Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Daca vorbim de geamurile fumurii din fabrica, acestea sunt ionizate. Daca vorbim despre folia aplicata dupa, poti sa stai linistit ca nu se va zgaria, decat daca mergi cu vreun anima (caine, pisica) si nu suporta folia ta. Dar si asa e destul de greu.

Eu am avut folie pe toate masinile si nu am avut nici o problema. O recomand, mai putin folia pusa pe lateralele fata, ca atunci te alearga toata Politia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Nu cred ca ai dreptate GRooVe cu afirmatia "Daca vorbim de geamurile fumurii din fabrica, acestea sunt ionizate."

In urma cu ceva timp m-am interesat la un dealer care mi-a explicat ca geamurile masini sunt confectionate din mai multre straturi de sticla iar folia e aplicata intre straturile acestea.

Ionizarea e un proces chimic care presupune tratarea geamului intr-un cuptor special.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva la piele napa am vazut ca imi da scaune sport pe fata. Nu arata urat un highline cu scaune sport pe fata? Napa nu merge si pe scaunele normale?

Eu am vazut intr-n showroon un HL cu scaune sport piele si arata frumos, iar diferenta e clara fata de scaunele normale. Si eu am luat tot Nappa, am inteles ca pielea intoarsa se duce repede.

Nu ti-a pus faruri de ceata?

Din fisa masinii pe care o am eu scrie numai discuri ventilate fata.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca am pornit de la Confortline si am ajuns la Highline. Am comandat masina.

TDI 170 cp, Highline cu urmatoarele optionale:

- negru deep black pearefect (desi negru este cel mai intalnit Passat :o

- trapa din sticla actionata electric

- Pachet volan multifunctional piele, schimbator piele, computer de bord Plus

- faruri de ceata

- faruri bi-xenon adaptative

- priza 230V consola centrala spate (pt laptop)

- roata rezerva otel

- piele full Nappa

- fara inscriptionare model si cilindree

Cam asta e final. :o

Am inteles ca la 2 saptamani de cand se da comanda mi se confirma data fabricatiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@geovadim: pai si roata de rezerva? muzica? :Driver:

cutie cu 6 sau dsg?

da, cam in 2 saptamani iti confirma data... oricum, pana o vei conduce iti trebuie o tona de RABDARE! Felicitari pentru alegere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. scaunele sport pe hl "dau" f. bine ;

2. sistemul de telefon sta "legat" doar la un singur telefon, dar ai optiunea de a schimba terminalul foarte rapid (eu am 3 tel, de obicei il tin legat pe cel despre care stiu ca suna cel mai des, dar daca suna celelate ii dau connect cu cel care suna si merge, in prealabil le-am sincronizat pe rand pe toate cu sistemul) stiu ca nu am fost foarte clar dar nu stiu cum sa iti explic mai bine de atat :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Roata de rezerva am pus, e cea din tabla normala. Personal la actuala masina nu am folosit niciodata roata de rezerva. Am considerat bine sa fie roata normala, nu cea subtire.

Muzica am lasat cea de pe echiparea Highline, cu 8 boxe.

Cutie manuala.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai roata de rezerva nu e decat optional, asa ca ai facut f bine.(standard vine cu un kit de reparatie)

in rest cum spuneam: rabdare, rabdare..... :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rabdare... pe moment. Ce imi mare rau e ca nu am pus si jante de 17 Monte Carlo sau Le mans, am sunat si nu se stie daca se mai poate opera modificarea.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody

Jantele le poti cumpara si pune oricind... :beer: Le poti lua ca jante de iarna de exemplu (si le folosesti vara si invers, cele ce vin pe masina le folosesti la iarna)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody
In principiu m-am orientat spre o motorizare TFSI 2.0 highline cu 200cp

Eu in locul tau as fi ales 3.2L.

