Jump to content

Probleme DPF


KopiluTDI
 Share

Postare recomandată

am incercat aproape orice mototina existenta pe piata si degeaba, tot nu ii place masinii!

filtrul de motorina se chinuie aproape in fiecare zi sa nu isi dea duhul din cauza atator noxe.

ce se intampla?

oare nu avem deloc motorina de calitate in tara asta ca pe zi ce trece apare euro 5 la pompa si degeaba :lol::)

hai sa vedem cine a mai intrat in posesia O2 RS TDI ce a constatat din acest punct de vedere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 559
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KopiluTDI

    47

  • DORU_14

    35

  • BLiTZ

    33

  • spyddy

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

phantom21042003

Salut si tot respectul pentru jucarie, insa am sa-ti destainui ceea ce poate si tu stii din experienta, ceva ce mi-a spus un amic de la vanzari de la Skoda, au in plan binenteles sa rezolve problema cu acest filtru de particule, evident fabrica din Cehia stie de problema si cred ca va chema tot lotul de rs tdi la service pentru inlocuirea filtrului de particule care da atatea batai de cap. Problema este ca acest filtru este foarte sensibil la motorina noastra, nu conteaza de la ce pompa o cumperi, mai devreme sau mai tarziu tot iti va face probleme intrand in safe mode cu numai 60 cp disponibili sau mai stiu eu ce simptome. Asadar nu disperati se va rezolva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu 60cp am patit o data in 6000km dar ce nu imi convine este ca la 2 zile, seara ca in timpul zilei nu am cum, trebuie sa ies pentru cativa km in afara buc..... etc, ca daca merg asa se duce filtru si nu am chef sa ma cert cu nimeni ca este pe garantie sau nu!

sper sa fie asa si prin schimbare sa nu se modifice negativ randamentul masinii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

phantom21042003

Stiu ca este frustrant sa o ai, sa fie asa frumoasa si performanta si dintr-un viciu de prospectare a combustibilului de pe piata noastra sa nu te poti bucura de ea asa cum trebuie.Sfatul meu este daca il accepti sa stai pe capul celor de unde ai luat-o, sa fii prezent in masura timpului disponibil acolo pe capul lor, sa nu-i slabesti si problema iti va fi rezolvata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kopilu...Si eu care am trecut pe ROMPETROL datorita indicatiilor filtrului tau :(

Tot face urat? Si la ROMPETROL? Sau e totusi mai bine decat la altele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din punctul asta de vedere nu imi fac probleme numai ca nu vreau sa fac artificii ca sa nu mai apara probleme de genul asta

vreau solutie generala data de fabrica nu de importator sau dealer etc. sau motorina buna

aseara am pus Efix E4 de la rompetrol si parca se prezinta putin mai bine dar trebuie sa mai merg ceva ca sa pot spune ca asta ar fi singura recomandata pana acum pentru masini cu DPF

la dealer merg mereu si verific mereu dar asta din frica de a nu se strica ceva fizic dr inca solutii zero.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot face urat? Si la ROMPETROL? Sau e totusi mai bine decat la altele?

pentru rompetrol pot sa iti GARANTEZ ca are cea mai buna motorina de pe piata si cu regret inca nu este suficient de buna si pentru mine

la cealalta O2 am pus in majoritate de la rompetrol si am fost foarte multumit si de ramdament si de consum si implicit de calitate

cei 6000km facuti cu RS-ul in mare parte a fost rompetrol e4 doar atunci cand puneam putin si faceam teste de la altii nu am avut de la rompetrol, concluzia este ca la DPF pana acum rompetrol sta cel mai bine!

Cea mai simpla rezolvare - motorina euro 5 OMV - Import Austria

imi pare rau sa te contrazic dar dai 36000 si nimic - putin mai bine ca la euro 4 dar tot in 100km/oras esti plin de noxe si filtrul behae ca se sufoca!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai simpla rezolvare - motorina euro 5 OMV - Import Austria

euro5 OMV - produs romanesc 100% :(

Modificat de shkoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus E5 si de la agip - este mai rau ca la OMV!!!

urma E5 de la Mol da am zis sa revin la E4 Rompetrol Efix ca in astia am mai multa incredere.

intreb un prieten "ia zi imi dai motorina E4 ca mi-am schimbat masina?" raspuns "nici sa nu te gandesti ca tot E3 este" - nu vreau sa dau numele companiei!!!!

Modificat de KopiluTDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frate ..eu am benzinarie Rompetrol ...am alimentat de la mine evident ...si tot am avut prb cu filtrul ..acum e in service masina ..si trebuie sa-i schimbe nu stiu ce sonda pe acolo .....am vazut ca mai sus cineva spunea de o reparare generala din parte fabricii ..vroiam sa intreb de unde are informatia sau macar sa zica ce mai stie de prb asta !!!??? daca acum face figuri masina ..daca ii mai pun si chip ..unde mai ajung cu ea ...o sa ii fac garajul la serice la skpda !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai si tu dreptate - si la mine se aprinde cu rompetrol dar asta este singura care rezista cel mai mult - aproape 200km in bucuresti fata de restul care la 100km in buc este gata aprin si incepem sa facem orga de lumini in bord!

la ce service mergi?

mie de ce nu mi-a recomandat sau nu am discutat cu cei de la service asa ceva?

a mai schimbat cineva ceva la ea din cauza acestei probleme?

a mai aparut filtrul de atunci?

