Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Eu regret si acum ca nu am pus pe comanda perdelutele laterale spate si pe cea de la luneta. Daca vrei sa le pui ulterior , se poate doar daca schimbi fetele de usi si in spate tot cu modificari. Un alt lucru pe care-l regret este incalzirea stationara care CIP este cam 1000 de euroi. Aftermarket este mult mai mult. Este un optional super, te scoli dimineata la -15 C si gasesti masina dezghetata si cu motorul la 90 C. In mod special lungeste viata motorului care toata lumea stie ce inseamna sa-l pornesti pe ger.

Modificat de laur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu regret si acum ca nu am pus pe comanda perdelutele laterale spate si pe cea de la luneta. Daca vrei sa le pui ulterior , se poate doar daca schimbi fetele de usi si in spate tot cu modificari.

Puse ulterior costa cam 400 euro la dealer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar incalzirea aceea stationara, nu se poate pune ulterior si din alarma, ma rog, intelegeti voi?

Nu stiu daca se poate si la mine, pt ca am o alarma care a fost adaptata la cheia Passatului, si nu cred ca poate pune un canal separat, pentru asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu inteleg ce e asa misto la incalzirea aia. sa dai 1000 eur cip pentru 7 zile pe an cand temperatura scade la -15 grade sau 10 zile cand temperatura exterioara coboara la -10.. -5. daca eram in norvegia mai ziceam, era clar un optional care nu trebuie ratat, dar asa...(nu m-am uitat daca esti din miercurea ciuc :D).

oricum motorul diesel am inteles ca se incalzeste in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incalzirea stationara aduce uleiul si lichidul din motor in parametrii fara ca motorul sa fie pornit.Este un motoras separat; cu alimentarea lui din rezervor, tablou separat de sigurante, cu evacuarea lui... Nu are nici o legatura cu pornitul motorului din telecomanda. In primul rind lungeste viata motorului (nu porneste pe rece), scade considerabil consumul de carburant, nu mai vorbesc despre confort. Din cite stiu eu, in Ro sunt mai multe luni reci pe an (nu neaparat peste -15C) si in toata perioada asta motorul este solicitat cel mai mult pina se incalzeste. Mai vorbim in aprilie despre zile reci in iarna asta! :)) Asa ca investitia de 1000 CIP la un om care foloseste masina intensiv si are mai multe porniri pe zi, se amortizeaza din consumul de carburant. Normal ca nu este un optional ieftin, dar nu ilogic.

Modificat de laur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta e o investitie buna. Are multiple utilizari. Scapi si de curatatul masinii, motorul asa cum au spus si ceilalti va avea o viata mai "buna".

Si...la cat costa un Passat, ce mai conteaza 1000 de euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...am fost tentat sa iau si eu aceasta optiune dar din nefericire programul meu

neregulat m-a oprit...

sistemul este excelent ptr. masina dar in schimb el se porneste pe baza unui ceas

programator si nu a unei telecomenzi...

daca il programezi la o anumita ora in 15min. trebuie sa fi la masina altfel

continua sa mearga inutil... sau sa te trezesti ca pe frigul acela sa cobori in parcare sa-l opresti...

daca-ti aduci aminte..

ideal ptr. cei care stau la casa... si mai ales ptr. cei care au un program fix...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasul programabil este varianta de baza. Cea mai intilnita varianta este cu telecomanda ca cea de la alarma dar mai exista si varianta de activare/dezactivare/verificare prin telefonul mobil. Adica suni si ii "spui" sa mearga, sa stea... :wub: Presupune montarea unui device care are un SIM GSM in el si executa comenzile presetate. (asa ca poti sa bei o cafea la Paris si sa-ti incalzesti masina in Timisoara :vinemosul: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasul programabil este varianta de baza. Cea mai intilnita varianta este cu telecomanda ca cea de la alarma dar mai exista si varianta de activare/dezactivare/verificare prin telefonul mobil. Adica suni si ii "spui" sa mearga, sa stea... :wub: Presupune montarea unui device care are un SIM GSM in el si executa comenzile presetate. (asa ca poti sa bei o cafea la Paris si sa-ti incalzesti masina in Timisoara :vinemosul: )

Asta deja e fita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...ptr. mine telecomanda ar fi inutila(distanta mare intre locuinta si parcare) iar chestia cu

cu telefonul prea complicata..

s-ar putea in acest fel sa te coste incalzirea masinii mai mult decit intretinerea :vinemosul:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu telefonul a fost o gluma, mai ales partea cu sunatul aiurea :( dar chiar exista ca optional