1. merita sa iau sistemul de navigatie,

Merita fiecare banut daca ai drumuri in vest. Eu nu as putea fara el. Unul portabil nici nu se compara cu cel de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3.2 Highline e 27.000 fara taxe, iar cu toate optionalele pe care le pune el bate cu totul spre 40.000. Dupa mine cam mult. La banii astia cred ca imi luam un Saab full Aero.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody

Dar te-ai uitat ca 3.2 are deja o serie de chestii in dotare? De exemplu 4Motion, DSG etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, are ceea ce spui, dar cu muzica, navigatie, trapa si xenoane se duce peste 40.000. Dar cine vrea si are, normal, e misto... Americanii nu discuta la 2.0, se duc numai pe 3.2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest somebody

Eu ma gindesc serios ca urmatoarea masina sa fie un 3.2. Singurul lucru care ma retine e benzina super plus.

Daca Passat ar avea un 2.7 tdi, altfel ar sta lucrurile... :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vazut intr-n showroon un HL cu scaune sport piele si arata frumos, iar diferenta e clara fata de scaunele normale. Si eu am luat tot Nappa, am inteles ca pielea intoarsa se duce repede.

Nu ti-a pus faruri de ceata?

Din fisa masinii pe care o am eu scrie numai discuri ventilate fata.

Am pus si ceata. Si eu am auzit cu discurile ca sunt doar pe fata ventilate.

3.2 Highline e 27.000 fara taxe, iar cu toate optionalele pe care le pune el bate cu totul spre 40.000. Dupa mine cam mult. La banii astia cred ca imi luam un Saab full Aero.

Adevarat, chiar si un mertz clasa c cu optiuni misto :P. Saabu din pacate are multi cai dar degeaba, inrest bate la ... si volvo :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca Passat ar avea un 2.7 tdi, altfel ar sta lucrurile... :P

Stai sa vina noul model. :P

Saabu din pacate are multi cai dar degeaba, inrest bate la ... si volvo :P

Am facut un test drive cu un Saab coupe 9.3 de 200 de cai inainte sa fac cu Passatul. Parca e o masina mai manevrabila Saabul, putin mai sport, dar Passatul are multe alte atuuri. Unde mai pui ca apare faceliftul anul asta la 9.3, macar la Passat mai dureaza pana la facelift si noul model. Sper. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Samarkand,astea sant le mans sant aproape la fel doar ca samarkand au spitele rasucite

post-10444-1179953244_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, e normal, samarkand sunt mai misto ca sunt cele mai scumpe. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3.2 sincer nu merita daca majoritatea drumurilor sunt prin oras, mai ales Bucuresti. Dar intre un Passat si un Saab eu zic ca e diferenta mare. Incepand cu design, la Passat mi se pare mult mai potrivit si ajungand la revanzare. Cat de greu se vinde un Passat si cat de greu un Saab?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca vinzi mai greu un Saab, dar cei de la Augusta au un sistem bun de buy-back.

Apoi, dupa 2 ani de zile, cu cat vinzi un Passat cu 30.40 de mii de kilometri pe care ai dat sa zicem 30k? Ma indoiesc ca se bluceste lumea sa il cumpere cu 22-24k, din moment ce cu banii astia isi va lua o masina noua, ce-i drept poate mai slab echipata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul de buy-back la noi mi se pare o mizerie. Chiar sunt curios daca a practicat cineva, fara sa fie masina busita si sa fie nevoit sa faca asta. Desi si atunci iti dau aproape nimic pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca pentru un Saab Aero s-a oferit la buy back suma de 30.000 de euro. Masina avea 2 sau 3 ani si costase in jur de 45 de mii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, are ceea ce spui, dar cu muzica, navigatie, trapa si xenoane se duce peste 40.000. Dar cine vrea si are, normal, e misto... Americanii nu discuta la 2.0, se duc numai pe 3.2.

Ba se uita si americanii la 2.0. Majoritatea din cei vazuti de mine (adica cam 98%) aveau motor 2.0T sau mai rar 1.8T. Pe VW si Audi. Si crede-ma ca am vazut foarte multi. Acum doi ani abia vedeai cite un VW passat sau golf pe la ei. Anu asta parca si-au luat toti. Ma uitam dupa masini ca imi fugeau mie ochii. Ies in evidenta fata de restul indeajuns de mult cit sa arunc o privire la inscriptia de pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!