe ei sa invete sa repare o masina. Au avut la dispozitie un an de zile sa invete sa remedieze o asemenea problema.

PS. Inteleg ca esti ingerul pazitor al COMPEXITULUI, dar chiar nu m-a ajutat cu nimic raspunsul tau in remedierea problemei

SANATATE!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oGu-le,

Ei sunt cei care reprezinta SKODA in aceasta tara (fara presedinte). In momentul in care mi-au vandut masina se stia de cateva de cateva luni bune de aceasta problema a DPF-ului, asa ca nu vad sensu in a ii apara. Exagerat mi se pare si din partea lor si din partea SKODEI sa nu vii cu o rezolvare la problema asta de peste un an de zile, si nu faptul ca cer sa mi se repare o masina noua aflata in garantie. Iar lipsa de respect vine in momentul in care imi mai si cer bani pt un jaf de masina cat timp a mea este la ei pentru documentare si studiu a problemei. Adica eu ii sponsorizez pe ei sa invete sa repare o masina. Au avut la dispozitie un an de zile sa invete sa remedieze o asemenea problema.

PS. Inteleg ca esti ingerul pazitor al COMPEXITULUI, dar chiar nu m-a ajutat cu nimic raspunsul tau in remedierea problemei

SANATATE!!!

Nu ma interpreta gresit. Eu pur si simplu nu sunt deacord cu ceea ce spui tu. Si nu sunt ingerul compexit-ului asta poti sa fii sigur. Ceea ce zici tu ca masina ta este studiu pentru ei si ca tu le faci un favor este chiar o observatie lipsita de realitate. De asemenea nu vad de ce ti se pare nejustificat sa iti ceara bani pentru un serviciu care la randul lor ii costa destul de multi bani pe ei. Ca sa poata sa iti dea tie "jaful" ala de masina, fapt care mi se pare bun simt ca iti cer 10 euro cand o masina de acest fel costa 50-60 euro sa o inchiriezi, ei trebuie sa plateasca o rata lunara plus intretinere. Asa ca nu vad "tupeul" ca ti-au cerut bani. Scuza-ma dar nu esti singurul om din tara care si-a luat o skoda de 25.000 euro si in fata caruia dealerul trebuie sa faca plecaciuni. Poate limbajul meu este mai dur dar cred ca asa pot sa ma fac inteles si imi cer scuze daca te-am jignit in vreun fel.

Sfatul meu este sa stai linistit si sa incerci sa intelegi si tu pozitia in care se afla cei de la compexit fata de tine si fata de importator. Nici lor presupun ca nu le convine ca au un client nemultumit. Crede-ma ca daca afisezi cat se poate de multa intelegere si rabdare problema ta se va rezolva si in momentul in care se apeleaza la garantie si se ajunge la parerea service-ului ai sa vezi ca oamenii acestia vor face tot posibilul sa te ajute. Asa daca tu esti nervos si suparat si te duci la ei si ii certi iti garantez ca prima ocazie care o au sa nu iti dea o piesa in garantie ei o vor lua si cel care are cel mai mult de suferit vei fi tu.

O zi Buna.

Modificat de oGu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oGu,

Nu-s deloc suparat pe tine. Tocmai asta e scopul acestui forum: sa invatam, sa combatem si sa discutam problemele masinilor. Doar ca nu mi se pare normal ca un drept al cumparatorului sa fie incalcat atat de flagrant. Adica tu ai cumparat o masina ca sa te folosesti de ea. Fiind noua, masina aceea beneficiaza de o garantie. Indiferent daca tu ai dat pe acea masina 8.000 de euro sau 30.000, ai aceleasi drepturi in perioada de garantie. Atata timp cat masina este in garantie si imobilizata in service (mai mult de 1 zi) din cauze care nu tin deloc de tine (greseli de fabricatie), e normal si firesc ca ei sa iti ofere o alternativa, si acea alternativa e obligatoriu sa fie gratis, deoarece asta inseamna garantie. Ca ti se va remedia orice defect GRATIS.

Plus ca nu sunt zeci de skode care ajung in service cu defecte de fabricatie si care sa fie nevoite sa ramana in service mai mult de o zi. Iar la un dealer care vinde cateva sute de masini pe luna, mi se pare normal si firesc sa aiba 3 masini rulate pe care sa le ofere unor cumparatori ghinionisti. E respectul fata de client si imaginea pe care vrea sa si-o construiasca. Ei pierd de zeci de ori mai mult in imagine decat castiga prin cei 10 euro ceruti, pentru ca un clinet nemultumit alunga alti 10 posibili cumparatori.

Sa aveti un weekend fain!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei si mie mi s-ar parea normal sa primesti o masina dar crede-ma ca aici ar trebui sa existe un sprijin din partea importatorului pentru ca un dealer nu poate duce financiar numai el un astfel de serviciu si asta din ce cauza pentru ca nu sunt in permanenta maxim doar o masina care sta mai mult de o zi, sunt mai multe si de asta, ca sa nu discrminezi pe nimeni, ar trebui o flota de vreo 10 masini care sa fie blocate pe acest serviciu care astfel ar necesita un credit de 100.000 de euro pt 10 fabii de baza. Sper ca intelegi ce vreau sa spun si anume ca mi se pare firesc ceea ce simti tu si iti dau dreprate dar nu cauta la dealer un vinovat deoarece acesta incearca sa iti ofere cele mai bune servicii cu resursele pe care le are acesta si daca fabrica nu ii pune la dispozitie asa ceva... ce poate el sa faca?