Modificat de laur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incalzirea stationara aduce uleiul si lichidul din motor in parametrii fara ca motorul sa fie pornit.Este un motoras separat; cu alimentarea lui din rezervor, tablou separat de sigurante, cu evacuarea lui... Nu are nici o legatura cu pornitul motorului din telecomanda. In primul rind lungeste viata motorului (nu porneste pe rece), scade considerabil consumul de carburant, nu mai vorbesc despre confort. Din cite stiu eu, in Ro sunt mai multe luni reci pe an (nu neaparat peste -15C) si in toata perioada asta motorul este solicitat cel mai mult pina se incalzeste. Mai vorbim in aprilie despre zile reci in iarna asta! ;) Asa ca investitia de 1000 CIP la un om care foloseste masina intensiv si are mai multe porniri pe zi, se amortizeaza din consumul de carburant. Normal ca nu este un optional ieftin, dar nu ilogic.

Completare:

Eu zic ca nu ma insel cind spun ca toate tdi-urile vin cu modul de incalzire stationara. De prin 2003. Modul care poate fi upgradat foarte usor la ceva mai complet, incluzind aici posibilitatea programarii prin intermediul unui modul in bord si altele.

Incalzirea stationara stock porneste odata cu motorul pentru a-l aduce mai usor la temperatura normala de functionare. (de la temperaturi sub 4 grade spre minus :blink: )

De asta o solutie aftermarket e mai ieftina de multe ori. Se face upgrade si nu se monteaza toata instalatia Webasto. Daca nu ma credeti, vedeti deasupra grilei fata sub marginea capotei capota ca aveti eticheta cu modelul de incalzire stationara. Sper ca m-am facut inteles oarecum. ;)

sursa suplimentara: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=19078

;)

Modificat de kasius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un Pajero Sport cu incalzire stationara si e senzationala. Si asta acum cativa ani buni.

Imi pare rau ca nu mi-am pus si pe Passat, dar deja nu mai am ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa iti upgradezi sistemul deja existent pe masina. Si nu cred sa coste exagerat de mult. Vezi pe linkul de mai sus detalii suplimentare.

Voiam sa spun ca nu e neaparat nasol pentru ca se poate face ceva in privinta asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat eticheta cu pricina si nu am gasit-o. Stie cineva despre traba asta la B6? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

asa ceva eu nu mai suport de la porche romania...

din data de 04.12.2006 masina este in curtici...

si nici pana in momentul de fata nu se rezolvat...!

este pacat ca cei de talia porche trateaza cu sitir clientii!

pana acum mi-au spus ca pana pe 15.12 se poate face vama si luni pe 18 spun ca lipsesc acte de la firma de leasing.

ma dau batut...

asa zisul consultant in vanzari, spune ca va rezolva problema prompt si dupa 2 zile spune ca el si-a facut treaba si degeaba il pistonez ca nu tine de el.

rusine... :D

imi pare sincer rau ca am apelat la ei! si ca ei nu au in clauza penalitati ptr intarziere :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Completare:

Eu zic ca nu ma insel cind spun ca toate tdi-urile vin cu modul de incalzire stationara. De prin 2003. Modul care poate fi upgradat foarte usor la ceva mai complet, incluzind aici posibilitatea programarii prin intermediul unui modul in bord si altele.

Incalzirea stationara stock porneste odata cu motorul pentru a-l aduce mai usor la temperatura normala de functionare. (de la temperaturi sub 4 grade spre minus :D )

De asta o solutie aftermarket e mai ieftina de multe ori. Se face upgrade si nu se monteaza toata instalatia Webasto. Daca nu ma credeti, vedeti deasupra grilei fata sub marginea capotei capota ca aveti eticheta cu modelul de incalzire stationara. Sper ca m-am facut inteles oarecum. :)

sursa suplimentara: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=19078

:D

imi dai sperante degeaba sau esti convins ca ar avea passatul meu asa ceva...fara sa fie comandat, binenteles...ar fi culmea sa avem macar bucatele din sistemul de care pomenesti tu :) GRATIS! si asta in conditiile in care aia de la porsche ti-ar lua bani si pentru ca ti-au dat buna ziua la tel :) oricum ar fi interesant sa verificam existenta lui si sa mearga... in ultima perioada e cam racoare afara:frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of ! :) Vezi sub masina daca ai o teava care trece pe linga scut. Arata ca o evacuare. Si vezi si acolo pe bara fata (sub marginea capotei), unde scrie ce tip de refrigerant trebuie pentru AC poate ai si o eticheta pe care scrie Webasto. Eu am dat din greseala cu mina pe acolo si sub praful de doua degete a aparut eticheta aia :) Perioada asta prefer sa fie mai frig decit mai cald (adica sub 4 grade) ca se incalzeste masina mai repede.