Modificat de KopiluTDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceleasi probleme cu PDF-ul. Am dus-o aseara la service si acum m-au chemat sa o iau.Va voi tine la curent cu ce mi-au zis . Probabil ca vor da vina tot pe motorina si-mi vor spune sa o scot la forja in afara orasului!!!!!!!! revin pana deseara din service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceleasi probleme cu PDF-ul. Am dus-o aseara la service si acum m-au chemat sa o iau.Va voi tine la curent cu ce mi-au zis . Probabil ca vor da vina tot pe motorina si-mi vor spune sa o scot la forja in afara orasului!!!!!!!! revin pana deseara din service

iti vand un pont: nu iti schimba nimic la ea, sa iti reseteze tote erorile si mai asteapta!

1. in scurt timp apare softul pentru RS TDI - nu exista in service asa ceva

2. se pare ca ar fi fost gasita o solutie dar este inca in stadiul de teste

3. solutian nu implica nici schimbarea filtrului si nici schimbarea sondei

se pare ca problema are mare legatura cu apa din motorina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

phantom21042003

Dragi colegi posesori de rs tdi, trebuie sa intelegeti ca momentan nu exista un raspuns oficial din partea fabricii vis-a-vis de problemele cu filtrul de particule. Asadar mecanicii nostri tergiverseasa problema oferind diverse explicatii care mai de care profesioniste.In momentul cand fabrica va anunta remediul oficial il veti cunoaste si anume ca toti mecanicii vor raspunde la fel.

Informatia o am din interiorul porche bucuresti cum ca fabrica prin dealeri va chema lotul de rs tdi pentru remedieri la filtru, evident nu pot da nume insa putina rabdare si veti vedea ca am dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta subscriu si eu!

la fel am si eu informatii ca in scurt timp se va sti oficial rezolvarea problemei!

mecanicii mie nu s-au grabit sa isi dea cu parerea si sa aduca fel si fel de variante - mi sa spus clar "apar probleme vii si studiem indeaproape sa nu cumva sa se intample ceva grav si asteptam sa vedem ce zice si fabrica"

Mie mi-au schimbat deja sonda.

sunt curios acum daca mai face la fel, ar trebui sa faca poate putin mai greu dar sa fac!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant ca la Passat-ul de 170CP inca nu am auzit de probleme de nici un fel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

phantom21042003

Referitor la passat ai putintica rabdare, vor veni si acolo, am un prieten ce semnaleaza aceleasi simptome la acest motor, insa poate cine stie nu va fi asa, vom vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai conteaza si softul care mai mult ca sigur nu merge pe aceasi parametri ca la RS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat...dar V10 TDI are DPF si nu face problemele astea. Eu fac pariu ca nu este de la motorina ca altfel ar fi deja pompe si filtre varza dupa 50-60k km in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit din service in seara asta si am luat si masina (RS-ul) de la ei (Elcargid Buzau).

Acum masina merge impecabil, ca in prima zi, adica ca acum vreo 7 zile :lol:

Ce mi-au zis mecanicii:

- nu au schimbat nici o sonda deoarece CRED ei nu aici ar fi problema!!!

- au iesit cu masina la drum intins si au rulat cu ea cu o viteza cam de 60/ora timp de 10 minute dupa care martorul filtrului s-a stins.

-nu au dat vina pe motorina, dar mi-au spus sa am grija cu acest aspest deoarece motorul este f. pretentios (merci, stiam acest lucru)

mi-au spus despre toata taresenia asta ca practic din punctul lor de vedere , a dealerului, masina nu are nici o problema deoarece a ceasta procedura cu mersul constant in afara orasului cu 60 este mentionat si in manual.

- intradevar nu exista inca soft pt. RS TDI in service-uri. Nu e nici la Buzau si din surse sigure nici la Bucuresti la dealeri, am inteles poate doar Porche sa aiba deocamdata asa ceva. Cert este ca in curand acest soft va intra si pe testerele din tara.

Eu nu stiu ce sa cred , explicatiile mi s-au parut cam puerile, dar ce pot face decat sa ii acord masinii acel tratament cu mersul constant atunci cand apare problema.!

Asta e , daca mai sunt inrebari la care as putea sa raspund astept sa vedem daca putem gasi alte rezolvari. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi interesant de vazut daca pe afara RS TDI prezinta aceleasi simptome, pentru ca am impresia ca undeva e o greseala de proiectare soft, hard sau combinatie. S-a intamplat si la case mai mari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ajuns la 100km/oras facuti cu Efix E4 rompetrol si masina este foarte linistita si toarce nu rontae :D

deja la aceasta distanta cu ceilalti carburanti rontaia de mama focului.

daca nici pana diseara nu da semne de rontait inseamna ca ne mai alinam asteptarea cu Efix pana cand fabrica binevoieste a oferi o solutie oficiala :D .

Ar fi interesant de vazut daca pe afara RS TDI prezinta aceleasi simptome, pentru ca am impresia ca undeva e o greseala de proiectare soft, hard sau combinatie. S-a intamplat si la case mai mari...

legat de hard m-as risca sa spun, chiar daca nu este oficial ca se pare ar fi cutia in care este filtrul, nu ar face evacuarea asa cum trebuie a apei retinute .... !!!!!!!

afara se vand in draci RS si O2 cat si VW cu filtru si io unu nu am auzit de asa ceva!

Modificat de KopiluTDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mi-au zis mecanicii:

- nu au schimbat nici o sonda deoarece CRED ei nu aici ar fi problema!!!

- au iesit cu masina la drum intins si au rulat cu ea cu o viteza cam de 60/ora timp de 10 minute dupa care martorul filtrului s-a stins.

-nu au dat vina pe motorina, dar mi-au spus sa am grija cu acest aspest deoarece motorul este f. pretentios (merci, stiam acest lucru)

Eu zic ca informarea oficiala de la Skoda spune cam la fel! Doar ca nu au informat corect initial pe cumparatori!

http://vwforum.ro/index.php?showto...=0entry283035

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!