PS Scuzati ca am folosit multe citate. Scuzati eventuale greseli de ortografie pentru ca scriu de pe PDA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti idee daca acest filtru de particule trebuie schimbat la un anumit numar de kilometrii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic (doar teoretic!!!) nu trebuie schimbat. Practic, este problema uleiului ars la diesel-uri. DPF-ul regenereaza funinginea (particule de carbon si ceva oxizi) rezultata in urma arderii incomplete a motorinei. In urma arderii uleiului in camera de ardere rezulta cenusa, cenusa care nu mai poate fi refenerata de filtrul de particule si care-l colmateaza. Cateva posturi mai sus am pus si o poza cu structura filtrului. Ei, daca acele canale se infunda cu cenusa, se distruge filtrul. De aceea la motoarele cu DPF se foloseste o norma anume de ulei motor, VW507.00, ulei care in urma arderii nu produce foarte multa cenusa.

Iata deci ca este subiectiv termenul de schimbare a filtrului. Se schimba doar atunci cand o regenerare a lui nu-i mai scade procentul de colmatare sub o anumita limita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Vineri dimineata am plecat spre Bucuresti. Tin sa va zic ca acel martor genial s-a aprins dupa 350 de km adica undeva inainte de Ploiesti (am mers prin Brasov). Cred ca aveam undeva la 150-160 km/ora (sunt doua benzi acolo) in momentul in care s-a aprins martorul DPF. Nu pot sa zic ca am menajat masina si am mers 300 de km cu masina subturata ca nu-s nebun si vroiam sa ajung la amaiaza in Bucuresti. Explicati-mi si mie cum e posibil asa ceva??? Ca nu mai inteleg nimic din modul de functionare al acestui filtru?? Motorul era pornit de peste 5 ore, deci nu cred ca filtrul ala nu era destul de incalzit. :( Care e problema lui? Ce se mai poate face cu el? Ma exaspereaza aceasta masina. :P

Mersi,

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se aprinde becul, masina intra in limp mode sau e vreo manifestare secundara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil o fi vrut sa inceapa o regenerare spontana dar s-a razgandit. Pe perioada regenerarilor spontane, pe langa faptul ca motorul isi schimba mersul, iti si aprinde martorul la bord, ca sa stii ce se petrece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nici eu nu stiu ce sa iti zic.

mai este cineva la valcea care reusea performanta de al aprinde la mers afara.

eu unu din 20000km facuti, destui am mers si afara si sincer nu am patit sa mi se aprinda si nici macar sa dea semne de gatuiala......!

ce motorina aveai in ea?

cu softul nou?

Probabil o fi vrut sa inceapa o regenerare spontana dar s-a razgandit. Pe perioada regenerarilor spontane, pe langa faptul ca motorul isi schimba mersul, iti si aprinde martorul la bord, ca sa stii ce se petrece.

te contrazic. martorul se aprinde doar atunci cand gradul de incarcare este unul care nu mai permite incercari spontane. martorul se aprinde tocmai pentru a te avertiza ca prin regenerarile spontane nu sa reusit regenerarea lui si trebuie musai tratament special.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina e EURO 5 (Premium) de la OMV.

Vineri softul nu era updatat ca am inteles ca doar pt RS au scos asa ceva.

Masina a ramas in Bucuresti in service tocmai pentru un asemenea update. Sunt curios ce va fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off-topic putin, ma bag si eu tangential pe topicul asta... folosesc orice motorina si de oriunde, conditia pusa de mine este ca motorina sa fie curata, la Skoda nu am DPF dar am la alta masina si nu am mers decat in oras cu ea si nu s-a aprins niciun bec niciodata... we asta o scot la drum mai lung...

Tind sa cred ca VAG are probleme cu dieselele in ceea ce priveste emisiile de fum (cu toate componentele lui). Eu am 1k km cu masina numai in oras, e drept ca are DPF dar tevile de esapament sunt perfect curate, dai cu degetul in interiorul tevii si nici macar praf nu e si am accelerat masina pe loc cu motorul rece si cald si nici gram de fum, am facut acelasi lucru si cu alta masina in spate si i-am dat talpa si la rece si la cald si nu exista gram de fum. La Taviuta cum o calc cum incepe sa scoata fum, intr-o zi chiar scotea incontinuu, a incetat sa scoata fara sa fi schimbat combustibilul, deci m-a cam bagat in ceata comportamentul motorasului diesel de la VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@d-rive: daca vede zilnic 4000 ture (chiar pe distante scurte), iti spun eu ca nu vezi fum decat rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi, cand am fost la prima revizie, mi s-a spus la service la Cluj ca nu exista nici un comunicat oficial legat de update de soft pentru RS TDI. Cei care v-ati facut acest update, l-ati facut toti in Bucuresti? Exista ceva link care sa documenteze acest update oficial (banuiesc ca este un update oficial de soft venit direct de la Skoda)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari la toata lumea!!!!

A mai avut cineva noi aventuri cu DPF-ul??? :) Vi s-a mai aprins senzorul? Ati reusit sa stingeti? Care-i stadiul problemei la SKODA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! sunt un nou posesor de RS TDI. am numai 400 de km parcursi si mi s-a aprins becul de la filtru de 2 ori! am bagat motorina euro 5 de rompetrol. masina e luata pe 16.06.07 si sunt curios daca masina a venit cu updateul de soft gata din fabrica sau trebuie sa il fac? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!