Oricum, ne mai interesam.

Ideea e ca dieselu se incalzeste greu tare. Mai ales in aglomeratie nasoala cam cum am prins eu ieri. Facusem deja peste 12 km si acu era pe la 40 de grade si asa a ramas.

Modificat de kasius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of ! :) Vezi sub masina daca ai o teava care trece pe linga scut. Arata ca o evacuare. Si vezi si acolo pe bara fata (sub marginea capotei), unde scrie ce tip de refrigerant trebuie pentru AC poate ai si o eticheta pe care scrie Webasto. Eu am dat din greseala cu mina pe acolo si sub praful de doua degete a aparut eticheta aia :) Perioada asta prefer sa fie mai frig decit mai cald (adica sub 4 grade) ca se incalzeste masina mai repede.

Oricum, ne mai interesam.

Ideea e ca dieselu se incalzeste greu tare. Mai ales in aglomeratie nasoala cam cum am prins eu ieri. Facusem deja peste 12 km si acu era pe la 40 de grade si asa a ramas.

:) multam fain de info...cum plec de aici ma strecor usr sub masina sa vad daca scrie ceva pe acolo

ai dreptate cu incalzirea...merge greu..eu merg destul de turat cu ea si abia, abia se ridica acul ala:vaidecapulmeu: noroc cu incalzirea in scaune :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi dai sperante degeaba sau esti convins ca ar avea passatul meu asa ceva...fara sa fie comandat, binenteles...ar fi culmea sa avem macar bucatele din sistemul de care pomenesti tu :) GRATIS! si asta in conditiile in care aia de la porsche ti-ar lua bani si pentru ca ti-au dat buna ziua la tel :) oricum ar fi interesant sa verificam existenta lui si sa mearga... in ultima perioada e cam racoare afara:frigbaitata:

Eu nu prea cred asta. Poate e ceva asemanator cu "pregatire" audio sau pregatire Bluetooth, dar fara sa fie efectiv sistemul pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OF ! OF ! V-ati uitat in fata la motor ? SI/sau sub masina dupa teava ?

Desi daca ma uit pe site apar si optiunile astea doua:

Incalzire stationara cu preselectarea orei - computer de bord "Plus" EUR 869,-

Incalzire stationara cu telecomanda EUR 1.069,-

Si pina acum ceva vreme eu nu le-am vazut. Si nu spun ca sint sigur ca toate au. Doar ca eu nu am comandat asa ceva ever si totusi ceva am. Poate isi dau cu parerea si alti membri cu TDI de prin 2003 incoace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OF ! OF ! V-ati uitat in fata la motor ? SI/sau sub masina dupa teava ?

Desi daca ma uit pe site apar si optiunile astea doua:

Incalzire stationara cu preselectarea orei - computer de bord "Plus" EUR 869,-

Incalzire stationara cu telecomanda EUR 1.069,-

Si pina acum ceva vreme eu nu le-am vazut. Si nu spun ca sint sigur ca toate au. Doar ca eu nu am comandat asa ceva ever si totusi ceva am. Poate isi dau cu parerea si alti membri cu TDI de prin 2003 incoace.

Cum definesti acel "ceva"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel ceva fiind incalzire stationara. Care intra automat in functiune cind pornesti motorul si temp este sub 4 grade.

Ma retrag. :P Pentru mine subiectul e inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel ceva fiind incalzire stationara. Care intra automat in functiune cind pornesti motorul si temp este sub 4 grade.

Ma retrag. :P Pentru mine subiectul e inchis.

@kasius,nu glumi cu chestii serioase ca poate unii chiar o sa te creada. :P

Pai tu crezi ca VW nu ar fi scris in brosura de prezentare ca are in standard incalzire stationara? Bine ca nu zice cineva ca passatul vine cu xenoane in standard, dar nu sunt scrise in brosura ca nu s-au mai obosit.:P

Modificat de adi76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salu'

ma bate gandul sa vad masina din semnatura si sa pun dif sa iau un passat 2.0tdi 170dsg+optiuni. aici va fi o investitie pe termen lung pt mine(4 ani aprox). se aude un zvon ceva cam cand ar iesi un nou model de passat?ca nu vreau sa il iau pe actualul si sa ma trezesc ca peste 1 an apare deja noul model....ce parere aveti?

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!